No jatkan tässä itse keskustelua.
Elikkäs siis ensivaikutelma autosta on vähän monipuolinen. Auton moottori kuumeni ihan muutaman minuutin ajon jälkeen polttavan kuumaksi, pohjalevyn saa väännettyä kaksinkerroin yhdellä kädellä(kun kaikki sähköt jne on kiinni niin ihan tukeva), vakio servo on aivan terveestä.
Mutta pienen parantelun jälkeen kun laitoin kuulalaakerit autoon (tuli mukana ja todella suuri plussa) niin auto kulki jo niin paljon ettei olohuoneessa pystynyt ajamaan ei sitten yhtään kun liikku niin paljon ja moottori pysyi viileänä.
Servon vaihdoin futaban s9045:seen (0,11 seks ja 7,2kg) ja johan auto alkoi kääntymään.
Vakio radioita en edes koittanut vaan vaihdoin siis futaban 3pm:n käyttöön. Eli näillä pikku parannuksilla autosta sai jo mukavan ajettavan, ja jos vielä ton pohjalevyn saisi vaikka hiilikuituseksi niin olisi oikein kiva pikkuauto kasassa.
Moottorissa riittää potkua kyllä, mutta jotenkin toi nopari ei ole paras mahdollinen, ei vastaa kaasuun nopeasti ja kun painaa kaasua, jarrua ja kaasua niin se ei aina lähde liikkeelle vaan joutuu painamaan kaksi kertaa kaasua että lähtee(en sitten tiedä onko se näin kaikissa sähköautoissa, kun olen itse tottunut polttikseen).
Auto on kasattu tähtipää ruuvveilla joka tuo myös hieman miinusta sillä pian on pyöreät kannat niissä kun vähän aikaa on väännellyt.
Diffeihin on helppo päästä käsiksi avaamalla kuusi ruuvia.
Lisää sitten jutustelua kun on lisää asiaa
-Joonas