Kirjoittaja Aihe: Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro  (Luettu 70742 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #210 : 04.09.03 - klo: 11.06 »
Minkä valmistama on tuo mersu dtm koppa jos sais vaikka kuvan tai jotain. Mitäs kautta olette ylipäätänsä tilanneet noita koppia?
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #211 : 04.09.03 - klo: 12.09 »
Mersu löytyy Kyosholta





Pitäskö hankkia meille molemmille tollaset DTM korit? Esim Tieto-Nikkarista voi tilata, varmaan jotain 60-80e kpl

Poissa mascot

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #212 : 04.09.03 - klo: 14.40 »
Tuossa mersun kopassa on sellainen huonopuoli että sen etu"spoileri" ei kestä minkäänlaista kolhimista... halkeaa heti... ja sitäpaitsi tuo mersu ei ole mikään aerodynamiikan riemuvoitto...

mullehan tuli se HPI:n Porsche 911 turbo kori ja on muuten palijo parempi ajettavuus sillä kopalla... Laittelen pirssistä kuvia tuleen jahka ehdin kuvata sitä...

ja sitten sellanen juttu että laitoin sen viscous couplerin etu kardaaniin ja taka diffiin vähän jäykemmät öljyt ni alko taka vetareita katkomaan tuo mun auto, mmulla on menny molemmat vetarit kertaalleen poikki ja molemmat samastakohtaa... siis sen kauluksen vierestä joka on merkkaamassa kumminka päin vetari laitetaan paikolleen...
TeamC TM2  - Viper VST 8.5T - Xerun V3, Corally RDX Phi 09 - DualSky Z5 10.5T - Xerun Xtreme, Team C TR8E - Xerun 4274 2200kv - Xerun 150A, Axial SCX10 Hummer

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #213 : 04.09.03 - klo: 15.22 »
Mä en niin tosissaan harrasta tätä et auton huono aerodynamiikka häiritsis :). Juuh mie tilaan ainakin kun tulee seuraava tili  8)
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #214 : 04.09.03 - klo: 16.26 »
Lainaus käyttäjältä: "mascot"
Tuossa mersun kopassa on sellainen huonopuoli että sen etu"spoileri" ei kestä minkäänlaista kolhimista... halkeaa heti... ja sitäpaitsi tuo mersu ei ole mikään aerodynamiikan riemuvoitto...

mullehan tuli se HPI:n Porsche 911 turbo kori ja on muuten palijo parempi ajettavuus sillä kopalla... Laittelen pirssistä kuvia tuleen jahka ehdin kuvata sitä...

ja sitten sellanen juttu että laitoin sen viscous couplerin etu kardaaniin ja taka diffiin vähän jäykemmät öljyt ni alko taka vetareita katkomaan tuo mun auto, mmulla on menny molemmat vetarit kertaalleen poikki ja molemmat samastakohtaa... siis sen kauluksen vierestä joka on merkkaamassa kumminka päin vetari laitetaan paikolleen...


Kumma juttu.. miten sä muuten sait ton couplerin tohon eteen --> enemmän takavetoinen auto - FW04:ssä se ei tunnu mahtuvan kuin taakse..viilasitko ylimääräsitä pois vai kuinka? Onko hyvä?

Katkooko se vetarit takaa?

Joo, ei mersu ole dynamiikaltaan paras mutta ihan tyylikäs omalla tavallaan.

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #215 : 05.09.03 - klo: 14.15 »
Mika: Lauantaina Tattarille esim. klo 12??

Ja tietysti muutkin, minä ainakin olen silloin ulkoiluttamassa superiani :)
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #216 : 05.09.03 - klo: 20.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Lari.Y"
Mika: Lauantaina Tattarille esim. klo 12??

Ja tietysti muutkin, minä ainakin olen silloin ulkoiluttamassa superiani :)


Sopii! Olen tulossa jo aikasemmin eli niin aikasin kuin jaksan herätä. Nähdään siellä sitten!

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
...
« Vastaus #217 : 05.09.03 - klo: 20.21 »
Mistä hommaatte osia nuihin autoihinne`?? Saako suomesta? Mikä on vastaava auto`?

Mika R

  • Vieras
Re: ...
« Vastaus #218 : 06.09.03 - klo: 09.16 »
Lainaus käyttäjältä: "Alfa"
Mistä hommaatte osia nuihin autoihinne?? Saako suomesta? Mikä on vastaava auto?


Katoitko sä tän mun ed. vastauksen
Lainaus

Tää on Kyoshon about kolme vuotta vanha malli FW04 SuperTen, hieman tavallista 1/10 touringia isompi, siitä nimi Super. Vastaavaa autoa löytyy HPI:ltä nimellä Super Nitro ja Tamiyalta TGX. Ei kovin suosittu luokka Suomessa eikä sillä ajetaan kisaa sen takia. Maailmalla kyllä, esim HPI Challengessa Super nitro on verrattain suosittu. Erona HPI:ssa on remmiveto, kun Kyoshossa kardaani. HPI suositumpi jenkeissä --> enemmän varaosa tarjontaa.

Autot on pirun kestäviä, normaalia 1/10 autoja kestävämpiä. FW04 pakettien hinnat ovat tulleet alas, koska sen verran vanha malli, mutta viriosat maksavat edelleen, joita on kyllä runsaasti. Autosta julkistettiin viime vuonna ns 2002 malli, jossa on vakiona 2-vaihteinen ja nivelvetoakselit edessä joka on siten edellisiä pirteämpi. Vakiona autossa on GS15R motti, mutta Ossin koneet ovat suosittuja.

Huippunopeudet vaihtelee motista ja välityksistä riippuen. Keskiverto moottorilla, esim Ossin CV mallit, ja automaattilaatikolla ehkä jossain 60-80 kmh/h välissä. Tiukemmilla kisamoteilla jopa enemmän, aina jonnekin reiluun 100 km/h asti.

En tiedä voiko tätä autoa kenellekään suositella varsinaisesti, mutta hyvä, super kestävä ja mielenkiintoinen auto, johon saa sovitettua hyvin monenlaisia moottoreita.

Kts.
http://www.atlashobbies.com/super_nitro/super_index.htm
http://www.atlashobbies.com/super_nitro/super_links/super_links.htm

Autoa saa nyt edullisesti Towerista (ovh $400) nyt vain $230!
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LR0177&P=1


No anyway, autoa saa sieltä mistä Kyoshoa eli suomesta saa monestakin liikkeestä ja tietty netistä. Osia samoin.

Sen vois lisätä edelliseen, että koska auto on isompi kuin "normaali" 1/10, se toimii erittäin hyvin radalla kun sen säätää ja laittaa diffit kuntoon täyttämällä ne silikoniöljyllä (ei lue auton manuaalissa).

Tässä on hyvä "arvostelu" viime kesältä joka kandee katsoa myös pure 1/10 miesten
http://www.chicagorc.com/cartruck/supernitro/supernitro.htm

Syy miksi ei varsinaisesti suosittele
- tarvii suht kalliita viriosia että saa kulkemaan
- ei voi ajaa kisaa virallisesti
- tarjolla on useita muita nykyaikaisempia 1/10 autoja (ei Super Size)

Toisaalta syitä hankkia SuperSize auto on myös siis useita
- isompi koko tekee autosta paremman/mielenkiintoisemman ajaa
- LeMans tyyppiset korit (alustassa enemmän tilaa matalaprofiilisille koreille)
- erittäin kestävä
- hinnat tulleet alas
- paljon moottorivaihtoehtoja (.12, .15, .21 koneet)

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
..
« Vastaus #219 : 06.09.03 - klo: 09.25 »
Joo entäs sitten tuo kyosho v-one-rr niin mitäs mieltä ootte? Onko se parempi kuin tuo teidän auto? Onko tuo v-one-r parempi veersio kuin edellä mainitsemani

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #220 : 06.09.03 - klo: 09.35 »
V-On-RR on pure 1/10 joten ei voi suoraan verrata. V-One on uudempi auto ja siten ehkä parempi tekniikka. Hihnavetoisena paljon herkempi kiville jne ja muutenkaan ei takuulla niin kestävä auto. Hieno kilpa-auto kisaa ajaville. V-One:sta on tullu myös uusi kardaanivetoinen malli FW-05R, joka sopii keppivetoisena paremmin esim parkkisolosuhteisiin. Uuten vcerottaa lompakkoa aika tavalla ja itse joudut hankkimaan siihen motin, käyrän ja pillin.
Hyvä jos 800e riittää radioinen, starttiboxeineen ym.

Poissa Alfa

  • Veteraani
    • Profiili
....
« Vastaus #221 : 06.09.03 - klo: 09.45 »
Joo en taida ostaa kyöstiä :lol:  Pitää vähän harkita... Starttiboksi mulla on mutta se kylläkin kuuluu 1/8 kokoluokalle.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #222 : 06.09.03 - klo: 16.49 »
Mulla on Superissa 1/8 koon universal 2000 starttiboxi ja hyvin toimii ton Superin kanssa, luulenpa että toimii myös V-One:n kanssa (starttipyörän voi tarvittaessa kääntää)

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #223 : 06.09.03 - klo: 16.54 »
Lari & muut,

loistavat ajot tänään Tattarilla, sää suosi ja lämmintä piisasi.

Harmi että sen vauhtipyörän lukitus siinä lopussa petti, toivottavasti saat Lari kiristettyä sen takaisin jollain keinolla, siitä akselista pitäs vaan saada jotenkin ote. Mutta eiköhän se kuntoon tulee. Viimeinen konsti on sitten estää mäntää pyörimästä ja sitten lukita se. Ja kato jos saisit sliksit hommattua vielä, tosin toimituksessa kestää varmaan se viikko.

Omaan autoon olen tyytyväinen, tuo Ossin LD antaa ihan sopivasti potkua Tattarin radalle (kun ajotaitoa ei niin armottomasti ole) ja sen matala CG tuntuu pitävän hyvin tassut maassa tiukemmissakin kurveissa, loivemmat voikin sitten ajaa kaasu auki. Ja muutenkin tuntui olevan kokonaisuudessaan kohtuu hyvin setupissaan.

Hauskaa tosiaan oli, toivottavasti päästään porukalla vielä uudestaan ennen kuin kesä on kokonaan ohi.

Poissa Toni

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #224 : 06.09.03 - klo: 18.06 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Mulla on Superissa 1/8 koon universal 2000 starttiboxi ja hyvin toimii ton Superin kanssa, luulenpa että toimii myös V-One:n kanssa (starttipyörän voi tarvittaessa kääntää)


Sopii hyvin V-one:n kanssa, kunhan hommaa sen rata-autoversion. Itse käytin sellaista ja myin myös auton mukana pois.
SC10 4x4

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #225 : 06.09.03 - klo: 21.18 »
Mika: Juuh mutteri saatiin tiukattua ja auto toimii kuin unelma.

Tosin takapään pitoa pitää saada lisää ja jos huomenna säät salliin niin menen hakemaan säätöjä kohdalleen, kun jotenkin tuntus siltä et pehmee alusta ei oikein sovi tohon mun autooni. Tosin renkaatkin on mitä on  :mrgreen:, mut eiköhän sitä tämä syksy pärjätä mustilla ja pyöreillä renkailla ;)


Mut tosiaan tänään oli tosi hieno keli ja hyvät kisat. Valitettavasti superten sarjassa kuninkuuden vei Mika joka kokemuksella vei voiton minusta :). Ensi viikolla pistän sen nelitahdin kiinni kun tänään sen näki et kokemus ja taito menee tehon ja innokkuuden edelle :roll:
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #226 : 06.09.03 - klo: 21.59 »
Lainaus käyttäjältä: "Lari.Y"
Mika: Juuh mutteri saatiin tiukattua ja auto toimii kuin unelma.

Tosin takapään pitoa pitää saada lisää ja jos huomenna säät salliin niin menen hakemaan säätöjä kohdalleen, kun jotenkin tuntus siltä et pehmee alusta ei oikein sovi tohon mun autooni. Tosin renkaatkin on mitä on  :mrgreen:, mut eiköhän sitä tämä syksy pärjätä mustilla ja pyöreillä renkailla ;)


Mut tosiaan tänään oli tosi hieno keli ja hyvät kisat. Valitettavasti superten sarjassa kuninkuuden vei Mika joka kokemuksella vei voiton minusta :). Ensi viikolla pistän sen nelitahdin kiinni kun tänään sen näki et kokemus ja taito menee tehon ja innokkuuden edelle :roll:


Heh heh, kiitos vaan Lari .. mutta jos se kuitenkin oli vain sun renkaista kiinni  :D
Joo, uudet kiekot sitten ens kesäks, olihan siinä niitä sen verran niitä käytettyjä joilla tän loppukesän pärjää. Ja hyvä että kiristys onnistui ongelmitta ja auto pelaa. Itsekin piti niitä vetareiden ruuveja kiristellä loctiten kanssa.

On totta, että pehmee alusta ei tohon välttämättä istu kun toi RX pukkeineen painaa hieman enemmän .. siksi mulla olikin alunperin siinä jäykemmät iskarit jotka totesin itsekin sopivan siihen hyvin. Ehkä jos vähän löysentää jännitystä niistä niinkuin taisit jo tehdäkin. Hyvä hyvä enivei, yritetään päästä vaikka ens lauantaina uudelleen ottamaan "erää" jos en sitten jo huomenna pääse kans.

Aiva loistavaa!
-Mika

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #227 : 06.09.03 - klo: 22.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Toni"
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Mulla on Superissa 1/8 koon universal 2000 starttiboxi ja hyvin toimii ton Superin kanssa, luulenpa että toimii myös V-One:n kanssa (starttipyörän voi tarvittaessa kääntää)


Sopii hyvin V-one:n kanssa, kunhan hommaa sen rata-autoversion. Itse käytin sellaista ja myin myös auton mukana pois.


Totta, niinhän se mullakin on joo, tosiaan siitä on myös off-road versiota - en muistanutkaan.

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #228 : 07.09.03 - klo: 17.38 »
Nonnii, taas hieno päivä Tattarilla, kiitokset Larille, Jykälle (=Kerminator) sekä 1/5 kavereille!
Olosuhteet eivät olisi voineet olla enää paremmat.

Kylläpä sattui ja tapahtui, ja saatiin aikaiseksi erinomaiset ajot jälleen. Kuten Jykä heti alkuun totesi "jos eilen ei kerran mitään hajonnut, niin tänään Murphyn mukaanpa kyllä hajoaa" ja näinhän siinä kävi. Onneksi ei mitään isoja juttuja.

Ekan tankillisen jälkeen meni kakkosen päärata sileeks, no okei siitä puuttui jo hammas tai pari, joten ei ollut mikään suuri yllätys että se meni. Koska 36:n spur gearia ei varalla ollut, piti heittää 37:n pääratas ja muuttaa  välityksiä 55 hampaasta 56:een. Kyllähän sekin meni mutta tolla radalla 55 on kyllä parempi ja laatikko oli sille säädetty just oikein eiliseltä.. no ei tuokaan huono ollut.

Siinä sitten ajeltiin useampia tankillisia ja nastaa oli. Iltapäivästä totesin että "nyt lähtee viimenen tankki" ja sellaiseksihan se tosiaan jäi, kun laatikosta hajos se kynsi joka kytkee kakkosen päälle .. sen huomas kun avas laatikon himassa. Ei tuokaan nyt suuri ihme, kun kolmatta vuotta sillä laatikolla on jo takana (uusi shift cam holder $36 towerista), joten ajot on nyt vähäks aikaa ohi ennenkuin uusi tulee. Toivottavasti vielä ehtii ennen lumia  :mrgreen:

Tällasia juttuja tälläkertaa.
-Mika

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #229 : 07.09.03 - klo: 18.08 »
Erittäin vauhdikas superi kisa oli tattarilla tänään, ja Mika taas veti kovempaa :oops: . Tosin Mika kokeili autoani ja totesi miten hankala sillä oli ajaa joten ei tarvi mun selitellä vauhtiani :mrgreen:  

Ja Jykälle isot kiitokset auton säätö avusta sillä koko ajan mentiin parempaan suuntaan ja kun te lähditte niin ajoin vielä tankillisen ja löysäsin alustaa hivenen niin nyt mentiin jo todella kovaa ja uskalsi jo vetää pääsuoran täysillä ;)
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #230 : 07.09.03 - klo: 19.05 »
Loistavaa Lari! Kisa sen kuin tiukkenee. Mulla menee nyt pari vkoa, ennenkuin pääsen ottamaan mittaa susta ja Jykästä uudelleen, joten teillä on nyt aikaa treenata lisää  :D

Ehkä mulla on sitten se leMans bemarin korikin jo päällä, jos sen nyt ylipäätänsä saa tohon sopimaan.

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #231 : 07.09.03 - klo: 21.05 »
Hyvä!

Se pikkasen löysempi alusta antoi varmaan mukavan fiiliksen. Nyt vain korjaamaan se etu jousituksen ulostulon rajotus niin eiköhän se superi Rex alkaa rokkaa ja toi Mika jää sitten taakse.

Ja jos sait kerran kaasun jo kokonaa auki niin sitten vielä sitä seosta piikille...  :mrgreen:

-Jykä 'Mekaanikko'
ps. Asso kohta kuosissa niin eiköhän Setä pääse taas kaasuttelee kanssa.
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #232 : 07.09.03 - klo: 22.05 »
Lainaus käyttäjältä: "Kerminator"
Se pikkasen löysempi alusta antoi varmaan mukavan fiiliksen. Nyt vain korjaamaan se etu jousituksen ulostulon rajotus niin eiköhän se superi Rex alkaa rokkaa ja toi Mika jää sitten taakse


Jaahas, sitä heitetään vettä kiukaalle oikein urakalla  :mrgreen:
Sopii yrittää, pääsuoralla ehkä mutta muilla osuuksilla jäätte molemmat nii pahasti ettei mulla ole hätää  :wink:
Mutta todella hienoa jos päästään vielä kaikki samaan aikaan radalle!

Lainaus
Ja jos sait kerran kaasun jo kokonaa auki niin sitten vielä sitä seosta piikille...

Tostahan meillä onkin kokemusta jo ja vauhtiahan siitä saa niin paljon ulos että pääsuoralla harva menee ohi .. toisaalta kuten olemme todenneet: Moottorin teho ei verrannollinen ratanopeuteen - ainakaan nousevasti .....
.

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #233 : 07.09.03 - klo: 22.08 »
Jykä: Juuh autosta katosi se takapään levottomuus ja nyt pääsi jo harjoitteleen ajolinjoja tosissaan.

Mika: Nooh kyllähän me parin päivän aikana ajettiinkin tosi paljon et tauko tekee varmasti hyvää :)
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #234 : 07.09.03 - klo: 22.11 »
Jep, näin on Lari. Tuli vaan nyt niin hyvät ajofiilikset että mieli tekee radalle ja etenkin jos saatas toi Jykä meidän väliin niin tehtäs siitä burgeri  :mrgreen:

Tosiaan oli sen verran ajohaluja jäljellä että piti heittää vielä tunti Gran Turismoa äsken pleikkarilla

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #235 : 07.09.03 - klo: 22.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"


Lainaus
Ja jos sait kerran kaasun jo kokonaa auki niin sitten vielä sitä seosta piikille...

Tostahan meillä onkin kokemusta jo ja vauhtiahan siitä saa niin paljon ulos että pääsuoralla harva menee ohi .. toisaalta kuten olemme todenneet: Moottorin teho ei verrannollinen ratanopeuteen - ainakaan nousevasti .....


Jaahas hyvä että on koneet kerennyt jäähtymään niin jo ruvetaan taktikoimaan seuraavaa kertaa, tosin psykologinen voitto foorumissa on jo puoli voittoa radalla vai mitä  :lol:
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #236 : 07.09.03 - klo: 22.19 »
Heh heh .. kai toi pätee meihin kaikkiin .. ehkä ens kesänä on ajotaidot itsellä siinä kunnossa että voi heittää NovaRossin peliin (se enemmän kuin tuplaa nykyiset tehot) Tattarille, ja Jykällähän on toi about samantehoinen RB kuin tuo sun Ossin RX joten ei meillä tehoista pulaa ole...   8)

Poissa Kerminator

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.welho.com/jahpola/
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #237 : 07.09.03 - klo: 23.11 »
Vai että Asso Burgeri??? Se olisi todella ilkeää... :(

Totta. Tattari on sen verran hidas ettei pääse oikein täys kaasulla kiusaa tuota LD lamboa. Mutta mulla on vielä pari ässää hihassa että saan tuon takapään kuriin. :) We shall see...  :mrgreen:

Olisko joko viikonloppu jos sää vielä sallii niin otetaan kilo vara osia, jakkarat ja eväät ja vedetään pitkää sessiota???

-Jykä
Project A
Asso NTC3 RB Concept X12

Poissa Lari.Y

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.sunpoint.net/~e28turbo
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #238 : 07.09.03 - klo: 23.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Kerminator"


Olisko joko viikonloppu jos sää vielä sallii niin otetaan kilo vara osia, jakkarat ja eväät ja vedetään pitkää sessiota???

-Jykä


Veit sanat suusta siis kirjaimet näppiksestä  :wink:
Kyösti superkymppi - paljon menoa ja meininkiä

Mika R

  • Vieras
Kyosho Superten FW-04 ja HPI Super Nitro
« Vastaus #239 : 08.09.03 - klo: 09.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Kerminator"
Vai että Asso Burgeri??? Se olisi todella ilkeää... :(

Totta. Tattari on sen verran hidas ettei pääse oikein täys kaasulla kiusaa tuota LD lamboa. Mutta mulla on vielä pari ässää hihassa että saan tuon takapään kuriin. :) We shall see...  :mrgreen:

Olisko joko viikonloppu jos sää vielä sallii niin otetaan kilo vara osia, jakkarat ja eväät ja vedetään pitkää sessiota???

-Jykä


Heh heh, Asso burgeri nitrolla  :mrgreen:

Pari ässää = uudet takarenkaat ?

Siis ei todellakaan huono! Mennään ihmeessä, mutta mulla menee kyllä se 2 vkoa ennekuin pääsen, mutta toivotaan että lokakuun loppuun asti olis ajokelejä. On se ihan mahdollista. Sitten pitää kyllä hakea nitroa lisää.. ja tulppia. Yritetään  :D