Oisko muuten hienompi jos ottais Kyoshon stadiumforcesta kaikki tarrat pois ja vetäis jollain spraylla sen vaikka mustaks?
..tai ostaisi uuden korin ja maalaisi sen, mahdollisesti vaikka erimerkkisen ja mallisen riippuen mikä silmää miellyttää. Yleensä mun mielestä korit jotka on maalattu uusiks ulkopuolelta ovat kauheita, lisäksi se ulkopuolella oleva maali kun tuppaa kulumaan, naarmuuntumaan yms. helposti.
Voihan niitä vanhoja maaleja yrittää poistaa esim. auton jarrunesteellä mutta esim. hpi:n korit ovat melko huokeita ja valinnan varaa on.
Virittämisestä sen verran että tuota voi virittää kuten muitakin, eli esim. sopivat jouset ja öljyt iskareihin(jos iskarit huonot,niin paremmat tilalle), iskareiden asennoilla kuin pyörän kulmien asennoilla voi vaikuttaa ajettavuuteen paljon, kuin myös eri paksuisilla diffi öljyillä. Vääntävä ja suht nopea ohjaus servo on myös hyvä sijoitus, renkaat(kumit) vaikuttavat myös paljon, ne kannattaa tietenkin valita sen perusteella millaisella alustalla ajaa.
Ja ainahan koneen ja pakoputkistonkin voi vaihtaa mutta eri asia kannattaako se, mutta noihin ensin mainittuihin kannattaa perehtyä.