Se mitä hahmoteltiin olis tuolla radalla osat hieman halvempia ringissä oleville, mutta en vielä tiedä tarkemmin. Toisaalta tosi vähän tosta autosta hajoaa mitä olen lueskellut jenkkiforumeista.
Kopioin tämän vielä tälle sivulle ettei tarvii selailla
Laitoinkin tossa aiemin hyvin, hyvin pikaisesti ongitut pari linkkiä (ameriikan linkki oli itse asiassa tästä ketjusta...) mutta onko teillä muilla tietoa muista, lähinnä Euroopan, nettimyymälöistä joista toi RTR lähtisi edullisesti, luotettavasti ja kohtuullisella toimitusajalla? Toi mun Englannin linkki vaikutti kyllä äkkiseltään edulliselta. Lisäksi osaako joku kommentoida mitä mahtaa olla toimituskulut - tiedän alkaa menemään ot - mutta jos jollakin olisi ihan käytännön kokemusta nimen omaan juuri tästä IGT:stä ulkomaalta tilattuna.
Jos nämä alku sijoitukset säilyisivät siinä 500€ kantturoissa niin ei sitä tiedä vaikka saisitte yhden auton lisää tattista kiertämään...
Mulla on erittäin hyviä uutisia sulle ja muille kiinnostuneille!
Juttelin just Kyoshon kanssa ja saavat useampikymmenen bemaria ens viikolla (Ma) Suutarilan varastoon (josta tulee ns. Kyosho pro shop), jotka tullaan myymään olennaisesti halvemmalla hinnalla harrastajille. Tiedän näillä näkymin tarkan hinnan sunnuntaina, jonka ilmoitan tänne. Veikkaan et ei kauhean paljon yli neljäsataa tuu olee, mut älkää sit ampuko mua jos jonkin verran enemmän. Eli en lähtis vielä tilaa ulkomailta. Bonuksena sit varaosat radan varraelta jässärihintaan ja jos joku IGT kilpailukin sit tulis kesän aikana. Ei huono vai mitä!
Jos tätä nyt joku ajattelee maksettuna mainoksena niin pyytäkää modee ottaa tän pois (tai mua YV:llä). Minusta tämä on kuitenkin hyvä juttu kotimaisille harrastajille ja tästä "luokasta" kiinnostuneille!
Mitä tulee noihin aikasempiin viesteihin, niin oikeesti sähköt ja z-linkit on sellanen mikä kannattaa päivittää, loput ei ollenkaan välttämättömyys. Etujäykkäri ja vaikaimet tekee käsittääkseni autosta jopa tarkemman ajettavan eli aloittelijalle saattaa olla jopa eduksi että ajaa alkuun niitä ilman (hieman puskeva aliohjaava auto on parempi). Renkaat on tietty tärkeet mut niiden ei tarvii olla Kyoshot vaan löytyy muiltakin kotimaasta.