Juu, minä olin se joka yritti autoa ostaa. Itseasiassa tein kaupat noista molemmista MP yseistä, uudesta avaamattomassa paketissa ja toinen oli kasattu ja kokeiltu pihalla yhden kerran, OS koneella, kunnon servoilla, ja olis mukaan tullut vielä radiotkin.
Ei käynyt nouto ja rahat käteen, heti aluksi oli jollainlailla uskottava selitys. "Onneksi" tuli tämä Ile tapaus yhtäaikaa ja oltiin keskenämme yhteyksissä. Rupesin vähä kuulostelemaan tilannetta, enkä laittanut maksua tilille. Odotin että olisin saanut edes seurantakoodin, ei kuulunut. Viestiä tuli koko ajan, ja minä vastailin. Mielenkiintoinen viestiketju mulla luurissa
Eikä käynyt rahan vienti toisellakaan yrityksellä, eikä viimeiselläkään yrityksellä.
Ihmeellistä tässä on se että koko huusholli asukkeineen oli ihan normaalia kun siellä kävin tuossa alkuvuodesta tekemässä yhden kaupan.
Tämmöiset tapaukset tuovat kyllä oman suolan kaupankäyntiin yksityisten kanssa, ostaja ei voi maksaa etukäteen kun ei tiedä tuleeko, myyjä ei voi lähettää tavaraa kun ei näy maksua. Pattitilanne