Asia TT-01, spurreja tosin saanee varata pakkiin jos parkkiksilla suttailee.... :mrgreen:
1. Jos on vakiospurri ja pinioni rasvattuna ja säädöissään
2. konepukki pitää olla silloin teipillä alta klapittomaksi laitettuna
3. kone alupukissa, tai muovipukissa se pahvieriste + ruuvit lukitteella
4. spurritilan kansi pykälää pidemmillä ruuveilla kiinni, ettei aukea/ revi kierteitään.
5. Klapittomat laakeripesät molemmin puolin spurria (ruuvilukite alle ja UUSI kansi yli)
- ni: ei helposti mee! (ennemmin pettää se spurrin "vetokita" keskeltä)
Tätä on testattu
- foamikumeilla driftaten
- drift "renkailla"
- rallikumeilla
- "vähän isommilla katukuviokumeilla"
- jos jollakin alustalla
ja aina mambamax/lipo 8A
koneet mambamax 4600 ja trinityt N80 ja N60 (N60 pilallekkin)