Kirjoittaja Aihe: Guitar hero!  (Luettu 10108 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Guitar hero!
« : 03.02.08 - klo: 20.11 »
Mitäs mieltä te ootte kyseisestä pelistä? Musta se on iha paras ja hakkan sit joka päivä. kertokaaha omii kokemuksii ja mielipiteit.

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #1 : 03.02.08 - klo: 20.13 »
Mulle on huomenna tulossa kyseinen peli (3) xbox360. Oon kerran kokeillut ja tykkäsin.. Voi olla että sen parissa tulee vietettyä aikaa.

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #2 : 03.02.08 - klo: 20.52 »
kaikki neljä heroa löytyy hyllystä.
kakkos pleselle ykkönen, kakkonen ja rock the 80's sekä kaksi kitaraa joista toista olen itse customoinut.

sitten xbox 360:lle löytyy kolmonen.
kaikki on tullut hardilla mätettyä läpi eli mikään virtuoosi en ole ja muutenkin pelaan yleensä mediumilla.
hardilla täytyy keskittyä liikaa jo siihen soittamiseen, mediumilla voi pöhnäspäissään kunnolla fiilistellä.

kolmonen varsinkin toi mukavan raikkaan tuulahduksen tuohon sarjaan nettipelin muodossa.
aluksi luulin että ei koko pelisarjaa enää jaksa mutta kummasti se kolmonen iski ja nettipelin ansiosta nousi omalla listalla parhaaksi heroksi.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa poika

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Paina
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #3 : 03.02.08 - klo: 21.02 »
Ite oon vähä miettinyt et jos ostais sen PC:lle. MUTTA mun näyttin on liian huono  :undecided:
Pirun hyvä peli, kaverilla tulla rämpytetty aikasta paljon.
Onko kellään kyseistä peliä PC:lle?
Nykyään nimellä: Lelle

Poissa Futaba

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #4 : 03.02.08 - klo: 22.48 »
Enpäs tiennytkään kyseisen pelin ilmestyneen myös pc:lle. Nyt täytyy jo vakavasti harkita ostamista, kaverilla on nimittäin tullut peliä taottua, ja mukavaa on aina ollut.
| Academy | Axial |

Poissa partajeesus

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #5 : 03.02.08 - klo: 22.58 »
jeps kolmonen tuli myös pc:lle.
kannattaa muistaa että myös xboxin kakkosen mukana tullut x-plorer skitta toimii heittämällä pc:n heron kanssa.
eli jos jostain saa halvalla tuon skitan ja pelin erikseen niin kannattaa ostaa.
Stampede+Ez-run 80A+ez-run 8.5t, Axial AX-10 scorpion ARTR, Tamiya TT-01, Rustler + Mamba max + Ez-run 8.5t

Poissa cardic

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #6 : 04.02.08 - klo: 16.03 »
Tänään tuli kitara ja peli.  :smiley: Ja tuntuu että koukkuun jään. Vielä odotan että live aika tipahtaisi postilaatikkoon. Niin ja se nikki on edelleen cardic sielläkin.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #7 : 05.02.08 - klo: 08.32 »
Ja hienoo ku kolmosessa on langaton kitara! :tongue: saat hyppii seinälle samalla ku soittaa eikä johot katkee. :tongue:

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #8 : 05.02.08 - klo: 18.00 »
kaverin luona tänään kokeilin ja jäin heti koukkuun.huomenna ostamaam GH 3 ps2:koselle.

Poissa -Jari-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #9 : 05.02.08 - klo: 18.30 »
GH3 PS2 versiossa tuntuu että ajastus ei ole ihan kohdallaan. Menusta voi säätää viivettä. Netissä on näkynyt puhetta että jengi käyttää ~40-100ms viiveitä, itse pistin 50ms ja tuntuu että tulin heti paremmaksi  :lol:
Jari Valkola
*** www.fullspeedrc.fi ** XRAY T4, ORCA ** XRAY NT1 2015, Novarossi  ***

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #10 : 06.02.08 - klo: 09.04 »
Mä hankin tohon peliin ps2:lle sellasen koodin ku hyperspeed. Peliin tuli hurjasti lisää puhtia.

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #11 : 06.02.08 - klo: 22.10 »
juu,ei tänään sitte tullutkaan gh 3 :cry:
vasta ensi viikon lopulla!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #12 : 07.02.08 - klo: 09.59 »
Odottamaan vaan! Gh on paras :azn:

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #13 : 19.02.08 - klo: 19.46 »
Noh..tänään tuli mulle GH 3,ihan hyvin menee.
tosin alkuun en löytänyt virta nappia.

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #14 : 19.02.08 - klo: 21.31 »
Itsekin tuli hommattua kyseinen peli PC:lle, ja nyt vedetty Easy ja Medium tasot läpi.. Hard-taso vaatii vähän harjoittelua vielä, mutta pikkuhiljaa..:) Koukkuunhan siihen toki jäi heti ekasta kerrasta lähtien..

Konevaatimukset tosin PC:llä melko korkeahkot.
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #15 : 21.02.08 - klo: 17.58 »
joo..
mulla on paras saavutus:215 peräkkäin,74246 pistettä,98% ja easy:lla.
« Viimeksi muokattu: 21.02.08 - klo: 18.22 kirjoittanut hpi-cen »

Poissa nuuska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #16 : 21.02.08 - klo: 19.23 »
Jeppistä.
Vaimo ostin mulle GH3:sen lahjaksi jouluna. Joten pikkasen on tullut pelattua.

Wiillä pelailen ja täällä on tuo sivusto jonne menee pisteet kun pelaan:
http://www.guitarhero.com/accounts/370291

Paras saavutus näyttää olevan
Welcome To The Jungle - Guns N' Roses        125,470      100%   425 notes      EASY
[BigBear '87]   [Stampede XL5 '07]

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #17 : 24.02.08 - klo: 19.52 »
Joo mun serkulleki kävi sellane viba et sekään ei löytäny sitä virtanappii ja seuraavana päivänä ku oli saanu sen nii se soitti ja sano et:"mun gh ei toimi. käyn paluttaan sen." sit mää kerroin sille et siinähän on se virtanappi nii olihan se vähän nolona    XD naurettiin viel monta viikkoo sen jälkeen.

Oma paras tulos: Metallican one      911 nuottii peräkkäin    304756 pistettä   medium

No ite pelaan nykyään expertillä kymmentä biisiä vaille kaikki läpi. 

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #18 : 03.03.08 - klo: 20.52 »
Itseltäni löytyy Guitar Hero rock the 80`s. Kyllä on mielestäni hyvä peli ja haastetta löytyy. Välillä meinaa mennä sormet solmuun. Todella mukavaa ja hauskaa. Kohta on pelattu läpi :wink:.

Poissa Täikampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #19 : 04.03.08 - klo: 21.17 »
http://www.youtube.com/watch?v=KUzNcheoY6U Siinä aika hyvä kitaristi, vaiko menettelee :shock: :wink:

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #20 : 06.03.08 - klo: 14.05 »
Masentavaa kun katsoo tuota videota. :)

Itseltäni löytyy GH3 ja GH2 Xbox 360:lle. Niitä tässä tulee aina välillä fiilisteltyä. Vielä on hiomista. :mrgreen:

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #21 : 06.03.08 - klo: 17.10 »
Doddi sitten kun toi 48h live loppuu ni pitääki vähän aikaa pelailla tota GH kolmosta ennen kuin sitä laittaa lisää.

2kk en oo pelannu kun boxi hajos. Uusi löyty citymarketista vasta toissapäivänä, niin ei vielä oo ehtiny CoDi kiireiltä pelata GH:ta
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #22 : 07.03.08 - klo: 17.24 »
Tohon kolmoseen saa viis lisäbiisi ku pelaa careerin kaksinpelillä. ekankerran ku veettiin serkun kaa niin nii vähä ajan päästä veli meni ja laitto pleikkarin kii niin ettei gh ollut main menussa ja kaikki muistit katos ku pieru saharaan. nooo, muutama päivä sit pelattiin uuestaan läpi nii et veli veti tavallisella pleikkaohjaimella ja sehän on silleen siistii ku voi tilutella kokoajan(eli tavallisessa ohjaimessa ei oo "strumbaarii") jos käyttää tavallista ohjainta. ja trouhgt the fire and flamesin introhan on hepompi expertillä tavallisella ohjaimella kuin gh:n ohjaimella.

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #23 : 20.02.09 - klo: 18.20 »
Uppiduudaa..

Tulipa itekin ostettua GH3 tuolle Wiille kun kerran CDON.COMista sai tuplakitarapakkauksen ja pelin 59,95e.
Nyt on hakattu mediumilla läpi ja siihen varmasti jäädäänkin.
Alkoi meinaan olla jo aika vaikeeta tuon neljännen painikkeen käyttö, ei meinaa sormet taipua ei sitten millään..
Tuota viimeistä battleakin sai hakata muutamaan otteeseen ennenkuin meni läpi. Huomenna, jos sormet suo, aloitellaan hardia..  :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #24 : 20.02.09 - klo: 21.12 »
Itse olen hakannut GH World Touria ja kyllä menee näpit helläksi parin tunnin jälkeen :lol:
Kaikki uudet biisit tullut ostettua mm. uusin Metallican levy.

On se hieno vetää home cinemasta volumet kaakkoon ja "olevinaan" olla kitaristi/basisti :lol:
Axial SCX 10 TR

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #25 : 20.02.09 - klo: 21.42 »
On se hieno vetää home cinemasta volumet kaakkoon ja "olevinaan" olla kitaristi/basisti :lol:

Totta.. Kävi vaan yks päivä hieman nolot, kun luulin että emäntä olis muutaman tunnin poissa ja aloin rokkaamaan, eläytyen täysillä tietysti.
Disturbedin puolessa välissä huomasin että joku seisoo selän takana ja nauraa katketakseen..mamma tulikin hieman aiemmin kotii..  :embarrassed:
Oli kuulemma Juutuupi-matskua ja harmitteli ettei omistetaa videokameraa.. :grin:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4

Poissa markus11

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #26 : 20.02.09 - klo: 21.52 »
Milläs alustalla pelailette GHWT:tä? Itsellä on xboxilla kyseinen. Expertillä menty kaikki biisit kitaralla ja rummuilla hard/expert.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #27 : 20.02.09 - klo: 21.55 »
PS 3 rokkaa.

No onneks ei muija ei niin hölmönä katso kun vedän menemään rokkia. Hölmömpänä pitää kun tuhansia euroja lelu autoihin laittaa :mrgreen:

Axial SCX 10 TR

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #28 : 21.02.09 - klo: 12.32 »
Pitää varmaan iteki ostaa tuo world tour jossakin vaiheessa. Pitkään aikaan en oo jaksanu pelata. Alko näet käymään liian helpoksi :grin: Viime jouluna ostettiin kolmonen ja jo kesällä oli veetty kaikki biisit kaikilla vaikeustasoilla läpi.(sitä ennnen en ollut eläissäni koskenut gh:hon) :roll: Piti lainata vielä muutkin guitar herot kavereilta, mutta eipä niittenkään läpi vetämisessä ollut juuri minkäänlaista haastetta. :laugh:
Kaikissa gh:hoissa on vaan se sama vika: PRO vaikeustaso puuttuu :grin:

Poissa HMS77

  • TamUA
    • Profiili
Vs: Guitar hero!
« Vastaus #29 : 21.02.09 - klo: 17.00 »
^ Voin olla aika varma että ite en koskaa tule vetämää tuota expertillä läpi, tuskin edes hardilla.. jo mediumin kanssa meinaa olla vaikeuksia sormien taipumisessa.
Se kun sormet on ku nippu ky****, niin minkäs teet.. :huh:
Axial Wraith | GMade Sawback | Cross-RC PG4 | Sakura D4 RWD | Sanwa MT-4