Kirjoittaja Aihe: Model Expo  (Luettu 4169 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JwL

  • Jäsen
    • Profiili
Model Expo
« : 27.04.03 - klo: 22.30 »
Ketäs kävi Model Expo messuilla jäähallissa, mun lisäks?
Mitäs piditte?

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #1 : 27.04.03 - klo: 22.31 »
Aika kuivat  oli. Polttismiehelle siellä ei ollu oikein mitään (ainakaan sitä mitä ois tarvinnu)  :mrgreen:
Pienoismalleja ois tehny mieli ostaa enemmän kuin laki sallii, mut ei ollu budjettia
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Jees
« Vastaus #2 : 27.04.03 - klo: 22.51 »
Rahaa oli taskussa, mutta maatajärisyttäviä tarjouksia ei, joten taskussa pysyivät.. :wink:  Yleisesti RC-autoilijoille oli tarjontaa mielestäni aika köyhästi.. Suurimmat myyjät tietty paikalla, mutta..
Lahti Rock City

Mika R

  • Vieras
Model Expo
« Vastaus #3 : 28.04.03 - klo: 08.53 »
Mä olen ihan samaa mieltä hellgrenin kanssa, ei mitään ihmeellistä ei niin kauppiaiden kuin harrastajien puoleltakaan mitä RC autoihin tulee

Poissa nici

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #4 : 28.04.03 - klo: 12.41 »
Mullakin oli rahaa mukana mutta ei löytynyt oikein mitään hyvää tarjousta.. tylsät messut, mutta ei se mikää yllätys ollut...  Ja jäähallille iso miinus siitä että siellä ei ole hissiä! pyörätuolilla kun on pakko liikkua niin jyrkät rappuset ei ole paras mahdollinen tapa menna kerroksesta toiseen...

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #5 : 28.04.03 - klo: 13.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Mä olen ihan samaa mieltä hellgrenin kanssa, ei mitään ihmeellistä ei niin kauppiaiden kuin harrastajien puoleltakaan mitä RC autoihin tulee

Jeps, jotakin puuttui.

Kun katsoi runsaasti esillä olevia lennokkistandeja, huomasi, että siinä ovat yleensä esillä kerhot ja järjestöt. Miksi rc-autoilussa ei niin ole?

Kun asiaa oikein ajattelee, olisi ilman muuta AKK:n tehtävänä ja velvollisuutena olla edustamassa lajiamme, ja tekemässä sitä tunnetuksi! Mikä olisi parempi paikka kuin Pienoismallimessut?

Eikä vallan suuri vääryys olisi sekään, että pääkaupunkiseudun rc-autokerhot, Vantaalta, Helsingistä, Hyvinkäältä, Järvenpäästä, Lohjalta, Riihimäeltä olisivat mukana vaikka yhteisosastolla. Osastolla, jossa näyttävät kisavideot pyörisivät, nimekkäät kuskit esittelisivät autojaan ja lajia, ja mukaan pyrkiviä jäsenkandidaatteja järjesteltäisiin jonomuodostelmiin...

Kuten muuallakin on monesti todettu, jotenkin tämä julkisuuspuoli on lajissamme kaiken arvosteluasteikon alapuolella. Poislukien BotniaTrack.

Otsomaani

  • Vieras
Model Expo
« Vastaus #6 : 28.04.03 - klo: 14.24 »
RC-auto ratakin oli enemmänkin krossia varten tarkoitettu :wink: . Matot olivat aluksi todella epätasaiset kunnes ne teipattiin.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #7 : 28.04.03 - klo: 14.28 »
Senpä takia minä siellä crossarilla ajelinkin :mrgreen:
Sponsored by own wallet

Poissa *toba*

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #8 : 28.04.03 - klo: 14.30 »
Oisko mahdollista saada kuvia tai videoita? en päässyt itse sinne =(
Prrr

Mika R

  • Vieras
Model Expo
« Vastaus #9 : 28.04.03 - klo: 18.13 »
Lainaus käyttäjältä: "VesaK"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Mä olen ihan samaa mieltä hellgrenin kanssa, ei mitään ihmeellistä ei niin kauppiaiden kuin harrastajien puoleltakaan mitä RC autoihin tulee

Jeps, jotakin puuttui.

Kun katsoi runsaasti esillä olevia lennokkistandeja, huomasi, että siinä ovat yleensä esillä kerhot ja järjestöt. Miksi rc-autoilussa ei niin ole?

Kun asiaa oikein ajattelee, olisi ilman muuta AKK:n tehtävänä ja velvollisuutena olla edustamassa lajiamme, ja tekemässä sitä tunnetuksi! Mikä olisi parempi paikka kuin Pienoismallimessut?

Eikä vallan suuri vääryys olisi sekään, että pääkaupunkiseudun rc-autokerhot, Vantaalta, Helsingistä, Hyvinkäältä, Järvenpäästä, Lohjalta, Riihimäeltä olisivat mukana vaikka yhteisosastolla. Osastolla, jossa näyttävät kisavideot pyörisivät, nimekkäät kuskit esittelisivät autojaan ja lajia, ja mukaan pyrkiviä jäsenkandidaatteja järjesteltäisiin jonomuodostelmiin...

Kuten muuallakin on monesti todettu, jotenkin tämä julkisuuspuoli on lajissamme kaiken arvosteluasteikon alapuolella. Poislukien BotniaTrack.


Täsmälleen! Ihan samaa mä funtsin tuolla että missä kerhot jne. Tosin en ole ehkä siihen pohdintaan ihan täysin oikeutettu kun en kuulu kerhoon, mutta silti. Jos kerhot olis esillä, niin liittyminenkin olis jotenkin luonnollista vaikka ei edes kisaiskaan. Siis oikeastihan tää homma on 100% yhtä mielenkiintoista kuin esim lentsikkapuoli ja silti tuntui niiden rinnalla että harrastajia ei oliskaan.. siis pelkkiä kauppiaita ja hommassa vain rahastuksen maku. Todella harmi  :(

Otsomaani

  • Vieras
Model Expo
« Vastaus #10 : 28.04.03 - klo: 18.30 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

siis pelkkiä kauppiaita ja hommassa vain rahastuksen maku. Todella harmi  :(


Kyllä ne siinä sivussa tuotteiden ohella myös harrastuksen hauskuutta mainosti(niin ja siihenkin on hyvä syy :wink: )

Mika R

  • Vieras
Model Expo
« Vastaus #11 : 28.04.03 - klo: 18.41 »
No sehän on kiva kuulla !  :D itse en sehkä sillai käyny juttelemassa kuin Tieto-nikkarin poikien kanssa jotka ovat kyllä oikein mukavia ja positiivia, ei siinä mitään. Mutta paljon enmmän voitas vielä tehdä yhdessä ja kerhojen kautta eiks niin. Kauppaiden motivaatio on kuitenkin raha aika pitkälle, tosin osalla heistäkin toki sykkii iso sydän myös harrastuksellemme.

lisäsin vielä että oikein mukavaa messuilla kyllä oli vaikka Rc autot eivät nyt ihan ansaisemaansa asemaan päässeetkään, ihan kivaa oli muitakin juttuja tsekkaillessa. hyvä edes näin

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #12 : 28.04.03 - klo: 18.49 »
AKK on täydellisessä monopoliasemassa lajimme kattojärjestönä. Ei pitäisi olla kohtuutonta odottaa, että se siinä asemassa olisi myös tiennäyttäjä ja aktiivinen lajin tunnettuuden edistäjänä.

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Model Expo
« Vastaus #13 : 28.04.03 - klo: 20.17 »
Itekin kävin siellä ja viihdyin hyvin. Sain rahaa menemään 100 euroa (olisi mennyt enemmänkin mutta kun ei ollut!!!  :lol: ) ja hyviä ostoksia teinkin.

Oli videokamera mukana ja tulihan sitä videotakin otettua, myös still kuvia. Jos joku haluaa jompia kumpia käyköön sivuillani, sinne ne ilmestyvät jossain vaiheessa. http://koti.mbnet.fi/blenheim on uusi osoite. Kannattaa vilkuilla. Jos haluaa lisätietoa niin laittakoon yv:tä tai mailia.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa Maajussi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #14 : 29.04.03 - klo: 14.45 »
Kävin minäkin siellä (ekaa kertaa) ja mielestäni ihan hyvät. Rc-autoja olisi saanut olla ehkä vähän enemmän näytillä, mutta kyllä niissäkin mitä oli esillä niin katselemista ihan tarpeeksi.

ps. Satuin näkemään siellä Mikan SuperTenit... Aivan mahtavia! :shock:
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

Mika R

  • Vieras
Model Expo
« Vastaus #15 : 29.04.03 - klo: 15.14 »
Kiva jos kelpasi :-) tiedän että meidän forumista löytyy paljon upeita autoja ja juuri niiden esille saanti olis mukava asia tällaisisssa tapahtumissa. eiköhän ens vuonna viedä upeat autot sinne oikein koko jengillä  8)

Poissa blenheim

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/blenheim
Model Expo
« Vastaus #16 : 29.04.03 - klo: 15.35 »
Juu, näin minäkin ne super tenit. Olivat todella hienoja. Taisivat oikein videollekin päästä! Täytyypi tuoda sinne oma auto ensi vuonna, jos nyt sen Hummerin rc mallin saa valmiiksi.
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Poissa kalle-lauren

  • Jäsen
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #17 : 03.05.03 - klo: 10.12 »
Mä olin ite siel ajamas sunnuntaina ja kyllä multa tultiin kyselemään kaikenlaista. Et kyl ihmiset on kiinnostuneita.
Aamupahoinvoinnit alkoivat äidilläni vasta syntymäni jälkeen.

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #18 : 03.05.03 - klo: 10.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
eiköhän ens vuonna viedä upeat autot sinne oikein koko jengillä  8)


minä voisin tuoda omat autot kanssa sinne messuille ensi vuonna, jos se ei ole kovin hankalaa. minäkin näin ne Mikan Super-Tenit, oli aika hienoja, varsinkin se nissanin kori :wink:
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa *toba*

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #19 : 03.05.03 - klo: 19.04 »
Siis.. Minne siel voi oman auton tuoda esille?? Maksaako se ylimääräistä vai pitääkö vain sinne ilmottautua jollekkin ihmisille?
Prrr

Poissa kalle-lauren

  • Jäsen
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #20 : 03.05.03 - klo: 21.07 »
Olin ajamas siel B-hallissa. Pääsin ilmatteeks sisään koska tulin ajamaan sinne. siitä ei vaan tiedetä tuleeks sinne mattoja. tänäki vuonna siel oli ongelmana tämä mattojen tuonti et sitä ei meinattu järjestää ollenkaa. Se on tämä HMR jolta voi kysellä siitä. :P
Aamupahoinvoinnit alkoivat äidilläni vasta syntymäni jälkeen.

Mika R

  • Vieras
Model Expo
« Vastaus #21 : 03.05.03 - klo: 23.10 »
Lainaus käyttäjältä: "*toba*"
Siis.. Minne siel voi oman auton tuoda esille?? Maksaako se ylimääräistä vai pitääkö vain sinne ilmottautua jollekkin ihmisille?


juu, yhteystiedot löytyi model expon sivuilta (etsi vaikka googlella). ei maksanut.

Poissa Puuha-Pete

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #22 : 04.05.03 - klo: 21.50 »
Lainaus käyttäjältä: "*toba*"
Siis.. Minne siel voi oman auton tuoda esille?? Maksaako se ylimääräistä vai pitääkö vain sinne ilmottautua jollekkin ihmisille?


Mikä auto sulla muuten on?

Poissa kuvittelija

  • Jäsen
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #23 : 12.05.03 - klo: 02.50 »
ihan päinvastoin! Mä ainakin sain sen kuvan et pääsee ilmaiseksi sisään jos tuo/vie jonku oman vekottimensa sinne ihmeteltäväksi! ja ihan siististi näyttivät ihmiset siellä katselevan, ei isoa pelkoa särkymisestä. Itse pelkäsin vielä viedä tuota uutta Savage-autoa sinne näkyville kun eihän sitä olis jaksanu koko aikaa vahtia siellä. Mutta voisin hyvin viedä seuraaville isoille messuille!
HPI SAVAGE 24.3.2003 lähtien... :)
JQracing THEeCar 2016---->

Poissa Rc hemmo

  • Veteraani
    • Profiili
Model Expo
« Vastaus #24 : 12.05.03 - klo: 10.01 »
Jaa oli sellaiset messu, en muistanut niiden päivämäärä, mutta tuskin olisin tullutkaan koska ei siellä ole koskaan rc autoja. Viimevuonna kyosholta ei herunut ´mitään kommentia nykyiseen autoon.

Poissa Eagle

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.mmsite.cjb.com
Re: Jees
« Vastaus #25 : 30.05.03 - klo: 18.59 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Rahaa oli taskussa, mutta maatajärisyttäviä tarjouksia ei, joten taskussa pysyivät.. :wink:  Yleisesti RC-autoilijoille oli tarjontaa mielestäni aika köyhästi.. Suurimmat myyjät tietty paikalla, mutta..

totta.