Täällä löytyy vielä Summit!
Talvella tuli joitain kertoja ajettua ja päätin muokata noita MudSlingereitä tekemällä harvemman kuvion. Ajattelin sitten että jotkut yleisrenkaat olis hyvä olla, ja siihen käyttöön tuli Aliexpressistä tilattu sarja, n. 60€ kierros.
Kaveri teki kesällä pihalleen radan, ja pitihän se tätäkin möhköä siellä käyttää. Tuo pyörännapoihin tehty modi näköjään näytti sitten huonot puolensa, yhdestä pyöränmutterista murtui kaulus ja uusia muttereita ei meinannut löytyä mistään. Alkuperäistä HPI:n osaa ei enää löytynyt, ja joku vastaava Axialin mutteri oli sekin tilaustavaraa. Sitten ihan sattumalta löysin Arrman valikoimasta vastaavan mutteri, ja sehän sopi suoraan paikoilleen!
Tilasin sitten kokeilun vuoksi alumiiniset jousituksen linkit, nuohan ajaa periaatteessa saman asian kuin ne vaihdettavat muoviset, mutta ei tarvitse koko palaa vaihtaa, vain muuttaa jousen ja tangon kiinnityspistettä. Kyllä tuolla vaikutuksen huomaa varsinkin radalla. Samalla lykkäsin tuon lyhyen runkotuen taakse, tässä en mitään mullistavaa eroa huomannut, kuin ulkonäöllisesti
Uudet 3S akut tuli hommattua ja sen myötä liittimet vaihtui XT90, ei kyllä varsinkaan kolvatessa tullut tuota TRX-liitintä ikävä.
Nyt viime kerralla rata-ajon loppupuolella alkoi auto tuntua ihmeen laiskalta, ja jotenkin nykivältä. En usko että akun jännite sitä teki, kun nopari yleensä stoppaa menon heti, nyt vain tuntui heikolta. En tiedä joko tuosta alkaa moottori antautua, aika karun näköinen se sisältä oli kun keväällä siihen laakerit uusin.
Loppuun vielä potilaasta kuva: