Joo, ihan verissäpäin niinku näkyy. Ei kai voi enää enempää off topic olla. Kuten näkyy, tää on liian herkkä aihe keskusteltavaksi...hehe.
Toistan sen mitä edellä:
Kyllähän noilla RTR autoilla pääsee mukaan kilpailutoimintaakin mutta kyllä selkeästi krossissa on eduksi myös harjoittelumielessä seuraavat asiat
- starttiboksi
- KUNNON servot ja radio; radio mielellään kiteetön 2.4gHz mutta nopea sellainen (nythän esim. Spektrum itse mainostaa uutta ratiotaan latenssittomana tai vähä-latenssisena joka todella vaikuttaa ajamiseen)
- varmatoiminen moottori; paino sanalla varmatoiminen, ei välttämättä niinkään huipputehokas, tosin yleensä nämä tulevat samassa paketissa, koska yleisimmät kilpamoottorit ovat laadukkaita ja varmakäyntisiä
siten esim. Futaban digiservot ja FASST 2.4gHz radio tai uusi spektrum 3.0DXR, moottoriksi vaikka OS V-Spec AL, RB WS7III, Ninja, SH ... ja mitä näitä nyt kaikkia onkaan
näissä jos luistaa niin ajaminenkaan ei ole niin kivaa ja harjoittelu työläämpää (kokemusta on)
yllättävää kyllä auto ei ole niinkään tärkeä, kunhan varaosa saanti pelaa etkä joudu odottelemaan osia rikkoutuessa, etenkin alkuvaiheessa tärkeä juttu. kalliimpi auto=paremmat osat, merkkiin katsomatta