Kirjoittaja Aihe: Kilpailemiseen tarvittavaa  (Luettu 1735 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailemiseen tarvittavaa
« : 31.05.03 - klo: 14.36 »
Elikkäs, kysymyksiä koskien kilpiluja, eritoten Fintrck kisoja.


1. Kuinka monta akkua yleensä käytetään koko päivän aikan? latailetteko niitä välissä?

2. Radiosäilö, Onko FT kisoissa jokin radiosäilö? kuvissa olen huomannut että kaikki radiot ovat samassa nipussa.

3. Renkaat, Onko nyt siis CS-27 ainut kisarengas?

4. Miten homma etenee? koska tiedän että on ajovuoroni?

5. Säänöistä, Korin koko; siiven jänneväli? mikä toi on? :?:

6. Kiteet, Kuka hoitaa kide asiat, ettei tule samoja kiteitä saman erän aikana?

7. Numerointi, Nappe kirjoitti toiseen topicciin, että "ne kenellä ei ole numeroa, numero jaetaan kilpailupaikalla" eli minun ei tarvitse huolehtia numeroista?

8. Mitäs vielä? jatketaan listaa myöhemmin....
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa VesaK

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailemiseen tarvittavaa
« Vastaus #1 : 31.05.03 - klo: 15.00 »
Jos tietoja tarvitaan jo huomiseen kisaan, tässä nopeita pikavastauksia:

1. Kuinka monta akkua yleensä käytetään koko päivän aikan? latailetteko niitä välissä?

Samaa NiMH-akkua voi hyvin käyttää 2 kertaa kisassa. Harjoitukset mukaanlukien kisassa on 8-9 erää, jolloin 5 akkua on hyvä määrä. Kolmellakin pärjää.

2. Radiosäilö, Onko FT kisoissa jokin radiosäilö? kuvissa olen huomannut että kaikki radiot ovat samassa nipussa.
On, radiosäilön paikka ilmoitetaan ajajakokouksessa, ja radiot on pidettävä siellä erien välissä, eräharjoituksesta lähtien.

3. Renkaat, Onko nyt siis CS-27 ainut kisarengas?
On.

4. Miten homma etenee? koska tiedän että on ajovuoroni?
Aikataulusta. Jo edellisen erän ajaessa mennään katsastamaan autoa ja hakemaan ponderia.

5. Säänöistä, Korin koko; siiven jänneväli? mikä toi on?  
Löytyvät sääntökirjasta. Kisapaikalla löytyy sellaisia kisajärjestäjiltä.

6. Kiteet, Kuka hoitaa kide asiat, ettei tule samoja kiteitä saman erän aikana?
Kisajärjestäjät hoitavat. Saat tietää kiteesi ilmoittautuessasi, ja vapaita harkkoja varten jo vähän ennenkin, kun kysyt.

7. Numerointi, Nappe kirjoitti toiseen topicciin, että "ne kenellä ei ole numeroa, numero jaetaan kilpailupaikalla" eli minun ei tarvitse huolehtia numeroista?
Jep. Uudet numerot ilmoitetaan kaiketi kisapaikalla, ja kisajärjestäjillä yleensä on numerotarroja.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailemiseen tarvittavaa
« Vastaus #2 : 31.05.03 - klo: 15.17 »
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!

10+!!

Kiitos VesaK Täydellinen vastaus! JES!!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa reittila

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailemiseen tarvittavaa
« Vastaus #3 : 31.05.03 - klo: 19.41 »
Jos et ole saanut kerholtasi/seuraltasi sääntöjkirjaa, löydät ne myös täältä
-Pekka

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailemiseen tarvittavaa
« Vastaus #4 : 23.06.03 - klo: 09.22 »
Kysymys;

esim.

Jos olen jo lähettänyt ilmoittautumisen (esim FTK3) ja en kuitenkaan pääse ko. kilpailuun, niin pitääkö lähettää joku peruutus yms. vastaava?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa CAi

  • Veteraani
    • Profiili
Kilpailemiseen tarvittavaa
« Vastaus #5 : 23.06.03 - klo: 09.44 »
Ehdottomasti
Sponsored by: Team Associated/Reedy/LRP/XENON racing/Protoform/DHI/JB-foam/V-DeZign/Proline Racing/Ultima 
                      (__\==*==/__)

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kilpailemiseen tarvittavaa
« Vastaus #6 : 23.06.03 - klo: 11.56 »
Kiitos CAi!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."