Thunder Tiger on tunnetusti laatumerkki, tosin tämä 18 Hammer on TT malliston halpisauto.
Eli ei kannata malliston halvimmalta mitään hirveitä odottaa, halvalla tehty on halvalla tehty.
Myynnissä on yleensä kahdenlaista tavaraa, on halpaa ja sitten sitä hyvää. ;)
Tähän mennessä mitä mulla tai kaverilla on ollu RTR:iä niin kaikki on kyllä ollut paketista valmiita ajoon, paitsi kyoshon RTR.
Viimeisin hankinta, GST 7.7 on ollut kaikista helpoin auto, iso kone on helppo säätää ja toimii kuin Sveitsiläinen kello, ei varmaan kierrä niin hirvesti mutta vääntää julmasti, autollahan on painoa n. 7kg.
Sitten takaisin itse aiheeseen, eli vaikka kuin on RTR niin tarkistakaa ainakin moottorin ruuvien kiinnitys, rattaiden välykset, kaasuttimen neulojen asetukset ja jarrulinkit jne.
Tämä TT S18 on kyllä ihan mielenkiintoinen auto, uskon että on kestävä, odotahan kun olet gallonan ajellut niin sitten se moottori alkaa vasta toimimaan, näin ainakin .28 TT moottorien kohdalla.