Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1287107 kertaa)

0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1470 : 08.02.10 - klo: 13.53 »
Aika varma, että nyt kun porukat kilvan virittelee näitä matalarunko konversioita slasheihin niin kesäksi tai viimeistään sen jälkeen apinoidaan sellanen pykälä, että ruotoa ei saa muokata. Tosin nyt on sen verran monta muokkaajaa, että voi pitää älämölöä jos tollasta pykälää yritetään :D.

Niin, mikä määritetään tehdasvalmisteiseksi autoksi ja mikä ei? Nämä on niitä asioita joita jokainen joutuu sisimmässään pohtia tulevien sääntöjen osalta.

Kylätason RC-kuski.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1471 : 08.02.10 - klo: 14.06 »
Mä ymmärrän ton tehdasvalmisteinen homman niin että auton pitää olla ylipäätään alunperin tuohon luokkaan suunniteltu.
Eli että se on siis corri auto ylipäätään, eikä mikään toisen luokan pirssistä muokkailtu...
Ei siis mikään alunperin M8 auto josta rakentelija on hieman muokkaamalla tehnyt corrin... Laittamalla vaan corri renkaat ja korin... "tää on nyt hei corri"

Eli siis kun kerta släshi on alunperin ihan suoraan corri autoksi tehty niin ei mielestäni se luokitus muutu yhtään mihinkään jos siihen vaihdetaan corri autoon valmistettu runko.

Vähän sama ku 1/18 assoon vaihtaisit hiilikuitu rungon.
No sehän on tehdasvalmisteisena mikälie kumirunkonen...
Hommaat siihen hiilikuitusen rungon... auto muuttuu ajettavuudeltaan täysin eri härveliksi.
Mutta auto on edelleen puhtaasti 1/18 luokan krossari / trukki.
Ei mun mielestä slässistä katoa ollenkaan tuo luokan henkisyys.
Eikä oikein tehdastekoisuuskaan... tehtaaltahan ne on nuokin virirungot tulleet.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1472 : 08.02.10 - klo: 15.33 »
Eli että se on siis corri auto ylipäätään, eikä mikään toisen luokan pirssistä muokkailtu...
Ei siis mikään alunperin M8 auto josta rakentelija on hieman muokkaamalla tehnyt corrin... Laittamalla vaan corri renkaat ja korin... "tää on nyt hei corri"


No ei paljon poikkee Hoban tai honkkarin tehas valmiste corr autosta tuolla tekniikalla tehty "corr" auto.

Eipä taida slässistä saada assolle kilpailijaa vaikka kuinka tuunaa ja virittää..  :roll:
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1473 : 08.02.10 - klo: 15.34 »
No ei muuta kuin tukivarret, iskarit...ööö no lähes kaikki.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1474 : 08.02.10 - klo: 15.52 »
Eli että se on siis corri auto ylipäätään, eikä mikään toisen luokan pirssistä muokkailtu...
Ei siis mikään alunperin M8 auto josta rakentelija on hieman muokkaamalla tehnyt corrin... Laittamalla vaan corri renkaat ja korin... "tää on nyt hei corri"


No ei paljon poikkee Hoban tai honkkarin tehas valmiste corr autosta tuolla tekniikalla tehty "corr" auto.

Eipä taida slässistä saada assolle kilpailijaa vaikka kuinka tuunaa ja virittää..  :roll:


Eiköhän ne erot jää kuskiin siinä vaiheessa kun slashi:n painopiste on alhaalla... Vai onko assossa jotain muuta erillaista mitä ei voi enää apinoida slashiin :D.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1475 : 08.02.10 - klo: 15.58 »
Eiköhän ne erot jää kuskiin siinä vaiheessa kun slashi:n painopiste on alhaalla... Vai onko assossa jotain muuta erillaista mitä ei voi enää apinoida slashiin :D.

Noo ei kai siinä ole.. varmaan ainoo joka puuttuu slashistä on taka aurauksen säätö ja antisquat säätö.  Noiden merkitys taitanee jäädä häviävän pieneksi, ainakin vakiorenkaalla ja tuolla välyksen määrällä mikä noissa yleensä on xD
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1476 : 08.02.10 - klo: 16.02 »
Eipä taida slässistä saada assolle kilpailijaa vaikka kuinka tuunaa ja virittää..  :roll:

Miten tuon nyt taas ottaa.
Kun nokian tuloksia katsoo niin nelivetoluokassa eräs slässi vei lähes suoraan paketista aikalailla ylivoimaisesti voiton.
Ihan oli paketista nykästy auto, vakio säätimellä ja moottorilla.
Diffeihinkään ei ollut koskettu.

Jännä miten vieläkään ei tunnu porukka ymmärtävän että kuskista se on kiinni.

Johan mä oon tota asiaa maininnu suuressa osassa corriautoja käsittelevissä topikeissa... Eli samat kuskit sinne kärkeen pomppaa ku muissakin luokissa... jos vaan tulevat ajamaan.
Hyvin nuo on edellisissäkin kisoissa korkeet takavetoslässit pärjänneet.
Vielä kun rattiin asettuu parempi kuski niin pärjää vielä paremmin.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1477 : 08.02.10 - klo: 16.15 »
Eipä taida slässistä saada assolle kilpailijaa vaikka kuinka tuunaa ja virittää..  :roll:

Miten tuon nyt taas ottaa.
Kun nokian tuloksia katsoo niin nelivetoluokassa eräs slässi vei lähes suoraan paketista aikalailla ylivoimaisesti voiton.
Ihan oli paketista nykästy auto, vakio säätimellä ja moottorilla.
Diffeihinkään ei ollut koskettu.

Jännä miten vieläkään ei tunnu porukka ymmärtävän että kuskista se on kiinni.

Johan mä oon tota asiaa maininnu suuressa osassa corriautoja käsittelevissä topikeissa... Eli samat kuskit sinne kärkeen pomppaa ku muissakin luokissa... jos vaan tulevat ajamaan.
Hyvin nuo on edellisissäkin kisoissa korkeet takavetoslässit pärjänneet.
Vielä kun rattiin asettuu parempi kuski niin pärjää vielä paremmin.

ja liittyy aiheeseen? no ei mitenkään 4wd slash on suunnittelultaan aivan eri maata kuin tämä 2wd malli. Jonka varmaan ehkä saatat tietääkin.  Kaiken lisäksi eräs Heinonen ei kuulu tähän piiriin.. liekö tuo on ees ihminen. :)

bw. ei ollu rtr auto, oli vaihettu sävöx:in servi ja takana oli kallistuksen vakaaja.

paketista otettuna/paketti setupilla slashilla ja assolla on eroa kuin yöllä ja päivällä. 
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1478 : 08.02.10 - klo: 16.33 »
No älä nyt viitsi vängätä turhasta.

Servo vaikutti nopeuteen miten???

Wouw... ihanko oli jopa vakaaja laitettu.

Ja liittyy todellakin tähän aiheeseen siten koska nelkku ja takatuuppi släsheissä on molemmissa korkea rundo verrattuna muihin valmistajiin.
Ja tästä rungon vaihtamisestahan oli kyse.
Olihan nelkkusläshi jo ennakkoon olevinaan porukan mielestä hitaampi, koska siinä on runko korkeella.
No toisin kävi kun auton anto osaaviin käsiin.

Tämä aivan sama tapahtuu takatuuppareidenkin osalta.
Auto osaaviin käsiin ja se vakiorunkonen släshikin etenee voittotahtiin.

Ja ari kyllä kuuluu TÄHÄN piiriin.
Siinä missä moni muukin.

Pointin kyllä varmaan ymmärsit joten miksi edes ihmettelet miten liittyy aiheeseen...

Juuri siten että vaikka släsheissä on molemmissa runko korkeammalla kuin muissa merkeissä niin kyllä sillä kerkee siinä missä muillakin.
Pitää vaan osata ajaa jos haluaa voittaa... oli seura sitten mikä tahansa.

Poissa miksu79

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1479 : 08.02.10 - klo: 16.41 »
tuohon pohjalevyn vaihtoon että jos se pohjalevy on tehdastekoinen corri auton pohjalevy niin saa vaihtaa mutta esim itsetehty alumiinipohja tuskin kelpaa katsastuksessa näin olen säännöistä antanut ymmärtää. kohta olis muuten itse tehtynä autona joku muokkailtu m8e taas sielä viivalla
agama A8 evo nordic os speed futaba savöx Team Associated sc10 4x4  TC6.1  LRP

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1480 : 08.02.10 - klo: 16.52 »
Juuri tätä tarkoitin.
Eli jos se pysyy vain valmiina saatavissa viritysosissa jotka on juuri kyseiseen hommaan tarkoitettu niin silloin tuota sääntöä ei rikota.

Mikäli joku tekee täysin omatekoisen pohjalevyn joka vieläpä poikkeaa rakenteeltaan näistä tehdastekoisista niin sillon se ei mielestäni enää sääntöihin mahdu.

Unohdinpa kysyä että mitä tuolla muokkaamisella tarkemmin tarkoitettiin...?

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1481 : 08.02.10 - klo: 17.02 »
Omasta mielestä tuolla ei pitäisi olla väliä, onko autossa omatekoisia osia (kuten esim runko). Onhan ne esim 1:10 krossiautoissakin sallittuja.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1482 : 08.02.10 - klo: 17.11 »
Nelkun painopiste on matalammalla kuin tuupin. Haluaisin kyllä nähdä Arin tai jonkun muun vievän 2WD Slashiä kisoissa  :cool:

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1483 : 08.02.10 - klo: 17.11 »
No älä nyt viitsi vängätä turhasta.

Servo vaikutti nopeuteen miten???

Wouw... ihanko oli jopa vakaaja laitettu.

Ja liittyy todellakin tähän aiheeseen siten koska nelkku ja takatuuppi släsheissä on molemmissa korkea rundo verrattuna muihin valmistajiin.
Ja tästä rungon vaihtamisestahan oli kyse.
Olihan nelkkusläshi jo ennakkoon olevinaan porukan mielestä hitaampi, koska siinä on runko korkeella.
No toisin kävi kun auton anto osaaviin käsiin.

Tämä aivan sama tapahtuu takatuuppareidenkin osalta.
Auto osaaviin käsiin ja se vakiorunkonen släshikin etenee voittotahtiin.

Ja ari kyllä kuuluu TÄHÄN piiriin.
Siinä missä moni muukin.

Pointin kyllä varmaan ymmärsit joten miksi edes ihmettelet miten liittyy aiheeseen...

Juuri siten että vaikka släsheissä on molemmissa runko korkeammalla kuin muissa merkeissä niin kyllä sillä kerkee siinä missä muillakin.
Pitää vaan osata ajaa jos haluaa voittaa... oli seura sitten mikä tahansa.

Kukahan se täällä taas mahtaakan vängätä, no vängätään sitten.

tuo tarinas siitä kuinka ari voitti rtr 4x4 slashillä kisan ei liity millään tapaa 2wd slashiin. Vaikka kuinka niin väittäsit.

ja servoko ei vaikuta nopeuteen, minkä takii kaikki sitten ajaa nopeilla ja vääntävillä servoilla, jos se ei vaikuta nopeuteen? kiire olis arillakin ollu vakio servolla väännellä.  

tule ihmeessä kokeilemaan autoo tai vaikka hanki semmonen ennenkuin väännät enemmän aiheesta! Saati lähe ajamaan kisaa semmosella. Ite olen ajanut ja jopa nokialla tulos oli parempi kuin osasin odottaa.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1484 : 08.02.10 - klo: 17.13 »
Juuri tätä tarkoitin.
Eli jos se pysyy vain valmiina saatavissa viritysosissa jotka on juuri kyseiseen hommaan tarkoitettu niin silloin tuota sääntöä ei rikota.

Mikäli joku tekee täysin omatekoisen pohjalevyn joka vieläpä poikkeaa rakenteeltaan näistä tehdastekoisista niin sillon se ei mielestäni enää sääntöihin mahdu.

Unohdinpa kysyä että mitä tuolla muokkaamisella tarkemmin tarkoitettiin...?


Tuollasella säännöllä kuolee aika nopeesti moni muukin luokka. Aika moni ajelee jos jonkin sorttisella protolla tuolla 10-2 ja 10-4 luokassa.

ja vois lopetella tämän jargonin suoltamisen tänne ja keskittyä asiaan!
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1485 : 08.02.10 - klo: 17.29 »
Se on vain sun mielipiteesi.

Näin ei ole muissakaan luokissa tapahtunut.

Autot toimii vakio alustoillaan jo hyvin.
Virityspalikoitakin alkanut tulemaan... Ehkä sitten toimii niillä vielä paremmin.

Mutta kun tästä luokasta on haluttu pitää tuollainen rentohenkinen kallistelusarja niin se että porukka alkaa työstämään omia runkoja jne, ei pysy luokan hengen sisällä.
Ei pysy tasapuoliset mahdollisuudet jokaisella.
Säännöillähän on pyritty pitämään luokka juuri sellaisena että voit hakea kaupasta auton ja lähtökohtasesti sillä pärjäämään jos vain osaat ajaa.
Se että joillain on mahdollisuus käyttää ties mitä CNC härveleitä jne, ei ole lähelläkään tämän hengen mukaisuutta.
Sarjatuotannolla tuotettavat jokaisen kuskin tavoiteltavat tavarat ovat.

Ps: Mä en mitään jargonia suolla... argonia ehkä välillä tulee tupruteltua.

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1486 : 08.02.10 - klo: 17.44 »
Se on vain sun mielipiteesi.

Näin ei ole muissakaan luokissa tapahtunut.

Autot toimii vakio alustoillaan jo hyvin.
Virityspalikoitakin alkanut tulemaan... Ehkä sitten toimii niillä vielä paremmin.

Mutta kun tästä luokasta on haluttu pitää tuollainen rentohenkinen kallistelusarja niin se että porukka alkaa työstämään omia runkoja jne, ei pysy luokan hengen sisällä.
Ei pysy tasapuoliset mahdollisuudet jokaisella.
Säännöillähän on pyritty pitämään luokka juuri sellaisena että voit hakea kaupasta auton ja lähtökohtasesti sillä pärjäämään jos vain osaat ajaa.
Se että joillain on mahdollisuus käyttää ties mitä CNC härveleitä jne, ei ole lähelläkään tämän hengen mukaisuutta.
Sarjatuotannolla tuotettavat jokaisen kuskin tavoiteltavat tavarat ovat.

Ps: Mä en mitään jargonia suolla... argonia ehkä välillä tulee tupruteltua.

Täytyy nyt ihan väkisin ihmetellä.
Eikös nuo konversiotkin (jne) yleensä tule myös sarjatuotantoon, kuten nyt edelläkin on esmerkkejä näkynyt.
Joten eikös ne silloin ole jokaisen saatavilla? Ja näin ollen mikä estäisi tekemästä omaa alustaa, joka vastaa kumminkin sitä minkä saa kaupastakin...
Tuolla tuskin saadaan autoon mitään niin ylivoimaista etua, teki sen itse tai osti sen kaupasta.

Omasta mielestä säännön pitäisi silloin olla "auton on oltava esimerkin mukainen RTR CORRi"
Eikä "CORR mallinen sarjatuotanto vehjes".

Toisaalta itselle se on se ja sama, tuskin pääsen kisoja ihan hetkeen ajelemaan  :tongue:
DEX410r

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1487 : 08.02.10 - klo: 17.49 »
Totta... mielestäni mikään ei estä kopioimaan jo olemassaolevaa.
Eli jos nyt joku haluaa tohon slässin viripohjaan tehdä uuden levyn vaikkapa hiilikuidusta tai alumiinista niin mun puolesta kyllä.

Toisaalta... se ei taaskaan ole sarjatuotantoa, eikä siis jokaisen saatavilla oleva, joka taas sotii tän sarjan henkeä vastaan.

Ja taas millä toleranssilla sitten tuota vahditaan ja mihin vedetään se raja.

Selkein raja on että vain sarjatuotannossa olevat rahalla saatavat tähän luokkaan tarkoitetut tavarat sallittuja.

Helppo valvoa ja jokaisella on mahdollisuus näitä erikoisuuksia saada.

Lisäys: Niin ja painota nyt vielä loppuun että mulla on kyllä mahdollisuus saada mitäsattuu omavalmisteista palikkaa kun kaveriporukasta tämmösiä ammattilaisia sattuu löytymään...
Mutta kun kerta jotain sääntöjä on haluttu ja varsinkin on haluttu säilyttää näiden autojen rentous niin tuo omien osien valmistaminen ei ikäväkyllä tuohon henkeen mahdu.

Ja varsinkin se jos mikä karsii porukkaa kun kaikki ei saa sitä mitä jollain toisellakin on.
Se on nähty ennenkin ja juuri se haluttiin tästä luokasta heti kitkeä pois.

Tällaisella säännöllä mahdollistetaan nimenomaan kuskeille tasapuolinen mahdollisuus ja lähinnä vain ajotaidoilla on merkitystä.
« Viimeksi muokattu: 08.02.10 - klo: 18.04 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa Rusakka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1488 : 08.02.10 - klo: 17.55 »
Jahas, mielenkiintoista luettavaa oli. En asiaa sen tarkemmin kommentoi, koska en ole perehtynyt näihin kisasysteemeihin, tai muihin juttuihin.
Traxxas Slash
Losi CC

Poissa Jarzanza

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1489 : 08.02.10 - klo: 18.37 »
Totta... mielestäni mikään ei estä kopioimaan jo olemassaolevaa.
Eli jos nyt joku haluaa tohon slässin viripohjaan tehdä uuden levyn vaikkapa hiilikuidusta tai alumiinista niin mun puolesta kyllä.

Toisaalta... se ei taaskaan ole sarjatuotantoa, eikä siis jokaisen saatavilla oleva, joka taas sotii tän sarjan henkeä vastaan.

Ja taas millä toleranssilla sitten tuota vahditaan ja mihin vedetään se raja.

Selkein raja on että vain sarjatuotannossa olevat rahalla saatavat tähän luokkaan tarkoitetut tavarat sallittuja.

Helppo valvoa ja jokaisella on mahdollisuus näitä erikoisuuksia saada.

Lisäys: Niin ja painota nyt vielä loppuun että mulla on kyllä mahdollisuus saada mitäsattuu omavalmisteista palikkaa kun kaveriporukasta tämmösiä ammattilaisia sattuu löytymään...
Mutta kun kerta jotain sääntöjä on haluttu ja varsinkin on haluttu säilyttää näiden autojen rentous niin tuo omien osien valmistaminen ei ikäväkyllä tuohon henkeen mahdu.

Ja varsinkin se jos mikä karsii porukkaa kun kaikki ei saa sitä mitä jollain toisellakin on.
Se on nähty ennenkin ja juuri se haluttiin tästä luokasta heti kitkeä pois.

Tällaisella säännöllä mahdollistetaan nimenomaan kuskeille tasapuolinen mahdollisuus ja lähinnä vain ajotaidoilla on merkitystä.

Oma mielipide on tuosta omavalmiste pohjasta se, että ei se voi olla jotenin hyvän hengen vastaista. Sillä tuskin saa parannettua auton mitään muuta ominaisuutta, kun sitä etei se kippaa niin helposti. Mitään hifistelyä sillä ei saavuteta.

Ja tuosta kyllä uhkuu kovasti "rahalla saa ja hevosella pääsee" meininki, joka taasen ei ole (imo) mitään "rento meininki" henkeä.

PS. Jos ja kun saan tuon valmiiksi lupaudun sellaisen tekemään sille joka siitä maksaa (sarjatuotantoa)  :tongue:
DEX410r

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1490 : 08.02.10 - klo: 19.25 »
Tehäänkö tästäkin oma vääntö topikki niin kuin  Schumin tukivarsista?
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1491 : 08.02.10 - klo: 19.28 »
No jos auto ei kaadu niin herkästi niin sillä pääsee kovempaa.
Kovalla pidolla vauhdia hidastaa lähinnä enää se että pysyykö auto pysytssä vai ei.
Ajetaan siis niin kovaa kun vaan pystytään kaatamatta autoa.

Ja kun nimenomaan tuo omien osien tekeminen on sitä että rahalla saa...
Vai meinaatko että jokeisellahan on täysin samat mahdollisuudet saada cnc koneella jyrsittyjä osia??
No ei.
Ja hekin jotka saavat, joutuvat siitä kyllä monesti kohtuu paljon maksamaan kun on kyse osasta joka on täysin uusi.

Eli ajatellaan nyt vaikka että halutaan hiilikuidusta tehdä esim tuon släshin viripohja.
Aika hinnakkaaks tulee, ellei sitten joku kaveri satu sitä puoli ilmasiks tekemään.
Jos meet johonkin koneistamoon alkuperäsen pohjan kanssa ja sanot että tollanen hiilikuidusta kiitos niin kyllä siinä hintaa tulee niin että pätkähtää.

Ja kun jokainen kyllä varmasti ymmärtää että kaikilla ei ole niitä kavereita ja muita suhteita niin tietäähän sen naapurin erkkikin että ei se ole tasapuolista kaikille.

Se on tasapuolista että jokainen voi samalla rahalla ostaa sarjatuotantopalikan vaikkapa jenkkilästä.

Tasapuolista eikö vain???
Ja sitähän säännöillä haetaan.

Jos sallitaan täysin omavalmisteiset pohjat ym osat niin veikkaampa että täällä pääkaupunkiseudulla eräs tekniikan insinööri on sorvit kuumana ja osaa tulee...
Ja nimenomaan osaa jolla saadaan autoon selvää nopeuteen vaikuttavaa parannusta.
On jopa polttiskrossariin tehty osia jotka tehtaallakin on todettu niin hyväksi että tekevät sielläkin jo täysin samanlaisia virityksiä...

Kuten sanoit jälkikirjoituksessasikin... Teet sille joka siitä MAKSAA...
No se sitten joko maksaa paljon että sinun kannattaa sitä oikeesti tehdä, tai sitten teet sen persnetolla... tai se ei muutenkaan ole kovin kummoinen lätkä...
Ja koska et niitä varmaankaan pysty suoltamaan vaikkapa 10 kpl viikossa... Vai pystytkö??

Kun kerta sarjan säännöistä yritetään edes jotenkuten saada sellaiset että jokaisella aloittelijallakin on täysi mahdollisuus mennä kaupasta hakemaan auto ja sillä edes kalustollisesti on täysi mahdollisuus vaikka voittaa niin eihän tuo jonkun omassa pajassa duunaillut osat nyt ihan siltä kuulosta että aloittelija sellaisen heti sais jos haluaa... ja harva edes tietää kuka tekis ja mistä saa.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1492 : 08.02.10 - klo: 19.30 »
Tehäänkö tästäkin oma vääntö topikki niin kuin  Schumin tukivarsista?

Tehdään vaan.

Samapa tuo.

Ihmetyttää vaan kovasti miksi ei ymmärretä että jos jotku säännöt tehdään niin niiden sisällä sit pitäis edetä...
Ja kun sääntöihin on jopa perustelutkin saatu esim tässä ja sääntötopikeissakin niin kumma että silti pitää saada tehdä niitä omia hipo osia.

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1493 : 08.02.10 - klo: 19.33 »
Niin se vaan on näköjään pakko tehdä.
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1494 : 08.02.10 - klo: 19.35 »
Niin se vaan on näköjään pakko tehdä.

Voisitko osallistua keskusteluun, tai sitten olla kokonaan kommentoimatta.

Viesteissäsi on 99,9% enemmän offia kuin keskusteluun osallistuneiden viesteissä.

Ja itseasiassa... Tämä keskusteluhan käsittelee kyseistä autoa, eli jopa kuuluu tähän topikkiin.
Ei siis mitään syytä olla leikkaamassa toiseen osioon.

Poissa track-truck

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1495 : 08.02.10 - klo: 19.47 »
En ole pakottanut.
Toimii käyttäjällä: minicrossiheppu

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1496 : 08.02.10 - klo: 19.55 »
Mees Hoke nyt hittoon pilaamasta tämäkin topic.. niille säännöille on olemassa jo oma topic, tai vaihtoehtosesti voit mennä vaikka narisemaan naapurillesi siitä.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1497 : 08.02.10 - klo: 20.08 »
Ja asiaan, ite väkästelin tänään proton 5mm polyeteeni tms. muovista jonka nimeä en nyt muista. Semmosta sitkeetä ja kohtuu taipusaa.  Runkolevyt on 10cm leveitä ja levyjen väli on n.4cm. eli akku ja servo tulee levyjen väliin vastari ja nopari ylädekin päälle.

pukkaan kuvatuksen jahka jaksan hakee puhelimen alakerrasta
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1498 : 08.02.10 - klo: 20.12 »
Mees Hoke nyt hittoon pilaamasta tämäkin topic.. niille säännöille on olemassa jo oma topic, tai vaihtoehtosesti voit mennä vaikka narisemaan naapurillesi siitä.
Ainiin...
Keskustelufoorumilla on keskustelu puhtaasti topikin pilaamista.

Mikäli nyppii niin älä osallistu.

Mikäli keskusteltavaa niin keskustele.

Kummallista ettei porukalla tunnu olevan nykyään rahkeita avomieliseen keskustelun.

Herne on nenänvarressa jo valmiiks

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #1499 : 08.02.10 - klo: 20.13 »
Ja asiaan, ite väkästelin tänään proton 5mm polyeteeni tms. muovista jonka nimeä en nyt muista. Semmosta sitkeetä ja kohtuu taipusaa.  Runkolevyt on 10cm leveitä ja levyjen väli on n.4cm. eli akku ja servo tulee levyjen väliin vastari ja nopari ylädekin päälle.

pukkaan kuvatuksen jahka jaksan hakee puhelimen alakerrasta

Samasta asiastahan tässäkin puhut...
Eli omavalmisteisista osista släshiin.
No tee vain, mutta muista että saattaa olla sääntöjen vastaista... jos ja kun säännöt otetaan/on voimassa.
Mutta vain minun kirjoitukseni on mielestäsi topikin pilaamista.