Sattuipa tässä aikoinaan kun ajoin femmoilla kisaa, samaan aikaan olin mekatsuna eräälle SM rallikuskille. Olin kerran Lavangoss reenaamassa kisaa varten ja rallitiimillä oli samaan aikaan häppening jokkisradalla. Siinä kartturi tuli tokaisemaan että hyvin sulla pysyy toi leikkiauto radalla... Tuumasin vaan että joo, leikkiähän tää vain on ja nieleskelin kiukkua.
Meni aikaa ja oltiin porukalla illallista viettämässä ja kartturi tokaisi että vieläkö sä leikit niillä pikkuautoilla siellä radalla? Korjasin asian ja ilmoitin että AKK:n lisenssillä tässä ajellaan joten aurourheilusta oli kyse, keskustelu jatkui kiivaana hetken aikaa päättyi jälleen kerran lievään watutukseen.
Meni jokunen vuosi eteenpäin ja tuli sopiva tilaisuus pistää kostoa takaisin. Oltiin eräässä tilaisuudessa missä oli isoa sponssia ja kovempia kuskeja/karttureita paikalla. Siellä taas tuli puhetta näistä leikkiautoista johon mä tuumasin kovaan ääneen että
vieläkö sä leikit sitä kartanlukijaa oikean ralliauton kyydissä, kannattaisi sekin homma ottaa tosissaan niin alkaa syntyä tulosta kuten mulla niiden leikkiautojen kanssa...Kyseinen kommentti aiheutti melkoisen naurunremakan ja sen jälkeen en sanallakaan kuullut kommenttia leikkiautoista ja leikkimisestä