Nyt pitää olla tarkkana... Harva RTR auto soveltuu sellaisenaan kisakäyttöön, kun näiden ensiasennuskoneet kun ovat lähes järjestään kokoluokaltaan .28 ja lisäksi pilli ei ole sallittu jos EFRA leimaa ei löydy. Perinteisesti kuitenkin on ollut että kerhokisoissa ns. ensiasennusmoottorit kokoon katsomatta on sallittu kuten myös leimattomat pillit. SM kisoissa tämä ei käy.
RTR autojen servot joutuvat yleensä samantien romukoppaan eikä radiossakaan ole yleensä kovin paljon kehuttavaa, toki poikkeuksiakin on esim: Losi jossa on vakiona 2,4Ghz ratti ja muistaakseni Asson (RC8 RTR) laitteessa sekä Radio että servot ovat valmiiksi hyvät näin mainitakseni, toki näissä on myyntihinta hieman korkeampi.
Sitten vielä rahaa menee kunnon renkaisiin, ilmansuodattimiin, starttipoksiin tarvikkeineen, akkuihin, laturiin, tulppiin sekä tietysti polttoaineeseen. Vielä mainitakseni että kideradioon tarvitaan lisäksi vielä muutama lisäkidepari, toki tässäkin ollaan ainakin kerhokisoissa joustettu kun valtaosa käyttää ainakin M8 luokassa näitä 2,4Ghz radioita.
Itse tähyilisin ainakin hieman myydään ilmoittelua, sieltä kun voi löytyä kauden ajettuja "vanhoja" malleja alle puoleen hintaan ja päälle vielä kasa varaosia.