Kirjoittaja Aihe: HotBodies Cyclone TC  (Luettu 25919 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #30 : 20.11.08 - klo: 11.49 »
No niin nyt niitä saa...

Turun Voimakadulle on tullut kuorma-autollinen tavaraa
ja mukana on myös uudet TC autot ja paljon paljon muutakin kivaa... :)

Kuorman purussa menee varmaan jonkin aikaa joten Mikko toivoi
että auton noutajat menis joskus puol viiden jälkeen vasta hakemaan autoja.
(Turun Hobbylinna, Voimakatu 14)

Vaikka huhu tietää kertoa että innokkaimmat on odottaneet jo ennen
aamu 6:tta hallin ulkopuolella että saavat autonsa.   ;)
(Ollut jo huhua liikkeellä että tänään niitä saa)
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #31 : 25.11.08 - klo: 22.35 »
Kuusaan PM kisat on ajettu ja auto oli jo aika hyvä seuraavalla SetUpilla :


FRONT
   
   Arm
Pivot block      2
Shim under block   f 2.0 r 1.5
Link (In/Out)      i 2.0 o 0.0
Link length      Long
Diff         Spool V3, PomCupJoint
Wheel hub (Std/Thin)   Std.
Wheel spacer      1 mm
Ride heigth      4.8
Droop         6.0
Camber         1.0
Caster         4
Toe angle      Out 0.5
Sway bar(1,2 1,4 1,6)   1,4
----------------------------------
   Shock
Up   (in1 out7)      3
down (out1 in4)      2   
Oil, W         60
Piston (3/1.1 2/1.2mm)   2
Bladder         Std.
Spring         Gold
Notes :
----------------------------------
REAR
   
   Arm
Pivot block      3
Shim under block   f 2.0 r 2.0
Link          i 2.0 o 0.0
Link length      Long
Diff         Pro, AluCupJointCarbideBall
Wheel hub (Std/Thin)   Std.
Wheel spacer      0 mm
Ride heigth      5.0
Droop         5.0
Camber         1.0
Sway bar(1,2 1,4 1,6)   No
----------------------------------
   Shock
Up   (in1 out7)      3
down (out1 in5)      3   
Oil, W         55
Piston (3/1.1 2/1.2mm)   2
Bladder         Std.
Spring         Silver
Notes :
----------------------------------
FRAME

Front arm shim (f/r)   0,75 2.0
Front hub(short/length)   L
Ackerman      2.0
Rear arm shim      
Out side      2.0  0,75
In side         2.0  0,75


Eteen lisätiin 10 g painoa akun eteen.

Auto oli suht hyvä jo edellisellä SetUpilla mutta kun pitoa tuli radalle
niin sitä oli selkeäasti enemmän kuin meillä Raision radalla.
Säädöissä päästiin mukavasti jo eteen päin ja auto nopeutui selvästi
sekä tuli paremmaksi ajaa kisan aikana.
Harmi vaan että ne 3 aika ajo yritystä meni hukkaan sähkö ongelmien vuoksi.
Nekin yritykset olis tarvittu jotta auto oltais saatu vielä paremmaksi.

Mutta muuten ollaan tyytyväisiä autoon sekä kisa tulokseen tai ainakin
kahteen ensimmäiseen aika ajo kierroksen tulokseen...  :)

Jossain vaihessa taisin haukkua LRP:n säätimen maan rakoon mutta ei siinä
mitään vikaa ollut kun sunnutaina sillä ajetiin taas uusi oma kisan paras bestläppi.
Ongelma tais olla sittenkin koneen HAL-anturista lähtöisin.
No kone sitten vihdoin viimein vaihdetiin SpeedPassionin Marc Reinhard Editioniin
ja sen jälkeen Sunnutaina taas homma toimi.

RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #32 : 04.12.08 - klo: 00.15 »
Nyt on tullut pari kertaa käytyä kotiradalla hakemassa säätöjä Cyclone TC:llä miedohkon virikoneen kanssa. Säätöjen osalta pitää vielä kokeilla muutama juttu, mutta aika lähellä todella hyvää auto oli jo nyt. Auto oli todella helppo ja tarkka ajaa sekä kääntyi myös hyvin. Omat säädöt eroaa aika paljon pakettisetupista, joten pitää käydä vielä muutamalla muulla radalla kokeilemassa...
---

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #33 : 05.12.08 - klo: 13.31 »
Tässä on muuten Ronald Völkerin SetUppi MM kisoista.

RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa _micro_

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #34 : 05.12.08 - klo: 21.22 »
Oisko tommonen hyvä auto: http://www.tony1034.com/cycloneD42.jpg

En viittiny tehä tolle autolle omaa keskustelua niin laitoin tänne.

Poissa ripa_k

  • TamUA
    • Profiili
Risto Koskinen
Jarru on vauhdin surma

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #36 : 14.12.08 - klo: 21.55 »
Taas innostutiin SetUppia hieromaan tällä tuloksella :


FRONT
   
   Arm       67717
Pivot block      1,0
Shim under block   f 1.0 r 1.0
Link          i 2.0 o 0.0
Link length      Long
Diffi         Spool
Wheel hub (Std/Thin)   Std.
Wheel spacer      1 mm
Ride heigth      5.0
Droop         7,5
Camber         1.0
Caster         4
Toe angle      Out 1.0
Sway bar(1,2 1,4 1,6)   1,4
----------------------------------
   Shock
Up   (in1 out7)      4
down (out1 in4)      2   
Oil, W         60
Piston (3/1.1 2/1.2mm)   3
Bladder         Std.
Spring         Gold
Notes :
----------------------------------
REAR
   
   Arm      67717
Pivot block      3.0
Shim under block   f 1.5 r 1.5
Link          i 2.0 o 1.0
Link length      Long
Wheel hub (Std/Thin)   Std
Wheel spacer      0 mm
Ride heigth      5.2
Droop         6.5
Camber         1.0
Sway bar(1,2 1,4 1,6)   No
----------------------------------
   Shock
Up   (in1 out7)      4
down (out1 in5)      3   
Oil, W         50
Piston (3/1.1 2/1.2mm)   3
Bladder         Std.
Spring         Blue
Notes :
----------------------------------
FRAME

Front arm shim (f/r)   2.0  0.75
Front hub(short/length)   L
Ackerman      2.0
Rear arm shim      
Out side      2.0  0.75
In side         2.0  0.75
koritolppa      Yes

Välitys:       26 / 108 (16T)

Edellistä set uppia oli jo jonkun verran hierottu joten lähdetiin
kokonaan uudella Set Uppi:lla liikkeelle. Lähtökohtana oli Haran
Reedy Race 2008 säädöt. Ens tuntui että tästä ei tuu mitään kun kuski
joutui opettelemaan ajon melkein uusiksi. No toisella akulla kuski
olikin pienen muutoksen jälkeen sitä mieletä että tästä voi tulla tosi hyvä
Tais sanoakkin jotain siihen suuntaan että on se Hara ihme ukko...  ;)

Tällä set upilla 3 reikäiset vaimentimet olivat hyvät.
Summana, auto oli paras mitä meillä on koskaan ollut ja kun ajanotto
laitteetkin oli samaa mieltä niin ei voi kun suositella muillekkin kokeiltavaksi.

Matto kohtaisesti täytyy vielä noita vaimentimen öljyjä hieman kokeilla.
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #37 : 31.12.08 - klo: 13.17 »
Kokeiltiin Raision kisoissa kolmella erillaisella radalla säätöjä ja oikeastaan tuohon yllä olevaan tuli ainoasan lisäyksenä että etupäästä lyhennetiin akseliväliä vielä lisään (shimmit on nyt 2.75 - 0mm).
Mielenkiintoisin muutos tapahtui kun päästiin kokeilemaan  MoreSpeed koria (Mazda 6). Ensin tuntui että eihän tässä oikestaan mitään tapahtunut...
No vauhti hieman parani kokonais pidon lisäyksen tähden mutta sitten eron huomasi paremmin kun laittoin taas 6speed korin takaisin. Joten TC autoon voi todellakin suositella tuota koria.
Me kokeiltiin korin mukana tulevia siipiä ja keskimmäinen siipi osoittautui parhaaksi matolle. Huom korissa oli ns. EFRA leikkaus.(Takaa korin korkeus 35mm huomioitu)
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa copter

  • Veteraani
    • Profiili
    • RC10.FI
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #38 : 31.12.08 - klo: 13.47 »
Olen tuolla HPI EU Moore-Speed Mazda 6 MPS korilla ajanut kisaa ja treeniä melko paljon vuoden 2008 aikana. Omat kokemukseni korista ovat, että radalla missä pitoa on entuudestaan niin kori toimii erittäin hyvin. Kuitenkin radoilla joissa pitoa ei ole, niin pito on heikompi vs PF Madza 6 Speed.

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #39 : 31.12.08 - klo: 13.56 »
Ehkä noinkin mutta me ei ajettu MPS korilla vaan tätä :
http://www.hbeurope.com/piw.php?partNo=66812lw&lang=en



RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #40 : 31.12.08 - klo: 21.44 »
Vähän samoja tuntemuksia kuin LasHi:lla tuosta Moore-Speed kutosesta. PF speed 6 verrattuna auto tuntui jotenkin herkemmältä ja kevyemmältä ajaa, ilmeisesti myös nopeampi kun asia näkyi ehkä hitusen myös kierrosajoissa. Mikä vielä pisti merkille on tuon korin sitkeys (mekaaninen kestävyys) eri luokkaa kuin PF:ssä, siis mielestäni parempi, toki tämä on melkoisen subjektiivinen mielipide. Aluksi epäilin että miten mahtaa kestää kun tuntui kyljet melkein paperilta. Itse ajoin sillä suorimmalla/pyöreimmällä siivellä, muita ei tullut testattua. Mielenkiinnolla sitä odotellaan FT sarjan alkua, siis sillä kiinnolla että onko jätkään tullut nopeutta lisää...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #41 : 08.02.09 - klo: 01.36 »
Noniin, Kuusaan kauden avaus kisan (epäonnistumisen) jälkeen oli hieman syytä miettiä setuppeja uusiksi. Tiukan iltapäivystyksessä vietetyn viikon analyysin jälkeen katsoin parhaaksi palata aikaisempiin rollcentereihin ruotsipojalta saatujen camber-link -asentojen kera.

Kolmen täyden treenipäivän jälkeen allaoleva setup tuntuu olevan oiva lähtökohta eteenpäin kisoihin; pinkit etujouset kultaisten sijaan tarjoavat hieman pyöreämmän mutkan läpiajamisen. 1.0 asteen etusilta tuntui helpottavan ajamista mutkista ulos verrattuna 1.5 asteeseen, varsinkin pomppuisella radalla. Jos tuntuu, ettei auto käänny mutkan keskiosalla tarpeeksi, voisi kokeilla uudestaan tuota 1.5 asteen palaa. Stanussa ja TSP-10:ssä varmaankin kannattaa ajaa 0 asteen etusillalla, ehkäpä Cruisaaja voi enemmän valottaa poro-setuppeja?
« Viimeksi muokattu: 08.02.09 - klo: 01.59 kirjoittanut jarkkom »
---

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #42 : 09.02.09 - klo: 18.45 »
Joo

Nyt onkin tullut kokeiltua prostockissa eri juttuja. Kouvolan FTT:ssa ajoin eri setupilla ja kaipasin kyllä jotain lisää, mutta laiskuuttani en ruvennut muuttamaan mitään paitsi välitystä, koska auto kumminkin toimi tosi stabiilisti.

Kokeilin tuota samaa setuppia viime lauantaina kuin Jarkko, mutta 0 asteen etusillalla ja jäykemmillä öljyillä sekä Tamiyan 3 reikäsillä männillä( edessä Ultimate55 ja takana 50 ) se tuntui ihan hyvältä ajaa.

Etujouset muutin takaisin kultaisiin, koska halusin hieman rauhoittaa kääntyvyyttä vs pinkki jousi. Ainut mikä pilasi tunnelmaa oli huonot renkaat joita sai liimailla jatkuvasti, mutta luulen sen asian korjaantuvan kun hommaa uudet. Itse olen ajanut vaan PF Mazda speed6:lla, mutta voisi kyllä kokeilla tuota Moorespeedia myöskin

Ensi kerralla ajan ohuemmilla AE40wt öljyillä ja frp takatuki poikkastuna, joten saa nähdä miten menee... tietää millä lähdetään Ouluun :wink:

Heitänkin pallon seuraavaksi Raisioon päin. Onko Jetro kerennyt kokeilla mitään uutta?
Sponsored by own wallet

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #43 : 09.02.09 - klo: 20.57 »
Juu meni meilläkin pikkisen metsään Kuusaan kisa. Meni niin hyvin
että en halua enää ikinä kuulla mitään siitä kisasta.

No testaamista on nyt hieman vaikeuttanut kun kuski opettelee
ajamaan uudestaan uudella radiolla (m11).

Mutta ne muutamat kierrokset mitä Kuusaalla päästiin ajamaan ongelmitta
osoitti kyllä saman suuntaista kuin Jarkko tuossa aikaisemmin esitti.

Se mitä me ollaan TC:tä nyt ajettu niin tuo SetUppi vaikuttaa aika hyvältä.
Vaikka kun me mennään seuraavaksi radalle voitais lähteä tuosta mutta eteen
linkkin alle vaan 3mm mutta pinnin alle 2mm. (Vaikka radastahan se riippuu)

Me ollaan jossain vaihessa kans katkaistu takadeckki ja pitkissä jouhevissa
nopeissa se toimii tosi hyvin.
Vaikka Jeppellä onkin ALU takadecci ja hänen mukaan se on tosi hyvä mutta Jeppe
kommentoi varmaan itse siitä.

Mitä tulee koriin niin ehdottomasti kannattaa kokeilla. Muutaman kokeilun
jälkeen PF:n kori jäi meillä treeni käytöön. (Sopii ainakin TC:lle hyvin).
Stanussa muuten ajetiin Kuusalla treenejä myöten kaikki ajot LW korilla (Linkki aikaisemmin).
Mää veikkasin että siitä ei jää ku riekaleita jäljelle...
(Harmitti etukäteen kun sain Lime värityksen onnistumaan siihen koriin)

No totuus on toinen eli kori oli stanu kisojen jälkeen aivan ehjä.
Jälkikäteen sitä ihmeteltiin ja tultiin siihen tulokseen että tuo kori
on niin joustava että siksi se kestää "pientä kontaktia"....  ;)
Oikeastaan ainoaksi ongelmaksi jäi se että lähtökuudukossa lähettäjä
nostaa autoa (Laittaa sen oikeaan paikkaan) takasiivestä ja sitä se ei kestä.
Vaikka sen voi vaihtaa kovan korin siipeen.

No kesti se meilläkin ehjänä (ne vähät ajot). Tein koriin ainostaan sellaisen
"ovesta oveen" välituen samaan tyyliin mitä oli yhdellä nuorella miehellä Kuusaan
kesä kisassa ja se tukevoitti koria tosi paljon.



RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #44 : 09.02.09 - klo: 21.55 »
Heitänkin pallon seuraavaksi Raisioon päin. Onko Jetro kerennyt kokeilla mitään uutta?

Jos ollaan oikein tarkkoja niin se on Jethro, mut kai se on helpompi kun kaikki sanoo Jeppe :)

Tuolla on mun viime testien setuppeja -> http://www.lehtojarvi.net/RC/Laatikko/
Löysillä öljyillä ja jäykällä rungolla ... Raisiossa on mun mielestä parempi pito kuin Kuusaalla oli...  ...tai sit mä olin vain väsynyt...

Ei tässä oikein ole mitään ihmeitä testattu, ne mitä jäi käteen Kuusaalta toimi myös hyvin Raisiossa. Täytyy vielä kokeilla takaisin sitä FRP takadekkiä, vaikkakin se alumiininen dekki on kivan värinen ;) Hain kaupasta nopeampaa konetta, kokeilen toimiiko edelleen...   Yksi osio meidän profiilissa on missä jäin Augustille selvästi viime reeneissä, siihen pitänee kokeilla jotain...   ...toki jokainen säätää autoaan ihan omaan lapaseen. Hyvältä tuntuu mut kai se kovempaakin voi kulkea...

Sama juttu muuten toi renkaiden jatkuva liimaaminen, joka akun jälkeen aina jostain irti...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #45 : 15.02.09 - klo: 10.47 »
Huomenta

Kisat on nyt ajettu ja sen verran vielä että nuo aiemmin muuttamani 40 wt öljyt eteen/taakse sekä takadekki katkaistuna auto toimi eilen mielestäni tosi hyvin ja uudet renkaat teki siitä helpon ja tarkan ajaa.

Huomasi kyllä eron kun aiemmin ajoin jäykemmillä öljyillä että nyt kääntyi erilailla mutkiin  :smiley:

Jarkon kanssa oli puhetta, mutta jäi kokeilematta josko 45wt edessä olisi ollut parempi kultasen jousen kanssa

Tuon voi testata sitten Oulussa

Tästä jatketaan
Sponsored by own wallet

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #46 : 15.02.09 - klo: 11.26 »
Onko Lassilla tai Jepellä HB:n teräs etuvetarin dogboneja pakissa #61043 tai 61044? Tai sitten niitä vakio aluvastaavia ensiviikonloppua varten?

Hobbylinnan saldo näytti 0:aa
Sponsored by own wallet

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #47 : 15.02.09 - klo: 14.46 »
Mulla on ainakin 3racing yksi uusi pari teräsvetareja, näitä en ole kuitenkaan vielä testannut (siis kestävyyttä). Sitten ainakin kolme muuta vetaria löytyy kokonaisuudessaan...

Lassen kisavaraosapakin sisällöstä ei tietoa...   ...mutta otetaan mukaan, ymmärtääkseni Hiltuset ei oo lähdössä Ouluun.

Eilen reeneissä testasin 50/45 öljyjä, vaihdoin takaisin 45/40, edessä kuitenkin melkein täydet reboundit, takana noin 50%. Heitin myös ylälinkkien sisäpäihin 3mm prikat, itse asiassa edessä olikin jo, auto parani (Jarkolle propsit).  Jouset Gold/Silver. Koneena oli Nosramin Pure Evo 5.0 (=X12) jossa kyllä on voimaa selkeästi enemmän ja näin sain esiin taas uusia juttuja. Laitoin 2 asteen c-palat ja jätin paikalle, näillä sai kurvista ulos kiihdytyksen vähän rauhallisemmaksi, ei vedellyt niin paljon, kaupan päälle vielä vähän terävämpi hitaisiin kurveihin meno. Ajoin nyt myös FRP takadeckillä. FRP, CF ja ALU deckkien ero on kyllä aika pieni mutta vaikuttaa selkeästi enemmän tuntumaan kuin kelloon. Tuota katkaisemista en ole vielä testannut.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #48 : 15.02.09 - klo: 20.30 »
FRONT
   
   Arm       67717
Pivot block      2,5
Shim under block   f 2.0 r 1.5
Link          i 3.0 o 0.0
Link length      Long
Diffi         Spool
Wheel hub (Std/Thin)   Std.
Wheel spacer      1 mm
Ride heigth      5.0
Droop         6,5
Camber         1.0
Caster         4
Toe angle      Out 1.0
Sway bar(1,2 1,4 1,6)   1,4  (tasan)
----------------------------------
   Shock
Up   (in1 out7)      3
down (out1 in4)      2   
Oil, W         65
Piston (3/1.1 2/1.2mm)   3
Bladder         Std.
Spring         Gold
Notes :
----------------------------------
REAR
   
   Arm      67717
Pivot block      2.0
Shim under block   f 1.5 r 1.5
Link          i 2.0 o 1.0
Link length      Long
Wheel hub (Std/Thin)   Std
Wheel spacer      0 mm
Ride heigth      5.2
Droop         5.5
Camber         1.0
Sway bar(1,2 1,4 1,6)   No
----------------------------------
   Shock
Up   (in1 out7)      3
down (out1 in5)      3   
Oil, W         55
Piston (3/1.1 2/1.2mm)   3
Bladder         Std.
Spring         Blue
Notes :
----------------------------------
FRAME

Front arm shim (f/r)   2.0  0.75
Front hub(short/length)   L
Ackerman      2.75
Rear arm shim      
Out side      2.0  0.75
In side         2.0  0.75
koritolppa      Yes


Tällä set upilla auto oli jo suht nopea mutta hieman rauhaton joten
seuraavaksi laitetaan linkeille 1mm lisää (eteen 4 ja taakse 3 mm).
Ajettavuudessa oli kuitenkin parannus viime SetUppiin.
Varsinkin hitaissa suunnan vaihdoissa auto oli hyvä.

Vaikka suurin ongelma meillä on tuo Radion vaihto mutta sekin menee kerta kerralta
paremmin ja jos kiteet sadaan FTT:n Riihimäen Kisaan niin se ajetaan seuraavaksi.

Cruisaajalle: Niin noita 3Racingin teräs vetari settejä on. Stanussa edessa niitä
on jo kokeiltu ja hyväksi havaittu. (Alumiinisia tulee viikolla)
Seuraavaksi kun me mennään radalla niin mekin koitetaan virissä niitä.
Osat Ouluun piti mennä Raulin mukana mutta kun stanuja on noin vähän
hekään ei taida lähteä sinne.

Edit :
Lisätty SetUp Sheetti. Huom etupääsä on 1mm shimmi eikä 2mm
niin kuin sheetti väittää.
Petitrc:n sivuilta imuroitu täytettävä sivu toimii väärin. Kun laittaa taakse
Blocin alle 2mm niin se arvo kopioituu tuohon Spacerin kohtaan.
« Viimeksi muokattu: 19.02.09 - klo: 22.25 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #49 : 17.02.09 - klo: 11.27 »
Niin unohtui mainita että TC:n osia Ouluun menee Jeppen mukana joten
häneltä niitä voi tiedustella kisa paikalla.
Esim. noita vetareita siellä on monta pussia.
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957


Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #51 : 26.02.09 - klo: 21.32 »
Tekeillä uusi, oikea cvd -vetari.
---

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #52 : 27.02.09 - klo: 11.10 »
No niin tulee sitten HB:llekin tälläiset (DCJ) kardaani vetarit.

Nyt vaan odotellaan julkaisu päivää milloin ne tulee markkinoille.
Ehkäpä jo piankin...
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa kimes

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #53 : 24.03.09 - klo: 18.08 »
kommentteja autosta,kiitos... onko hankkimisen arvoinen parampi kuin xray t2"009?

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #54 : 25.03.09 - klo: 09.57 »
Haran voittosetuppi TITC 'kerhokisasta'. Kisahan ajettiin MM-baanalla ja rata on pinnaltaan asfalttia.

http://www.hpiracing.co.jp/contents/setup/pdf/hara_tc_090222.pdf

Ja kimekselle, melko vaikea näitä kilpailukykyisiä autoja on panna paremmuusjärjestykseen. Ehkäpä suurin vaikutus on varaosien ja säätövinkkien saamisen helppoudella, eli se auto mille on paras supportti kertsillä. Ja eihän toi 009 missään nimessä huono ole.

---

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #55 : 01.04.09 - klo: 12.54 »
Tuossa SetUpissa on jousien kohdalla Silver mutta muistaakseni
näin jonkun kuvan jossa jousina olis ollut Haran omat jouset
ja niistä joko harmaat tai mustat.

Mutta niin tai näin niin varmaan hyvä lähtökohta asfaltti ajoihin.
Kunhan tuo aurinko nyt nousis vähän korkemmalle jotta lähtis
jäät pois Raision asfaltilta niin pääsis kokeilemaan...  ;)
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa LasHi

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #56 : 27.04.09 - klo: 18.40 »
Nyt on jokunen päivä ajeltu asfaltilla ja pari viimeistä oikein ajanoton kanssa
(tänään viimeks n.4-5 tuntia) ja tuo yllä oleva SetUppi taitaa olla aika hyvä.
Matto säädöistä on menty tosi paljon tuohon suuntaan ja iskarien alapäitten
siirto ja muutamama muukin juttu on parantanut tulosta.
Seuraavaksi taidetaan mennään radalla niin että SetUp on juuri tuo mutta vaimennukseen
pistetään 65w öljy ja pidotetaan rata ennen ajoa.

Edit :
Jousina oli toistaiseksi parhalla SetUpissa Silver / Silver
Noin huomiona että taka isakarien alapään asento 2 tarkoittaa sitä
että alatukivarsi on käännetty toisinpäin.
« Viimeksi muokattu: 29.04.09 - klo: 17.30 kirjoittanut LasHi »
RAISION SEURAKUNNAN RC-AUTOKERHO
Rc on kivaa. LRP Areena Cupin Turisti ohjeistus: http://rc10.fi/index.php?action=dlattach;topic=40980.0;attach=14957

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #57 : 27.04.09 - klo: 19.18 »
Joo jotain tommosta täytyy alkuun lähteä kokeilemaan, kunhan ulos ensin pääsee... Jousina varmaan Pink / Blue ja Pink / Silver kokeilemisen arvoiset myös. Itse kyllä suosin hieman ohuempia öljyjä, sillä meillä ei tuo ilman lämpötila taida vastata Thaimaan olosuhteita, edes kuumimpana kesäpäivänä. :mrgreen:
« Viimeksi muokattu: 27.04.09 - klo: 19.53 kirjoittanut jarkkom »
---

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #58 : 09.10.09 - klo: 09.46 »
Tässä vähän kuvaa, missä setupit menee tällä hetkellä. Korina on ollut Speed 6. LTC-R koria varten edessä voi käyttää pienempää etusiltaa, esim. 1 aste. Moottorina Nosram Pure 5.0. Auto toimi vallan mukavasti myös Mäntsälän high grip matoilla.

<Front>
Shock position- No2 on arms/No3 on the tower(from the inside)
Camber link- Inside hole/3mm shims
Droop- 5.5mm
Ride height- 5.0mm
Hex Hubs- Kit, no shims
Suspension Blocks- F/F 2.5deg
Shocks- Spring/Pink, Oil/Losi 45wt, Piston/1.1mm 3holes
Sway bar- 1.4mm (Silver)
Camber- 1.5deg
Caster- 4 deg
Front Drive- V3 Spool POM
Ackerman- 2mm
1.5mm shims under the suspension blocks
Arm spacing- 2.75mm in front of arms/0mm back
Cut top deck

<Rear>
Shock position- No3 on arms/No4 on the tower
Camber link- Inside hole/2mm shims
Droop- 5.0mm
Ride height- 5.1mm
Hex Hubs- Kit, no shims
Suspension Blocks- 3deg
Shocks- Spring/Silver, Oil/Losi 45wt, Piston/1.1mm 3holes
Sway bar- 1.2mm (Copper)
Camber- 1.5deg
Diff- Low
Rear hub Spacing- 2.0mm in front of the hub/0.75mm back
Arm Spacing- 2.0mm in front/0.75mm back
1.5mm shims under the suspension blocks
Cut rear top deck
« Viimeksi muokattu: 09.10.09 - klo: 10.55 kirjoittanut jarkkom »
---

Poissa _jtr_

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: HotBodies Cyclone TC
« Vastaus #59 : 01.11.09 - klo: 12.38 »
Saako Ltc-r korilla ajaa FTT-kisoissa? Mistä löytyy ajankohtainen lista sallituista koreista?