Kirjoittaja Aihe: Kannattaako ostaa?  (Luettu 12063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #30 : 25.04.03 - klo: 11.47 »
Landmaxissa on WB 325. Ja leveyttäkin enemmän. Ja hommasin äskettäin yhen Kyoshon korin uutena 25€, joten pärjäilen kyllä sillä ja 3 muulla korillani.
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Mika R

  • Vieras
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #31 : 25.04.03 - klo: 12.05 »
OK!  :D

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #32 : 26.04.03 - klo: 22.08 »
Mikä mahtaisi olla syynä, kun tänään yritin autoani käynnistää ja olin hieman säädellyt sitä, niin bensaa ei näyttänyt virtaavan lainkaan tankista kaasariin. Voiko vikana olla liian pitkä letku tai liian mutkainen letku? Laitoin suoraan kaasariin bensaa ja käynnistyi, mutta ei jostain syystä imenyt tankista ollenkaan sitä. Mikä avuksi?

ps. jos joku osaa sanoa tuohon Landmaxiin sellaiset yleispätevät säädöt kaasarin kaikkiin ruuveihin jne. niin olisi mukava tietää!
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #33 : 26.04.03 - klo: 22.22 »
Käytäppä kaikki letkut irti ja puhalla ne puhtaaksi, elä ime :!:.
Sitten voitkin tarkastaa suurennuslasilla ne letkut ettei jossain vain ole halkeamaa. Onko tankista kaasariin menevässä letkussa löpöfiltteri vai onko se filtteri tankissa? Saattaa olla tukossa.

Paineletkukin saattaa temppuilla eikä tarvitse isoa halkeamaa niin paineet karkaa harakoille. Tosin oma auto käy todella hyvin ja ottaa kierroksia vaikka paineletku olisi irti.
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa Tatti

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #34 : 27.04.03 - klo: 10.00 »
Otappa sellainen urakka, että vaihat kaikki letkut uusiin, niin ei tarvi pitkään aikaan vaihtella!

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #35 : 27.04.03 - klo: 16.36 »
Vaikka tää keskustelu onkin jo mennyt "vähän" eri suuntaan tuosta otsikosta, niin ajattelin kirjoittaa kysymyksiä tähän samaan topicciin, ettei tarvitse uutta aloittaa.

Saako noita polttoaine-letkuja jostain muualta, kuin rc-liikkeistä...alkaa nyt jo mennä hermot niihin hintoihin, vaikka en ole mitään vielä ostanutkaan  :D

Nyt sain vaihteeksi auton käyntiin ja ajelinkin sillä hetken, mutta ilmeni uusi "vika". Ajoin ensin n. 5 minuuttia rauhallisesti ja sen jälkeen pari kertaa ohjaus ja kaasuunvastaaminen katosi  :shock:  Menin auton luokse ja koskis siihen on/off-säätimeen, jonka jälkeen auto taas toimi. Tämä toistui pari kertaa ja lopuksi menin taas auton luokse jä koskis vipuun ja auto tuntui taas kääntyvän jne.. muutta kun kaasutin auton liikkeeseen, niin kääntyminen ei enää toiminutkaan ja kaasu oli "juuttunut" n. puolenvälin yläpuolelle! Auto lähti sitten suoraan pois pihasta ja meni melkein koiraa päin ja lopuksi parkissa olleen auton alle suoraan rengasta päin  :cry:  Vaurioita ei tullut, mutta nyt alkoi pelottämään että uskaltaako sitä enää lähteä ajamaan mihinkään, jos vaikka käy samalla tavalla ja auto menee täysillä seinää päin tai vaikka tappaa jonkun mummon! Tämän napin, jota sanon siis on/off-säätimeksi ympärillä on hieman likaa, jonka ajattelin nyt aluksi puhdistaa pois ja laittaa ehkä hieman öljyä, jotta nappi liukuu paremmin.

Mitä muuta kannattaisi tehdä, jotta välttyisin samalta tulevaisuudessa?

ps. Vielä yksi kaasariin liittyvä kysymys! En tiedä oikeita termejä, mutta kun siihen lyhyeen putkeen katsoo, johon ilmanputsari kiinnittyy, niin kuinka suuri sen kaasarissa liikkuvan osan ja putken välin pitäisi olla? Ohjeissa taisi olla n. 1mm vai? Entäs kaasu pohjaan painettuna? Miten seokset saa säädettyä kohdalleen tai mistä tietää jos seos on huono?

Tuli todella epäselvää kieltä ja anteeksi siitä, mutta auttakaa jos osaatte!
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa lada

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.phk.edu.hel.fi/~kankanl
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #36 : 27.04.03 - klo: 18.46 »
nii tosta bensa letkusta sen verran, että itse ostin viimevuonna Etolasta semmosta muoviletkua, ihan saman olosta ja tuntusta kamaa kuin mitää liikkeissä myydään. hyvin on toiminu. muistaakseni kyllä hinta oli aika paljon halvempaa kuin alan liikkeissä.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #37 : 27.04.03 - klo: 22.29 »
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä mahtaa olla etola?

Auton säätäminen edistyi taas tänään ja se toimi ihan kivasta paria pikku seikkaa lukuunottamatta.

1. Kone ei pysy käynnistyksen jälkeen käynnissä, ellei aja pari minuuttia "sytkä" kiinni tulpassa!

2. Kone ei ole aivan niin puhdikas alakierroksilla, kuin voisi olla ja ei kiihdy kunnolla. Myös toiminta yläkierroksilla ei ole aivan huippua! Tuntuu ns. "röpöttävän" vähän. Eli auto ei tunnu kiihtyvän yhtä hyvin, kuin ennen eikä myöskään tunnu kulkevan yhtä kovaa. Mitä ruuvia pitäisi säätää ja mihin suuntaan?

3. Autolla on vaikea ajaa suoraan ja se tuntuu ehkä kääntyvän hieman itsestään. Miten auton saisi menemään paremmin suoraan?

Tulipa taas kysymyksiä  :?

Halukkaat voi neuvoa esim. priivaatisti, ettei tule liikaa viestejä tähän topicciin...jos se nyt jotain haittaa!

ps. kertokaa joku vielä, että mikä on kaasarissa oleva pieni ruuvi? Ja mikä se ruuvi on, jonka pää tulee pakoputken viereen?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #38 : 27.04.03 - klo: 23.23 »
1. Tulppaa vois varmaan harkita uutta.

2. Onko se nyt sitten liian rikkaalla? Käännä pääruuvia (isoin ruuvi yleensä ja sojottaa taivasta kohti) 1/8 kiekkaa kiinni. Kokeile miten käyttäytyy.

3. Säädä ohjaimesta trimmiä saadaksesi renkaat suoraan. Onhan alustan osat kunnossa?

ps. kaasarissa saattaa motista riippuen olla kaksikin pientä ruuvia. Onko pakoputki kiinni ruuveilla?
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #39 : 27.04.03 - klo: 23.30 »
Tulpan voisin tosiaan vaihtaa! Auto on 4 vuotta vanha ja tulppa on edelleen alkuperäinen. Miten ohjaimesta säädetään trimmiä  :roll:  Ohjain on Hitec Lynx! Alustan osista en osaa sanoa, mutta iskarit pelaa ihan kivasti...mitä muuta voisi tarkistaa vielä? Mottihan on se GS21-R muistaakseni ja pieniä ruuveja on vain 1. Pakoputki ei ole kiinni ruuveilla!

ps. Tässä on kuvia, jos ne helpottavat!

http://212.246.82.86/rc/index.html
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #40 : 28.04.03 - klo: 00.29 »
Eli trimmit on ne kaksi pientä kirkasta pyöriteltävää napukkaa siinä "ratin" vieressä, ST (steering) on ohjausservon ja THR (throttle) on kaasuservon trimmejä joilla saadaan keskitettyä servot keskelle/optimaaliseen asentoon paikalleen asennuksen jälkeen.

Eli se pikkuruuvi säätää tyhjäkäyntiä tuossa koneessa. Säädä mielellään vain koneen käydessä. Ja muista että pääneula eli pääruuvi on ensin säädetty kohdalleen. Tyhjäkäynti on sopiva kun auto ei liiku moottorin käydessä vaikka jarrua ei painetakkaan.

Voit tarkastaa renkaiden haritukset ja auraukset irrottamalla ylätukivarret ja ohjausvarret ja mitata ne työntömitalla että ovat samanpituiset. Saat renkaat samaan asentoon molemminpuolin.
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #41 : 30.04.03 - klo: 21.18 »
Käväsin taas tänään ajelemassa, mutta en ehtinyt ajaa kuin 5min. ja huomasin, että "viritykseni" eli kumiletku koneen ja putken välissä ei kestänyt kuumuutta. Se paloi puhki alta aikayksikössä ja autosta alkoi kuulua mukava Formulatyylinen ääni  :D  Sain tänään kuitenkin uuden alkuperäisen osan ja asennan sen kunhan kerkiän. Auto toimi muuten ihan hyvin, mutta tuntui ettei se kulje aivan niin hyvin, kuin voisi! Kone ei meinannut tukehtua ja pääruuvi oli mielestäni oikeassa kohdassa kuten tyhjäkäyntikin, mutta jotenkin tukkoiselta kone tuntui. Toisaalta kone toimi aika normaalisti, mutta ei tuottanut tarpeeksi tehoa. Voiko se johtua tiivisteen rikkoutumisesta, koska pakoputki ei ollut käytännössä ollenkaan käytössä? Miten säätöjä voisi hakea kohdalleen?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #42 : 30.04.03 - klo: 22.58 »
Sun kannattaa odotella, kunnes ulkona on +10 C tai enemmän. Kylmemmällä säällä joutuu turhaan säätelemään, ja taas sitten takaisin, kun ilmat lämpenevät inhimillisiksi. Mitä lämpöisempi ilma, sitä paremmin kulkee. Mutta jos haluat ajaa, niin kylmällä säällä neulaventtiiliä tiukemmalle eli laihemmalle.

Tosin sama systeemi ei oikein tänään toiminut mun Maxissa. Kone ei yksinkertaisesti pysy käynnissä, eikä ajoa voi edes kuvitellakaan.

Huomasin muuten konetta avattaessa, että männässä on männänrengas 8) Ei taida joka pojan myllystä löytyy sellaista :lol:
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa joksa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #43 : 30.04.03 - klo: 23.43 »
opa: elä aja ilman putkea tai että putki ei ole täydellisesti käytössä. Puuttuu vastapaineet ja koneen saa kohtalaisen helposti särki ja ehjääminen maksaa aina.
Kun paljon tekee niin sattuu ja kun paljon sattuu
niin tottuu. Kohta ei satu enää ollenkaan!

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #44 : 30.04.03 - klo: 23.51 »
Tästä topicista alkaa tulla jo vähän "ajopäiväkirjan" tyylinen  :D  No ei se kai niin vakavaa ole...ainakin olen yllättävän hyvin saanut tällä tavalla neuvoja auton säätämiseen ja KIITOS siitä kaikille auttaneille.

Tampereella ei mielestäni ollut tänään alle 10 C lämpöä, mutta en ole ihan varma! Kyllä auto ihan kivasti kulki, mutta kaikki tehot eivät tuntuneet olevan tänään läsnä. En ole tiennytkään, että lämpötila vaikuttaa noin paljon auton kulkevuuteen...vaikka pari viikkoa sitten ajelin todella kuumalla säällä ja auto kulki aivan h*lvetisti.

Kuinkas kylmällä sitä oikein ylipäätänsä uskaltaa enää ajaa, jos tota neulaa joutuu säätämään tosi kireälle? Luulisi ettei kone tykkää, jos täytyy ajaa neula esim. ½ kierrosta auki?

ps. Jos autoon rakentelisi sellaisen pakoputken, jonka ulostulo olisi auton perässä, niin olisiko pahoja haittavaikutuksia? Putken pituushan kasvaisi aika reilusti. Vähentäisikö se tehoa tai jotain muuta kauheaa?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Mika R

  • Vieras
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #45 : 01.05.03 - klo: 10.19 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
Käväsin taas tänään ajelemassa, mutta en ehtinyt ajaa kuin 5min. ja huomasin, että "viritykseni" eli kumiletku koneen ja putken välissä ei kestänyt kuumuutta. Se paloi puhki alta aikayksikössä ja autosta alkoi kuulua mukava Formulatyylinen ääni  :D  


Kuten kirjoitin sulle tuolla aiemmassa viestissä että ainoa joka kestää on SILIKONI letku, mitään muuta on turha yrittää  :mrgreen:  Sitä saa siis halvalla sieltä Teollisuus Etolasta.

Mika R

  • Vieras
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #46 : 01.05.03 - klo: 10.24 »
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
Huomasin muuten konetta avattaessa, että männässä on männänrengas 8) Ei taida joka pojan myllystä löytyy sellaista :lol:


Erikoista.. yleisempiä nelitahdeissa. Kilpamoottoreissa puristukset asettuu kohdalleen vasta moottorin saavuttaessa oikean lämpötilan jolloin vasta silloin mäntä mahtuu kokonaan hieman kartion muotiseen sylinteriin lämpölaajenenemisen ansiosta. tästä syntyy huima teho.

Poissa zzs

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #47 : 01.05.03 - klo: 11.05 »
Tossa mun motissa kun ottaa kannen pois ja pyörittää konetta, niin mäntä jumittuu n. puoli senttiä ennen huippua ja työntää sylinterin mukanaan. Ja se on siinä tiukasti. Eikö sisäänajon tarkoitus olisi kuluttaa juuri nämä jutut pois? No, kyllä kone kävi ihan hyvin lämpimällä säällä.

Ja en kyllä yhtäään ihmettelisi, vaikka tosta Rossin sporttikoneesta löytyi vielä venttiilitkin ym. nelitahtisen vermeet, on sen verran erikoinen ja outokäytöksinen kone :roll:

Opa, toivottavasti et ostanut sellaisia makeen neonvärisiä silikoniputkia, 2 kpl niitä maksoi mulle yhtä paljon kuin samasta RC-kaupasta ostamani "bulk"-silikoniputki (n. 15 cm pitkä, harmaa), josta saa 5 kpl vastaavia pakoputkisilikoneja. Kumpikin maksoi noin 6,50€. Oli muuten aika reilu juttu joskus viime syksynä, just vaihdoin uuden sellaisen keltaisen silikonin pakoputkeen, ja ekalla ajokerralla pilli kääntyi rajussa hyppyrissä paikoiltaan ja halkaisi uuden silikonin. No ei se pahin menetys ollut, myös alusta taittui ajokelvottomaksi.

Ja siitä takapakoputkesta, Landmaxiin saa sellaisen! Se on 2-putkinen putki, komposiittimuovia tai jotain. Jotkut ovat väittäneet, että joku osa putkesta voisi sulaa kovissa lämpötiloissa ja varmaan tekeekin niin. Tehoja ei tule lisää, mutta on coolimman näköinen. Ja sitten kun vielä vedättää jotain letkua/metalliputkea alemmas oikean auton pakoputkien paikoille, niin realismi on täydellinen. Jostain löytyi muuten kuva tällaisesta virityksestä... ootahan kun etsin.. oho, sivu on poistettu. No ei voi mitään, mutta siisti se oli! Putki ei ole kovin kallis, jotain 25 egee. Tulee siis Landmaxin takapäähän poikittain. Towerista löytyi kuvat kaikkiin tarvittaviin osiin:

GT002 n. 25e:

GT007 n. 7e:

FD-33 n. 3e:
EB-4 S2 x 2| EK-4 S2 | Landmax 1 | Micro-T | AX10 | Mini | Shogun | Rustler | Mini Rave 1.5 | Mini Rio |

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #48 : 02.05.03 - klo: 22.25 »
Tänään tuli ajokilometrejä kahden tankillisen edestä lisää  :D  Lämpöä ei ollut kuin n. 6 C mutta silti auto toimi suhteellisen hyvin. Pieniä ongelmia oli letkun kanssa, joka kulkee äänenvaimentajasta bensatankkiin, mutta sekin saadettiin hoidettua! Muuten auto toimi ihan kivasti, mutta huippunopeutta ei tuntunut olevan samaan malliin, kuin lämpimällä ajettaessa...johtuiko sitten lämpötilasta? Myös pienoisia ongelmia oli käynnissä pysymysen kanssa, mutta nopealla toiminnalla sain kopan kiinni sammuttamatta autoa! Johtuvat nuo ongelmat todennäköisesti tuosta säästä, mutta ei voi mitään kun tekee mieli ajaa. Pitäisikö vain odottaa ilmojen lämpenemistä vai alkaa säätämään autoa, että saisi viimeisetkin tehonrippeet ulos...toisinsanoen voiko lämpötila vaikutta merkittävästi koneen tuottamaan tehoon?

Tuon "tupla" putkiston hankin kyllä ennen pitkää ja myös 2-vaihteinen loota on listalla...saa nähdä, että alanko tätä konetta virittämään vai vaihdanko sen tehokkaampaan! Suosituksia saa antaa ihan vapaasti ja kaikki järkevät kommentit ovat tervetulleita!
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa hermo1989

  • Jäsen
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #49 : 02.05.03 - klo: 22.49 »
Lainaus käyttäjältä: "opa"
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta mikä mahtaa olla etola?


Se on tämönen etola-yhtiöt, missä on kauppuja http://www.etola.fi/
Hän kai tarkotti talou-etolaa http://www.etola.net/
kyllä se auto kulkee yli 300km/h, mutta kiihtyvyys lopuu kesken.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #50 : 03.05.03 - klo: 19.55 »
Että tuollainen Etola. En ole koskaan kuulutkaan...ei näyttänyt olevan yhtään myymälää Tampereella. Mahtavatko nuo lähettää tuolta Etolasta postin kautta, jos tilaisin jotain kivaa sieltä?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Mika R

  • Vieras
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #51 : 03.05.03 - klo: 22.49 »
Lainaus käyttäjältä: "zzs"
Tossa mun motissa kun ottaa kannen pois ja pyörittää konetta, niin mäntä jumittuu n. puoli senttiä ennen huippua ja työntää sylinterin mukanaan. Ja se on siinä tiukasti. Eikö sisäänajon tarkoitus olisi kuluttaa juuri nämä jutut pois? No, kyllä kone kävi ihan hyvin lämpimällä säällä.


ei ole. jos mäntä pääsee vapaasti ylös asti, koneesi on liian väljä ja on aika vaihtaa osat. jos kone on tuossa kunnossa kun kerroit, se on juuri niinkuin pitää. tai ainakaan se ei missään tapauksessa saa liikkua niin että tulee vapaasti päädyn reunojen yli (siis ikäänkuin läpi ulos asti).

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #52 : 04.05.03 - klo: 18.17 »
Huoooh! Lisää ongelmia  :cry:

Kävin äskettäin taas "ajamassa" eikä onnistunut aivan täysin nytkään. Ensin asensin ilmanputsarin vahingossa väärin ja se tuli liian lähelle pakoputkea ja kuumeni ikävästi. Korjasin asian ja ajelin kauniilla ilmalla (aika lämmin) ja auto kulki aluksi ihan hyvin, mutta aika nopeasti tehot laskivat ikävästi. Ajattelin, että parempi sammuttaa auto ja katsoa, niin huomasin, että kone oli aika pirun kuuma. Neulaventtiili oli mielestäni sopivasti auki, joten laihalla en tietääkseni ajanut! Ilmanputsari oli kyllä aika pirun likainen...voiko tämä johtua siitä? Tehot siis häipyivät ja kone kävi kuumana. Neuvokaa ihmeessä jos osaatte...alkaa kohta mennä jo toivo, kun koskaan ei voi keskittyä ajamiseen  :evil:
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #53 : 04.05.03 - klo: 18.32 »
ilmansuodatin on sellainen asia, että sen kanssa ei saa leikkiä. heti kun se on likaantunut niin vaihdat uuteen (niitä saa vaihtaa crossissa todella tiuhaan tahtiin) ja öljyät huolellisesti. jos ilmansuodatinta ei käytä niinkun pitäisi, siitä voi tapahtua kauheita.

Poissa opa

  • Veteraani
    • Profiili
Kannattaako ostaa?
« Vastaus #54 : 04.05.03 - klo: 18.36 »
Tiedetään, mutta voiko nuo edellämainitut ongelmat johtua liian likaisesta putsarista vai säädöt pielessä?
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z