matias: Kuvitteletko tosiaan että kartingrataa suljettais sähköautokisojen takia? Enpä usko...
Kisat sujui mielestäni ihan hyvin vaikka vesak lupasikin farssia... Hommaa helpotti huomattavasti pienehkö osaanottajamäärä syndicateluokassa jonka ansiosta päästiin kolmella erällä.
Oikaisuesteet sinänsä on ihan hyvät, ongelma on lähinä se, että liian moni on ajellu niitä, jonka ansiosta etureuna on taipunut ylös, ja siten kiinnityskohdat ovat revenneet. Ei niiden tarvi erottua yhtään tuon paremmin, mielestäni vihreä väri erottuu asvaltin mustasta ja reunamaalauksen valkoisesta varsin hyvin. Jos vihreälle ajautuu niin sehän on oihaisu josta kuuluu saada rangaistus, nyt se tapahtuu luonnollisesti. Esteiden kiinnitykseen on luvassa parannusta kunhan vain kelit sallii viikonloppuna, joten se siitä. Ja lisää esteitä on luvassa, mm. siihen eräiden suosimaan oikaisukohtaan, "paluusuoran" jälkeiseen shikaniin, ja muutenkin mutkiin joista sellaiset puuttuu.
Mitä radan oppimiseen tulee, niin eka kierros oli vaikea, toka varovainen, kolmannella pystyi jo polkemaan... Ei siihen rataan mitään sen kummempaa opastusta tarvita... Varmaan FT-kisoihin kuitenkin laitetaan jotain kartioita tai vastaavaa pahimpiin paikkoihin, ainakin treeneihin, jotta rata olisi selvemmin havaittavissa heti alkuunsa...
Radalla jossa ajetaan useita eri profiileja on yleensä vaikea hahmottaa oikeaa rataa ensisilmäyksellä, mutta parin kierroksen ajon jälkeen ei kellään pitäisi olla ongelmia sen suhteen...
Mitähän muuta... Ei kait muuta...