Kirjoittaja Aihe: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B  (Luettu 16505 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #30 : 29.11.07 - klo: 20.00 »
Nyt on parempi pitää oma turpavärkki tukossa ja käydä kaapilta hakemassa limppari ja popcornit. Alkaa taas keskustelun taso olla aika viihdyttävää kun kaikki puolustaa omaa merkkiään hampaat irvessä... :grin:

Sharkkiin ei ole saatavana hiilikuituista pohjalevyä mutta kuituvahvisteinen pohjalevy on saatavana. En näe sen hankinnalle järkeviä perusteita koska alkuperäinen pohjalevy on riittävän jäykkä joka suuntaan. Okei, hardcore kisakuskit voi olla eri mieltä mutta keskivertokuski siitä tuskin hyötyy.

Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #31 : 29.11.07 - klo: 20.46 »
http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=144_621_628&products_id=16658 vaihtoehtona toi, taitaa olla suosituin. Eikös sullakin HOKE ollu just toi GPM:n pohja.

Jep... tuo löytyy.
Hyvä, kestävä ja edullinen.
Vaikuttaa asson ajettavuuteen todella paljon.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #32 : 29.11.07 - klo: 22.54 »
Nyt on parempi pitää oma turpavärkki tukossa ja käydä kaapilta hakemassa limppari ja popcornit. Alkaa taas keskustelun taso olla aika viihdyttävää kun kaikki puolustaa omaa merkkiään hampaat irvessä... :grin:

Sharkkiin ei ole saatavana hiilikuituista pohjalevyä mutta kuituvahvisteinen pohjalevy on saatavana. En näe sen hankinnalle järkeviä perusteita koska alkuperäinen pohjalevy on riittävän jäykkä joka suuntaan. Okei, hardcore kisakuskit voi olla eri mieltä mutta keskivertokuski siitä tuskin hyötyy.




Joo tuosta hiilari rungosta sen verran että tein minun omaan runkoon moottorin alle hiton ison reijjän ja jäykkyys ei kärsinnyt ollenkaan siitä joten en osaa sanoa mitä olis käynnyt jos se olis ollut tuo vakio runko.
Koheltaja, pitää kai mennä joo mutta muista tämä, minun äiti tekee sinun äidin ruuat :lol:
Voidaanko tähän pisteeseen lopetta mikä on paras ja mikä on kestävin ja pysytään alkuperäisen aiheeseen eli plussut ja miinukset kuin hän halusi.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #33 : 30.11.07 - klo: 08.47 »
Omaan Sharkin vakiorunkoon on tehty reiät sekä moottorin, että servosaverin alle jäykkyyden siitä mainittavasti kärsimättä, joten hiilikuiturunko ei ole mielestäni tarpeellinen tässä autossa. (Samaa ei voi sanoa Asson kohdalla)

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #34 : 30.11.07 - klo: 09.15 »
Oletteko reittämisellä hakeneet jäähdytystä vai keveyttä?
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #35 : 30.11.07 - klo: 10.01 »
Minun reikä on puhtaasti jäädytystä varten.
jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Jonni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #36 : 30.11.07 - klo: 10.03 »
Reikä moottorin alla parantaa ilmankiertoa korin alla yhdessä tuulettimen kanssa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #37 : 30.11.07 - klo: 12.53 »
Reikä moottorin alla parantaa ilmankiertoa korin alla yhdessä tuulettimen kanssa.

Jonnia lainatakseni...

(joita ei Assossa tarvita)

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #38 : 30.11.07 - klo: 13.04 »
Reikä moottorin alla parantaa ilmankiertoa korin alla yhdessä tuulettimen kanssa.

Jonnia lainatakseni...

(joita ei Assossa tarvita)

Voisin taas uskoa miksi ei tarvita on se että asso on kevyempi ja pienempi moottori. Voinko olla väärässä :huh:
Jerzi

PS Onko sinun rungossa reikä HOKE??
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #39 : 30.11.07 - klo: 13.07 »
Reikä moottorin alla parantaa ilmankiertoa korin alla yhdessä tuulettimen kanssa.

Jonnia lainatakseni...

(joita ei Assossa tarvita)

Eikös Hoke sinulla ole kyseistä runkoa :huh:
Jerzi

http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=144_621_628&products_id=16658
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #40 : 30.11.07 - klo: 13.16 »
http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=144_621_628&products_id=16658 vaihtoehtona toi, taitaa olla suosituin. Eikös sullakin HOKE ollu just toi GPM:n pohja.

Jep... tuo löytyy.
Hyvä, kestävä ja edullinen.
Vaikuttaa asson ajettavuuteen todella paljon.
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #41 : 30.11.07 - klo: 13.31 »
Voi herranjumala kun se on nyt herkkää...

Jonni mainitsi että Sharkissa ei tarvita hiilikuiturunkoa, minkä taas Assoon tarvitsee...
No mutta hän mainitsi että Sharkkiin pitää TEHDÄ reikä ja mainitsi samalla myös tuulettimen...

No näitä kumpaakaan ei tarvitse Assossa...
Reikä on vakiona, ja tuuletinta ei todellakaan tarvitse.

Koko ei vaikuta siihen tarvitaanko pohjaan reikää tai tuuletinta moottorille.
Moniko tarvitsee muihin sähkökrossareihin tuulettimen????
Vielä isompi moottori,,, vielä painavampi auto jne...

Sharkin vakio moottori näköjään kuumenee erittäin rajusti varsinkin käytettäessä lipoja...
Vaihtakaa sitten moottori joka ei kuumene noin pahasti tai viritelkää tuuletusta... ihan sama se mulle on.
Asso on kevyempi joooooo... siinä on pienempi moottori jooooo... No mitä sitten... Se ei yksinään todellakaan ole vastaus siihen miksi Sharkissa kuumenee.

Kun kerta lähdettiin sittenkin jatkamaan tätä eipäs juupas, mun iskä lässytilää niin minähän jatkan myös.

Ps:  WOUW... tehän löysitte ihan itse yhden plussa Assolle... Enpä ite tätä muistanutkaan  :kiss:

Pps: Hitto tää on muuten hauskaa   :evil: :cheesy:
« Viimeksi muokattu: 30.11.07 - klo: 13.42 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #42 : 30.11.07 - klo: 13.50 »
Mä käyn duunissa välillä, tuun sitten illalla sipsien kanssa takaisin seuraamaan mitä te seuraavaksi keksitte :grin: :grin:

Sharkin kone kuumenee todella paljon mutta... kyllä niissä Assoissa kuumeni aivan samalla tavalla kone ja nopari, kokemusta on molemmista viime ajoilta.

Kohta joku sanoo että toisessa on paremmat vaseliinit kuulalaakereissa tai ruuvien kannat ei nuljaannu niin pahasti ja taas karkasi assoteikunsharkit käsistä :afro:
Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #43 : 30.11.07 - klo: 13.53 »
HAHAHAH...

Tuota tuota...
Ihmetellä täytyy kuinka on Assossa moottori kuumentunut.
Oliko kyseessä vakio moottori. Se kun ei itsellä kuumentunut edes niin lämpimäksi että olisi voinut mitenkään kuumaksi sanoa.

Assossa on paremmat rasvat laakereissa, mutta Sharkissa ei nylppäänny ruuvit niin pahasti  :wink: :afro:

Poissa the_man

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #44 : 30.11.07 - klo: 14.16 »
Miks te muuten jauhatte jostain sähköistä, käsittääkseni noissa FT malleissa ei niitä mukana tule, ja jokainen voi tunkea sinne semmoset systeemit kun tahtoo ja lompakko antaa myöten. Kyllä noissa kommenteissa täytyy Hokea beesata, jos autoja verrataan, verrataan sitten suoraan out of box tyyliin. Molempiin saa kyllä viripalikkaa vaikka millä mitalla, mutta sitten ne onkin jo eri autoja, ainakin hintaluokaltaan...

Itse päädyin assoon, katsotaan kotiutuisko se jo ens viikolla...

Poissa mmrc

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #45 : 30.11.07 - klo: 14.32 »
Moro
Missäs The man käyt Assolla ajamassa vois meinaan tulla testaan pysyykö vakio Sharkilla edes perässä.
Sharkin osien olisi pitänyt kotiutua jo joku päivä sitten,onkos Assoon varaosat hyllyssä kuinka hyvin.
Iskarin varsi, siipi ja tukivarsi hajonnut Sharkista mutta vasta muutema akku ajettuna eli paremmasta kestosta ei vielä tietoa.
Multi surfase on hanurista

Poissa mikkesava

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #46 : 30.11.07 - klo: 19.42 »
Miks te muuten jauhatte jostain sähköistä, käsittääkseni noissa FT malleissa ei niitä mukana tule, ja jokainen voi tunkea sinne semmoset systeemit kun tahtoo ja lompakko antaa myöten. Kyllä noissa kommenteissa täytyy Hokea beesata, jos autoja verrataan, verrataan sitten suoraan out of box tyyliin. Molempiin saa kyllä viripalikkaa vaikka millä mitalla, mutta sitten ne onkin jo eri autoja, ainakin hintaluokaltaan...

Itse päädyin assoon, katsotaan kotiutuisko se jo ens viikolla...

Mistä tilasit ?

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #47 : 30.11.07 - klo: 20.06 »
Oliko kyseessä vakio moottori. Se kun ei itsellä kuumentunut edes niin lämpimäksi että olisi voinut mitenkään kuumaksi sanoa.

Sipsit ostettu kotimatkalla joten... :wink:

Kone oli Asson vakiokiuas, muistaakseni 270 vai 280, sellainen pikku käppärä mutta tehoa tuntui olevan vähintään riittävästi. Nopari Nosramin perusrasia ja 1400 NiMh akut, akullisen jälkeen kiukaaseen ei arvannut sormella koskea ettei tullut pipi. Eikä auttanut vaikka välityksiä muutettiin, jäähdytinsiili olisi varmaan auttanut asiaan mutta pelit lähti kierrätykseen ennen niiden hankintaa :tongue:

Asso on hyvä peli ja kestävä, sitä ei voi kieltää. Se vaan ei ollut mun makuun ajettavuudeltaan vakiona, pohjalevy liian letku, iskarit epäherkät/pientä vuotoa, ohjaus väljä, pirun ahtaat tilat kopan sisällä, suojaamaton spurri/pinjoni, pehmeä muovi/kierteet korkkaa herkästi ym ym.

Loistavia ominaisuuksia Assossa oli oikea pomminkestävyys ja keveyden sekä hyvän vakiokoneen takia pitkä ajoaika jopa 1400 NiMh akuilla. Nopeuttakin siinä riitti radalla mutta kuten aiemmin mainittiin niin sitä "joutuu viemään" kun taas itse olen hitaiden reaktioaikojen osalta liian hidas agressiivisesti ajettavalle Assolle, siitä syystä jouhevasti käyttäytyvä Shark sopii paremmin omalle ajotyylille. Samaa sanoi aloittelevat Assoilla ajavat pojat kun kokeili mun Shark FT:tä, kommentti oli että tää on niin älyttömän helppo ajaa. Tämä on mielestäni kokemattomalle kuskille yhtä tärkeää kuin auton pomminvarmuus. 

Nämä on niitä makuasioita joista voi kiistellä niin kauan kun sipsejä ja juomaa riittää eikä kuitenkaan päästä kompromissiin. Pääasia on että jokaiselle löytyy mieleinen auto ja radalla on eri merkkisiä värkkejä, varmaa on että kumpikaan ei ole huono valinta kun ajatellaan kokonaisuutta eikä pelkästään tuijoteta yhtä tai kahta ominaisuutta kuten nylppääntyviä ruuveja tai laakereiden rasvoja :wink: :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #48 : 30.11.07 - klo: 22.30 »
Koheltajalta aivan käsittämättömän asiallinen viesti tähän ketjuun...
Melkeinpä viesti joka on offia tässä topikissa  :mrgreen:
Noniin leikki sikseen.

Juu totta... Negatiiviset puolet joita Assosta kerroit, on hyvinkin totta.
Klappia on ohjauksessa ja runko fleksaa turhan herkästi.
Moottorin kuumentumista kyllä tosiaan ihmettelen, koska niinkuin moni pääsi myös huomaamaan niin omalla vakio koneella auto kulki todella hyvin, eikä moottori kuumentunut kädenlämpöä lämpöisemmäksi koskaan.
No mutta kaipa noi halpis vakiomoottorit on niin pahasti yksilöitä.
Sharkin vakiot vaan tuntuu olevan tasalaatusempia kun jokainen kuumenee kiehumispisteeseen.

Tämän viestiketjun perus tyyli on näköjään ollut enemmänkin olla kertomassa kuinka hyvä autosta tulee kun siihen vaihtaa nämä puutteelliset kohteet parempiin.
Jos kerta Sharkkiin pitää vaihtaa kuuladiffit ennenkuin autoja voidaan vertailla keskenään, niin Assoon pitää sitten vaihtaa saman arvon edestä osaa, eli vaikkapa juuri ohjaus ja vielä samaan rahaan pystyy vaihtamaan sen hiilikuitupohjankin joka ei fleksaa.

No mutta eihän tässä vaiheessa ole mitään järkeä enää autoja verratakkaan, vaan vakionahan ne pitää vertailla.

Koko vääntö lähti käyntiin vain siitä että kerroin mitkä kohteet Sharkissa on ne heikoimmat ja vaatii vaihtoa mikäli sitä haluaa.

No päälle on tullut sitten mitä ihmeellisempää selitystä...
Eihän siinä mitään, hupaisaahan tämä on.
Eniten huvittaa ettei saa kertoa mikä on auton heikko kohta ja samaan hengenvetoon kehua toista autoa, vaikka kaikki muutkin sitä tekee.

Itse satun omistamaan Asson, koska se tuli markkinoillekin ennen Sharkkia.
No Sharkin hommaisin mikäli jaksaisin panostaa rahaa, mutta koska toinen loistava pikkuauto on jo niin en tähän ns täytelajiin viitsi niin paljoa panostaa että ostaisin toisenkin auton.
Vanhasta hyvästä kun ei viitsisi luopua, mutta kahta saman luokan erilaista autoa ei ole mielestäni järkevä pitää.
Kertaakaan en ole Sanonut että Sharkki on huonompi kuin Asso, saati että siitä ei rakentamalla saisi jopa parempaa kuin vakio Assosta.
No halvattu sentään, molemmista saa mielettömän hyvät autot kun vähän rakentaa.

Jokainen kyseisillä autoilla enemmän tekemisissä ollut tietää itsekin että suoraan paketista kun kyseiset autot ottaa niin Sharkki on kuin lasia verrattuna kumipallo Assoon.

Persk... Sipsit loppu ja kaljatkin vähissä...   :afro:

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #49 : 30.11.07 - klo: 22.35 »
Tässä tulee väistämättä mieleen vanha totuus

Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa AE-Mod

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #50 : 30.11.07 - klo: 22.56 »
Yksi asia täytyy ottaa huomioon kun puhutaan Asson vakiokoneesta.
Tarkoitetaano sillä vanhempaa 280 vai uudempaa 370 -kokoista?

Hoken pelissä oli varmaan tuo 280?



THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #51 : 30.11.07 - klo: 23.06 »
Ehei vaan nimenomaan 370.
Tehoa niin että keuli jos vaan pitoa tuppas olemaan tarpeeks.
Harmi vaan että kyseisestä moottorista alkoi laakerit olemaan niin loppu että piti hommata mamba.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #52 : 30.11.07 - klo: 23.51 »
Onkos tuossa Sharkin Buggy FT versiossa huonot diffit koska pitäis kestää kun Mamba 8000kv ja Pulso Master kyydittävät.
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #53 : 01.12.07 - klo: 01.04 »
Kyllä... Kuten jo alussa kerroin, ja kuten ovat muutkin myöntäneet niin vakiona siinä tulee diffit jotka eivät ikäväkyllä kestä.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #54 : 01.12.07 - klo: 01.35 »
Millaiset siihen sit kannattaa hommata kun leviävät ? oisko kuuladiffit ja tällä hetkellä taitaa olla metallirattaiset ? Ja hintaa tulee taas mukavasti :D
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #55 : 01.12.07 - klo: 02.27 »
Ymmärtääkseni niin tuota buggy ft mallia ei ole enää saatavilla koska saksalaisten mielestä tuo monsterin ft mallin varustus on niin kattava että tuota buggya ei kannata ostaa.
Kyllä minä muistan että asson vakiokone oli lämmin ajon jälkeen ja sen takiahan minä asensin tuo siilinkin siihen, puhallin ei olis missään nimessä mahtunut sinne siis buggy korin sisään. Kysymys tietäjille, mitä vikaa siinä on että puhallinen on autossa kiinni :huh: koska sehän mahtuu niin hienosti korin alle ja ei se mitään pahaakaan siellä tee.
Kerron huomenna teille kuinka monta vakio diffiä on mennyt rikki, jopa minulla on kiinni vakio diffi edessä joten katsotaan jos saan sen vaikka yrittämällä sen rikki.
Eli minä teen teidän kotien ruuat :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #56 : 01.12.07 - klo: 08.17 »
Minkälaista puhallinta on Sharkissa käytetty? Saako valmista pakettia vai onko ne omavalmisteisia?

Hoke, juu, mulla on tapana hölötellä joskus aiheesta ja usein aiheen reunamilta :grin:
Kylätason RC-kuski.

Poissa Boltsi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.elisanet.fi/petteri.lamminen/index.html
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #57 : 01.12.07 - klo: 10.59 »
Partcolta on varmaan suurimmalla osalla jotka myrtsissä ajaa, itse kuulun myös tähän partcon tuuletin ryhmään.
LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: 1/18 LRP Shark Factory Team buggy vs. Asson FACTORY TEAM RC18B
« Vastaus #58 : 01.12.07 - klo: 11.31 »
Sitä mä vähän aattelinkin, pitää tehdä Mambaan teline ja puhallin kiinni, tänks :wink:
Kylätason RC-kuski.

Poissa No Pain

  • Veteraani
    • Profiili
Team Magic M1B Turbo + O.S V-Spec x 2 & O.S Pilli & Futaba S9451 & 9351 + Futaba 3PM 2.4Ghz FASST -- Asso RC18B (Pulso 30A + Mamba 6800kv) -- Tamiya DB01 Durga  +JP Nitro Racing & Racing Factory+