Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1287279 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Hyper

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2580 : 13.10.10 - klo: 13.07 »
siis tältä se näyttää

Kuva voit laittaa helposti seuraavalla tavalla:
1. mene osoitteeseen http://tinypic.com/
2. paina nappia valitse ja etsi kuva jonka haluat liittää viestiin
3. paina upload now
4. kirjoita se tarkistusviesti ja paina upload now
5. liitä viestin tekstiin se "IMG Code for Forums & Message Boards" -tekstin alapuolella olevassa keltaisessa laatikossa oleva teksti
6. lähetä se viesti rc10:iin

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2581 : 13.10.10 - klo: 13.09 »
itse suosin linkkejä omille sivuilleni, mutta tyhjäsin ne just ja paan kuvia ja myöhemmin videoita uusiks ni meinaa vähän tökkiä.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2582 : 13.10.10 - klo: 14.01 »
kappas postin setä toi kallistuksen vakaajat, josko rupeis rakenteleen...
tiedä sitten auttaako ne mitään mutta koitettava on.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Smuli85

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2583 : 13.10.10 - klo: 18.32 »
kappas postin setä toi kallistuksen vakaajat, josko rupeis rakenteleen...
tiedä sitten auttaako ne mitään mutta koitettava on.

Kyllä auttaa ;)
Slash 2wd/Tamiya DF03Ra

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2584 : 13.10.10 - klo: 18.34 »
samulilla sellasia? otas kuvia, miten ne pitäis asentaa, RPM tukivarsiin eivät ainakaan suoraan käy. takaa puuttuu mm. reijät kokonaan. Enkä kyllä saannu takavakaajaa ollenkaan kiinni, en tiedä onko toi koritolppien ja iskaritolppien kiinnitys niin erilainen mulla että ei käy.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa Smuli85

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2585 : 13.10.10 - klo: 19.40 »
samulilla sellasia? otas kuvia, miten ne pitäis asentaa, RPM tukivarsiin eivät ainakaan suoraan käy. takaa puuttuu mm. reijät kokonaan. Enkä kyllä saannu takavakaajaa ollenkaan kiinni, en tiedä onko toi koritolppien ja iskaritolppien kiinnitys niin erilainen mulla että ei käy.

Itsellä on vakaaja vain edessä ja kiinni vakio tukivarsissa.
Slash 2wd/Tamiya DF03Ra

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2586 : 13.10.10 - klo: 22.24 »
tälläset tuli etuvakaajista...
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/RC/Traxxas+Slash/l%E4ssin+vakaajat/
Huomenna testiä.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa miksa84

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2587 : 14.10.10 - klo: 20.21 »
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta en löytänyt haullakaan kunnon vastausta tähän.
Mistä ihmiset on noita kallistuksenvakaajia hommanneet? Rupeaa hieman kyrpimään tuo kaatuilu.

Poissa Smuli85

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2588 : 14.10.10 - klo: 21.27 »
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta en löytänyt haullakaan kunnon vastausta tähän.
Mistä ihmiset on noita kallistuksenvakaajia hommanneet? Rupeaa hieman kyrpimään tuo kaatuilu.

http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=238165_430&products_id=63107


Jos oisin itse tuon huomannut aikasemmin niin oisin kyllä ottanut itsellenikin tuon setin.. nyt maksoin 14.56€ pelkästä yhdestä etu vakaajasta..
Slash 2wd/Tamiya DF03Ra

Poissa Joginen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2589 : 14.10.10 - klo: 21.38 »
Anteeksi tietämättömyyteni, mutta en löytänyt haullakaan kunnon vastausta tähän.
Mistä ihmiset on noita kallistuksenvakaajia hommanneet? Rupeaa hieman kyrpimään tuo kaatuilu.

http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=238165_430&products_id=63107


Jos oisin itse tuon huomannut aikasemmin niin oisin kyllä ottanut itsellenikin tuon setin.. nyt maksoin 14.56€ pelkästä yhdestä etu vakaajasta..

Itellä oli tuo setti ja en tykännyt. Auton kaatuiluhan ei noilla vakaajilla poistu, siihen pitää säätää hivenen korkeutta, jousia jne.
Nyt itellä ei ole vakaajia, ja asfaltilla pystyy melko hyvin ajamaan. Hiekalla ei pelkoa nurin menemisestä ole.

Poissa OV

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2590 : 15.10.10 - klo: 01.09 »
Joo ei sitä lässin kaatumatautia poisteta poppakonsteilla. Kuten jo aikasemmin todettu lgc on ainut ratkaisu. Paremmaksi toki voi saada viilailemalla, mutta runko on silti hemmetin korkeella vrt. muut sc autot.

Poissa Risu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2591 : 15.10.10 - klo: 02.02 »
Kyllä komiasti pärjäs slässil etuvakajalla koko kesän, ei kaatumatauti vaivan ja hyvin sai hätyyteltyy eri merkkisten SC autojen aikoja radalla. Useasti niitä jäi myös taakse kun maaliin tultii.

Nyt talveksi tein matalarunko version rustlerin rungon ja kahden pienen alumiinilevyn palasen avulla. Koska sisällä pitä on toista luokkaa.

Minun kokemuksen perusteella siis ainakin ulkoajoon radalla etuvakaaja+sopivat säädöt poisti kaatumataudin miltei kokonaan.

Poissa Joginen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2592 : 15.10.10 - klo: 11.15 »
Joo ei sitä lässin kaatumatautia poisteta poppakonsteilla. Kuten jo aikasemmin todettu lgc on ainut ratkaisu. Paremmaksi toki voi saada viilailemalla, mutta runko on silti hemmetin korkeella vrt. muut sc autot.

Ite en koe ongelmaksi esim savella. Moni ajaa sc autolla monen sentin pohjavaralla, väärällä jousisetupilla ja huonosti säädetyllä/huolletulla iskarisetupilla. Hyvinkään radalla (savi) ei kaatuminen todellakaan ollut ongelma, kun tajusi mitä autolle piti tehdä.

Tuossa takavakaajassa ainakin on ongelma se että se myös jousitusta jäykentää, eli jousituksen loppuosa (tärkein) menee jäykäksi. Tuon asian takia harva käyttää (lue; ei yksikään) 2wd crossissa vakaajia. Ne ovat yksinkertaisesti turhat muualle kuin asfaltille.

Vinkkinä: Ostakaa taakse ainakin uudet iskarit+jouset (monta jäykkyyttä jousia), eteen todella löysät jouset. Pro-Line iskaritornit ovat ehdottomat jotta saadaan iskaria edes vähän kulmaan. Esijännitystä (korkeutta) mahdollisimman vähän. Eli parikierrosta kokeilua ja jos ei pohja hakkaa autoa vielä alaspäin.
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=238165_430&products_id=56906
Tuo on myös ihan huippu slashiin. Muuttaa etupään jäykemmäks, vaikuttaa myös kaatuiluun.

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2593 : 15.10.10 - klo: 11.58 »
Tuossa takavakaajassa ainakin on ongelma se että se myös jousitusta jäykentää, eli jousituksen loppuosa (tärkein) menee jäykäksi. Tuon asian takia harva käyttää (lue; ei yksikään) 2wd crossissa vakaajia. Ne ovat yksinkertaisesti turhat muualle kuin asfaltille.

Ei tuo ole noin yksiselitteistä. Esim Brian Kinwald käyttää, tai ainakin on käyttänyt, vakaajia 2wd SC-autossa sekä edessä että takana. Tämän lisäksi hänellä on/oli takavakaaja 2wd krossiautossa kuten monella muullakin.

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010DirtSCTruck/2010DirtSC_06.jpg

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010DirtSCTruck/2010DirtSC_09.jpg

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010CactusDirt/2010BKCactus10.jpg

Myös 4wd-autoissa niitä käytetään usein ainakin takana, kuten vaikkapa allaolevassa Travis Amezcuan autossa:

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010ShootOutDetail/2010ShootOut-Travis11.jpg

...sekä Ryan Maifieldin autossa...

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010ShootOut/2010HRShootOut072.jpg

Poissa Joginen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2594 : 15.10.10 - klo: 13.39 »
Juu, niinkun sanoin 2wd:ssä niitä harvemmin käytetetään. 4wd:ssä niistä on oikeastikkin jotain hyötyä.
Keskimoottorinen auto toimii takavakaajilla paremmin kuin takamoottorinen, sen takia x-6:ssa näkee noita.
Oikeessa elämässä esim bmw cup:issa (325-m3) monet ajavat jopa etuvakaaja  toisesta päästä irti. Suoralla helvetin hankala mutta kääntyy kurviin koska paino siirtyy ulommalle renkaalle tehokkaammin. Tosin, tämäkin vain rata-autoissa.

Mutta juu, yleistin aika karusti. Kaikkea kannattaa kokeilla, jotkut tykkää ja toiset vihaa näinhän se menee aina kun ajettavuutta viilataan. Ite vain en slashiin näe tarpeelliseksi, ja siitähän tässä oli puhe.


Tuossa takavakaajassa ainakin on ongelma se että se myös jousitusta jäykentää, eli jousituksen loppuosa (tärkein) menee jäykäksi. Tuon asian takia harva käyttää (lue; ei yksikään) 2wd crossissa vakaajia. Ne ovat yksinkertaisesti turhat muualle kuin asfaltille.

Ei tuo ole noin yksiselitteistä. Esim Brian Kinwald käyttää, tai ainakin on käyttänyt, vakaajia 2wd SC-autossa sekä edessä että takana. Tämän lisäksi hänellä on/oli takavakaaja 2wd krossiautossa kuten monella muullakin.

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010DirtSCTruck/2010DirtSC_06.jpg

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010DirtSCTruck/2010DirtSC_09.jpg

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010CactusDirt/2010BKCactus10.jpg

Myös 4wd-autoissa niitä käytetään usein ainakin takana, kuten vaikkapa allaolevassa Travis Amezcuan autossa:

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010ShootOutDetail/2010ShootOut-Travis11.jpg

...sekä Ryan Maifieldin autossa...

http://www.xfactoryrc.com/rc/Galleries/2010ShootOut/2010HRShootOut072.jpg

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2595 : 15.10.10 - klo: 13.49 »
Mutta juu, yleistin aika karusti. Kaikkea kannattaa kokeilla, jotkut tykkää ja toiset vihaa näinhän se menee aina kun ajettavuutta viilataan. Ite vain en slashiin näe tarpeelliseksi, ja siitähän tässä oli puhe.

Lähinnä takerruin tuohon "ei yksikään", kun itse kuitenkin otit 2wd krossin mukaan. Ja lisäksi laitoin esimerkkinä 2wd SC-auton (joskin "hieman" enemmän ratakäyttöön suunnitellun), joka myös Slash on.

Se on kyllä totta että harvemmin noita vakaajia takamoottorisissa 2wd-krossiautoissa näkyy.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2596 : 16.10.10 - klo: 11.21 »
Ite en koe ongelmaksi esim savella. Moni ajaa sc autolla monen sentin pohjavaralla, väärällä jousisetupilla ja huonosti säädetyllä/huolletulla iskarisetupilla. Hyvinkään radalla (savi) ei kaatuminen todellakaan ollut ongelma, kun tajusi mitä autolle piti tehdä.

Tuossa takavakaajassa ainakin on ongelma se että se myös jousitusta jäykentää, eli jousituksen loppuosa (tärkein) menee jäykäksi. Tuon asian takia harva käyttää (lue; ei yksikään) 2wd crossissa vakaajia. Ne ovat yksinkertaisesti turhat muualle kuin asfaltille.

Vinkkinä: Ostakaa taakse ainakin uudet iskarit+jouset (monta jäykkyyttä jousia), eteen todella löysät jouset. Pro-Line iskaritornit ovat ehdottomat jotta saadaan iskaria edes vähän kulmaan. Esijännitystä (korkeutta) mahdollisimman vähän. Eli parikierrosta kokeilua ja jos ei pohja hakkaa autoa vielä alaspäin.
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=238165_430&products_id=56906
Tuo on myös ihan huippu slashiin. Muuttaa etupään jäykemmäks, vaikuttaa myös kaatuiluun.


Hohoh... Itellä on matalalattia mallin slashi ja saahan sen affaltillekin pystyssä pysyyn ilman vakaajia, mutta savella samalla setupilla ajaminen on semmosta jöpöttämistä ettei mitää järkee.

Vakaajilla autossa voidaan käyttää savella toimivaa alusta (lue löysempää) mutta auto ei kaadu, koska  vakaajat sen estää.

Ite ajelin hyvinkäällä takavedolla sc.llä ilman vakaajia mm. etuvajaakan puuttuminen teki sen että keula tahto sukeltaa ulkokurviin, jollon nostaa takarengasta, ongelmasta pääs eroon laittamalla iskarin pystyyn ja alhaalta ulos, sen jälkeen keula olikin jöpötin, eli lähinnä pomppi kaikesta yli ja kääntyvyys kärsi. Saman toki saa aikaan jäykällä jousella ja öljyllä.

Sisäkaudella ajetaan sillä 2-3cm maavaralla ja paksuilla vakaajilla (2-3mm)

sc autosta ei pidä tehä matalaa lankkua, menee idea koko hommasta!!
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jannekoskinen

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2597 : 16.10.10 - klo: 13.24 »
Millaisia käyttökokemuksia ihmisillä on strc:n 1:8 hexi konversiosta? Ja mitkä renkaat olisivat parhaat slässin alle kaikenlaiseen maastoon ja asvaltille
Liian monta auto tähän tilaan

Poissa Smuli85

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2598 : 16.10.10 - klo: 19.22 »
Onko RPM:n tukivarret kuinka paljon paremmat kuin orkkikset?

Tuli Slasssi vähän huonossa kulmassa maahan tänään kun kävin hyppyyttelemässä  :p
Slash 2wd/Tamiya DF03Ra

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2599 : 16.10.10 - klo: 20.17 »
RPM osat on kyllä KESTÄVIÄ !
Törmäsin yli 50km/h kaverin lässin keulaan, siltä lähti etupyörä irti. Pyörän napa, eli minkä varassa pyörä kääntyilee irtosi, sitä pitävä akseli meni 3een suuntaan mutkalle. MUTTA ITSE RPM NAPA JÄI EHJÄKSI. Se niistä RPM osista.

Noista vakaajista, mitkä joku jo linkittikin itselleni tosiaan tuli juuri tuo setti. RPM tukivarsiin ei käy aivan heittämällä. Takana esim. ei ole reikiä ollenkaan ja tuo itse tankokaan ei oikein istunut. Myöskäään vakaaja tangon kiinnitys taka iskaritorniin ei ole aivan simppeliä.

http://vilkutin.1g.fi/kuvat/RC/Traxxas+Slash/l%E4ssin+vakaajat/etu+vakaaja2.JPG
Eli vakaajanlinkin kiinnitysruuvi on niin lähellä iskarin kiinnitysruuvin kantaa että ottaa siihen kiinni, mukana tulevaa spaceria pitää hieman loveta. Kiinnitys ruuvi ei myöskään mene niinkuin iskarin kiinnitys, että tukeutuu iskarin korvan molemmilta puolilta. Vakaaja jää vain toiselta puolelta tukeutumaan, koska iskarin korva on niin lähellä ettei ruuvia mahdu menemään läpi. Aika moista selitystä.fi

vaihtoehto 1:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/RC/Traxxas+Slash/l%E4ssin+vakaajat/taka+vakaaja.JPG

vaihtoehto 2:
http://vilkutin.1g.fi/kuvat/RC/Traxxas+Slash/l%E4ssin+vakaajat/taka+vakaaja3.JPG
vasemmalla vakio tukivarsi, oikealla RPM, missä ei siis reikiä ollut.
ei oikein istu.

Jokatapauksessa olen varsin tyytyväinen tuohon etu vakaajaan, se hoitaa hommansa hienosti, auto ei enään kaadu kun vetää renkaat linkkuun, puskee ennemmin. Joka on paljon pienempi paha kuin ainainen kaatuminen. Tiukassa paikassa auton saa kuitenkin pyörähtämään nopeasti jarruttamalla, jos tila ei muuten riitä kääntymiseen. Käytössä se paksuin eli jäykin vakaajatanko. Mennyt muutaman kerran hieman mutkalle kolaroitaessa mutta helppo vääntää suoraksi, ja toistaseks kestänyt takaisin vääntelyt.

Minkälaisia vetareita olette suosinut?
Jotain rautaista, mielelläään ihan oikeeta nivelvetaria olen katsellut mutten oikein päätynyt mihinkäään, vai pitäiskö vaan tilata kierros noita vakio osia?

nelikko lässin takavetarit, ois näpee täydellinen paketti. Sopiiko nää 2WD malliiin?
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=35491

« Viimeksi muokattu: 16.10.10 - klo: 21.29 kirjoittanut Ville Vainio »
Kyosho Inferno MP9e

Poissa jo-oo-pa

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2600 : 17.10.10 - klo: 22.20 »
Mitähän toi losin xcelorin 7500 tykkäis 3s liposta?
Speksien mukaan ok, mut oisko käytännössä liikaa..?

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2601 : 18.10.10 - klo: 06.51 »
Mitähän toi losin xcelorin 7500 tykkäis 3s liposta?
Speksien mukaan ok, mut oisko käytännössä liikaa..?

Uskoisin, ettei noin tehokas kone tykkää 3S:stä, ja voi se säädinkin tykätä kyttyrää jo tuolla koneella 3S:stä...

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2602 : 18.10.10 - klo: 07.17 »
Mitähän toi losin xcelorin 7500 tykkäis 3s liposta?

Viikonloppuna koitettiin losin jollain hmmm...
tälläsellä:
LOSB9574 – 1/10 Xcelorin 4800Kv Brushless Combo
http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB9574
välityksistä en nyt osaa sanoa,

Mutta ei ole ajettavissa 2WD lässillä, turnigyn 60A noparilla, turnigyn 3S 30C akulla, koppa kiinni, puoli kaasua vauhtia, siitä kaasu auki niin keulii ympäri ja liukuuu pitkän pätkän katollaan. Ilman koppaa kun ajelee niin ei ota ilmaa niin pahasti alleen eikä keuli pystyyn mutta meno on todella holtitonta, tietty noparikin on very agressive asetuksella.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2603 : 18.10.10 - klo: 07.47 »

Minkälaisia vetareita olette suosinut?
Jotain rautaista, mielelläään ihan oikeeta nivelvetaria olen katsellut mutten oikein päätynyt mihinkäään, vai pitäiskö vaan tilata kierros noita vakio osia?

nelikko lässin takavetarit, ois näpee täydellinen paketti. Sopiiko nää 2WD malliiin?
http://www.modelsport.co.uk/?CallFunction=ShowSpecification&ItemID=35491



Ite käytän juurikin noita 4wd:n takavetareita, eipä niissäkään toi pyöränakseli kestä sen enempää kuin 2wd:n vetarissakaan. Eli menee mutkalle tai katkee. Ristikot ja muoviputket kyllä kestää.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2604 : 18.10.10 - klo: 08.49 »
Liikkuukohan slässi Sidewinder 4600 combolla ja 7 kennosella nimhilla paremmin kuin vakiona? Ehkä lipot ostan myöhemmin, mutta en ihan heti, koska raha ei riitä sitten mitenkään. Tuleeko tässä http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39213&grpid=4306 muuten kaikki johdot mukana? Liittimet ei tule mutta ne voi tinata itse.
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2605 : 18.10.10 - klo: 09.06 »
Ite käytän juurikin noita 4wd:n takavetareita, eipä niissäkään toi pyöränakseli kestä sen enempää kuin 2wd:n vetarissakaan. Eli menee mutkalle tai katkee. Ristikot ja muoviputket kyllä kestää.

[/quote]


tar´koitatko pyöränakselilla sitä mihin hexi lukittuu ristitapilla?
Kyosho Inferno MP9e

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2606 : 18.10.10 - klo: 09.52 »
Liikkuukohan slässi Sidewinder 4600 combolla ja 7 kennosella nimhilla paremmin kuin vakiona? Ehkä lipot ostan myöhemmin, mutta en ihan heti, koska raha ei riitä sitten mitenkään. Tuleeko tässä http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=39213&grpid=4306 muuten kaikki johdot mukana? Liittimet ei tule mutta ne voi tinata itse.
Liikkuu. Kaikki tulee mukana paitsi akun liitin.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2607 : 18.10.10 - klo: 10.54 »
tar´koitatko pyöränakselilla sitä mihin hexi lukittuu ristitapilla?

kyllä
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2608 : 19.10.10 - klo: 22.24 »
iteltä lähti lässi kiertoon kun tuo fluxi tuli,

VARAOSIA OIS PALJON JÄLJELLÄ, UUTTA JA KÄYTETTYÄ. Kannattaa kysellä.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa polle

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2609 : 20.10.10 - klo: 09.07 »
Slashiini tuli jotain vikaa. Kun ajoin eilen rupesin ajamaan niin luulin, että slipperi luistaa. Mutta kun katsoin slipperiä niin huomasin, ettei siinä ollut vikaa. Kun katson diffi kotelon sisään en sieltäkään huomannut mitään. Semmoisenkin huomasin että kun pyöritän toista rengasta, niin toinen pyörii samaan suuntaan vaikka ei tietääkseni kuuluisi.
Saisiko noita suojakoppia muualta kuin Rc-garagelta, koska sieltä ei meinaa paketit tulla kuulemma kovin nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 22.10.10 - klo: 15.36 kirjoittanut polle »
Traxxas Slash LCG, Absima Jekyll, Savöx, Fullymax