No tein mäkin sitten kokeilun... yksi mabuchi oli vielä varalla, väkivalloin sen joutui avaamaan, ne metalliläpät meni muusiksi joten poikkasin ne kokonaan. Käämiä vähensin tuosta 7 kierrosta eli ~20 lankanen tuli, kolvaukset meni ihan päin *, isolla kohelolla kolvilla moottori kädessä kolvasin kun ei nyt ollut telineitä eikä muita lähettyvillä, sitten kone kasaan ja _ruuveilla_ takakansi kiinni puristamalla ruuvit takakannen ja ulkokuoren väliin, että lukitsi tuon takakannen kokeilua varten. Kone rullasi käsin pyörittäen hyvin, sitten kokeilu 1.5V, hyvin surisee, sen jälkeen autoon kiinni ja pyörittelin vähän paikallaan, ei se tuntunut sen enempää kiertävän kun normaali mabuchikaan, mutta kävi tasasemmin. Koeajo pihalla ja kas, auto on laiska kun mikä, ei kiihdy mihinkään eikä jaksa mennä, kulkee ehkä jonnin verran kovempaa kuin normaali mabuchi, kiertää tasasempaan ja vähän korkeammalle. Ja iskee komean kipinäsuihkun koneen rei-istä jos laittaa jarrua / pakkia vauhdissa...huh.
Se siitä, vakio mabuchi kiinni. :)
Kai tuohon hunteriin täytyy ostaa joku virimotti, joku 30-40EUR hintanen.
**
Tuli mieleen että ei sulla olis "testi" jotain ylimäärästä esim. 16-20 lankasta mabuchia laatikoissa, voisin sulta ostaa? Tai haluaisitko tehdä tuollaisen? Paljolla myisit?
**