Kirjoittaja Aihe: Bilteman renkaat  (Luettu 4147 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa suti

  • Tulokas
    • Profiili
    • Sisustustalo Sherwood
Bilteman renkaat
« : 29.05.08 - klo: 13.38 »
Tossa huvikseen selailin bilteman sivuja ja huomasin että sieltä saa myös renkaita..onko kenelläkään kokemusta/tietoa onko ne mistään kotoisin?
Because im insane....

Poissa EUGEN69

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #1 : 29.05.08 - klo: 13.47 »
No itse ostin ne monsteri renkaat ja ihan hyvin pelittää lazerissa. Laatu ei ole ihan parasta mahdollista. Esim. yksi vanne oli valmiina jo hieman vino, mutta sehän ei vauhtia haittaa  :grin:

Poissa Mikkis

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #2 : 29.05.08 - klo: 14.42 »
Testasin noita eilen huvikseni touring polttiksessa asfaltilla... noin 3 minuutin jälkeen entiset. Sopinee ehkä pihasuddailuun jollain tehottomalla sähkiksellä.
CEN-Racing CT-5S
Tamiya Mini M03 Kyosho Pureten Alpha Ep III

Poissa Austin

  • Jäsen
    • Profiili
    • Antin sivut
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #3 : 29.05.08 - klo: 23.36 »
Mistä sieltä ootte löytäny mä oon yrittäny ettiä mut en löytäny muutaku autot ja sit ku yritin ettiä osia nii käskettiin siirtyä ruotsin biltema sivuille mut en löytäny sieltäkää??? Vai kattelinkohan mä perssillmällä pitää ottaa silimät kätee ja kattoo uuestaa :grin: :huh:

Poissa suti

  • Tulokas
    • Profiili
    • Sisustustalo Sherwood
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #4 : 30.05.08 - klo: 13.03 »
Sieltä ne löytyy kun klikkaat jotain autonkuvaa niin sinne alas tulee varaosia..
 Eilen kävin tossa hesan biltemassa ja ostin sieltä sitten ihan kokeeksi rengassarjan hintaan 6,50 ja vanteet 4,29 e...Ja laatuhan on huippuhyvää Biltema laatua!!
Because im insane....

Poissa suti

  • Tulokas
    • Profiili
    • Sisustustalo Sherwood
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #5 : 30.05.08 - klo: 13.17 »
Luulen että noi bilteman kumit kulahtaa aika nopeesti varsinkin assulla kun ovat aika kovat.
Mikä on hyvä asfalttikumi? Mulla on kyoshon laser zx-5 vakio,ainakin vielä..
Because im insane....

Poissa MME

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #6 : 30.05.08 - klo: 19.22 »
Luulen että noi bilteman kumit kulahtaa aika nopeesti varsinkin assulla kun ovat aika kovat.

No nehän ihmeelliset renkaat on.. Perinteisesti pehmeä rengas on kulunut nopeammin..
Ei sponsoreita.

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #7 : 30.05.08 - klo: 20.04 »
Itse huomasin, että sain yhden setin HBX:n mukana tulevia touring renkaita. Oli semmoinen perus kuvioitu rengas. Seos oli aika pehmeää ja nopeesti kuluivat slikseiksi mutta ihan kohtuu pito musta on asfaltilla. Vanteetkin kestäneet kohtuu hyvin vaikka pari kertaa pamautettukin vanne edellä johonkin. En oo ihan varma onko siinä bilteman autossa toisin samat renkaat ja vanteet mukana mutta luultavasti
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa Helberthos

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Bilteman renkaat
« Vastaus #8 : 01.06.08 - klo: 12.13 »
Pari satsia hain kumeja(insertit tuli mukana, alle 4e/4kpl) biltemasta ja yhden kierroksen vanteita. Harjattomassa Minissä etukumit kului ihan kivasti yhden ajokerran jälkeen. Kuvio ei ole mikään kauhean korkea ja seos tosi pehmeä.

Ongelma tuli siinä kun liimaus ei oikein pitänyt ja kumit lähti vanteilta.

Arvioisin että kestää n. 3 ajokertaa, kun vielä vaihtelee etu- ja takarenkaiden paikkaa. Melkein 2 akullista pääsin ajamaan, kunnes loppui renkaat, joissa liimaus vielä piti.  :grin:

Vanteiden näyttäis kestävän ihan hyvin. Joskin maalaus ei ihan priimaa ja vaatis hieman hiontaa paikoittain, mutta alle 4e / kierros ei mielestäni paha hinta sudittelu vanteille.
Tamiya Mini Cooper, TT01
-Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan? -Koska he haluavat niin.