No niin.. Nyt se siis alkaa, tuo GT-8 tyylinen valitus..
"Jos ENS-mestari pärjää hyllystä otetulla moottorilla niin se ostettu hyllymoottori on tuskin sullekaan mikään este voittaa SM. Tattiksen pääsuora on reilu 10m lyhyempi kuin Fioranon suora että vielä jäädään ehkä vähäsen keskinopeuksissa sille. "
Muutama Fakta: Noita "Huippukalliita" moottoreita toi markkinoille Novaroissi pohjaisten moottoreiden tuunaajat: Ielasi, Fantini, Gimar ja muutama muu. Novarossi tehdas huomasi että mottien suunnittelijan CesareRossin kuoltua juuri kukaan ei mennyt kisoihin hoitamaan supporttia mottibrändille, kunnes Graziosa Rossi, Cesaren leski tajusi että "mottituunajile" kun antoi puolivalmiita aihioita, he kasasivat ne, siinä samalla sipaisivat vähän kampuraa ja sylkkyä dremelillä ja lätkäisivät laatikon päälle tarran "Tuned by se ja se" Se mitä tuunaajat OIKEASTI teki, oli että ottivat kantaakseen valmistajan takuut, supportin ja muun tarpeellisen roolin.
Sitten mennään nykyhetkeen:NOVAROSSI tehdas on ollut suljettuna maaliskuusta lähtien ja pahat kielet sanovat että ei tule koskaan aukeamaankaan, ainakaan nykyisen johdon (Graziosa Rossi) alaisuudessa.
Nyt useammastakin lähteestä saa novarosseja noin puoleen /neljäsosa hintaan, niin Italialaisilta kuin Kiinalaisilta kauppiailta. Tämä selittyy sillä että Rouva Rossi yrittää realisoida mahdolisimman paljon varastoa, jotta jäljelle jäisi lähinnä kiinteistö ja CNC koneet. Tulee olemaan kiintoisaa nähdä kuka jatkaa Nova mottien tekoa, minun "vlli arvaus" on JURAY HYDY. Tässä tilanteessa todennäköisesti ainoa jolla on kiinnostusta ja pätäkkää siihen, johtuen eritäin edulliista EU rahoituskuvioista. Aika näyttää. Sen voi lopuksi kuitenkin sanoa että mottihinnat tulevat merkitävästi laskemaan vielä. Lopetetan vaan jokaisen "pro kuskin" sponssaus kymmenelä motilla per sesonki.
Enemmänkin olen huolissani että porukat menee halpaan "itämaan ihmetuotteiden"huumassa.