Kirjoittaja Aihe: Traxxas Slash 2wd  (Luettu 1287302 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2790 : 11.12.10 - klo: 18.27 »
niin juu ohan siin se 2vk palautus oikeus.. täytyypä 2wd lässi pitää lootassa ja vaan palauttaa ja laittaa harjaton slässi tilaukseen ei tarvi murehtii tekniikan vaihtoo :D sais lipoista kunnon hyötyy kesällä kun nekin pitäs kai sit josksu hankkii.

sais sitä pitookin sit 4wd hiukan enempi kun kesällä teen radan jossa on jonkinveraan nousua/laskua kun piha on mäessä josta löytyy multaa,hiekkaa,ruohoa eli tuollainen perus  hoitamaton pihamaa :)
« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo: 19.23 kirjoittanut Daworder »

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2791 : 11.12.10 - klo: 21.14 »
juu.yks miinus vaan omasta mielestä että enemmän roinaa sisällä ku tuupissa :grin:. jos talvella meinaat ulkona ajella niin suosittelen sitä sisäkoria ja moottorille sekä nopeudensäätimelle tuuletin,lämpee muuten liikaa ja napsauttaa virrat poikki...tuota ongelmaa ei ole jos ajaa ilman sisäkoria mutta voin vakuuttaa että lunta on kattoa myöten auton sisällä :grin:
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2792 : 11.12.10 - klo: 21.27 »
Ajatpa kummalla tahansa, ja haluat että sähköt eivät paukkuisi, osta tämä jos päätät ostaa 4wd http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=44290&grpid=901
 tai 2wd http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=43511&grpid=901
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2793 : 11.12.10 - klo: 21.41 »
no joo toi ehdottomasti pitääkin tilata, eikö talvella pysy lämmöt kurissa?
millainen kiinitys tuossa on, pitääkö porailla reikää vai miten kiinnitetään?

E: tajusinkin että toi tulee tuon kopan tilalle. Millasia ne tuulettimet on joita vois asentaa? ettei lämpee vai onko jotain muuta hyvää modausta tuolle ettei pääse lämpeen?
« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo: 21.46 kirjoittanut Daworder »

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2794 : 11.12.10 - klo: 21.46 »
4wd mallista en tiedä, mutta 2wd:hen pitää leikata reunat, porata/puhkoa 3 reikää ja hankkia yksi korisokka kiinnitykseen.
Itse käärin autoni elmukelmuun, nopari syttyi tuleen n. 12c pakkasilla lämpöjen takia, elikkä käytä sitä tuuletinta.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2795 : 11.12.10 - klo: 21.49 »
oho aika paha, pitääpä harkita tuota tai sit vaan vältän tosiaan tuota liiassa lumessa ajamista, täytyy laittaa toi piha auratuks enneku sinne on sit asiaa.
tuota en tajua miksi, mutta monet pesee slässiä juoksevan veden alla, eli suihkusta kuivuun?eikö se rikkoudu?

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2796 : 11.12.10 - klo: 21.56 »
Itsekkin pesin slässiä silloin tällöin kun suojakoria ei ollut, nyt pesen vain tukivarret jos ne ovat liassa.
Ruuvit ruostuvat hieman, jos sähköt ovat 100% vedenkestäviä, ja luotat siihen, mikäs siinä viskaa vaikka naapurin porealtaaseen, ja ota pois kun tekee mieli.
Ei se muovi vedestä rikki mene. Alumiini ei ruostu, ruuvit ruostuvat ja ehkä voimansiirto.
PS. onnettomuus tapahtui jo kun olin tilannut suojakorin, taisi olla toisiksi viimeinen päivä enne koria. Itse olen alkanut käyttämään suojakoria ja tuuletinta.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2797 : 11.12.10 - klo: 22.40 »
Viel ohjeet renkaiden asennukseen prolinen beadlock vanteille http://www.youtube.com/watch?v=KVb1ZT6ViP0

Tos videos ei tehty ilmareikiä renkaalle..? :shock:

E: tajusinkin että toi tulee tuon kopan tilalle. Millasia ne tuulettimet on joita vois asentaa? ettei lämpee vai onko jotain muuta hyvää modausta tuolle ettei pääse lämpeen?

Se tulee normikopan alle, ei sen tilalle.

Ite en käytä sisä suojakoppaa, kun lumi kätevästi jäähdyttelee noparia ja sen saa helposti sulatettua vedellä pois. Kesällä tietenkin kätevä suoja hiekalta tms.
Jos on vesisuojatut sähköt, (esim. itse suojalakattu nopeudensäädin tai traxxasin nopeudensäätimet) niin voi huoletta suihkutella auton puhtaaksi liasta/lumesta.
Moottoritkaan (ainakaan harjattomat) ei minun muistaakseni kärsi vedestä.
Ainoana tosiaan on toi ruuvien ruostuminen, joka tosin vaan haittaa ulkonäköä.
Ja akku tietenkin ennen suihkuttelua kannattaa irroittaa.


Sitten vinkkinä släshin vakiorenkaista se, että vanteissa olevat ilmareijät kannattaa tukkia superliimalla (locktite) ja pienellä ilmastointiteipin palalla. Sitten tekee renkaaseen keskelle tasaisin välein 3 n.3 millin kokoista ilmareikää.
Jos tätä ei tee, niin keskipakovoiman ansiosta rengas kerää kaiken veden, hiekan ja muun renkaan sisälle.

Kannattaa myös katsoa, että ruuvit ja pultit autosta vakiona ei ole löysällä.

Tässä vielä sivu, josta saa hyviä vinkkejä (tosin jo vähän vanhaa tietoa): http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/

ps. 2wd slashi on kyllä ollut mulla paras auto pihasuttaukseen, tosi harvoin on ollut rikki.
« Viimeksi muokattu: 11.12.10 - klo: 22.43 kirjoittanut juhku1 »
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2798 : 11.12.10 - klo: 23.36 »
joo kitti vinkeistä noi tulee varmasti tarpeeseen.

oliko sun 2wd slashi Vxl?
Isoin syy 4wd hankintaan on se kun titanista lukenut ihan liikaa negatiivista kirjoitusta että pakko se harjaton saada.

ainaki traxxas kovasti hehkuttaa tuota vedeltä suojausta
"electronic speed control, receiver box, and high-torque digital steering servo are all waterproof for no-worry fun in wet conditions"

noissa 2wd ja 4wd on jokseenkin eroja jotkin rattaatkin vissiin kestävemmät mitä noita detailseja katselee ja sisältä ne on ihan erillaiset, 2wd vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta

2wd kuva jossa toi speed controller (nopariko se on?) näyttää aika onnettomalta ku vertaa tohon vxl-3 ja moottori on ilmeisesti erittäin altis lialle sun muulle kökölle.
http://www.traxxas.com/sites/default/files/5803_overhead_chassis.jpg

4wd kuva jossa pohjakin näyttää heti tukevammalta ja toi moottori on näemmä suljettu kätevästi.
http://www.traxxas.com/sites/default/files/6808_slash4x4_chassis_overhead.jpg

Harmi kun en heti tajunnu tuota harjatonta tilata.. nyt vaan kauheet poltteet ja joutuu postitteleen ja odotteleen toisen saapumista  :sad:



Poissa kojo

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2799 : 12.12.10 - klo: 08.14 »
Moro

Pari kommenttia. 2 Wd saa myös harjattomana, esim modelsportista. 4 wd kulkee varmasti paremmmin lumella, mutta on varmasti nopeammin rikki/huollon tarpeessa kuin 2 wd, merkistä riippumatta. Harjaton kone ei sinällään tee huoltovapaaksi, tarpeeksi vedessä/lumessa uittamalla kaikki hajoaa, sanoo valmistaja mitä hyvänsä. Vastaavasti lumessa ajelussa kestää aikansa kaikki sähköt, sen kummemmin suojaamatta. Pitää vain muistaa, että omasta lompakosta kilahtaa, kun vehkeet leviää,,,
KojoRacing-EastSideRC`s
Team C 02 Evo, Losi 22 SCT

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2800 : 12.12.10 - klo: 13.56 »
Nelkussa on tupannu olemaan laakeri ongelmaa...
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2801 : 12.12.10 - klo: 19.42 »
Ei viittis tyytyä titanin motilla olevaan 2wd malliin jossa ainakin se moottori kärvähtää.
ulkomailta en viitsi autoa tilata ja suomesta ei ole löytynyt 2wd vxl mallia :(

Ultimate versioo olen 4vetona katsellut luulis siinä olevan ne laakeritkin paremmat kuin tuossa 2wd harjallisessa. Tarkotus ei tietenkään ole uittaa autoa vaan ajaa järjenkanssa lunta/vettä välttäen.

Vaikee kyllä päättää minkä sit ostaa kun joka mallista on sanottu paljon huonoja puolii, ei tie mihin lopulta kallistuu kun ei viitsi huonoo hankkii  :tongue:

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2802 : 12.12.10 - klo: 19.58 »
Päätäs nyt haluutko halvan ja luotettavan vai hieman kalliimman jossa on valmiina laakeriongelmaa ja kardaanin suojausta.
2wd kulkee lumessa.
Sillä 140e minkä säästät, sen akilleen kantapään eli takahubit, kiinasähköt, pari lipoa ja ehkä jopa laturin.
kaikki harjalliset kyrvähtävät, sillä ennätät ajaa varmaankin jopa koko talven, jonka jälkeen voit ostaa harjattoman.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa tansu95

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2803 : 12.12.10 - klo: 20.06 »
onhan nuo tuolla ulkomailla jonkun verran halvempia kuin suomessa.itse tilasin viime talvena modelsportista,maanantai iltana tilasin niin perjantaina oli jo kotona :smiley: ja oli sittenkin vielä halvempi vaikka ostin mukana vaikka mitä osaa.mutta pystyy tuolla nelkulla siellä piharadallakin helpommin ajamaan kun tuuppi slässillä ja taitaa tuo tuuppi olla vähän huoltovapaampi kuin nelkku?

edit.mitäs öljyä noihin iskareihin kannattaa laittaa?vakkari jouset edessä sekä takana.
« Viimeksi muokattu: 12.12.10 - klo: 21.23 kirjoittanut tansu95 »
<-Tekno RC//TEAM LOSI 8IGHT//ALPHA ENGINES//NOVAROSSI//GO//TRAXXAS//SAVÖX//PRO-LINE//TeknoRC.fi//->

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2804 : 12.12.10 - klo: 22.04 »
Päätäs nyt haluutko halvan ja luotettavan vai hieman kalliimman jossa on valmiina laakeriongelmaa ja kardaanin suojausta.
2wd kulkee lumessa.
Sillä 140e minkä säästät, sen akilleen kantapään eli takahubit, kiinasähköt, pari lipoa ja ehkä jopa laturin.
kaikki harjalliset kyrvähtävät, sillä ennätät ajaa varmaankin jopa koko talven, jonka jälkeen voit ostaa harjattoman.

joo päädyin sit tyytymään tuohon 2wd harjalliseen kai siittä on hyvä aloitella ja rahaa säästy kuitenkin lopulta 210e verrattuna 4wd ultimateen. Noi harjalliset moottoritkaan ei kauheita maksa joten eipäkai haittaa vaikka toi talven aikana poksuis  :cool:
Nyt on sitten laturi ja 4kpl 8,4v 3000mha akkua joten näillä on hyvä alotella ja koko homma ei rasittanut kuin 330e edestä  :tongue:

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2805 : 13.12.10 - klo: 06.38 »
Päätäs nyt haluutko halvan ja luotettavan vai hieman kalliimman jossa on valmiina laakeriongelmaa ja kardaanin suojausta.
2wd kulkee lumessa.
Sillä 140e minkä säästät, sen akilleen kantapään eli takahubit, kiinasähköt, pari lipoa ja ehkä jopa laturin.
kaikki harjalliset kyrvähtävät, sillä ennätät ajaa varmaankin jopa koko talven, jonka jälkeen voit ostaa harjattoman.

joo päädyin sit tyytymään tuohon 2wd harjalliseen kai siittä on hyvä aloitella ja rahaa säästy kuitenkin lopulta 210e verrattuna 4wd ultimateen. Noi harjalliset moottoritkaan ei kauheita maksa joten eipäkai haittaa vaikka toi talven aikana poksuis  :cool:
Nyt on sitten laturi ja 4kpl 8,4v 3000mha akkua joten näillä on hyvä alotella ja koko homma ei rasittanut kuin 330e edestä  :tongue:
Pelottelua... Ei se mullakaan alussa ton enempää haukannu, nyt on menny jo kolmin kertanen summa josta varaosia noin. 100e... Pohjat on kalliita.  :mrgreen:
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2806 : 13.12.10 - klo: 16.28 »
Olisko suositella mitään harjallista moottoria tuohon 2wd slashiin? sellanen titan moottoria kestävempi mutta kuitenkin sellanen että vakio noparilla toimis, eli kiinnivaan ja kovaa ajoo periaatteella. Vois tilata valmiiks ku kuitenki toi josksu mosahtaa.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2807 : 13.12.10 - klo: 16.49 »
LRP Big Blockia ovat käyttäneet. http://www.power-racing.net/catalog/product_info.php?cPath=24_87&products_id=1621 Tuonhan siis pitäisi käydä suoraan???
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2808 : 13.12.10 - klo: 17.14 »
Big Block on hyvä valinta ja kahden auton kokemuksella suosittelen. Kyllä siitäkin saa päädyn sulamaan, mutta se on korjattavissa. Muuten ainoa mitä on tarvinnut tehdä on hiilien vaihto.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2809 : 13.12.10 - klo: 17.31 »
Lainaus
With its 650 size can
Ei taida slässiin sopia?
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2810 : 13.12.10 - klo: 18.08 »
onko kukaan koittanu meneekö toi varmasti suoraan 550 kokoisen tilalle?
Muita vaihtoehtoja?
niin juu ja yks kysymys vielä että mitä tarkoittaa pinionissa lukema 48p Esim. 15T / 48P
tuollainen mahdollisesti sopis slashiin? vakio 19 vissiin ei anna alavääntöö kauheesti, tai jotain tollasta lukenu ulkomaisilta foorumeilta, tai sit heil oli vaan huono akku :)

Poissa Penguin

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2811 : 13.12.10 - klo: 18.29 »
Ei taida slässiin sopia?

Hyvin sopii. Ihan samat koneet sinne mene kuin Stampedeen, Rustleriin ja Banditiin. Eikä tuo 650-kokoinen Big Block ole ulkomitoiltaan sen suurempi kuin alkuperäinen Titan 12T.

Tuo 48P merkinnän P = Pitch, joka tarkoittaa montako hammasta rattaassa on per tuuma. Spurrin ja pinionin pitää olla samalla hammastuksella eli jos spurri on 48P, niin pitää myös pinionin olla.
RC-hommat tauolla, kalusto tosin tallella.

Poissa Olkku

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2812 : 13.12.10 - klo: 19.01 »
Ei taida slässiin sopia?

Hyvin sopii. Ihan samat koneet sinne mene kuin Stampedeen, Rustleriin ja Banditiin. Eikä tuo 650-kokoinen Big Block ole ulkomitoiltaan sen suurempi kuin alkuperäinen Titan 12T.

Tuo 48P merkinnän P = Pitch, joka tarkoittaa montako hammasta rattaassa on per tuuma. Spurrin ja pinionin pitää olla samalla hammastuksella eli jos spurri on 48P, niin pitää myös pinionin olla.

Traxxasin Titan on 550 kokoluokan ei 650 kokoluokan moottori. Big Block on vähän isompi.

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2813 : 13.12.10 - klo: 19.23 »
Ei taida slässiin sopia?

Hyvin sopii. Ihan samat koneet sinne mene kuin Stampedeen, Rustleriin ja Banditiin. Eikä tuo 650-kokoinen Big Block ole ulkomitoiltaan sen suurempi kuin alkuperäinen Titan 12T.

Tuo 48P merkinnän P = Pitch, joka tarkoittaa montako hammasta rattaassa on per tuuma. Spurrin ja pinionin pitää olla samalla hammastuksella eli jos spurri on 48P, niin pitää myös pinionin olla.

Eli siis tuo moottori on halkaisjaltaan sama kuin toi titan mutta pituudeltaan isompi mitä ilmeisemmin.

Ei hitsi! ja vain just mulle voi käydä näin.. peruutin eka 2wd sit peruin peruutuksen ja nyt on matkalla tänne ja sitten tälläinen paukahtaa factoryn hyllyynjuuri tällä minuutilla :( pitäsköhän tässä itkee vaiko nauraa  :mrgreen:  :cry:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-2WD-VXL-RTR-24G-108917

alkaa jo tuntuun pahalta jos tuon palautan takas hobbypeoplesiin.. mitähän neki aattelee ku näin huopaan ja soudan  :roll:
mutmut, vxl ois kyl asiallinen, ei tarvis päivittää kesällä harjattomiin tosin tulossa vasta 17.12 mut kaipa pikku odotus kannattaa
« Viimeksi muokattu: 13.12.10 - klo: 19.30 kirjoittanut Daworder »

Poissa Joginen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2814 : 13.12.10 - klo: 19.34 »
Ei taida slässiin sopia?

Hyvin sopii. Ihan samat koneet sinne mene kuin Stampedeen, Rustleriin ja Banditiin. Eikä tuo 650-kokoinen Big Block ole ulkomitoiltaan sen suurempi kuin alkuperäinen Titan 12T.

Tuo 48P merkinnän P = Pitch, joka tarkoittaa montako hammasta rattaassa on per tuuma. Spurrin ja pinionin pitää olla samalla hammastuksella eli jos spurri on 48P, niin pitää myös pinionin olla.

Sinuna huopaisin vielä vähän :) Eli laita tuo harjaton tilaukseen, se on hauska ja kestävä.
3s lipot+laparenkaat on semmonen funfactory että huh.

Eli siis tuo moottori on halkaisjaltaan sama kuin toi titan mutta pituudeltaan isompi mitä ilmeisemmin.

Ei hitsi! ja vain just mulle voi käydä näin.. peruutin eka 2wd sit peruin peruutuksen ja nyt on matkalla tänne ja sitten tälläinen paukahtaa factoryn hyllyynjuuri tällä minuutilla :( pitäsköhän tässä itkee vaiko nauraa  :mrgreen:  :cry:
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SAHKOAUTOT-Traxxas/Traxxas-Slash-2WD-VXL-RTR-24G-108917

alkaa jo tuntuun pahalta jos tuon palautan takas hobbypeoplesiin.. mitähän neki aattelee ku näin huopaan ja soudan  :roll:
mutmut, vxl ois kyl asiallinen, ei tarvis päivittää kesällä harjattomiin tosin tulossa vasta 17.12 mut kaipa pikku odotus kannattaa

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2815 : 13.12.10 - klo: 19.38 »
juu täytyy kyl soutaa eipä toi oo kuin sen reippaan satkun kalliimpi.
Tää ekan auton valinta on kyllä ollut paljon odotettua hankalempaa :tongue:

Poissa Chili

  • KUArc
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2816 : 13.12.10 - klo: 19.43 »
Öh, itsekkin olen sekaisin mitä aiot ostaa.
Slash 2wd vxl on paras valinta mielestäni, sitä on päivitetty ja siinä on oikeasti täräkkä kaasu, muista laittaa se training modelle ensimmäiseksi kerraksi, vaikka ajaisitkin vain ni-mh:eillä.
Thunder Tiger dt-10 - Axial ax10 - Slash 2wd - Blitz ese - Axial EXO - Axial wraith

Poissa Daworder

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2817 : 13.12.10 - klo: 19.54 »
Öh, itsekkin olen sekaisin mitä aiot ostaa.
Slash 2wd vxl on paras valinta mielestäni, sitä on päivitetty ja siinä on oikeasti täräkkä kaasu, muista laittaa se training modelle ensimmäiseksi kerraksi, vaikka ajaisitkin vain ni-mh:eillä.

Tarkotus oli ihan aluks hankkii tää 2wd Vxl mutta sitä ei missään suomessa ollut ja sit aloin järkeileen 4wd malleja. nyt asiakaspalautuksena laitan harjallisen 2wd takaisin hoppypeoplesiin ja tän 2wd Vxl tilaukseen  :grin:
Saa nyt sen auton mitä aluks suunnittelin. tilaus lähti ja ens viikolla toiv. auto perillä

Se on ihan komiaa että jaksaa kulkee nihimeilläkin :) Lipot tulee sit kesällä.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2818 : 14.12.10 - klo: 14.32 »
Joo kyllä se kulkee nimihilläkin.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa rottapaavo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas Slash 2wd
« Vastaus #2819 : 14.12.10 - klo: 14.36 »
.
« Viimeksi muokattu: 04.05.12 - klo: 13.15 kirjoittanut rottapaavo »
.