Kirjoittaja Aihe: Kyosho Inferno GT ja GT2  (Luettu 713745 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2370 : 22.06.11 - klo: 08.55 »
Ok, hieno juttu!
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2371 : 22.06.11 - klo: 20.11 »
Tää nyt menee ihan kyselytuokioksi mutta näyttää siltä että tulee koneen osto
eteen nopeammin kun luulinkaan, joten tämmönen ympäripyöreä kysymys
että mikä noista kisalaillisista koneista ois semmonen järkivalinta ettei tarvii taas
kuukauden päästä olla konetta tilaamassa kun onkin ostanut väärän motin?
Auto ois nyt muuten kutakuinkin moottoria ja kytkintä vaille kasassa,
molemmiksi servoiksi heitin Savox 1258. Pistän sitten muutaman kuvan autosta
kuhan se on kokonaan kasassa.

Niin joo ja onko se Kyoshon GT Force vaimennin kisalaillinen vai ei?
semmonen ois tossa menossa autoon kiinni mutta jos sitä ei saa
käyttää niin sitten pitää ostaa pillikin vielä koska meinasin kasata auton
kisalailliseksi vaikka kisoihin on vielä pitkä matka meikäläisellä.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2372 : 22.06.11 - klo: 20.17 »
Kyoshossa ei ole EFRA leimaa joten ei taida kelvata jos olen oikein ymmärtänyt

Muusta en sano mitään  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2373 : 22.06.11 - klo: 20.40 »
Tää nyt menee ihan kyselytuokioksi mutta näyttää siltä että tulee koneen osto
eteen nopeammin kun luulinkaan, joten tämmönen ympäripyöreä kysymys
että mikä noista kisalaillisista koneista ois semmonen järkivalinta ettei tarvii taas
kuukauden päästä olla konetta tilaamassa kun onkin ostanut väärän motin?
Auto ois nyt muuten kutakuinkin moottoria ja kytkintä vaille kasassa,
molemmiksi servoiksi heitin Savox 1258. Pistän sitten muutaman kuvan autosta
kuhan se on kokonaan kasassa.

Niin joo ja onko se Kyoshon GT Force vaimennin kisalaillinen vai ei?
semmonen ois tossa menossa autoon kiinni mutta jos sitä ei saa
käyttää niin sitten pitää ostaa pillikin vielä koska meinasin kasata auton
kisalailliseksi vaikka kisoihin on vielä pitkä matka meikäläisellä.

Osta alphan setti vihree kantinen ja alphan efra pilli. Tais olla 249e hobbyfactoryssa.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Maxpaine

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2374 : 22.06.11 - klo: 21.21 »
Tää nyt menee ihan kyselytuokioksi mutta näyttää siltä että tulee koneen osto
eteen nopeammin kun luulinkaan, joten tämmönen ympäripyöreä kysymys
että mikä noista kisalaillisista koneista ois semmonen järkivalinta ettei tarvii taas
kuukauden päästä olla konetta tilaamassa kun onkin ostanut väärän motin?
Auto ois nyt muuten kutakuinkin moottoria ja kytkintä vaille kasassa,
molemmiksi servoiksi heitin Savox 1258. Pistän sitten muutaman kuvan autosta
kuhan se on kokonaan kasassa.

Niin joo ja onko se Kyoshon GT Force vaimennin kisalaillinen vai ei?
semmonen ois tossa menossa autoon kiinni mutta jos sitä ei saa
käyttää niin sitten pitää ostaa pillikin vielä koska meinasin kasata auton
kisalailliseksi vaikka kisoihin on vielä pitkä matka meikäläisellä.
Vihreä kantista alphaa suosittelen samoin kuin RoddeR ja alphan pilliä. On omassanikin ja toimii.erinomaisesti.
Kaiken kokoista menopeliä

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2375 : 22.06.11 - klo: 21.30 »
Kiitos vinkeistä, kait se on sitä sitten kokeiltava :smiley:
Onko muuten noilla Z852 ja S852 koneilla käytännön kannalta hirvittävästi eroa GT käytössä?
Lupaavat tuolle S koneelle "huomattavasti enemmän vääntöä"
mutta onko se huippunopeuden kustannuksella.

Sitten toinen mikä tuli mieleen noin niinkun yleiskysymyksenä niin ajaako .21 koneella
tankillisella paljonkin pitempään kun .28 koneella, onko se tyyliin minuutin vai viis minuuttia?

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2376 : 22.06.11 - klo: 22.12 »
Kiitos vinkeistä, kait se on sitä sitten kokeiltava :smiley:
Onko muuten noilla Z852 ja S852 koneilla käytännön kannalta hirvittävästi eroa GT käytössä?
Lupaavat tuolle S koneelle "huomattavasti enemmän vääntöä"
mutta onko se huippunopeuden kustannuksella.

Sitten toinen mikä tuli mieleen noin niinkun yleiskysymyksenä niin ajaako .21 koneella
tankillisella paljonkin pitempään kun .28 koneella, onko se tyyliin minuutin vai viis minuuttia?

Mulla käytössä vihree kantinen alpha ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Oranssi kantisesta ei ole kokemuksia. Kyllähän se .28 kone vie enempi soppaa. Aika kone kohtaisia noi tankki välit. Kuusalla gt-8 skaboissa vaihteli tankki välit 5-9min välillä .21 koneilla.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2377 : 23.06.11 - klo: 07.38 »
Pitääpä päivällä tehdä tilaus siitä vihreä kantisesta koneesta sitten.
Mitä tulppia olette käyttäneet siinä niin vois niitä tilata samalla muutaman.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2378 : 23.06.11 - klo: 07.44 »
Mulla on ollut oranssikantinen, Kuusankoskella tulin tankille siinä 10min kohdalla
:)


Alphaan käy jokin turbo-tulppa, itselläni on ollut Novarossi C5, Nosramia #5 ja O.S.n P4 ja P5 tulppia. Novarossia tullut käytettyä enempi. EA Import:n sivuilla on koneiden lisätiedoissa suositeltavat tulpat. Näkispä muillakin kauppiailla samalla lailla...

| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2379 : 23.06.11 - klo: 08.10 »
Osta alphan setti vihree kantinen ja alphan efra pilli. Tais olla 249e hobbyfactoryssa.

Petri, jos suunnitelmissasi ei ole ajaa kisaa (vaikka kerroitkin että mahdollisesti on), niin
voisin helposti suositella tätä
http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?cPath=92_97&products_id=6221
290€ + kulut, EFRA 2058 pakoputkiston sisältyy.
Oranssikantisella Alphalla varustettu DM1 jää kuin "tikkup****an" tämän rinnalla.
Tämä moottori ei kuitenkaan ole kisalaillinen specciluokkaan, vaan oikea kisapannu Rally/GT käyttöön.
Ja toimii uskomattoman hienosti. Siinä suhteessa tuon jäljellejäävän hintaeron ei pitäisi tuntua missään.
Ymmärrän tietysti että on hyvä suosia kotimaista kauppiasta ja jos vähänkin meinaat ajaa GT8 kansallista niin sitten tämä ei ole sinua varten. Muussa tapauksessa ei voi kuin suositella.
Lisäksi en voi olla suosittelematta tätä S24 moottoria
http://www.rcmodelstore.com/catalog/product_info.php?cPath=92_63&products_id=5694
Tuosta ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta Kyoshollahan on se GT2 rakennussarja malli jossa sinikantinen S24 tulee mukana. Tuo linkin takaa on siitä pikkasen muunneltu versio. pakoputkisto hankittava erikseen. Siitä löytyy myös tuo hieman kalliimpi STi malli jossa komponentit on vissiin soviteltu hieman tarkemmin.
« Viimeksi muokattu: 23.06.11 - klo: 08.30 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2380 : 23.06.11 - klo: 08.53 »
Tuo Sirio ois varmaan hyvä kone siinä menee vaan mukana se optio että voi
osallistua kisoihin jos haluaa mutta hinta ero on kyllä aika pieni niinkun sanoitkin.
Mites onko kukaan kokeillu tota Alphan A872 konetta GT autossa?
se ois kanssa kisalaillinen ja varmaan tehokkain noista Alphoista.
Pitääpä vielä jussin yli miettiä tota kone hommaa.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2381 : 23.06.11 - klo: 09.00 »
Kannattaa tosiaan miettiä asiaa, jos ei kauhea kiire ajamaan.

Olen ajanut Siriosta ehkä 6-7 litraa läpi ja nyt se alkaa todella kulkemaan. Kaveritkin ihmetteli viimeksi että kuinka se noin jumalattomasti nyt kulkee (pientä hienosäätöä alaneulaan). Siitäkin huolimatta että onnistuin saamaan mäntään jotain likaa pakoaukon puolelta eikä ole enää virheetön. Tässä on aika monesta moottorista kokemuksia (20-30) ja kyllä tämä on hienoin tähän asti, väittäisin.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2382 : 23.06.11 - klo: 09.38 »
Tuo paypal pitäis kyllä meikäläisleltä kieltää lailla :wink:
Oli niin helppo tehdä tuo RcModelstore:n tilaus että tilasin nyt sitten
samantien ton Sirio S21RR kone paketin, hintaa tuli 318,- 4pv TNT toimituksella.
Hitto niin täpinöissään tein tilauksen että unohdin pistää tulpat siihen pakettiin mukaan
joten ne pitää nyt ostaa erikseen Suomesta joten mitä tulppaa käytät tossa koneessa?
Ootko kokeillu sitä sillä Kyoshon takaputkella että toimiiko vai kannattaako laittaa
tuo koneen mukanatuleva putki suosiolla kiinni?

Poissa McJones

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2383 : 23.06.11 - klo: 09.39 »
Oranssikantisella Alphalla varustettu DM1 jää kuin "tikkup****an" tämän rinnalla.
Tosin kannattaa myös muistaa, että pitkä DM1 on aikuisten oikeasti painavampi kuin Kyosho. Viime vuoden vikassa kisassa tankkiväli oli n. 7 min, tankkina Honkkarin 125ml vakiotankki.
Aiemmin oli GO:n .28 ja voemantunne oli enempi läsnä. Päädyin kuitenkin oranssikantiseen, koska sen sai kaupan hyllystä heti käteen. Jos vapaasti saisi valita, niin joku .23-kokoinen A352 kiinnostaisi eniten tai joku muu "välikokoinen".
T Summit & E-Revo & Rally & Mini-Slash | K DRX VE | TC GT8LE | SM MZ2 | H Hyper Mini STe & Mini ST

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2384 : 23.06.11 - klo: 09.43 »
Tuo paypal pitäis kyllä meikäläisleltä kieltää lailla :wink:
Oli niin helppo tehdä tuo RcModelstore:n tilaus että tilasin nyt sitten
samantien ton Sirio S21RR kone paketin, hintaa tuli 318,- 4pv TNT toimituksella.
Hitto niin täpinöissään tein tilauksen että unohdin pistää tulpat siihen pakettiin mukaan
joten ne pitää nyt ostaa erikseen Suomesta joten mitä tulppaa käytät tossa koneessa?
Ootko kokeillu sitä sillä Kyoshon takaputkella että toimiiko vai kannattaako laittaa
tuo koneen mukanatuleva putki suosiolla kiinni?

Ok hehe  :cool: No ei missään tapauksessa huono valinta!
Toivottavasti saat moottorin pian.

Mulla on vielä tämän 6-7 litran jälkeen koneen mukana tullut alkuperäinen tulppa!
Pakissa on kulkenut matkassa Orionin onroad tulppia joihin en ole vielä kajonnut (Pro Shop Suutarila).


IGW007 putkea en ole kokeillut Sirion kanssa mutta muiden kyllä. Kyllähän se toimii, tehosta en osaa sanoa, pitää melkein itse kokeilla.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2385 : 23.06.11 - klo: 09.48 »
Tosin kannattaa myös muistaa, että pitkä DM1 on aikuisten oikeasti painavampi kuin Kyosho. Viime vuoden vikassa kisassa tankkiväli oli n. 7 min, tankkina Honkkarin 125ml vakiotankki.
Aiemmin oli GO:n .28 ja voemantunne oli enempi läsnä. Päädyin kuitenkin oranssikantiseen, koska sen sai kaupan hyllystä heti käteen. Jos vapaasti saisi valita, niin joku .23-kokoinen A352 kiinnostaisi eniten tai joku muu "välikokoinen".

Näinhän se on. Tuohon autoon - kuten puhuttiin - isompi iskutilavuus varmasti olisi eduksi.
En silti voi uskoa että ko. krossimoottori pääsee lähellekään Sirio RR semi-ratamoottorin tehoa ja erityisesti huippukierroksia. Sellaiseen käyttöönhän sitä ei ole tehty. Offroad käytössä mottori on varmasti ihan asiallinen. Välikokoinen olisi varmasti myös hyvä sekoitus alavääntöä ja kierroksia kuten aiemmin mainittu S24.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2386 : 23.06.11 - klo: 09.54 »
Tuo paypal pitäis kyllä meikäläisleltä kieltää lailla :wink:
Oli niin helppo tehdä tuo RcModelstore:n tilaus että tilasin nyt sitten
samantien ton Sirio S21RR kone paketin, hintaa tuli 318,- 4pv TNT toimituksella.

Harmi, että valinta osui semmoiseen koneeseen, jolla ei voi osallistua kisoihin... Noh, Mika varmaan keksii useita syitä, miksi kisoihin ei kannata osallistua ja pihasuttaus on 'se' juttu.
---

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2387 : 23.06.11 - klo: 09.56 »
Petrin ihan oma päätös. Ja se on sääntöjen vika, ei minun  :grin:

No nyt Petri pääsee ajamaan ainakin kunnon koneella. Ei mitään mopoja krossikoneita.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2388 : 23.06.11 - klo: 10.03 »
Petrin ihan oma päätös. Ja se on sääntöjen vika, ei minun  :grin:

No nyt Petri pääsee ajamaan ainakin kunnon koneella. Ei mitään mopoja krossikoneita.


Tule Mika näyttämään Tattikselle miten se sirio kulkee? Saadaan vähän  vertailtua vauhteja niihin "mopoihin" krossi koneisiin.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2389 : 23.06.11 - klo: 10.06 »
Joo, tulen jossain vaiheessa. Turha tästä mitään vääntöä on tehdä. Kyllä mä tiedän miten ne GT8 kisalailliset kulkee, itsekin niitä omistaneena. Melko hitaita vaikka voi niilläkin rattimies ihan hyviä kierrosaikoja saada, sitähän teho ei automaattisesti takaa kuten hyvin tiedetään. Silti ei ne ei ole mua varten, vaan kaipaan enemmän noita oikeita moottoreita. Onhan tämä krossissakin nähty mikä on 400€ ja 200€ moottorin ero. Iso.

Miksi luulette että C8:ia ajetaan 500-600€ moottoreilla?  (siis pakoputkisto mukaanlukien) :grin:
Kuten esim. Future-RC:


Rakensin ton RB:n mun pikkukundille ja hänelle toi RB .21 on just hyvä. En uskaltaisi antaa tota Siriolla varustettua rataohjusta hänelle, liian vaarallista. Joten moottori myös taitojen mukaan. Ja Siriota pitää myös osaa ajaa, ei se toimi puolikaasulla (tai toimii mutta...) ja toisaalta liian aggressiivinen ajo vie autoa enemmän peräedellä kuin mihin etupyörät osoittaa. Ei se itsellekään aina helppoa ole mutta mielenkiintoista.
« Viimeksi muokattu: 23.06.11 - klo: 10.16 kirjoittanut GT Warrior »
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2390 : 23.06.11 - klo: 10.20 »
Harmi, että valinta osui semmoiseen koneeseen, jolla ei voi osallistua kisoihin...
Noh, Mika varmaan keksii useita syitä, miksi kisoihin ei kannata osallistua ja pihasuttaus on 'se' juttu.
Mää oon niin alottelia tässä hommassa että kerkiän vaihtamaan vielä kisalaillisen koneen jos kilpaileminen alkaa kiinnostamaan tosissaan :smiley:
Syy miksi ostin ton Sirion on lähinnä että Hobbyfaktory:ssä ei ollu vihreäkantista Alpha kittiä pillillä hyllyssä
ja jos ois ottanu koneen ja pillin erikseen hinta ois ollu jo 260,- ja siihen postiennakko maksut päälle
niin ollaan jo lähellä 275,- nyt muutama kymppi lisää niin sai Sirion paketin minkä itsekkin oletan
olevan vähän tehokkaampi kun Alphan vihreäkantinen. Mutta niinkun sanoin niin koneita voi ostella lisää
jos homma alkaa kiinnostamaan joten ei tuo Sirio ole este etten kisoihin voisi osallistua.
Jos auto alkaa pysymään hanskassa ja keksis vieläpä jonkun hyvän paikan Jyväskylästä missä vois ajella
kun täällä ei ole rataa niin voihan sitä ostaa sitten kisakoneen erikseen ja kokeilla miltä kilpaileminen tuntuu.

GT Warriorille ja muillekkin kiitos hyvistä vinkeistä ja avusta koneen valintaan,
Vihreäkantinen Alpha ilmestyy kyllä hyllyyn tarpeen vaatiessa hyvinkin nopeasti.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2391 : 23.06.11 - klo: 10.27 »
Ehdit kyllä  :wink: Ja vaihtaminen nopeaa käytöstä riippuen. Minusta oikein hyvä ajatus ja asenteesi kohdallaan.

No problem, toivotaan että saat moottorisi pian. Ja tietysti toivon että kokemuksesi ovat yhtä hyviä sitten kuin minulla. YV saat laittaa, vastaan kun vain suinkin. Itse käytin yli litran polttoainetta sisäänajoon. Käytin kuumailmapuhallinta apuna käynnistyksessä. Eka käynnistys voi olla työläs, älä hermoile liikaa. Kone kuumaksi ja ladatuilla akuilla (hehku+boksi) käymään. Tulppaa voi avata, mutta huomasin että silloin ei tahdo käynnistyä vaikka pyörisikin helpommin. Sitten yksi tankillinen pukilla, sen jälkeen ajoa radalla. Krossikytkimellä ajoin koneen sisään, vasta myöhemmin siirryin Centaxiin (no sinulle ei varmaan tule ajankohtaiseksi). Laitoin pääneulaa 5min kiinni tankillisten välissä 1/2 litran jälkeen, aloitin hyvin rikkaalla. Alaneulaan en juuri koskenut sisäänajon aikana. Aika perusjuttuja kaikki edellä.
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2392 : 23.06.11 - klo: 11.04 »
Jos auto alkaa pysymään hanskassa ja keksis vieläpä jonkun hyvän paikan Jyväskylästä missä vois ajella
kun täällä ei ole rataa niin voihan sitä ostaa sitten kisakoneen erikseen ja kokeilla miltä kilpaileminen tuntuu.

Laukaalla/Laukaassa.

http://www.laukaanmoottorimiehet.fi/index.php?osio=rc-autoilu
---

Poissa Ender

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2393 : 23.06.11 - klo: 11.12 »
Oma moottorivalinta taitaa kohdistua kisalailliseen Werksin B5 -moottoriin:

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_31/products_id/150092/n/Werks-Racing-Team-Line-B5-21-Off-Road-Competition-Buggy-Engine-w-2010-Carburetor-Turbo-Plug

Moottoria olisi tarkoitus välillä käyttää myös krossiautossa.

Pilliksi olen ajatellut tätä:
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_32/products_id/151075/n/Werks-Racing-2058-Tuned-Exhaust-System-w-Off-Road-Manifold-2010-Model

Itsellä myös kisoihin osallistuminen harkinnassa ja asiaa voisi helpottaa, jos myös muita aloittelijoita olisi mukana... Eli pistähän Petri kisalaillinen kone tilaukseen...




Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2394 : 23.06.11 - klo: 11.56 »
Huomasit että "out of stock", no kai tota löytyy muualtakin

Mulla on sama 2058, tosin Sirion leimoilla (2013 ensi viikolla kokeeksi myös)
Kiitos 20 vuodesta!

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2395 : 23.06.11 - klo: 12.09 »
Itsellä myös kisoihin osallistuminen harkinnassa ja asiaa voisi helpottaa, jos myös muita aloittelijoita olisi mukana... Eli pistähän Petri kisalaillinen kone tilaukseen...
Kisoissa ajaa monta "aloittelijaa", joilla on 1 tai 2 kisaa tällä hetkellä luokassa alla, mukaan vaan!
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa RoddeR

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2396 : 23.06.11 - klo: 12.17 »
Itsellä myös kisoihin osallistuminen harkinnassa ja asiaa voisi helpottaa, jos myös muita aloittelijoita olisi mukana... Eli pistähän Petri kisalaillinen kone tilaukseen...
Kisoissa ajaa monta "aloittelijaa", joilla on 1 tai 2 kisaa tällä hetkellä luokassa alla, mukaan vaan!


Juurikin näin. Kisoissa ne parhaat vibat saa. Kisoissa saa myös neuvoja kunhan vain kysyy. Erien välissä on aikaa rupatella muiden kuskien kanssa ja kysellä neuvoja. Muutenkin kisoissa on hyvä fiilis ja päivä kuluu erittäin rattoisasti. Suosittelen kisoihin tulemista olit sitten aloittelija tai vähän kokeneempi rc-autoilija.
Kyosho, elämäni auto.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2397 : 23.06.11 - klo: 12.22 »
Itse ajoin ensimmäisen kisan 2 harjoitus kerran jälkeen radalla ja samat 2 harjoituskertaa oli alla nitro/polttomoottori autoilla ikinä joten ei siellä kisoissa mikään guru/pro/kokenut tarvitse olla todellakaan! Rittää että auto pysyy lapasessa eikä ihan jokapuolella ole ajamassa. Kisaamaan mukaan ja varikolla vaan katsomaan kenellä on saman luokan autot ja viereen istumaan ja juttelemaan/kysymään neuvoja. Todellakin ne kisat on mun mielestä se suola tässä lajissa. Oma mielipide on myös että lahjattomat harjoittelee :evil:.

Nimimerkki viimekaudella 1 radalla harjoittelemassa ja kisat kolunneena. Sama tahti näyttäis olevan tänäkin vuonna. noin 5-10 kiekkaa sain kierrettyä tattiksella ennen ekaa kisaa  :cheesy:
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Piedro

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2398 : 23.06.11 - klo: 12.26 »
Mulla on semmonen käsitys että Laukaan radalla ei saisi ajaa nitrolla muutamaa
poikkeusta lukuunottamatta jolloin on pidetty nitrokisoja ja lupa nitrolla ajamiseen
on pyydetty erikseen, voi olla että olen väärässäkin.

Poissa mikari

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« Vastaus #2399 : 23.06.11 - klo: 12.34 »
noin 5-10 kiekkaa sain kierrettyä tattiksella ennen ekaa kisaa  :cheesy:

onko tämä ylpeyden aihe vai nolo totuus  :grin:
en ymmärrä miksi itse vaivautuisin edes tulemaan tällaisiin kisoihin kun vastus on tätä luokkaa  :wink:
toisaalta DNF tuntuisi vielä pahemmalta kuin jotain todella harjoitellutta vastaan  :grin: :grin:

itse olen ajanut BMT:llä 100 tankillista ja ihan vielä "ei olla kohteessa", tosin alkaa olee lähelle  :cool:
mutta en kylläkään radalla kuin osan
Kiitos 20 vuodesta!