Kirjoittaja Aihe: Puhelin viirus CommWarrior :S apua  (Luettu 2895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa T-Bag

  • Jäsen
    • Profiili
Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« : 14.02.08 - klo: 19.37 »
Tollanen löyty puhelimesta ja nyt puhelin lähettelee multimedia viestinä tota eteenpäin, enpä tiedä kuinka monta on jo lähettäny. Itse viirus ei kuulemma tee mitään muuta ku lähettelee itseään muille. Mitähä tolle pitäis tehä?
Onko kellää tullu mitään tollasta vastaan?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bluetooth#CommWarrior.2C_CommonWarrior

Poissa rautalapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #1 : 14.02.08 - klo: 20.40 »
Jos ei muuten saa pois niin formatoi puhelin/muistikortti. Auttaa takuulla.

Poissa ALi

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #2 : 15.02.08 - klo: 10.09 »
F-secure auttaa poistossa:

http://www.f-secure.fi/tietoturvakeskus/poistotyokalut.html

listalta sitten sopiva poisto-ohjelma..
..Captain, we have some problems..
” we have nothing right on the left side and nothing left on the right side”

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #3 : 15.02.08 - klo: 19.06 »
Parhaiten saa pois poistamalla puhelin maailman kartalta ja vaihtaa merkkiä.
Näin itsekin tein ja no problems  :lol:
Axial SCX 10 TR

Poissa T-Bag

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #4 : 15.02.08 - klo: 19.40 »
Juuh, vituttaa vaan ku tuli tollane kytky puhelin ees otettua, noh onneks on melkee 2 vuotta jo menny ni voi vaihtaa johki halvempaa ja varmempaan, varmaan vuoden pärjäilin ilma mitään ongelmia. Nyt toi puhelin sekos täysin, tiiä sit onko minkä vika, viiruksen ei kuulemma pitäis vaikuttaa puhelimen muuhun toimintaa. Vien ton liikkeesee, vois samal kattella uusia puhelimia.

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #5 : 15.02.08 - klo: 21.33 »
No se on kavereitten puhelimien (Nokia) kanssa huomattu, että huollossa saa olla harva se kuukausi. Just näitä pirun kytkyjä. Aina on jostain N75> joku vialla.
v*tun hienot toiminnot, mutta niillä mitään tee kun ei toimi.

Vaikka en todella hurreja kannata niin SonyEriccson ja mulla huolet jäi toimimattomuudesta 2 vuotta sitten :wink:

Mutta eihän Nokiakaan ole ees Suomalainen loppupeleissä  :angry:
Axial SCX 10 TR

Poissa Hotti

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #6 : 16.02.08 - klo: 07.58 »
Mullon ollu sony erkin K700i nyt 1.5v ja edelleen ainoo vika on että akku ei kestä kuin viikon.

 :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #7 : 16.02.08 - klo: 09.36 »
Sehän on selvä että ei niitä puhelimia Suomessa tehdä kun ne saa teetettyä jossain Tsudanissa halvemmalla.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #8 : 16.02.08 - klo: 21.28 »
Ainakin nokian "paremmissa" puhelimissa lukee "tyyppikilvessä" akun alla made in finland. Tiedä pitääkö paikkaansa, mut ainakin meijän talossa noin lukee äipän 6170 ja mun 6680. Iskällä joku halvempi palikka niin lukee made in hungary.
Traxxas Revo 2.5

Poissa Bagi

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://adf.ly/46GqR
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #9 : 16.02.08 - klo: 21.30 »
eikös noi nokian "luksus"puhelimet tehdä salossa...
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Poissa plissken_s

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #10 : 19.02.08 - klo: 17.43 »
Enpä sit tiiä "luksuksesta", mun 8800 sirocco ainakin on Saksasta kotoisin. Melkein parempi niin päin. 6600 ja N70 oli tehty kyllä Suomessa, niin kuin aika moni vanhempikin luuri. Näin ainakin omalla kohdalla.
Kyosho - Futaba - Novarossi

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #11 : 19.02.08 - klo: 17.49 »
Mullon ollu sony erkin K700i nyt 1.5v ja edelleen ainoo vika on että akku ei kestä kuin viikon.

 :mrgreen:
Mulla W810i ja sama vika... Tulispa nyt jotain häikkää joskus kun ihan käy tylsäksi. Vuoden verran ollu kyseinen puhelin ja käytettynä ostin vieläpä.

Poissa PROpioneer

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #12 : 19.02.08 - klo: 18.56 »
Sehän on selvä että ei niitä puhelimia Suomessa tehdä kun ne saa teetettyä jossain Tsudanissa halvemmalla.

tästä tuli mieleen qtek kun se tehdään tai ainakin yhdessä minun qtekissä lukee että made in china joten kiinastahan tuo. mutta taas jostaki luin että tästä puhelimestä on sisuskalut tehty muualla & kuoret yms kiinassa.??? en sitte tiedä.
tähän ole ikinä tullut mitää vikaa vaikka kosketus näyttöpuhelin on. vakiona virustorjunnat yms jotka torjuu jos nyt sattuu tulemaan niitä pikku viruksia. ( akku kestää 2pv, ainut huono puoli) joten ei kiinassakaan tehdyt tuotteen huonoja ole vaikka kaikki sitä minulle jankuttaa :) melkein kaikki tulee nykypäivänä kiinasta kopiona.

taas nokia. ( itselläni ollut n95,n73,6131,6280,6680,6630 ) joista 2 ensimmäistä sekosi heti alkujaan, en tiedä miksi mutta joku siinä sitte oli. ( jokaisessa kesti akku n viikon ) onko jollakin muulla näitä sekoamisia tapahtunut? esim sammuilee tai ei muuten vaan toimi?

onhan minulla nuita kännyn romppanoita joskus ollu heti laatikollisia mutta myin pois ku rc harrastus alkoi kiinnostamaan :)
jos nyt on juttu edessä topickissa kun ei asiaan kuulu niin voin muokkaamalla poistaa.
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Poissa KL

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #13 : 20.02.08 - klo: 14.27 »
hihhi mee nettii ja lataa sille mobiili virus estot vaikka...
se o kyl hauskaa kiusata jossaa isos porukassa ja laittaa bluetootin päälle ja alkaa lähettelee kaikkke roskaa :DD
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Puhelin viirus CommWarrior :S apua
« Vastaus #14 : 20.02.08 - klo: 17.43 »
..kaikesta sitä jotkut kiksejä saavat.. :roll:
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot