Kirjoittaja Aihe: Kyosho Lazer zx-5 RTR  (Luettu 410225 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #450 : 08.03.09 - klo: 22.26 »
moikka
hommasin kanssa tuommoisen lazerin zx-5 ready setin.ihan ensimmäinen RC auto minulla :)
ollut nytten n. viikon ajossa ja huomasin ainakin sen että se keula pala on aika heikkoa tekoa ja napsahti melko äkkiä poikki.siispä tilasin alumiinisen keulapalan siihen mutta nytten kysymys kuuluukin että vääntyilevätkö nuo palaset sitten jos vähän osuu ?onko järkevämpi pitää muovisena se osa ja ostaa niitä aina uusia?kyseessähän on tuo osa http://www.3racing.hk/products.php?products_key=2715
miten tuo aste luku vaikuttaa kun on 1 asteesta 3 asteeseen?
kiitos vastauksista jo etu käteen :)

muuten olen ollut kyllä tyytyväinen autoon mutta pientä viriä tietenkin on kiva laittaa.

Tuo osa on nimenomaan hyvä päivittää alumiiniseen, eikä väänny.
Iskaritornien pukit (Shock tower mount) kannattaa hommata alumiinisena.

Klikkaappa mun allekirjoituksen linkkiä, niin näet mitä mun autoon on päivitelty.

Suosittelen lukemaan myös tämän topikin läpi, niin opit paljon autosta (hyvässä ja pahassa).

Poissa lefaslayer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #451 : 08.03.09 - klo: 22.36 »
jep jep mitenkö muuten tuo aste homma mihin se vaikuttaa ?
huomasin myös että tuo räjäytys kuva ei pidä paikkaansa kaikissa osissa liekö sitten ready set tehty "halvimmista" korvaavista osista...ainakin tuo taka veto akseli on aivan täysin eri kuin räjäytys kuvassa.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #452 : 09.03.09 - klo: 15.59 »
mitäs oot AIR tehny tehonsiirrolle vai onko kestäny tehonlisäystä??
-tauolla-

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #453 : 09.03.09 - klo: 16.13 »
mitäs oot AIR tehny tehonsiirrolle vai onko kestäny tehonlisäystä??

Metalliset diffin ulostulot ja vetarit vaihettu. Eli kaikki uusiksi
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #454 : 09.03.09 - klo: 18.54 »
jepulis!! mistäs tollasia mettalliasia diffejä saa??
-tauolla-

Poissa lefaslayer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #455 : 09.03.09 - klo: 20.24 »

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #456 : 09.03.09 - klo: 21.29 »
jep!kiitos! osaakkos sanoa mistä sais tollasta ratamattoa??
-tauolla-

Poissa lefaslayer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #457 : 10.03.09 - klo: 06.45 »
ei kyllä mtään hajua..

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #458 : 10.03.09 - klo: 17.12 »
Terve,

Mikähän mahtaa olla tilanne FS mallin kanssa? Saako autoa ja varaosia jo kotimaasta? Auto kiinnostaisi kovasti ja jos kellä on jo kokemuksia enemmänkin autosta niin olisi mukava kuulla niistä.

Poissa attelaut

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #459 : 10.03.09 - klo: 21.19 »
jep jep mitenkö muuten tuo aste homma mihin se vaikuttaa ?
huomasin myös että tuo räjäytys kuva ei pidä paikkaansa kaikissa osissa liekö sitten ready set tehty "halvimmista" korvaavista osista...ainakin tuo taka veto akseli on aivan täysin eri kuin räjäytys kuvassa.
« Viimeksi muokattu: 23.05.15 - klo: 02.42 kirjoittanut attelaut »

Poissa lefaslayer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #460 : 10.03.09 - klo: 22.35 »
laitan josain vaiheessa kuvaa mimmosta kuraa ovat kasanneet tilalle..ruuvi viritys ilman sokkaa...kaverilla sama auto ja myös samat "halvat" osat.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #461 : 10.03.09 - klo: 22.45 »
laitan josain vaiheessa kuvaa mimmosta kuraa ovat kasanneet tilalle..ruuvi viritys ilman sokkaa...kaverilla sama auto ja myös samat "halvat" osat.

Aivan normaalilta RTR:n vetarilta kuulostaa. Manuaalissa oli muistaakseni ainakin joissain kohdissa kitin eli kisamallin osia.

Itse hommasin taakse nuo kitin mukana tulevat dog bonet taakse ja eteen kunnolliset teräsvetarit. RTR:n vetarit ei kauaa kestä harjattomalla setillä. Suomessa dog bonet maksaa jotain 15 €:n luokkaa, ja etuvetarit about 30 €. Ei ole halpaa lystiä.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #462 : 11.03.09 - klo: 20.44 »
mitkä ois hyvät renkaat mattoradalle??
-tauolla-

Poissa attelaut

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #463 : 11.03.09 - klo: 22.12 »
-edit
« Viimeksi muokattu: 23.05.15 - klo: 02.41 kirjoittanut attelaut »

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #464 : 12.03.09 - klo: 20.10 »
nii!!en oikein saanu vastausta minun kysymykseen
-tauolla-

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #465 : 12.03.09 - klo: 20.25 »
nii!!en oikein saanu vastausta minun kysymykseen
Moni käyttää krossarille tarkoitettuja foamirenkaita. Lueppa ketju läpi niin vastaus löytyy...kuten tein myös itse ja sainkin osittaisen vastauksen aikaisempaan kysymykseeni :wink:

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #466 : 12.03.09 - klo: 20.52 »
nii!!en oikein saanu vastausta minun kysymykseen
Moni käyttää krossarille tarkoitettuja foamirenkaita. Lueppa ketju läpi niin vastaus löytyy...kuten tein myös itse ja sainkin osittaisen vastauksen aikaisempaan kysymykseeni :wink:

ei oikein löytyny linkkiä tai muutakaan apua ja en oikein noista sopivuuksista tiedä nii että voisikos nyt joku vähän viisaampi auttaa ja laittaa linkin että mistä saa mattoradalle sopivat renkaat?(vai mitkä ikinä ovatkaan)
-tauolla-

Poissa lefaslayer

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #467 : 12.03.09 - klo: 20.55 »
minkälaisia radiota olette lazerissa käyttäneet?
itse huomasin ainkin että välillä tuntuu että kanto matka ei ole tarpeeksi pitkä ja auto pysähtyy mutta kun antennia kääntää sivulle saa ohjauksesta kiinni..olisiko jonkin muun valmistajan radio jotenkin parempi ?
se myös olisi kiva tietää joutuuko jotain servoja vaihtamaan jos hommaa uuden radion ? ainakin jossain luki että lähetin ja vastaanotin pariutetaan ?!

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #468 : 12.03.09 - klo: 21.12 »
nii!!en oikein saanu vastausta minun kysymykseen
Moni käyttää krossarille tarkoitettuja foamirenkaita. Lueppa ketju läpi niin vastaus löytyy...kuten tein myös itse ja sainkin osittaisen vastauksen aikaisempaan kysymykseeni :wink:

ei oikein löytyny linkkiä tai muutakaan apua ja en oikein noista sopivuuksista tiedä nii että voisikos nyt joku vähän viisaampi auttaa ja laittaa linkin että mistä saa mattoradalle sopivat renkaat?(vai mitkä ikinä ovatkaan)

Laitoin sinulle yv:tä

Poissa attelaut

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #469 : 12.03.09 - klo: 22.34 »
-edit
« Viimeksi muokattu: 23.05.15 - klo: 02.41 kirjoittanut attelaut »

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #470 : 13.03.09 - klo: 15.50 »
minulla on hitecin srx ei häiritse nuo trimmi nupit mitkä kääntyilee herkästi kantaman pitäs olla n.30m vakio ohjaimella. onko järkeä stressata jostain mattorenkaista kun kohta on jo lumet sulanu ja sit pääsee ulos ajamaa

ois ny kiva päästä ajaa joskus mattoradallekki!!mulla ei oo ku noi vakio renkaa ja niille ei voi mennä ajamaan matolle
-tauolla-

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #471 : 13.03.09 - klo: 16.44 »
minulla on hitecin srx ei häiritse nuo trimmi nupit mitkä kääntyilee herkästi kantaman pitäs olla n.30m vakio ohjaimella. onko järkeä stressata jostain mattorenkaista kun kohta on jo lumet sulanu ja sit pääsee ulos ajamaa

ois ny kiva päästä ajaa joskus mattoradallekki!!mulla ei oo ku noi vakio renkaa ja niille ei voi mennä ajamaan matolle

Ja minkähänlaisesta radasta on kyse?? Krossareille tehdyllä radalla nyt voit ajaa ihan millä vaan renkaalla, ja taas jos rata on esim kisaturistikuskien reenimekka, niin sinne joku miedompi kuvioinen/kulunut rengas. foami käy joka paikkaan. Tuskin olet menossa hieromaan sekunnin osia pois lapista, kun kerran tämmöstä edes kyselet. Nettikauppojen valikoimia selaillessa luulis olevan aika helppo päätellä asioita ihan maalaisjärjellä.

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #472 : 13.03.09 - klo: 17.33 »
ihan tavallinen mattorata :azn: soitin sinne et millo pääsis ajamaan ni se sano et täytyy olla sileät/kuluneet renkaat muuten ei tulla ajelee. tarkoittaakos tuo foami sileää rengasta??
-tauolla-

Poissa attelaut

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #473 : 13.03.09 - klo: 19.16 »
-edit
« Viimeksi muokattu: 23.05.15 - klo: 02.40 kirjoittanut attelaut »

Poissa hpi-cen

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #474 : 13.03.09 - klo: 19.21 »
Tuossa on kuva foam renkaaasta.

-jarkko


Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #475 : 13.03.09 - klo: 20.13 »
jepulis!! asia selvä :azn:
-tauolla-

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #476 : 14.03.09 - klo: 20.43 »
En tiedä FS saatavuudesta Suomessa, mutta Saksasta saa ainakin. Itse hommasin auton ja varaosatkin suoraan Jaappanista. Täytyykin tehdä tilaus, kun LIppiksen vikassa A:ssa meni takahubi rikki.... FS on kyllä hyvä ja kestävä peli, olen rikkonut kevään aikana 2 iskarinvartta ja yhden takahubin. Nyt alkaa löytyä vauhtiakin, tai sitten vain nämä LIppiksen himotreenaajat eivät saaneet hyötyä, kun oli uusi layout radalla. Jos haluat lisätietoa, pistä kysymyksiä.
SC10 4x4

Poissa Petri T

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #477 : 14.03.09 - klo: 21.05 »
Tuota kestävyyttä olisinkin tiedustellut ja vastaus tulikin jo. Millainen tuo FS:n akkutila on eli sopiiko lipot heittämällä? Onkohan FS:ään mitä optio-osia? Ajattelin tuota takahubia. Pitääpä milenkiinnosta hakea K:n sivuilta manuska ja tutustua rakenteeseen. Hinta voisi olla hieman inhimillinen, mutta... :wink: Yksi vielä, kasaaminen varmaan meni sujuvasti ilman ongelmia eli laatu kohdallaan?

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #478 : 14.03.09 - klo: 21.15 »
foam=vaahtomuovi eli se rengas on hieman purumaista kumia joka on liimattu kasaan

täytyykö ite liimata vanteelle vai onko jo valmiiks liimattu??
-tauolla-

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Kyosho Lazer zx-5 RTR
« Vastaus #479 : 14.03.09 - klo: 21.17 »
Hommasin juuri EFRA luokitellun Intellectin 4200mAh Lipon ja menee hyvin paikalleen, kun jyrsii rungosta nihm kennojen paikoilleen pitämiseen tarkoitetut sivutuet pois ja laittaa rungon reunan ja lipon väliin vaahtokumia tai vastaavaa. Niin ja akun etukiinnitystolppa pitää vaihtaa samanlaiseen (pidempään) kuin takana tai pistää sopivasti prikkaa alle.
Optio-osia ei oikeastaan ole, ja 3racingin osatkin on vanhempaan malliin, joten ne hubitkin on erilaiset.
Kyoshon kasaaminen käy aina kuin tanssi, paitsi tällä kerralla, kun ohjeessa oli virheitä ja joutui käyttämään aivoja, että tuli oikeat osat oikeaan paikkaan.
SC10 4x4