Kirjoittaja Aihe: Asso Talk  (Luettu 398869 kertaa)

0 jäsentä ja 8 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1080 : 05.05.07 - klo: 15.51 »
Saako Assolta 1/10 sähkis krossia tai monsteria mieluiten alle 300?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa kisaaja

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1081 : 05.05.07 - klo: 19.47 »
-Goldi

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1082 : 05.05.07 - klo: 20.27 »
Minkälainen akku käy asso b4 :huh:
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1083 : 05.05.07 - klo: 21.14 »
JR-Hobbysta saa RC10T4 RTR:n 319e vaikka ei sivuilla sitä olekkaan! 
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1084 : 06.05.07 - klo: 20.07 »
Aion siis JR-Hobbysta T4 ostaa voitteko kertoa postikulut Oulusta Hyvinkäälle?
Ja onko tosta jotain lisätietoa jossa sivuilla että paljon menee yms. yms.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1085 : 06.05.07 - klo: 20.42 »
 Team vai rtr versio kerholla ajeluun ja ehkä kisoihinkin. En kyllä ole koskaan kasannut rc autoa.                                           
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1086 : 06.05.07 - klo: 22.18 »
Aion siis JR-Hobbysta T4 ostaa voitteko kertoa postikulut Oulusta Hyvinkäälle?
Ja onko tosta jotain lisätietoa jossa sivuilla että paljon menee yms. yms.
Oletko kysynyt RC-Pisteestä ko. paketin hintaa lainkaan....
(älä vain luota pisteen sivujen hintoihin, kysy se suoraan liikkeestä)
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1087 : 06.05.07 - klo: 22.25 »
Team vai rtr versio kerholla ajeluun ja ehkä kisoihinkin. En kyllä ole koskaan kasannut rc autoa.                                           
Tarkoittanet B 4:sta varmaankin....vai touring....?
B 4 Team on kisoihin valmis auton rakennussarja ilman sähköosia.
B 4 RTR on koottu auto sähköineen, mutta auto joiltakin osiltaan halvemmista osista koottu (en suosittele kisakäyttöön)
Kun auton itse kasaa, niin sitä osaa myös paremmin sitten huoltaakin.
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1088 : 06.05.07 - klo: 23.28 »
Minkälainen akku käy asso b4 :huh:
Joko samanlainen erilliskennoista kasattu akku, kuin touringautoihin, tai ns "pötköakku (en suosittele)
Noilla sivuilla on vastaus miltei mihin tahansa rc-auto kysymykseen, myös akun kasausohje (sellaisen, joka käy B 4:eenkin....
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/akut/akku.html
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1089 : 07.05.07 - klo: 15.49 »
Kiitos! Mitä kennoja käytätte b4?
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1090 : 07.05.07 - klo: 18.01 »
Kiitos! Mitä kennoja käytätte b4?
3700 pitäisi riittämän hyvin....mutta saako niit on toinen juttu.
Meilläkin on vielä ihan käyttämättömia kolme (huoltolataukset toki tehty), mutta emme luovu niistä  :roll:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1091 : 07.05.07 - klo: 18.58 »
Paljos ne sivujen hinnat voi heittää oikeesta?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1092 : 07.05.07 - klo: 19.08 »
Sen tietää myyjä ja kertoo sen sinulle mielellään kun soitat sinne. Ihan rohkeasti vain, ei he pure puhelimessa sinua :smiley:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa 5R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1093 : 07.05.07 - klo: 19.21 »
Käviskö niin ,että ostaa eka rtr ja sitten päivittää sen teamiksi?Mitä osia tarvitsee sen päivittämiseen teamiksi?Eka en varmaan kisoihin lähde.
« Viimeksi muokattu: 07.05.07 - klo: 19.34 kirjoittanut 5R »
Traxxas Rustler MM 5700

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1094 : 08.05.07 - klo: 00.23 »
Paljos ne sivujen hinnat voi heittää oikeesta?
Kyse ei ole siitä, että ne "heittäisi", vaan kaupankäynnissä hinnat "elää", joten kaikki eivät niitä joko viitsi tai ehdi päivittämään siinä tahdissa.
Niimpä soita esim. RC-Pisteeseen, ja kysy tarjousta, niinkuin brutales jo neuvoikin.

Käviskö niin ,että ostaa eka rtr ja sitten päivittää sen teamiksi?Mitä osia tarvitsee sen päivittämiseen teamiksi?Eka en varmaan kisoihin lähde.
Sama neuvo Sinullekin, soita liikkeeseen, ja kysy auton eroavaisuus, paljonko päivittäminen maksaa jne....(tiedän, että päivittäminen on kallista....)
RTR paketissa olevat sähköt ovat sitten yritetty saada edulliseksi, joten kannattaa miettiä onko sen väärtti....saattaa tulla lopulta kalliimmaksikin kuin erikseen ostetut.
RTR:ssä ei tule hiiletöntä, joten moottori vaatii huoltoa, sorvaus ja hiilien uusinta jne....

Mikäli itse ostaisin nyt autoa, niin ostaisin teamin, siihen kunnon metallirattaisen servon (välttämättömyys) säätimen ja moottorin (nämä hiilettömänä versiona) 2 WD crossariin riittää vähempikin teho. (tiedän nytkin olevan ostettavissa sellaisen käytettynä, vaikka ei myynti ilmoituksissa olekaan vielä ollut. ei meillä, mutta tutullani)

Edit: korjattu ajatuskatkon aiheuttama virhe (kiitos huomauttajalle)  :roll:
« Viimeksi muokattu: 08.05.07 - klo: 20.00 kirjoittanut TTKoo »
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1095 : 08.05.07 - klo: 17.29 »
vastarin ja moottorin (nämä hiilettömänä versiona)
:p
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1096 : 08.05.07 - klo: 19.57 »
vastarin ja moottorin (nämä hiilettömänä versiona)
:p
Onko siinä joku virhe? Siis muukin kun toi VASTARIN, joka kuuluisi olla SÄÄDIN  :grin:
Meillä nimittäin ajettiin menneenä kesänä molemmissa luokissa hiilettömillä....

Mikäli itse ostaisin nyt autoa, niin ostaisin teamin, siihen kunnon metallirattaisen servon (välttämättömyys) säätimen ja moottorin (nämä hiilettömänä versiona) 2 WD crossariin riittää vähempikin teho. (tiedän nytkin olevan ostettavissa sellaisen käytettynä, vaikka ei myynti ilmoituksissa olekaan vielä ollut. ei meillä, mutta tutullani)
« Viimeksi muokattu: 08.05.07 - klo: 20.01 kirjoittanut TTKoo »
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1097 : 08.05.07 - klo: 20.11 »
Käviskö niin ,että ostaa eka rtr ja sitten päivittää sen teamiksi?Mitä osia tarvitsee sen päivittämiseen teamiksi?Eka en varmaan kisoihin lähde.
Kävin tänään Ainon kaupassa ( RC-Piste )ja kysyin.
Vetoakselit ovat kuulemma erilaiset....
Katsoin korin alle, ja joku LRP:n säädin siellä on....vastari asson oma....servo todennäköisesti ns. vakioservo (oletettavasti muovirattailla)....
Ainolla pakettiin kuuluu pikalaturi ja yksi akku....
Hinta sitten puhelulla.... :grin: .... :wink:
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1098 : 09.05.07 - klo: 16.08 »
Onko T4 pakki ja kuinka lujaa se menee vakiona, kun alko himottaa enemmän kun Stampede.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1099 : 09.05.07 - klo: 22.04 »
Onko T4 pakki ja kuinka lujaa se menee vakiona, kun alko himottaa enemmän kun Stampede.
Pakki, eli peruutusmahdollisuushan on ihan säätimestä kiinni, eli valitseeko siihen pakillisen vai pakittoman säätimen.
Itse valitsisin mieluimmin B 4:n kuin T 4:n koska B 4:llä voi osallistua myös kisoihin....(taitaa olla paraikaa sellainen käytetty myynnissäkin)
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1100 : 10.05.07 - klo: 15.11 »
Kiitti avusta :)
Joo itekkin oon miettinyt että onko se T4 vai B4, mutta sen päätöksen teen vasta kaupassa.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1101 : 21.05.07 - klo: 21.36 »
Onko se pakillinen säädin sitten hyvä olla alottelijalla? Paljonko se tuo lisähintaa jos valitsee sen pakillisen säätimen?
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa Drizzit

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso B4 Setupista
« Vastaus #1102 : 22.05.07 - klo: 16.15 »
Terve,

Olen noin 1½ -vuotta ajellut B4 RTR SE:llä, jossa on LRP:n 3-star moottori ja nopeudensäädin. Ajelemme kavereideni kanssa yleensä normaaleilla hiekka- tai jalkapallokentillä. Renkaina käytän Prolinen Dirt Hawg III renkaita ja joskus Step-Pinejä. Edessä käytän Prolinen M3 urarenkaita.

Olen yrittänyt selvittää autoni yliohjautuvuusongelmia. En ole oikein löytänyt muuta ratkaisua asiaan, kuin että lisäisin auton perään lisäpainoa, jotta saisin auton puskemaan enemmän. Olen testannut eri renkaita, kokeillut erilaisia jousitusvaihtoehtoja, säätänyt escin asetuksia, kokeillut akkua hieman erilailla aseteltuna autoon yms. Kysyisinkin, että onko yliohjautuvuusongelma kovinkin yleinen B4:ssa ja miten olette ratkaisseet ongelman? Onko ongelmaan muuta ratkaisua kuin painon lisääminen auton peräpäähän?

Yliohjautuvuusongelma on varsin ikävä, koska ongelman ilmetessä auto spinnaa varsin herkästi. Vaikka rata olisi hyvässä kunnossa, niin pito yleensä häviää joissain kohti rataa, koska välillä saattaa esim. mutkasta lähdettäessä painaa kaasua liikaa tai sitten olla jarruttamatta ennen mutkaa tarpeeksi. Jos auto puskisi, niin virhe ei olisi kovin katastrofaalinen, mutta yliohjautuva auto aina päätyy 180 astetta väärään suuntaan.

Olisi siis kiva kuulla, minkälaisia ratkaisuja ongelmaan on olemassa :)

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1103 : 22.05.07 - klo: 17.53 »
Onko se pakillinen säädin sitten hyvä olla alottelijalla? Paljonko se tuo lisähintaa jos valitsee sen pakillisen säätimen?
Mielestäni on syytä opetella ajamaan ilman pakkia, koska sitä ei saa käyttää kisoissakaan. ( HUOM: Ei saa käyttää, sitä ei ole kielletty olla olemassa)
Hinnoista on vaikea sanoa muuta, kuin että kisasäätimen tasoisissa niitä pakkeja ei taida juurikaan olla.
Halpissäätimet taitavat olla hinnoiltaan suunnilleen samat, tai kuten jo arvata saattaakin, niin hinnan kallistuessa pakkivaihtoehdot vähenee...
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1104 : 22.05.07 - klo: 18.00 »
Maailmalla "ammattimiehet" laittaa lisäpainoa boksin väliin jolla saadaan auto rauhoittumaan:
http://www.rc10b4.com/forum/attachment.php?attachmentid=4061

http://www.rc10.com/racerhub/setup/racersetups/2005/b4_team_ifmarworlds.2005.pdf
Tolla setupilla pääsee hyvin alkuun..On kyllä kääntyvää mallia mut helppo ajaa
 :wink:

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso B4 Setupista
« Vastaus #1105 : 22.05.07 - klo: 18.14 »
Terve,

Olen noin 1½ -vuotta ajellut B4 RTR SE:llä, jossa on LRP:n 3-star moottori ja nopeudensäädin. Ajelemme kavereideni kanssa yleensä normaaleilla hiekka- tai jalkapallokentillä. Renkaina käytän Prolinen Dirt Hawg III renkaita ja joskus Step-Pinejä. Edessä käytän Prolinen M3 urarenkaita.

Olen yrittänyt selvittää autoni yliohjautuvuusongelmia. En ole oikein löytänyt muuta ratkaisua asiaan, kuin että lisäisin auton perään lisäpainoa, jotta saisin auton puskemaan enemmän. Olen testannut eri renkaita, kokeillut erilaisia jousitusvaihtoehtoja, säätänyt escin asetuksia, kokeillut akkua hieman erilailla aseteltuna autoon yms. Kysyisinkin, että onko yliohjautuvuusongelma kovinkin yleinen B4:ssa ja miten olette ratkaisseet ongelman? Onko ongelmaan muuta ratkaisua kuin painon lisääminen auton peräpäähän?

Yliohjautuvuusongelma on varsin ikävä, koska ongelman ilmetessä auto spinnaa varsin herkästi. Vaikka rata olisi hyvässä kunnossa, niin pito yleensä häviää joissain kohti rataa, koska välillä saattaa esim. mutkasta lähdettäessä painaa kaasua liikaa tai sitten olla jarruttamatta ennen mutkaa tarpeeksi. Jos auto puskisi, niin virhe ei olisi kovin katastrofaalinen, mutta yliohjautuva auto aina päätyy 180 astetta väärään suuntaan.

Olisi siis kiva kuulla, minkälaisia ratkaisuja ongelmaan on olemassa :)
Meillä ei kyseistä ongelmaa ole havaittu, mutta asiaan vaikuttaa niin moni asia, että on miltei mahdoton niitä netissä auttaa....
- Onko renkaat sopivat ajoalustaan
- Onko säädöt autossa em. sopivat
- Ajotapa ( todella suuri osuus kaikessa )
- Moottoritehoa ainakin näkyy olevan riittävästi
- Ohjain, ja sen säätömahdollisuudet
- jne....

Onko autossa nyt ne standartisetapit, jotka löytyvät esim. asson sivuilta tai ohjekirjasta. Sillä pääsee hyvin alkuun säädöissä.

Kun nyt katsoin tässä kesken kirjoittamisen noita renkaita, niin en ihan äkkiä ymmärrä missä niillä ajetaan, jos kerran kyse on näistä http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDU14&P=M
Kertaakaan moisia en ennen ole nähnyt crossarissa.
Näillä ajetaan kisoissa http://www.prolineracing.com/proline.html Hole Shot LP
Pehmeällä alustalla, ja harjoitellessa pidempiikäinen (tietyin varauksin) versio on Bow Tie M3
Ensimmäinen asia on siis renkaiden asianmukaisuus....
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Drizzit

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso B4 Setupista
« Vastaus #1106 : 22.05.07 - klo: 18.57 »
Lainaus
Meillä ei kyseistä ongelmaa ole havaittu, mutta asiaan vaikuttaa niin moni asia, että on miltei mahdoton niitä netissä auttaa....
- Onko renkaat sopivat ajoalustaan

Vika ei poistu renkaita vaihtamalla. Lisäksi kaveri ajelee Losin XX-CR autolla, jossa on vielä tehokkaampi lehnerin harjaton moottori ja esci, eikä hänellä ole vastaavilla renkailla mitään ongelmia, koska auto puskee. Lisäksi kaverin iskarit ovat olleet sen verran huoltamatta, ettei niissä näyttäisi olevan öljyjäkään ollenkaan, ja silti autolla pystyy hyvin ajamaan samoja ratoja ongelmitta. Lisäksi olen kokeillut ajaa Prolinen Steppineillä (M3) ja näiden vaikutus pitoon on hyvin marginaalinen. Dirt Hawg renkaita käytän, koska ne kestävät kulutusta hyvin, ja autolla voi ajella asfaltillakin ihan hyvin.
Toinen kaverini osti juuri omaan B4 Race-Spec RTR:ään Nosramin 1-star harjattoman setin ja hänen autonsa alkoi käyttäytyä vastaavasti ajettaessa mutkissa. Oman autoni säätöjä olen kokeillut laittaa Asson Complete Tuning Guiden mukaisesti sopivammiksi, mutta mistään setupin muutoksesta ei ole ollut olennaisesti apua. Tätä nykyä setuppini on aika lailla vastaava teamin perus setuppiin.

Lainaus
- Onko säädöt autossa em. sopivat
Kaikkea on mielestäni kokeiltu ja pieniä parannuksia on löytynyt, mutta perusongelma ei ole kadonnut minnekään.

Lainaus
- Ajotapa ( todella suuri osuus kaikessa )
- Moottoritehoa ainakin näkyy olevan riittävästi

Jep, olen kokeillut eri ajolinjoja ja ajotyylejä, mutta en ole löytänyt täältäkään mitään asiaa, joka korjaisi ongelman. Tehojen määrä käytännössä aiheuttaa ongelman, mutta jos saisin autosta puskevan, niin tällöin autolla voisi hyvin ajaa.

Lainaus
- Ohjain, ja sen säätömahdollisuudet
- jne....

Ohjain on Asson RTR SE:n mukana tuleva Airtronics Sport Blazer perusohjain. Tuosta olen säätänyt renkaiden kääntökulmia, mutta muuta säädettävää ei ohjaimessa oikein ole. Nopeudensäätimestä olen säätänyt automaattijarrua ja käsijarrua, joiden kautta tuli jälleen marginaalinen parannus, mutta ongelma ei kadonnut minnekään.

Lainaus
Onko autossa nyt ne standartisetapit, jotka löytyvät esim. asson sivuilta tai ohjekirjasta. Sillä pääsee hyvin alkuun säädöissä.

RTR tulee automaattisesti standardi setupissa, josta olen lähtenyt yksi muutos kerrallaan kokeilemaan vian korjaamista. Millään setupin muutoksella ei ongelmaa saanut poistumaan ja vaikutukset ajettavuuteen olivat varsin marginaalisia. Pitäisi olla kokeneempi kuski ja vakiorata, jota ajelee, jotta noista säädöistä kokisi olevan kovin paljoa hyötyä. Vika tuntuu olevan jotenkin autoon sisäänrakennettu. Periaatteessa etupään jousitusta ja iskariöljyjä jäykistämällä autosta tulisi vähän puskevampi, mutta ei tarpeeksi.

Lainaus
Kun nyt katsoin tässä kesken kirjoittamisen noita renkaita, niin en ihan äkkiä ymmärrä missä niillä ajetaan, jos kerran kyse on näistä http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXDU14&P=M
Kertaakaan moisia en ennen ole nähnyt crossarissa.
Näillä ajetaan kisoissa http://www.prolineracing.com/proline.html Hole Shot LP
Pehmeällä alustalla, ja harjoitellessa pidempiikäinen (tietyin varauksin) versio on Bow Tie M3
Ensimmäinen asia on siis renkaiden asianmukaisuus....

Joop, ymmärrän kyllä, että 90% ajettavuudesta tulee oikeista renkaista. Tässä tapauksessa olen kyllä eliminoinut renkaat syypäinä ongelmaan. Dirt Hawg renkaat ovat erittäin hyvät all round renkaat mille alustalle tahansa. Sopivat pihasuditteluun hyvin ja kestävät kulutusta.

Laitoin tuossa viimeksi ajellessa ylimääräisen akun autoni takaspoilerin päälle ja tällä tavalla sain b4:sta puskevan. Painon lisäämisellä ongelman saisi ainakin poistettua. Ihmetyttää vaan, ettei kukaan muu ole tapellut tällaisen ongelman kanssa, koska vika esiintyy ihan perusasetuksilla ja suomalaisessa maastossa ajaessa.

Pikkaisen ihmetyttää myös se, että jos kaverieni kanssa tehdään rata jonnekin jalkapallokentälle ja ajetaan ajelemaan, niin B4:ni toimii mainiosti niin kauan kuin radalla on soraa paljon. Heti kun hiekan alta paljastuu savinen ajoura, jonka pitäisi pitää paremmin, niin tällöin autoni alkaa spinnailemaan. Tässä vaiheessa rata on jo tuttu ja helppo ajettava. Renkaiden vaihto step-pineihin ei auta. Auton jarrutustasapaino on mielestäni myös kunnossa. Spinnailua ilmenee mutkiin tultaessa ja mutkista lähdettäessä melkeinpä satunnaisesti.

Mutta jos esittäisi kysymyksen toisella tavalla: Millä setupin muutoksilla saatte B4 autostanne puskevan? :)

Poissa Drizzit

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1107 : 22.05.07 - klo: 19.06 »
Maailmalla "ammattimiehet" laittaa lisäpainoa boksin väliin jolla saadaan auto rauhoittumaan:
http://www.rc10b4.com/forum/attachment.php?attachmentid=4061

Kiitos linkistä! :) Toi varmasti poistaisi ongelman. Harkitsin painon lisäämistä vähän eri paikkaan, jotta paino tulisi mahdollisimman hyvin taka-akselin päälle. Täytyypä vielä miettiä asiaa, koska muuten joudun laittamaan painon korkeammalle, eikä tämä taasen ole hyvä.

Lainaus
http://www.rc10.com/racerhub/setup/racersetups/2005/b4_team_ifmarworlds.2005.pdf
Tolla setupilla pääsee hyvin alkuun..On kyllä kääntyvää mallia mut helppo ajaa
 :wink:

Jep, tota olen kokeillut, mutta sekään ei poistanut ongelmaa.

Poissa kapo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1108 : 22.05.07 - klo: 19.58 »
Puskee-puskee!

Jos pakista tai kaveriltasi löytyy jäykempiä etujousia niin
alkaa puskemaan mutkissa. Voit säätää radiostasi kääntyvyyttä
pienemmälle niin pitäisi löytyä helpotusta. Taakse vielä laitat
pehmeät jouset. Toivottavasti etupäässä ei ole haritusta se lisää kääntyvyyttä..jos on niin laita renkaat suoraan.Tee yksi muutos kerrallaan niin voi löytyä sopivin ajettavuus. Testaamaan..!
« Viimeksi muokattu: 22.05.07 - klo: 20.02 kirjoittanut kapo »

Poissa rs tuning

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Asso Talk
« Vastaus #1109 : 23.05.07 - klo: 00.40 »
Noi Dirt Hawgit ja Step pinit on "kapeakuvioisia" ja itte huomasin ainakin kokeiltuani
Step pinejä Losin BK2:ssa että perä karkaili yllättäen juurikin mutkista ulostultaessa,
ne tekee perästä rauhattoman.

Eli koitappa nyt kuitenki HoleShotteja tai BowTieita... :wink:
(Bowtieta saa varmaan alenuskoreistakin kun Holeshotti on pakollinen
kisarengas tänävuonna!)
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars