Kirjoittaja Aihe: Kyosho DBX / DST  (Luettu 322645 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #510 : 23.06.10 - klo: 17.50 »
Graupnerin kautta saa nitrobull moottoreita, jotka ovat melko halpoja (ja ainakin 28 kone oli hyvä, kun kaveri sitä käytti)

tässä olisi pari hyvää vaihtoehtoa http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=92600
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=92602

Ne tosin vaatisivat oman pukin...
  onko ne laadukkaita että ei mene heti rikki ja muistakaa että halpa ei ole aina hyvää

Ainakin ne ovat reilusti parempia, kuin dst/dbx:n gxr18 moottori. Tosiaan kaverin 28 nitrobull on kestänyt kesät talvet ja puristuksia löytyy, ainoa heikkous taitaa olla tuo vetokäynnistin, se on pari kertaa levinnyt käsiin, mutta saahan noihin esimerkiksi rotostartteja...
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

megapaula

  • Vieras
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #511 : 23.06.10 - klo: 21.06 »
Graupnerin kautta saa nitrobull moottoreita, jotka ovat melko halpoja (ja ainakin 28 kone oli hyvä, kun kaveri sitä käytti)

tässä olisi pari hyvää vaihtoehtoa http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=92600
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=92602

Ne tosin vaatisivat oman pukin...
  onko ne laadukkaita että ei mene heti rikki ja muistakaa että halpa ei ole aina hyvää

Ainakin ne ovat reilusti parempia, kuin dst/dbx:n gxr18 moottori. Tosiaan kaverin 28 nitrobull on kestänyt kesät talvet ja puristuksia löytyy, ainoa heikkous taitaa olla tuo vetokäynnistin, se on pari kertaa levinnyt käsiin, mutta saahan noihin esimerkiksi rotostartteja...
Paljon liruutettu läpi? :huh:

Poissa finalfaster

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #512 : 23.06.10 - klo: 21.27 »
mikä siinä dstssä on kun sillä ajaa sen 10-20min ja sit se sammuu sit kun sen käynnistää uudelleen niin ei meinaa pysyä käynnissä jos ei kaasuta koko aikaa ja sit kun ei kaasuta niin se sammuu. Sit ootan sen että motti jäähtyy niin sit se on taas normaali niin kysymys kuuluukin että onko se liian korkea lämpötila motissa???
Biltema on miesten ikea

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #513 : 23.06.10 - klo: 21.29 »
Moottorisi on väljä, siksi moottorisi ei käynnisty kuumana.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Tuge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #514 : 23.06.10 - klo: 21.59 »
Moottorisi on väljä, siksi moottorisi ei käynnisty kuumana.

Olisiko liian kuuma kun ei käynnisty enää. Hetkelliset lämmöt ei vielä väljennä konetta mutta pitemmän päälle kone hajoaa.

mikä siinä dstssä on kun sillä ajaa sen 10-20min ja sit se sammuu sit kun sen käynnistää uudelleen niin ei meinaa pysyä käynnissä jos ei kaasuta koko aikaa ja sit kun ei kaasuta niin se sammuu. Sit ootan sen että motti jäähtyy niin sit se on taas normaali niin kysymys kuuluukin että onko se liian korkea lämpötila motissa???

Oletko mitannut lämpötilaa koneesta? Liika lämpö aiheuttaa vaikka minkälaisia ongelmia.
« Viimeksi muokattu: 23.06.10 - klo: 22.03 kirjoittanut Tuge »
-Cen Racing Matrix TR Arena
-Team Magic M1B

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #515 : 24.06.10 - klo: 13.57 »
Graupnerin kautta saa nitrobull moottoreita, jotka ovat melko halpoja (ja ainakin 28 kone oli hyvä, kun kaveri sitä käytti)

tässä olisi pari hyvää vaihtoehtoa http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=92600
http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=92602

Ne tosin vaatisivat oman pukin...
  onko ne laadukkaita että ei mene heti rikki ja muistakaa että halpa ei ole aina hyvää

Ainakin ne ovat reilusti parempia, kuin dst/dbx:n gxr18 moottori. Tosiaan kaverin 28 nitrobull on kestänyt kesät talvet ja puristuksia löytyy, ainoa heikkous taitaa olla tuo vetokäynnistin, se on pari kertaa levinnyt käsiin, mutta saahan noihin esimerkiksi rotostartteja...
Paljon liruutettu läpi? :huh:

En muista, ainakin yli 4l
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #516 : 24.06.10 - klo: 15.06 »
Tässä halpa kone ja suomesta: http://www.power-racing.net/modules.php?op=modload&name=webshop&file=index&current_op=showp&pid=0-1406. Heidän kauttaan voisi saada myös moottoripukin, Kyoshon moottoripukki O.S:n koneelle. Ja sitten vielä ehkä joudut hommaamaan kytkimen ja kytkin kellon. Pillistä en tiedä käykö vakio, vai juotuuko päivittämään. Ja jos huippukoneen haluaa niin O.S esim RC-garagesta: http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=index&cPath=154_98_43&sort=20a&page=1. Tosin en tiedä onko tuossa koneessa vetostarttia, mutta tilaamalla varmaan saa.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa Vilivilperi

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #517 : 24.06.10 - klo: 18.05 »
mites noi kytkin kellon hampaitten määrä vaikuttaa kiihtyvyyteen. Eli onx se silleen että pienempi nopeampi kiihtyvyys ja isompi niin tulee nopeutta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #518 : 24.06.10 - klo: 18.09 »
Kyllä

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #519 : 24.06.10 - klo: 20.15 »
Etulaakeri vaihdettu, kiitos Ekkuli! Vaihdoin pakotiivisteen ja tarkastin kaasarin tiivisteet, kyllä nyt kone toimii hienosti!
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #520 : 26.06.10 - klo: 20.59 »
Omasta mielestä Kyoshon RTR laatu tulee parhaiten selville iskareista. Radalla ajaessa iskareista tulee aina öljyt pihalle! Iskarin männässä on sivuttais klappia ihan sairaasti. Iskarin runko on muovia. Iskarin rungosta menee kierteet todella helposti kun kiristää iskarin korkkia. Huhhuh...

Olen nyt ajanut DBX:llä kaksi gallonaa. Etulaakeri kannattaa vaihtaa viimeistään toisen gallonan jälkeen. Takalaakeri kannattaa vaihtaa kolmannen gallonan kohdilla. Omasta mielestä moottorissa on ihan sopivasti tehoa liikuttamaan DBX:ää. Mielestäni ollut ihan ok auto. Viestin tarkoitusta en tiedä, mutta tulipahan kirjoitettua...
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #521 : 30.06.10 - klo: 11.39 »
Passiivista harrastelua

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #522 : 30.06.10 - klo: 11.42 »
Pienellä muokkauksella voisi sopia.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #523 : 30.06.10 - klo: 16.30 »
Kaipaan sen verran vinkkiä DBX:n kaasarin säätöihin, että kun kone lämpiää käynti lämpöihin (yli 100C) niin se sammuu heti kun kaasun löysää. alle 100C se käy vaikka kuinka kauan kun löysää kaasun. Kaasarin kurkku ei mene kokonaan kiinni.
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa OzKi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7, HoBao.21|Traxxas Rustler, Lrp 6900kv

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #525 : 01.07.10 - klo: 19.02 »
Tulipahan ostettua uusi kori. En mikään huippu maalaaja ole, mutta olen kuitenkin tyytyväinen lopputulokseen.
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #526 : 01.07.10 - klo: 19.08 »
Hieno kori! Aika kuluneet renkaat...  :lol:
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #527 : 01.07.10 - klo: 19.13 »
Joo oon ajanu enimmäkseen asfaltilla. Myös itsekkin ihmettelin, että miten korista tuli noin hieno vaikka onkin yksivärinen. Ilmeisesti oranssi ja musta sopii hyvin yhteen :wink:
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #528 : 01.07.10 - klo: 19.37 »
Mites ookki kuluttanu noin paljon! :lol:
Passiivista harrastelua

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #529 : 03.07.10 - klo: 13.07 »
http://www.rc-harrastus.com/ForumsPro/viewtopic/t=3266.html

Eipä tästä linkistä ollut suurta apua edeleen auto ei suostu käymään tyhjäkäyntiä kun koneen lämmöt on yli 100,C kaasun löysäät niin sammuu eikä mene tyhjä käynnille.
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa vilzuh

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #530 : 03.07.10 - klo: 20.02 »
Taitaa olla väljä? Oma käyttäytyy samalla tavalla on jo hieman väljä.
Passiivista harrastelua

Poissa Tuge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #531 : 03.07.10 - klo: 22.38 »
Edelleen olisi läjä dst:n osia myytävänä. Hinnat ei päätä huimaa  :lol:
Kysy yv:llä mitä tarvit niin katsotaan löytyykö ja sovitaan hinnat.
-Cen Racing Matrix TR Arena
-Team Magic M1B

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #532 : 04.07.10 - klo: 09.09 »
Taitaa olla väljä? Oma käyttäytyy samalla tavalla on jo hieman väljä.

Huono on kone jos jo tossa vaiheessa on väljä koneella ei ole paljoa ajettu kun auto on jatkuvasti rikki
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa Shamer

  • Veteraani
    • Profiili
    • Revo 8x8 projekti
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #533 : 04.07.10 - klo: 10.35 »
Vikahan voi olla myös käyttäjässä  :roll: (en osoittele sormia)
Traxxas Revo, Graupner MRX4, Revo 8x8 crawler projekti, Telaprojekti

Poissa xpw35

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #534 : 04.07.10 - klo: 21.42 »
Huomenna myllyyn Atalaan ostamaan suodattimia,kennoakku ja muuta turhaa höhlää
Kyoshon tarroja (Dst)
ja sitten viälä jostain jos löytäis spray värii!
Voitteko neuvoo vaikkei topicciin kuulukkaan että saisko halvalla Atalasta spray värei?
Kyoshon Dst ja aikaisempia Nikko romuja!
Nimh akku Uusi kori harkinnassa ;D

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #535 : 04.07.10 - klo: 22.00 »
Atalasta ei välttämättä saa halvalla spray maalia, mutta täältä saa.
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa xpw35

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #536 : 10.07.10 - klo: 15.04 »
käykö 2-tahti öljy iskunvaimentimiin?
ostin vahingossa eikä viittis poiskaan heittää! :huh:
Kyoshon Dst ja aikaisempia Nikko romuja!
Nimh akku Uusi kori harkinnassa ;D

Poissa Tuge

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #537 : 10.07.10 - klo: 15.32 »
Voi sitä sinne laittaa mutta todennäköisesti alkaa vaahtoaan niin ettei iskarit sitten toimi ollenkaan.
Ei ne oikeat öljyt niin paljoa maksa että kannattaisi alkaa pelleileen jollaki 2T öljyllä.
-Cen Racing Matrix TR Arena
-Team Magic M1B

Poissa xpw35

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #538 : 24.07.10 - klo: 10.38 »
mul on tota krossarin ilmansuodatin öljyy
voiko sitä spray pullo tököttiä käyttää??
Kyoshon Dst ja aikaisempia Nikko romuja!
Nimh akku Uusi kori harkinnassa ;D

Poissa saku123

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho DBX / DST
« Vastaus #539 : 26.07.10 - klo: 20.55 »

 Näinkin voi käydä joskus :(
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5