Kirjoittaja Aihe: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT  (Luettu 5272 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« : 01.05.08 - klo: 20.45 »
Sarjan säännöt ovat todella tiukat, 1/8 alustainen krossi auto jossa on mikä tahansa kori.

Kaikki muut on sallittu, jos haluat käyttää gyroa niin siitä vaan tai 3 ohjaus servoa sekin on sallittu.

Moottori mikä tahansa 2 tahtinen .12---> on sallittu.

Tämä on tärkeä sääntö, toimivat jarrut pitää olla kuten kaikissa muissakin polttisluokissa. Pakki kielletty  :mrgreen:

3 kisaa ajetaan tattarisuon radalla kesällä ja samana päivänä ajetaan femma luokka ja 1/18 autot myös.

Päivämäärät tulevat pikapuolin esille.

Jerzi
« Viimeksi muokattu: 08.06.08 - klo: 23.35 kirjoittanut jerzirccar1 »
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #1 : 01.05.08 - klo: 21.15 »
No kun on noin tiukat säännöt niin eiköhän mukaan menisi myös sähkömoottoreilla varustetut autot :wink:

Näkis kerrankin nitro vs´ brushless ihan kisatessa :lol:
Axial SCX 10 TR

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #2 : 01.05.08 - klo: 21.21 »
No kun on noin tiukat säännöt niin eiköhän mukaan menisi myös sähkömoottoreilla varustetut autot :wink:

Näkis kerrankin nitro vs´ brushless ihan kisatessa :lol:

Voi kuin nyt oli tarkoitus ajaa nitrovehkeillä tällä kertaa.
Jerzi

PS mutta en sulje sitä vaihtoehtoa viellä pois. :wink:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa -R.T-

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #3 : 01.05.08 - klo: 21.26 »
 :laugh: Kuulostaa hyvältä tääkin luokka. :evil: Tarviiko olla seurassa/lisenssiä :cheesy: :cheesy:  :lol: :p :shock:
Kyosho inferno7.5/777/HongNor X1X-CR/SH .28 Pro PT28XM-P6.  Kyosho FW-05T. ULTRA GTP-2 Porsche 911

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #4 : 01.05.08 - klo: 21.28 »
:laugh: Kuulostaa hyvältä tääkin luokka. :evil: Tarviiko olla seurassa/lisenssiä :cheesy: :cheesy:  :lol: :p :shock:

Sen unohdin joo sanoa että ei tarvitse olla missään seurassa eikä lisenssiä, minun pitää ilmoittaa AKK.lle näistä kisoista eikä sen enempää.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #5 : 31.05.08 - klo: 20.23 »
3 kisaa ajetaan tattarisuon radalla kesällä ja samana päivänä ajetaan femma luokka ja sharkit myös.

Päivämäärät tulevat pikapuolin esille.

Jerzi

Nyt tulevan viikonlopun kisat ovat siis ensimmäinen osa tätä koitosta?

Laitappas Jerzi ajoissa muutkin päivämäärät esille?
Flying Calacucco

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #6 : 01.06.08 - klo: 06.46 »
3 kisaa ajetaan tattarisuon radalla kesällä ja samana päivänä ajetaan femma luokka ja sharkit myös.

Päivämäärät tulevat pikapuolin esille.

Jerzi

Nyt tulevan viikonlopun kisat ovat siis ensimmäinen osa tätä koitosta?

Laitappas Jerzi ajoissa muutkin päivämäärät esille?

Joo täytyy laittaa, ei ole helppoa koska mpitää löytää ne oikeat päivämäärät. Voin kuvitella että 8luokkaan olis enemmänkin tulossa jos ei ole noita m8 kisoja.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #7 : 08.06.08 - klo: 18.39 »
Keskustelu on avattu IGT topkissa myös muille Rallygame autoille
http://rc10.fi/index.php?topic=25206.msg260169#msg260169

Voidaan perustaa myös oma topikki.

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #8 : 08.06.08 - klo: 19.51 »
Ja mahtuisko Sharkkien joukkoon yksi 1/16 Mini Inferno, mikäli hieman jousteltaisiin? Vaikka vain aiheuttamaan lisähämminkiä, ellei muuta. Voisin vaikka toimittaa pacecar:in virkaa...  :lol:
Vai ei kai Sharkkeihin sentään rallikoria vaadita?
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #9 : 08.06.08 - klo: 23.37 »
Ja mahtuisko Sharkkien joukkoon yksi 1/16 Mini Inferno, mikäli hieman jousteltaisiin? Vaikka vain aiheuttamaan lisähämminkiä, ellei muuta. Voisin vaikka toimittaa pacecar:in virkaa...  :lol:
Vai ei kai Sharkkeihin sentään rallikoria vaadita?

Voit tulla ajamaan sillä autolla seuraavaan kisaan.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #10 : 09.06.08 - klo: 19.02 »
Valitettavasti tätä luokkaa ei ajeta näillä näkymmin seuraavissa Jerzin kerhokisoissa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #11 : 09.06.08 - klo: 19.39 »
Syystä että???

Näyttävä luokka joka koki pieniä alku takkuiluita.
Osallistujia tulisi mahdollisesti myös lisää jos onnistuu eri viikonlopulle kuin 8 krossi.

Onko syynä tähän se että porukka ei halua ajaa lyhyeksi typistettyä rataa???
Vai mikä nyt yhtäkkiä iski???

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #12 : 09.06.08 - klo: 19.40 »
Syystä että???

Näyttävä luokka joka koki pieniä alku takkuiluita.
Osallistujia tulisi mahdollisesti myös lisää jos onnistuu eri viikonlopulle kuin 8 krossi.

Onko syynä tähän se että porukka ei halua ajaa lyhyeksi typistettyä rataa???
Vai mikä nyt yhtäkkiä iski???

Ei ole se syy. Mikahan on järjestämässä kisoja tuohon luokkaan, näin olen ymmärtänyt näin sivusta kuulijana.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #13 : 09.06.08 - klo: 19.42 »
Vaan???

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #14 : 09.06.08 - klo: 20.01 »
Ei siinä mitään dramatiikkaa ole, katson jos löytyy toinen luokka sen tilalle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa pieto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #15 : 09.06.08 - klo: 21.37 »
Valitettavasti tätä luokkaa ei ajeta näillä näkymmin seuraavissa Jerzin kerhokisoissa.
Jerzi


Miksi nyt näin?  :shock: Luulen että ensi kerralla saadaan enemmän autoja mukaan ja samalla siitä tulee tapahtumarikkaampi. Tänään esimerkiksi oltiin tattiksella 4 IGT:n voimin. Tilanteita oli enemmän kuin laki sallii. Minä ainaskin olen pettynyt jos tämä luokka putoaa pois seuraavista kisoista   :angry:
Kyosho GT Racing Art

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #16 : 09.06.08 - klo: 21.46 »
Jep jep...

Ilman mitään syytä halutaan iskeä kapuloita rattaisiin.
Nyt mä olen todella pettyny ja senverran negatiiviset tunteet on pinnassa että olenpas hiljaa...

ISO SENSUROITU VOIMASANA

 :angry:

Nyt palo hihat

PISTE!!!!!!!



Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #17 : 09.06.08 - klo: 21.54 »
Taas se juupaseipäskisatoneipäsookkaan alkaa, eikö viime talvesta opittu mitään?
Kylätason RC-kuski.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #18 : 09.06.08 - klo: 21.59 »
Mikä siinä nyt on noin vaikeata, Mikahan on luvannut järjestää kisat. Nää minun jutut on ihan plussaa vain teille.
Juupaseipäs aivan niin.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #19 : 09.06.08 - klo: 22.02 »
Taas se juupaseipäskisatoneipäsookkaan alkaa, eikö viime talvesta opittu mitään?


Ota Franzista kiinni ja järjestä kisat sen kanssa, kyllä hän tulee hoitamaan kierrokset sinulle.
Jerzi

PS Minä todistin jo että sen minä osaan tehdä, Ja hei Suomi on edelleen vapaa maa, vai oliko. Ei muuta kuin toinen järjestäjä kehiin teille.
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #20 : 09.06.08 - klo: 22.04 »
Valitettavasti tätä luokkaa ei ajeta näillä näkymmin seuraavissa Jerzin kerhokisoissa.
Jerzi

Tämä on kyllä ikävää, että asiat henkilöityy tällä tavoin. Minä ajattelin, että kyseessä olisi Rallygame luokka tms. kuten otsikkokin osoittaa, mutta nämä siis ovatkin Jerzi Openit?

Tässä tapahtuu kyllä paha virhe, jos kuskeja ei kuunnella ja pässimäisesti ja omavaltaisesti pusketaan asioita läpi. Ei sillä, että minä jäisin tuntemaan suurta kaipuuta, jos kisoihin en pääse, mutta typerää tämä on, sorry vaan Jerzi.
Flying Calacucco

Mika R

  • Vieras
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #21 : 09.06.08 - klo: 22.14 »
Aika yllätyksenä tulee..Harmi. Juurihan kilvan kehuttiin kisoja ja järjestälä jerryä.. No,Gt luokassa on helppo pitää pikkukisoja joka kerta kun ajetaan, kunhan saadaan laskenta mukaan. Heinäkuussa sitten isommat ainakin vakioautoille jos parempaa ei ole tarjolla :) mutta iso rata se pitää olla kuten tänään neljän igt auton voimin oltiin todistamassa eikä muita sitten paikalla ollutkaan.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #22 : 09.06.08 - klo: 22.36 »
Toivottavasti kaikki muutkin nyt vihdoin näkee tämän toilailun.

Mikäli ei mennä juuri niinkuin jonkun herran oma napa määrää niin koko touhu tapetaan ja kohta ollaan päälle vinkumassa kuinka muut ovat niitä jotka tekevät hallaa koko harrastukselle.
Itse sain tämän ryöpyn talvella niskaani 1/18 touhuissa.
Päälle haukut jopa yksityisesti.
Aina saa kuulla kuinka on puhuttu porukan kanssa ja kaikki ovat samaa mieltä... vaikka nyt nähtiin jälleen kerran täällä foorumilla että EI MUUTEN OLE.
Sääli että niin moni harrastaja lähtee tähän pelleilyyn jokatapauksessa mukaan.

Viikonlopun kisat oli mahtavat tunnelmaltaan. Kaikilla oli kivaa... Niin kisaajilla kuin katsojillakin.
Siitä Jerzi sai kiitokset ihan oikeutetusti, mutta sitten nous se kuuluisa neste jonka ihminen yleensä pyrkii nakkaamaan pois, korkealle päähän.

Keksitään että lyhentämällä 1/8 autoilta rataa, saadaan homma näyttävämmäksi ja autoja tulis enemmän maaliin... hemmetti jos autot kärsii teknisiä ongelmia 20 minuutin erässä niin ei se radan lyhentäminen niitä ongelmia poista... Jopa päinvastoin, koska lyhyt rata johtaa jatkuvaan ruuhkaan ja kolareihin.
Ainoa idea taustalla näytti olevan se että krossarilla pystyis ajamaan näitä vessoja vastaan kisaa... Se onnistuu vaan lyhentämällä rataa ja varsinkin suoran pituutta rajusti.
Arvatkaas kenen parasta tässä kohtaa ajateltiin???
En edes vastaa, koska tiedätte kyllä.

No kun porukka ei tästä ideasta pitänyt niin tässä nähdään jälleen lopputulos.

Jos tekee hyvää harrastukselle niin se ei todellakaan oikeuta tekemään tällä tavoin hallaa.
Tällä toiminnalla saadaan vain useiden harrastajien hermo palamaan ja aiheutetaan yleistä mielipahaa.
Ensin annetaan ymmärtää että tästähän tulee kivaa, mutta yhtäkkiä todetaankin että keksitään näyttävälle ja vasta kasvavalle lajille joku muu vaihtoehto...

Helvata... järjestä niillä sun museo vessoillas kisa niin saat lajin missä pääset taas pätemään.

Näkemiin ja haista iso *****!!!!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #23 : 09.06.08 - klo: 22.40 »
Aika yllätyksenä tulee..Harmi. Juurihan kilvan kehuttiin kisoja ja järjestälä jerryä.. No,Gt luokassa on helppo pitää pikkukisoja joka kerta kun ajetaan, kunhan saadaan laskenta mukaan. Heinäkuussa sitten isommat ainakin vakioautoille jos parempaa ei ole tarjolla :) mutta iso rata se pitää olla kuten tänään neljän igt auton voimin oltiin todistamassa eikä muita sitten paikalla ollutkaan.

Ei muuta ku äkkiä järkkäämään GT luokan kisoja...
Vapaita viikonloppuja on vähän johtuen muiden luokkien kisoista.
Ja kun ei ole muiden luokkien kisoja niin ilmeisesti onkin Jerzi ouppenit jossa ajeteen 1/18 vessoilla ison radan sisällä.

Ei oo siis paljon vapaita viikonloppuja järkkäillä...

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #24 : 09.06.08 - klo: 22.43 »
Jos jollain vaan virtaa riittää Rallygame kilpailun järjestämiseen, niin mielelläni tulen kyseiseen tapahtumaan kierroksia laskemaan ja ajamaan.
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #25 : 09.06.08 - klo: 22.46 »
Jos jollain vaan virtaa riittää Rallygame kilpailun järjestämiseen, niin mielelläni tulen kyseiseen tapahtumaan kierroksia laskemaan ja ajamaan.

Minä voin tulla ajamaan sinne.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

  • Vieras
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #26 : 09.06.08 - klo: 23.16 »
Su 20.7. Oli varattu alustavasti GT vakioluokan kisoille tattiksella. Lähdetään siitä, kyosho paikalla ja frantsi lupautui laskentaan, kiitokset.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #27 : 09.06.08 - klo: 23.19 »
Su 20.7. Oli varattu alustavasti GT vakioluokan kisoille tattiksella. Lähdetään siitä, kyosho paikalla ja frantsi lupautui laskentaan, kiitokset.

No nii tulihan se sieltä. Nyt ei ole viellä tietoa siitä kuka sen järjestää mutta se ei kuuluu minulle ollenkaan. Minä varaan 19.7 kisat tattikselle sitten ja voi olla että tulen 20.7 ajamaan myös (jos saan tulla ajamaan :wink:).
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Kawai

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #28 : 09.06.08 - klo: 23.31 »
Jaahas.  :azn:

Kuka tahansa jos järjestää mitä tahansa 1/16 ja 1/18 -luokan (MI + Shark) autoille niin olen mukana - ajan salliessa. Tattarisuolla tai ostarin liepeillä, ei mitään väliä. Voin olla itse jopa järjestämässä mahdollisuuksien mukaan. Ja näin ilman kynsiä tai hampaita. Mun tekee mieli vain ajella. Radalla ei kuitenkaan ylimpiä ystäviä olla, edelle kun pitäis päästä.  :cheesy:

Kaikki open-luokat ja kisat on lystikkäitä - jo pelkästään ajatuksena. Vaihtelu virkistää. Kun taas haluan nähdä muuta, tulen toki vaikka katsomaan IGT tai muita luokkakisoja. Onnea kaikille!

Älkääkä sitä hiekkaa lopulta liikaa heitelkö pojat. Tämä(kin) hiekkalaatikko on lopulta kuitenkin aika pieni...
Vakio-MI, modattu MI ja liian vähän aikaa.

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: RALLY GAME LUOKKA KESÄLLÄ 3 KISAT
« Vastaus #29 : 09.06.08 - klo: 23.34 »
19.7 tattikselle sitten, siellä on seuraavat kisat pikkuauto luokalle.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂