Kirjoittaja Aihe: Kiertokangen sisäänajosta  (Luettu 1601 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chefi-

  • Tulokas
    • Profiili
Kiertokangen sisäänajosta
« : 25.12.08 - klo: 15.27 »
Mulla on tossa kököttämässä tommonen Traxxasin Slayeri ja ajattelin ajaa sen sisään aluksi ja sitten laittaa paikoilleen tommosen Davis Dieselin kiertokangen, koska TRX 3.3 alkup kk vaikuttaa senverran surkeelta. Nyt vaan mietin, että onko tossa mitään järkeä ja onko siitä jotain haittaa vaihtaa sisäänajettuun koneeseen sisäänajamatonta kiertokankea.

Tarkoitus olisi sisäänajolla koittaa samalla toimiiko koko moottori alkuunsakkaan. Takuu tuskin enää korvaa jos moottori hajoaa sen jälkeen kun osia on vaihdeltu (ellei sitten koita vääristellä tarinaa jotenkin)?

Itse kuvittelisin sen näin, että kiertokanki kannattaisi ajaa muutamalla tankilla sisään ja sitten toivoa parasta. :shock:

Mitäs ammattilaiset ovat mieltä? :wink:

Poissa Dethlock

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kiertokangen sisäänajosta
« Vastaus #1 : 25.12.08 - klo: 18.12 »
Traxxasia ei kiinnosta mitä koneelle on käynyt jos käytät heidän vaihto-ohjelmaansa kunhan kaikki tarvittavat osat on mukana.
Takuuseen ei taida Suomessa kukaan ottaa kantaa mutta sisäänajossa kilahtaneen koneen kanssa Traxxas USA yleensä toimii niin että he lähettävät uudet osat kunhan otat suoraan yhteyttä sinne. Itse vaihtaisin sen kiertokangen ja sitten vasta ajaisin koneen sisään koska jos kanki leviää niin se rikkoo sitten yleensä muutakin.
TRX3.3 on hyvä pirteä kone enkä näe syytä olla käyttämättä sitä.

Poissa Chefi-

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kiertokangen sisäänajosta
« Vastaus #2 : 26.12.08 - klo: 02.18 »
Nyt on Davisin kiertokanki vaihdettu. Nyt pitää toivoa ettei koko p***a leviä käsiin kun sen käynnistän.  :laugh: ( vielä voi naureskella, mutta kohta itketään )

Poissa Dethlock

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Kiertokangen sisäänajosta
« Vastaus #3 : 26.12.08 - klo: 23.22 »
Miten tuo nyt käsiin leviäisi. Hyvä kone etenkin tuolla kangella.

Poissa Chefi-

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Kiertokangen sisäänajosta
« Vastaus #4 : 28.12.08 - klo: 14.42 »
Miten tuo nyt käsiin leviäisi. Hyvä kone etenkin tuolla kangella.

Kunhan vitsailin, kun on eka RC nimittäin, eli myös eka kone jonka avasin. Hyvin se kasaan meni, kun vaan huolella teki. Ainakin EZ startin pyörittäessä kuulostaa edelleen moottorilta.