Kirjoittaja Aihe: Traxxas 1/16 autot: E-Revo, Summit, Slash ja Rally  (Luettu 1029407 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2790 : 17.05.13 - klo: 18.33 »
kellään kokemusta tuosta traxxas link ohjelmasta? näkeekö mitään suoraan tollasesta rtr autosta? vai vaatiiko jotain antureita? miten auto ja ohjelma yhdistetään ?
[/quote           
Jos  nyt tarkoitat IPHONE - telemetriä systeemiä ...vaatii sen "base" ohjaimen...ja anturit...ja tietysti sen IPhonen puhelimen. ...
Itsellä kolmessa autossa...

Poissa kumitarzan

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2791 : 17.05.13 - klo: 18.38 »
iphone löytyy TQI ohjain mitäs antureita niitä sit on? ja onko noissa vakiona mitään?

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2792 : 17.05.13 - klo: 18.59 »
iphone löytyy TQI ohjain mitäs antureita niitä sit on? ja onko noissa vakiona mitään?
[/quotes]
TQI ohjain ei yksin riitä...siinä pitää olla se "docking base" alusta , millä Iphone kiinnittyy ohjaimeen telemetrian siirtoa varten..ja riippuu autosta , onko siinä antureita vakiona..viimeksi ostamassa..uusimmassa 1/10 Slash Lipo -versiossa oli  voltti,  kierrosluku, nopeus ja lämpöanturit vakiona..Eli jos auton vastaanottimeen menee ylimääräisiä piuhoja...niin onhan siinä antureita..(siis enempi piuhoja kuin nopeussäätimen ja ohjausservon...)

Poissa rampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2793 : 19.05.13 - klo: 12.32 »
Hei, ne kellä on lämpöongelmia tai muuten pätkivä nopari, niin tuo heikko kasaamisen laatu voisi olla syyllinen pätkimiseen. Kuten kuvasta näkee on siili painettu liian heikosti komponentteihin jolloin lämpötahna ei muodosta siilin kanssa kunnollista kontaktia! Lisäksi tuo kosteuseriste on mennyt kauttaaltaan tuohon siilin ja komponenttien ja lämpötahnan väliin, estäen kontaktin lähes kokonaan.
HPI Baja 5b SS 30,5cc rear VRC, levyjarrut.
HPI Baja 5t 29cc dominator v1, levyjarrut.

Poissa lepispe

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2794 : 19.05.13 - klo: 22.15 »
Taas kysyttään tyhmiä, mutta ainapa täältä vastauksen on saanut...
Kertokaapa mistä tiedän, milloin autossa on aurauskulmat OK?
Epäilen hiukan että niissä vikaa, kun jouduin tässä taannoin vaihtamaan toisesta takarenkaasta sen osan, johon tulee ne kaksi kuulamutteria tukivarsien päähän.
Nyt on ongelmana ajossa se, että kun saan trimmillä säädettyä että menee hiljaisella vauhdilla auto suoraan, niin lisää kaasua painettaessa alkaa voimakkaasti vetämään vasempaan tuota autoa.
Tuossa kokeilin autotiellä, että ohjauspyörällä kompensoin tuota kääntymistä täydellä kaasulla ajettaessa, niin ei tahdo pysyä enää hallinnassa kun löysää kaasun, niin nakkaa samantien sitten kyljen edelle ja auto lähtee propellina katon kautta ympäri ojan pohjalle...

Poissa newbie78

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2795 : 20.05.13 - klo: 00.15 »
Tsekkaa renkaiden kulma (camber) runkoon nähden, esim. E-Revo VXL:ssä tehdasvakiona kulma on -2 astetta ts. renkaat "nojaavat" sisäänpäin. Aurauskulman (toe-in / toe-out) suhteen tykkään itse, että sekä edessä että takana renkaat "auraavat". Mutta tarkkaan kulmaa en osaa sanoa. Näin auto ei ole ihan niin rauhaton.
Traxxas 1/16 E-Revo VXL Brushless // AquaCraft SuperVee 27 Brushless // Megatech Nirvana II // Walkera 4#3B Brushless // E-Sky Honey-Bee King 2

Poissa newbie78

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2796 : 20.05.13 - klo: 00.28 »
Harjaton E-Revo VXL (#71074) saapui ja ensimmäiset kokemukset ovat, että pieneksi autoksi tuo on todella nopea ja erinomaisen hyvä esim. "päämäärättömään" pihalla ajeskeluun.  :afro: Mutta tehdasjousitus on pahasti ylipehmeä! Hypyissä auto pohjaa lähes poikkeuksetta. Nettivinkin mukaan päivitykseen menossa Traxxasin "pinkit" jouset taakse (#7244) ja mustat (#7148) eteen. Iskariöljyksi 70W (vakiona 40W).

Muitakin päivityksiä tulossa ja esim. nuo tukivarret vaihdan alumiinisiin ja etupuskurin hieman suuremmaksi. 2S 2200 mAh:n lipot myös matkalla. Moottoriin laitoin jäähdytyssiilin ja se kyllä kannatti, sillä yllättävän paljon tuo tuottaa lämpöä jo mukana tulevalla vakionikkeliakulla.
Traxxas 1/16 E-Revo VXL Brushless // AquaCraft SuperVee 27 Brushless // Megatech Nirvana II // Walkera 4#3B Brushless // E-Sky Honey-Bee King 2

Poissa rampa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2797 : 20.05.13 - klo: 02.17 »
En suosittele alutukivarsia! Ongelmana on niiden vääntyminen ja samalla rikkovat autosta muita kohtia. Tuhlaa rahat rpm tukivarsiin, keskidiffiin ja alumiinisiin kiristettäviin steering blockeihin.
HPI Baja 5b SS 30,5cc rear VRC, levyjarrut.
HPI Baja 5t 29cc dominator v1, levyjarrut.

Poissa lepispe

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2798 : 20.05.13 - klo: 09.50 »
Tsekkaa renkaiden kulma (camber) runkoon nähden, esim. E-Revo VXL:ssä tehdasvakiona kulma on -2 astetta ts. renkaat "nojaavat" sisäänpäin. Aurauskulman (toe-in / toe-out) suhteen tykkään itse, että sekä edessä että takana renkaat "auraavat". Mutta tarkkaan kulmaa en osaa sanoa. Näin auto ei ole ihan niin rauhaton.

Kiitos tästä, nytpä onkin sitten seuraavana pähkäilyssä, että miten ihmeessä mittaan kotioloissa tuon 2 astetta aurausta noihin takarenkaisiin. Onko oikeastaan muuta vaihtoehtoa, kuin piirtää paperille nuo kulmat ja koittaa siinä mallailla tuota kohdalleen?

Poissa hondako

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2799 : 20.05.13 - klo: 18.31 »
Eipä kaverilla löytynyt lipopussia, niin nyt kävi näin...



Akku oli siis auton kotelossa ja laturissa
 ja auto vielä henkilöauton takakontissa :undecided:
Kuuluvaa suhahus ja kunnon liekit, mut onneks ei mitään muuta palanut kontista tai koko henkilöauto.

Ois varmaan pahemmin käyny jos akku ei ois ollu tossa kotelossa.

Mitäs tästä opitaan?
Aina ladata lipopussissa ja turvallisessa paikassa ja valvotusti.


Voiko hobbykingist saada takuuseen akun?
Noin 10 kertaa keritty ladata.
Traxxas Ken Block  harjaton, 3s Lipo

Poissa kumitarzan

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2800 : 21.05.13 - klo: 07.12 »
minkäslaisia välityksiä käytätte revossa? kun tuo oma tuntuu lämpenevän ihan älyttömästi!!
ja uusia rengas/vanne vaihtoehtoja olis tarkotus hankkia 
« Viimeksi muokattu: 21.05.13 - klo: 07.20 kirjoittanut kumitarzan »

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2801 : 21.05.13 - klo: 16.56 »
Millä akulla ajatte 2s tai 3s?
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa STruck

  • Veteraani
    • Profiili
    • Droppiboxi
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2802 : 21.05.13 - klo: 17.21 »
Tsekkaa renkaiden kulma (camber) runkoon nähden, esim. E-Revo VXL:ssä tehdasvakiona kulma on -2 astetta ts. renkaat "nojaavat" sisäänpäin. Aurauskulman (toe-in / toe-out) suhteen tykkään itse, että sekä edessä että takana renkaat "auraavat". Mutta tarkkaan kulmaa en osaa sanoa. Näin auto ei ole ihan niin rauhaton.

Kiitos tästä, nytpä onkin sitten seuraavana pähkäilyssä, että miten ihmeessä mittaan kotioloissa tuon 2 astetta aurausta noihin takarenkaisiin. Onko oikeastaan muuta vaihtoehtoa, kuin piirtää paperille nuo kulmat ja koittaa siinä mallailla tuota kohdalleen?

1. Jos auto kulkee hitaalla vauhdilla suoraan ja kovalla ei, veikkaisin että diffin tasauspyörästö on epätasapainoinen tai jossain renkaista on väärä aurauskula suhteessa toiseen renkaaseen.
2. Ota auto käteen/pölkyn päälle ja paina kaasua ja päästä kaasu ja katso pysähtyvätkö renkaat ns. samaan aikaan/mikä pysähtyy ekana ja mikä vikana. Jos suurta eroa on niin sitten tasauspyörästössä todennäköisesti häikkää.
3. Aurauskulmat laittaisin aluksi vain kohtisuoraan eteenpäin, enkä lähtisi vaikeasti säätämään 2 asteen aurausta taakse... Siitä sitten kokeilemalla löytää itselle mieluisen auraus kulman eteen/taakse.
Itse pidän että takarenkaat ovat kohtisuorassa ja eturenkaissa pienehkö auraus.
4. Toivottavasti saat aurauskulmat sopiviksi itsellesi!  :smiley:
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2803 : 21.05.13 - klo: 19.02 »
minkäslaisia välityksiä käytätte revossa? kun tuo oma tuntuu lämpenevän ihan älyttömästi!!
ja uusia rengas/vanne vaihtoehtoja olis tarkotus hankkia

itellä suurimmat mitä traxxasilta saa 31/45T. mitkä sulla on jos kerran lämpee liikaa? ja millä akulla ajat? ja onko vakio sähköt? silloin ku mul oli toi vakio velineon tekniikka ni väleinä oli 28/55T.

varg: ite ajan nykyisin vain 3s lipolla mutta mul onkin moottorina 540 4000kv hpi ja säätimenä sidewinder mutta silloin kun oli vielä toi velineon ni ajoin vaa 2s lipolla ku mul tuli aina jotain ongelmaa säätimen kaa jos kokeilin 3s lipoa.
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa kumitarzan

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2804 : 21.05.13 - klo: 20.07 »
oliskohan ollu 22/55 tai jotain sinne päin :D nooh nyt menee purkuun taas koko peli kun ei nuo diffit taho kestää ja sähköt on vakiot ja 2s lipolla mennään

Poissa kepe

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2805 : 23.05.13 - klo: 22.00 »
Voisiko joku laittaa ystävällisesti hobbykingin linkin mistä löytyy sopiva akku 1/16 summittii. Eli 2s lipo akku joku noin 2200mah. Akkuja tuntuu olevan miljoona erillaista.

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2806 : 23.05.13 - klo: 22.28 »
Sopii hyvit summiin.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=20390
Turnigy nano-tech 2200mah 2S 40~80C Lipo
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa lepispe

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2807 : 24.05.13 - klo: 15.52 »


1. Jos auto kulkee hitaalla vauhdilla suoraan ja kovalla ei, veikkaisin että diffin tasauspyörästö on epätasapainoinen tai jossain renkaista on väärä aurauskula suhteessa toiseen renkaaseen.
2. Ota auto käteen/pölkyn päälle ja paina kaasua ja päästä kaasu ja katso pysähtyvätkö renkaat ns. samaan aikaan/mikä pysähtyy ekana ja mikä vikana. Jos suurta eroa on niin sitten tasauspyörästössä todennäköisesti häikkää.
3. Aurauskulmat laittaisin aluksi vain kohtisuoraan eteenpäin, enkä lähtisi vaikeasti säätämään 2 asteen aurausta taakse... Siitä sitten kokeilemalla löytää itselle mieluisen auraus kulman eteen/taakse.
Itse pidän että takarenkaat ovat kohtisuorassa ja eturenkaissa pienehkö auraus.
4. Toivottavasti saat aurauskulmat sopiviksi itsellesi!  :smiley:
[/quote]

Tosi iso kiitos näistä hyvistä vinkeistä...
Tässä ollut pari päivää taukoa, kun lapannut tuota porukkaa kylässä... Kun kerta tuossa autossa oli valmiina nuo kaikki aurauskulmat muuten oikein, mutta silmään hiukan tuo korjattu rengas näytti vinolta, niin piirsin isolle paperille kasan viivoja ja siihen 2 asteen vinoviivan ja sillä mallailin noita renkaita. Tuo yksi rengas oli senkin piirustuksen mukaan liikaa auralla ja suoristin sitä hiukan. Jospa sitä tänään pääsisi kokeilemaan että miten kulkee. Pitää vain lähteä ensiksi äkkiä paiskomaan lannoitteet nurmikolle...  :tongue:

Poissa Jerppa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2808 : 24.05.13 - klo: 19.28 »
Moi kaikki. Mun piti ostaa toi Traxxas 1/16 E-Revo VXL RTR TQi
 [7107] mut menin ääliö tilaamaan Traxxas 1/16 E-revo RTR
[7105] jossa hemmetisti vähemmän potkua. Mahtaakos jostain saada tilattua ton Velineon® 380 harjattoman moottorin? sopiiko se edes tohon "karvalakki" malliin? ja pitääkö vaihtaa muuta kun tuo moottori?
Harmittaa melko rankasti tuo erhe. onko autot muuten samat, moottoria lukuunottamatta?
« Viimeksi muokattu: 24.05.13 - klo: 19.32 kirjoittanut Jerppa »

Poissa an7t1

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2809 : 24.05.13 - klo: 19.42 »
Tarvitset moottorin lisäksi myös siihen sopivan nopeudensäätimen.
Tamiya Pajero CC01 - Axial Wraith projekti

Poissa Jerppa

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2810 : 24.05.13 - klo: 20.15 »
elikkäs onko ehdotuksia mistähän sellaset kannattais hankkia? ja onko vaikee asentaa? Anteeks jos vaikutan hiukan tyhmältä, alotin harrastuksen juuri ja oon melkolailla intoo täynnä.

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2811 : 24.05.13 - klo: 20.44 »
ite en kyllä ostais vakio tai siis sitä velineon settiä koska mun mielestä se säädin on aivan p*ska. Mulla ollu joka säätimen kanssa 3s lipolla ongelmia. kyllä täällä muut on ajanut tolla vxl-3m säätimellä 3s lipolla mut mulla on vaa huonoja kokemuksia tosta säätimestä.
Suosittelen säätimeks joko castlen mamba maxia: http://www.castlecreations.com/products/mamba_max_pro.html
tai SideWinderiä (itellä semmonen): http://www.castlecreations.com/products/sidewinder3.html

ja koneeks neu Castle 1406 5700kv tai 4600kv: http://www.castlecreations.com/products/nc1406.html
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2812 : 24.05.13 - klo: 20.45 »
ite en kyllä ostais vakio tai siis sitä velineon settiä koska mun mielestä se säädin on aivan p*ska. Mulla ollu joka säätimen kanssa 3s lipolla ongelmia. kyllä täällä muut on ajanut tolla vxl-3m säätimellä 3s lipolla mut mulla on vaa huonoja kokemuksia tosta säätimestä.
Suosittelen säätimeks joko castlen mamba maxia: http://www.castlecreations.com/products/mamba_max_pro.html
tai SideWinderiä (itellä semmonen): http://www.castlecreations.com/products/sidewinder3.html

ja koneeks neu Castle 1406 5700kv tai 4600kv: http://www.castlecreations.com/products/nc1406.html

1/16 autoon ???
Tiger II

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2813 : 24.05.13 - klo: 20.52 »
jep. Mulla 1/16 e-revo jossa koneena HPI:n 540 4000kv Vektor ja säätimenä vanhempi Castlen SideWinder.
Tuolla myynti ilmossa kuvia: http://rc10.fi/index.php?topic=74649.msg668537#msg668537
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa jperala

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2814 : 24.05.13 - klo: 20.57 »
jep. Mulla 1/16 e-revo jossa koneena HPI:n 540 4000kv Vektor ja säätimenä vanhempi Castlen SideWinder.
Tuolla myynti ilmossa kuvia: http://rc10.fi/index.php?topic=74649.msg668537#msg668537

OK, kilon painoisessa autossa saman painoinen moottori  :grin:
Tiger II

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2815 : 24.05.13 - klo: 21.07 »
juu, eikä muuten kone tai säädin lämpee kädenlämpöä enempää Traxxasin max väleillä 31/45T. itekin haluaisin ton 4600kv tai 5700kv koneen ni pääsis vielä kovempaa :grin: mutta auto nyt myynnissä ku ei sil oikee kerkee ajelee...
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa varg

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2816 : 24.05.13 - klo: 21.09 »
Moi kaikille!
Jotenkin ole samaa mieltä s.heinonen Traxxin säädemistä.
Minulla hajosi Traxxas Velineon 3500 moottori kun käytin 3s Lippoa.
Minulla tuo Traxxas Stampede 4WD joka nyt painaa akulla 3,5Kg joka on jo liikaa Velineon moottorille.
Normaalisti Stampede 4x4 painaa noin 2,5kg akulla.
Vissin olen päivittänyt vähän liikaa(oma moka!), akku painaa 500g, kaikki vetari ovat rautaa ja ym.
Nyt summit 1/16 VXL nykii jo 2S Lipolla, 3S Lipolla varmaan menee rikki.
Ajo tilata tuo Castle paketin:
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_911_1949_2930_2932_2946/products_id/156433/n/Castle-Creations-Mamba-Max-Pro-1-10-Scale-Brushless-Car-Package-w-Neu-Castle-1406-4600kV
s.heinonen miten sopii summiin?

ite en kyllä ostais vakio tai siis sitä velineon settiä koska mun mielestä se säädin on aivan p*ska. Mulla ollu joka säätimen kanssa 3s lipolla ongelmia. kyllä täällä muut on ajanut tolla vxl-3m säätimellä 3s lipolla mut mulla on vaa huonoja kokemuksia tosta säätimestä.
Suosittelen säätimeks joko castlen mamba maxia: http://www.castlecreations.com/products/mamba_max_pro.html
tai SideWinderiä (itellä semmonen): http://www.castlecreations.com/products/sidewinder3.html

ja koneeks neu Castle 1406 5700kv tai 4600kv: http://www.castlecreations.com/products/nc1406.html
E-Revo Brushless-Edition 1/8 4WD  Mamba Monster, RC10 T2 (-95) 1/10 2WD, Summit 1/16 4WD, Stampede 1/10 4WD, Savage Flux HP 1/8 4WD, Sparta, D8S 1/8 4WD

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2817 : 24.05.13 - klo: 21.25 »
eiköhän sovi mut voi olla että joudut laittaa säätimen samanlailla kii ku mulla eli puoliks akku koteloon upotettuna. mutta toisaalta tuo mamba max pro on hieman pienempi kuin sidewinder joten saattaa sopia ihan vakio paikalle.
ja että saat koneen kii ni tarviit sen 540/550 moottori pukin, joka löytyy tuolta räjäytys kuvista: http://traxxas.com/products/models/electric/71054erevo116
Traxxas Summit / HPI Savage

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2818 : 24.05.13 - klo: 22.15 »
Ihmettelen kyllä tätä VXL 3 m / 3s lipo ongelmaa....minulla 4 autoa, jossa kyseinen säädin ja ajanut pelkästään 3s lipoilla...eikä missään ole ollut ongelmia..heräsi kysymys...minulla kaikissa ylimääräinen puhallin moottorille / säätimelle...ehkä se "auttaa" säätimen toimintaa ?

Poissa s.heinonen

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Traxxas 1/16 autot -mini e-revo , slash ja rally
« Vastaus #2819 : 24.05.13 - klo: 22.21 »
nii kyllä puhallin varmasti auttaa asiaa :grin: mulla oli joskus just lämpö ongelmia kun ajoin maximi väleillä ja 3s lipolla.
Mutta sen vaa sanon et jos valmistaja ilmoittaa max. jännitteeks 12 cell nimh/14.4v ni kyl sen vittu täytyy 3s lipo kestää...
Traxxas Summit / HPI Savage