Kirjoittaja Aihe: Voi P####! koulu alkaa jo huomenna ja autoilu jää sivu suun!!  (Luettu 8450 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kyosho10

  • Tulokas
    • Profiili
Voi P####! koulu alkaa jo huomenna ja autoilu jää sivu suun!!! :cry: :cry:
milloin teillä alkaa koulu?? mul alkaa keskiviikkona
olkaa onnellisia jos alkaa myöhemmin. :cry: :cry:



KYOSHO10

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
tänään alkaa 2 viikonkesäloma  :cool:
Junnumestari 2007

Poissa raxu

  • Jäsen
    • Profiili
Koulut käyty ja kultaa vuollaan töissä notta saa asuntolainat maksettua  :wink:

Poissa joska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
mulla alkaa koulu maanantaina
tamiya TT01 rockstar subaru imbreza
spektrum dx3.0

Poissa kyosho10

  • Tulokas
    • Profiili
mulla alkaa koulu maanantaina
ole onnellinen!!! :wink:

Poissa joska

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
mut kyl mä silti meinaan ajaa aika paljon vaikka koulut alkaakin
tamiya TT01 rockstar subaru imbreza
spektrum dx3.0

Poissa kyosho10

  • Tulokas
    • Profiili
mut kyl mä silti meinaan ajaa aika paljon vaikka koulut alkaakin
kyl määki aion ajaa,soittaa
ja keräillä LA-puhelimia

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Ite oon koko kesän pl. 3 viikkoa koululla istunut... Eipä tarvi kursseilla silti käydä, hähää!  :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa apt93

  • Veteraani
    • Profiili
Mulla on vielä 2 vk jäljellä eikä kyllä yhtään haittaa vaikka koulu alkaaki. ei vaan jaksais enää lomailla.

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Maanantaina pitäs kouluun lähtee. Onneks ei enää tarvii peruskouluun mennä.. Seuraavat kolme vuotta saadaankin sitten opetella metallin työstämistä.. :)
Traxxas Revo 2.5

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Maanantaina pitäs kouluun lähtee. Onneks ei enää tarvii peruskouluun mennä.. Seuraavat kolme vuotta saadaankin sitten opetella metallin työstämistä.. :)
Ja meikäläinen harjoittelee samat kolme vuotta talon rakentamista ja putkistojen asentamista :) .
- Tapsa

Poissa CeeDee

  • Tulokas
    • Profiili
Onneks ei oo kouluu förr everr... :cheesy:
tosin joutuu varmaa menee kurssille :undecided:
Ja mulla on oikeekin elämä...
-Tamiya Alfa  -Axial scale chevrolet blazer

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
No olkaa koululaiset iloisia noinkin pitkistä lomista.

Tavan duunarilla kun ei ole kuin 4 viikkoa kesällä ja viikko talvella niin vähänkö välillä kyrsii.
Axial SCX 10 TR

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Ihme itkemistä. Kymmenen viikkoa lomalla on aika helvetin pitkä aika.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Maanantaina pitäs kouluun lähtee. Onneks ei enää tarvii peruskouluun mennä.. Seuraavat kolme vuotta saadaankin sitten opetella metallin työstämistä.. :)
Ja meikäläinen harjoittelee samat kolme vuotta talon rakentamista ja putkistojen asentamista :) .
Ja tää poika harjoittelee sit torstaista alkaen nuo samat kyseiset kolme vuotta sähköjohtojen yms. kanssa pelleilyä :tongue: Melkeen jo odottaa koulun alkua, on siinä omat hyvätkin puolensa.
« Viimeksi muokattu: 05.08.08 - klo: 15.15 kirjoittanut Joel N »
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa Joel N

  • Veteraani
    • Profiili
Hmh, väärä näppäin, saa poistaa..:S
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Poissa Nikke92

  • Veteraani
    • Profiili
Jees, kyllä se on ihan mukavaa että koulu alkaa. 10 viikon loma on tosiaan pitkä ja siihen pitäs olla tyytyväinen. Lisäks vielä syys-, joulu- ja hiihtolomat.

EDIT: Niin ja autoilu ei tosiaan jää sivuun. Aina vaan kun pystyy niin pitää revoo käydä ulkoiluttamassa. Ja osien odotteleminenkin tuntuu lyhemmältä kun päivällä on koulussa..  :grin:
« Viimeksi muokattu: 05.08.08 - klo: 17.06 kirjoittanut Nikke92 »
Traxxas Revo 2.5

Poissa kesseli

  • Veteraani
    • Profiili
Oliski elämä niin huoletonta, että tarttis vaan koulua käydä.
kun pyörittää omaa firmaa, maksaa kahta autoa ja asuntolainaa, siihen vielä päälle hoitaa kahta lasta
tulee oikein ikävä koulun penkille.

Olkaa iloisia vielä kun kerkiätte nauttimaan.
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

Poissa kribe

  • Jäsen
    • Profiili
    • Kuvat - Kristian Hendricksson
3½ viikkoa vielä ennenkun koulu alkaa.. koulunkäynti se vasta rentoa elämää on :cool:
>>Death Race Pilots << "2 fast 4 u" >> WSA Freeriders <<

Poissa hannu_s

  • Veteraani
    • Profiili
Onhan tässä oltu kokoajan koulussa. Ainakin jouluun asti vielä ja sitten en tiedä, kait opiskelua taas? :D
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Ensi maanantaina takas duuniin ruuvaamaan romuja kasaan.
Ja koulunpenkillekkin pitäis mennä jos sais ammattitutkinnon käytyä.

On koululaisilla helppoa.
4 viikon loma tuli ja meni.  :angry:

Poissa JP1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
mulla alkaa koulu vasta maanantaina (onneks) ei jaksais sinne mennä istuskelee, vaikka loma onkin ollu 10 viikkoo
mini inferno st gp 09

Poissa tomppa82

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Koulu? Hmmmm.. Kun oikeen tarkkaan muistelee, niin hyvin, hyvin hämärä muistikuva jostain sen nimisestä paikasta on. Joskus vuosia sitten olen tainnut moisessa paikassa jokusen päivän viettääkki. Onko se muka alkamassa? Ei oo kukaan ilmoitellu, että sinne pitäisi vielä tämänkin ikäisten mennä... :lol:

Ajokunnossa LRP Blast S10 TX2 ja Surge grusher-vene.
Lisäksi muutamia innostusta odottavia auto-projekteja

Poissa Breweri

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Koulu? Hmmmm.. Kun oikeen tarkkaan muistelee, niin hyvin, hyvin hämärä muistikuva jostain sen nimisestä paikasta on. Joskus vuosia sitten olen tainnut moisessa paikassa jokusen päivän viettääkki. Onko se muka alkamassa? Ei oo kukaan ilmoitellu, että sinne pitäisi vielä tämänkin ikäisten mennä... :lol:



noh noh, siehän oot vielä junnu meikäläiseen verrattuna ja kyllä mulle vain tuli käsky lähteä koululle. Kello soi taas seiskalta aamulla ja euronkuvat silmissä laukkasin koululle... :grin:


... ja kyllä, olen siis töissä koululla :grin:
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

Poissa mehtis

  • Veteraani
    • Profiili
itekkään en kyllä enää kuoluun haluais.. vielä vuosi perus kouluu sitten sitä lähettän metalli alalle tai lukioon vuodeks ja sit sinne.
Kari Vehniäinen Racing jos pyöräsi vaativat huoltoa

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Maanantaina lukion ekalle hajoamaan. :P
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa hc cob

  • Jäsen
    • Profiili
koulu alkaa huomenna,viimenen peruskouluvuosi,vaan ei se ajamista estä.
viime vuonna tuli ajettua pelkästään koulun jälkeen kun hankn auton viimeisellä lomaviikolla.sama juttu nyt kun meni vanha myyntiin ja uus tulee huomenna?

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Koulu alkaa jossakin torstaina?  :shocked:

Onneks oma koulu alkaa 1.9.

Poissa pulla

  • Jäsen
    • Profiili
Huh huh alkaa maanantaina. Loma loppuu.  :P
Kylätason RC-kuski  XRAYMAN

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Lomaa pidetty juhannuksen tienoilla 3 arkipäivää + pyhät. Koulusta kun reilu vajaa 2 vuotta sitten karkasi, on sen jälkeen duunia painettu otsa hiessä.
Ei ole hinku takaisin koulunpenkille, vaikka oppisopimukseen puhuivatkin. No se ei ole työtilannetta vähentänyt, päinvastoin. Eipä tarvii sielläkään paljoa muuta kuin työturvakortit ja teoriat (45pv/2vuodessa) jotta tulee ammattilaiseksi.

Vihdoinkin päässyt tekemään sellaista mitä aina halunnut. Kaivinkoneella leipoa pihoja ja muokata maisemaa, pyöräkuormaajalla siirtää maata ja kuorma-autolla siirrellä lavoja.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."