Sun ja Mikon honkkarit oli ainakin aika hitaita radalla ku vetelin CENillä samaan aikaan. No ei siinä etteikö olis hyvä auto.
Aika hitaita :lol: No, empä muista mistä kerrasta on kyse, mulla saattoi silloin(toissa kesänä kun olin enemmän lavangossa ja ekoja kertoja truggyllä radalla) olla se yksi lrp kone jonka kanssa oli paljon ongelmia ja eihän siinä mitään voithan sä olla mua nopeempi truggy kuski..en tiedä(en muista että oisin ajanut "kisaa" sun kanssa), mutta miten tämä liittyy keskusteluun?
Enkä ole ajanut tuolla HN:llä kisaa mutta usein radalla kyllä ns. kisakuskien kanssa, enkö ole pätevä sanomaan mielipiteitä autoista joita olen omistanut ja joilla olen radalla ajanut...vai mitä ajat takaa tuolla kysymyksellä että olenko kisannut HN:llä? ..ettei vaan ahistas mun kommentit jostain autoista..
Ja mites ajatko itse vielä krossia? ..oliko lopettamisen syy se kun et oikein pärjännyt..no ehkä siinä kyosho gt luokassa sitten.
Ja pliiis, älä ala lähettelemään tällä kertaa mitään yyvee viestejä, mulla on muutakin tekemistä kuin vääntää jostain turhasta.
ps. muutenkin tosi fiksua heitellä moisia kommentteja..sori jos olen ajanut joskus hitaammin kuin sinä.
Ja tämä on mun osalta tässä, jatketaan jos puhutaan oikeasta asiasta.