Kirjoittaja Aihe: Rata 1/18 autoille Lahteen.  (Luettu 1966 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bume

  • Jäsen
    • Profiili
Rata 1/18 autoille Lahteen.
« : 30.10.07 - klo: 19.02 »
Nyt olis mahdollista saada Lahdesta sisärata 1/18 autoille, tila on n.75 neliöö. Nyt vain kaipaamme joukkoomme lisää kuskeja, meitä on tällä hetkellä 4 kuskia. Hinta tuolle paikalle olisi 320€/kk, ajattelimme jos saisimme vielä 6 kuskia, niin tekisimme aluksi 3kk sopimuksen ja katottais miten homma kiinnostaa, hinnaksi jäisi tuolloin 96€/henk/3kk. Se olisi käytössä silloin kun haluaa, vaikka keskellä yötä :cheesy: Joten ottakaahan yhteyttä pikaisesti niin saamme hyvät ajot aikaiseksi :evil: YV:tä tai suoraan soitto -----> 0505176107
« Viimeksi muokattu: 30.10.07 - klo: 19.05 kirjoittanut bume »

Poissa drive100

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #1 : 02.11.07 - klo: 21.26 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #2 : 03.11.07 - klo: 10.49 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:

Turisti luokka vie miehen jalat alta :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #3 : 03.11.07 - klo: 11.04 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:

on kiinnostusta mun vain 1/10 turistilla johon lähden mukaan

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #4 : 05.11.07 - klo: 10.06 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:
Kiinnostaisi kovastikin, mutta hintaa pitäisi saada pudotettua, eli kuskeja enemmän....
Menee nimittäin matkoihin täältä jo aika paljon.... (kimppakyyti toki pudottaisi kustannuksia)

Kuskeja nyt vaan haalimaan lisää....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #5 : 05.11.07 - klo: 10.44 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:

on kiinnostusta mun vain 1/10 turistilla johon lähden mukaan

Voiko joku minulle Suomentaa tämän viestin sisältöä kuin minä en ymmärtänyt mitä kaveri halusi viestillään kertoa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa bmwe21

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #6 : 05.11.07 - klo: 16.51 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:

on kiinnostusta mun vain 1/10 turistilla johon lähden mukaan

Voiko joku minulle Suomentaa tämän viestin sisältöä kuin minä en ymmärtänyt mitä kaveri halusi viestillään kertoa.
Jerzi

Soita Luke Skywalkerille ja pyydä siltä Yodan numero... Teillä molemmilla tuntuu olevan aika "yodamainen" sanajärjestys :p

No asiaan, jos tänne nyt kerättäisiin sellainen ei sitova nimilista ja katsottaisiin mihin  se hinta kehittyy!? Eihän tuo hinta nyt niin järkyttävä ole, mutta jos nyt kuitenkin saisi lisää väkeä liikkeelle :roll:
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
 "On the eight day God raised boost"

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #7 : 05.11.07 - klo: 17.17 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:

on kiinnostusta mun vain 1/10 turistilla johon lähden mukaan

Voiko joku minulle Suomentaa tämän viestin sisältöä kuin minä en ymmärtänyt mitä kaveri halusi viestillään kertoa.
Jerzi

Soita Luke Skywalkerille ja pyydä siltä Yodan numero... Teillä molemmilla tuntuu olevan aika "yodamainen" sanajärjestys :p

No asiaan, jos tänne nyt kerättäisiin sellainen ei sitova nimilista ja katsottaisiin mihin  se hinta kehittyy!? Eihän tuo hinta nyt niin järkyttävä ole, mutta jos nyt kuitenkin saisi lisää väkeä liikkeelle :roll:

Soitin Yodalle ja hän taas kertoi että en minä mitenkään hoonosti kirjoita vaikka olenke vasenkätinen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pylvis

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Rata 1/18 autoille Lahteen.
« Vastaus #8 : 05.11.07 - klo: 20.00 »
Onko näin, että ketään ei kiinnosta talvella ajelu sisätiloissa ? vai eikö haluta maksaa harrastuksesta  :angry:

on kiinnostusta mun vain 1/10 turistilla johon lähden mukaan

Voiko joku minulle Suomentaa tämän viestin sisältöä kuin minä en ymmärtänyt mitä kaveri halusi viestillään kertoa.
Jerzi

no niin , eli minulla on vain 1/10 kokoluokan auto joka on touring ja toiset sitä kutsuu turistiksi tai jopa turreksi , eli en aijo hankkia mitään pienempää auto kun kysymys oli 1/18 koko luokan autosta jollaista en hanki , eli olen valmis lähtemaan mukaan sisärata projektiin mikä sellainen nyt syntyy , että semmosta  :roll: