Kirjoittaja Aihe: Hobbylinna Indoor Drifting ja Mini Challenge - tulokset ja jälkiväännöt  (Luettu 14297 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Ensiksi SUURI kiitos osallistuneille - TE teitte tästä kilpailun.

Osallistujamäärä hiukan kutistui joten täyttä 16 auton kaaviota ei saatu aikaiseksi ja jouduimme ajattamaan muutaman 'sooloajon' kaaviossa.

Lajittelun tulokset:
1.  Jan Öhman, Kypak, Yokomo BDM
2.  Marko "Drift King" Jussila, Kypak, Tamiya TRF 415 msx
3.  Sami Huhta, PKSRCA, HPI Sprint 2 Sport
4.  Jukka Eskelinen, PKSRCA, Tamiya TRF415MSX
5.  Antti "sivuluisu" Hanninen, PKSRCA, HotBodies Cyclone
6.  Pekka Kuronen, PKSRCA, HPI Sprint 2
7.  'Nasty', Asso TC4
8.  Ari Reiman, PKSRCA, HPI Pro D
9.  Jani Salmela, PKSRCA, Yokomo-mr4bd
10. Toni Franzi, PKSRCA, Schumacher Axis II
11. Tommi Turku, Tamiya TT-01, PKSRCA
12. Jari "Jaska" Virtanen, UAU
13. Walter Virta

Finaalissa olikin sitten tiukka vääntö kun 1-2 sijasta piti ajattaa useampaan kertaan jotta voittaja saatin selville.

Lopputulokset:
1. Jan Öhman, Kypak, Yokomo BDM
2. Pekka Kuronen, PKSRCA, HPI Sprint 2
3. Antti "sivuluisu" Hanninen, PKSRCA, HotBodies Cyclone
4. Sami Huhta, PKSRCA, HPI Sprint 2 Sport

B-kaavion 2 parasta oli Tommi Turku ja 'Nasty'

Drifteri autojen kesken yleisö/kilpailijat saivat äänestää mielestään hienointa autoa ja voiton vei tämä oranssi Subaru



Onneksi olkoon voittajille ja hyville kilpailijoille.

Tähän alle saa tai itseasiassa kuuluu antaa palautetta kiplailusta, sen kulusta, radasta, tuomaroinnista ja koko 'paketista' jotta jos joskus viellä ollaan tuohuamassa jotain vastaavaa niin voisimme ottaa opiksemme ja tehdä parempi kilpailu niin järjestelyn kuin kilpailijoiden puolesta.
Jo itse tiedostettua oli:
-maton epätasaisuun
-huono tiedoitus/aikataulun teko
-ylimääräiset odottelut, joista osa kylläkin johtui siitä että osa kilpailijoista osallistui myös Mini kisaan ja olivat juuri silloin ajamassa sitä

PKSRCA:n puolesta kirjoitti Kenne

Edit: 22.02-09 kuvan vaihto
« Viimeksi muokattu: 22.02.09 - klo: 21.38 kirjoittanut kenne »
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Luisu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna Indoor Drifting tulokset ja jälkiväännöt
« Vastaus #1 : 21.02.09 - klo: 17.48 »
Kiitos kaikille.
saatiin siinnä keskivaiheella vääntää aika kovastikkin :smiley:
Ja SUURI Kiitos tuomareille. ilman teitä tämä ei olisi ollut mahdollista :smiley:

Poissa FrzT

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Hobbylinna Indoor Drifting tulokset ja jälkiväännöt
« Vastaus #2 : 21.02.09 - klo: 18.01 »
Jeps! Tyrkätääs minien tulokset tänne, elikkäs:

A-finaali
1. Teemu Karvanen
2. Markku Honkanen
3. Kai Jansson
4. Tommi Turku
5. Ari Nerg
6. Ilpo Koivisto
7. Sami Huhta
8. Toni Frantsi
9. Jan Öhman
10. Samu Salokannel
B-Finaali
11. Janne Suutari
12. Henry Kanerva
13. Matti Iivonen
14. Jari Virtanen
15. Timo Tella
16. Benjamin Kovanen
17. Mikko Kovanen
18. Kimmo Virtanen
19. Pekko Iivonen
20. Marko Jussila

Kierrosaikoja löytyy täältä. Onnea Voittajille!

Omalta osaltani minin lopputulos oli jotakuinkin hyvä ts. yksi akullinen ajettu ennen kilpailuja :grin: Posliiniautolla driftailukin loppui hieman lyhyeen, mutta hauskaa oli.
Kiitokset talkooväelle ja driftituomareille mukavasta päivästä.

t. Toni Frantsi
« Viimeksi muokattu: 21.02.09 - klo: 18.06 kirjoittanut FrzT »
Powered by: Araldite & Panduit
| 808 | M18T Pro | M03 |

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
ISO kiitos järjestäjille, on kiva huomata, että innokkuutta ja osaamista löytyy.

Ministerikisat jäi minun osalta vielä odottamaan sitä ensimmäistä kertaa, melko todennäköisesti sekin tulee vielä, sen verran mukavan näköistä touhu oli. Ratamestari apureineen oli saanut loihdittua radat hienoon kuntoon, sekä drifting- , että Mini puolella.

Driftauksen puolellakin tämä oli ensimmäinen varsinainen kilpailu, toki treeniä on muutamia akullisia ajettu talven mittaan. Joka tapauksessa jälleen kerran tuli huomattua, miten erilaista on ajaa kisassa, kuin vapaassa harjoituksessa, jännitysmomentti on vaan ihan eri luokkaa. Jännityksen huomasi ensimmäisissä singe-ajoissa, ei oikeen tullut mitää, piti vaan keskittyä pitämään auto ladulla, eikä sekään oikeen onnistunut. Pariajossa alkoi rata tulla jo hieman tutummaksi ja ajamisessa pystyi keskittymään linjojen hakemiseen jännittämisen sijasta. Minun osalta ajot etenivät aina finaaliin asti, jossa sitten piti antaa jo periksi paremmalleen. Tosin aika hyvä vääntö tuli, voittaja taisi ratketa vasta kolmannen uusinnan jälkeen, eli yhteensä 8 ajetun finaalikierroksen tuloksena. Parempi voitti, onnittelut Voittajalle vielä kerran ja kiitokset kanssakilpailijoille.

Parannusehdotuksena haluaisin esittää alun singeliajojen pidentämisen kahteen (tai radasta riippuen) jopa kolmeen kierrokseen. Tuo yhden kierroksen "hiitti" on vaan niin perskuleen herkkää, toisaalta niin kai on tarkoituskin. Juurikaan muuta parannettavaa ei tule mieleen. No, ehkä se että tuomarit olisivat voineet ottaa hieman tiukemman otteen lämmittelykierrosten määrään ja ajattaa kilpalijat boksiin sen kolmen kierroksen jälkeen. No, tämäkään ei ollut ongelma, koska aikataulu oli aika väljä. Kaikilta osin tuomaroinnille täydet pisteet, se oli loogista ja asiantuntevaa, saatte tulla tuomaroimaan seuraavaankin kisaan  :p

Show Car- palkintokin meni ihan oikeaan osoitteseen, ehkä se pakoputkivaloviritys ratkaisi pelin..

Edit: Rata oli kaikinpuolin hyvä, ei liian helppo, ei liian vaikea. Matoissa oli minun mielestä ihan sopiva ja tasainen pito.
« Viimeksi muokattu: 21.02.09 - klo: 18.46 kirjoittanut peitsamo »
Flying Calacucco

Poissa Paarma78

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kiitokset minunkin puolestani sekä järjestäjille että myöskin kanssakilpailijoille. Itse olin ottamassa oppia driftingin puolella. Mukavaa oli meininki ja tosi paljon hyviä vinkkejä sain kokeneemmilta kuskeilta auton säätöjen suhteen. Harmi kun ne paremmat säädöt löytyi vasta kilpailun jälkeen!? :grin:

Joko on uutta tapahtumaa suunnitteilla?
Perheen autot: Xray T3 2012 VTR/Touring | Xray T2 007 drifter | Tamiya DB01R | Tamiya DF-03ra | Xray M18T | TD DESC210R

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Kiitokset järjestäjille hienosta kisasta. Oli hienoa päästä kokeilemaan Miniä ensimmäistä kertaa radalle, harmi vaan että eilisen illan uudet säädöt pilasivat alkuerät, kyllä Tamiyan insinööri on viisaampi kuin Tamperelainen insinööri  :grin:

Negelle jo ehdotin että kuuluttuja voisi kertoa tilanteet autojen numeroilla, niin olisi parempi tieto kelle antaa tilaa kierroksella ohituksissa? Itselle ei ainakaan kaikkien nimet sano mitään.

Ja pienenä miinuksena voisi mainita nostajien vähyys. Aika lailla niitä taas kuuluteltiin. Erästäkin kuljettajaa pyydettiin useaan otteeseen nostamaan, mutta eipä paljoa näkynyt nosto hommissa... Kuulimpa jopa ehdotuksen varikolla että kyseisen kilpailijan autoa ei finaalissa nostettaisi ollenkaan, niin saattaisi taas mieli palata kuolevaisten tasolle. Itse ainakin olen siinä lapsen uskossa vielä että nostaminen on pakollista kaikille kuskeille tasosta riippumatta?

Onnea voittajille, mahtavan näköistä menoa oli AssoRacingin meno!
[PRCA] [TamUa]

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Joko on uutta tapahtumaa suunnitteilla?

Meillä on vielä puolenkymmentä viikonloppua vapaana ennen huhtikuun loppua, joten jos kiinnostusta riittää, niin miksipä ei. Aloitteen voi tehdä Mikko L:lle, joka vastaa PKSRCA;n kilpailutoiminnasta.

Omasta puolestani olisin mielelläni mukana järjestämässä yhdet vastaavat väännöt ennen kauden loppua.
Flying Calacucco

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Tänkjuu kilpakumppaneille ja erityisesti talkooporukalle sekä tuomaristolle!

Eka vinokisa takana ja täällä on pohdittu mikä meni pieleen, pikkuhiljaa olen päätymässä siihen tulokseen että oma ajo...

Jännitysmomentti teki tepposet ja oman auton ajettavuus ei ollut sillä tasolla että se osaa paikata kuskin mokat, itteä on syyttäminen kilpurin säädöistä. Kaikesta huolimatta oli pirun hauskaa ja näki uusia naamoja lauteilla kun KyPakin hemmojakin oli paikalla.

Finaali oli todella tiukka ja myönnettäkööt että jännitystä oli ilmassa myös lauteiden ulkopuolella, sen verran rajua hitskokkia BB ja Peitsamo tarjosi katsojille. Finaali oli melkoista hermopeliä ja todella upean näköistä katsoa taidokasta ajamista, ei jäänyt kenellekkään epäselväksi että oli oikeat äijät vääntämässä voitosta.

Suuret kiitokset äänestäjille jotka myötävaikutti allekirjoituksen vaihtumiseen, kulätason RC-kuskikin voi näköjään voittaa jotain vaikka ei osaa ajaa edes hyvällä kalustolla :wink:. Itselle bling voitto tuli todella yllätyksenä ja wanha meni hämilleen että kuis ny tolleen, siellä oli useampi hienosti tuunattu auto kuten BB:n aidon drifterin replica, Peitsamon hillityn tyylikäs Mustang, Luisun California look pikuppi, Franzin Posliini ja olihan siellä myös mm. kuplavolkkari jossa oli lähes aidot boxer-koneen äänet :mrgreen:

Kalustosta sen verran että pääsin kokeilemaan kisan jälkeen voittaja autoa ja sehän oli loistava ajettava. BB on löytänyt hyvät säädöt omaan autoonsa ja mulle oli yllätys että pysyin puomien välissä useamman kierroksen pahemmin koheltamatta, fantastinen auto jota oli pakko mennä heti vakoilemaan mitä alustan säätöihin on kätketty, ei kuulema myynnissä... :p

Tuomarointi oli mallikasta ja palautteen sai välittömästi ajosuorituksen jälkeen, kerrottiin perusteet ja muutenkin tuomarointi eteni leppoisasti. Loistava eka kisa tuomareilta, hyvin huomaa että Gambler-ATV tiimi (vai pitäisikö kohta sanoa Gambler-RC tiimi :wink:), on kisoja kolunut vuosien mittaan ja tuomaristolla oli pelisilmää ajosuorituksien tuomarointiin. Samoilla linjoilla Peitsamon kanssa, 2-3 kierroksen vetoja niin ehkä suorituspaineet on pienemmät kun ei tarvii yliyrittää kaikkea yhdellä kierroksella, voisi lähteä vähän rennommin liikkeelle jos ajettaisiin 2-3 kiekkaa.

Kisan jälkeen sanoin että seuraavassa kisassa pitää järjestää tuomarikisa, tuomarit paanalle ja kisaajat arvostelemaan suoritusta :mrgreen:

Vaikka oma ajo ei menestystä tuonutkaan niin päivästä jäi hyvä maku, blingbling pysti kolhitulla Subarulla ja Hoke nappasi meidän tiimin oranssilla Minillä kakkospytyn :grin:
 

Kylätason RC-kuski.

Poissa kenne

  • Veteraani
    • Profiili
Kisan jälkeen sanoin että seuraavassa kisassa pitää järjestää tuomarikisa, tuomarit paanalle ja kisaajat arvostelemaan suoritusta :mrgreen:
Kyllä mulle sopii.
Sen verran naurettavan näköstä mun ajo on että huumorillekin vois olla kisassa enemmän tilaa. Tokihan olisin mielelläni osallistunut mutta olishan se ollu epäreilua teitä muita kohtaan kun huonommalla ajolla olisin saannu vähiten virhepisteitä, kun en samaan aikaan olisi voinnut tehdä pistevähennyksiä ja sitäpaitsi ne toiset tuomarit oli tällä kertaa mun alaisia niin nekään ei olis uskaltannu vähentää  :lol: :p

Nähtiinhän se jo kisan jälkeen kun kokeilin VOITTAJA autoa että ei siitä ajamisesta tuu mitään. Sehän se on se paras arvostelija joka ei itte osaa :mrgreen:
Gambler Racing Rocken Roooooll

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Itse toimin tälläkertaa vain katsojana ja nostajana, mutta hauskaa oli kuitenkin :azn:

Ja mineilläkin yllättävän tiukkaa ainakin A-finaalin top 3 kesken.

Näytti olevan kuskeilla hauskaa, ja sehän on pääasia, joten eiköhän kisat menny aika nappiin järjestäjien osalta. Onnea voittajille!  :laugh:

Ja pienenä miinuksena voisi mainita nostajien vähyys. Aika lailla niitä taas kuuluteltiin. Erästäkin kuljettajaa pyydettiin useaan otteeseen nostamaan, mutta eipä paljoa näkynyt nosto hommissa... Kuulimpa jopa ehdotuksen varikolla että kyseisen kilpailijan autoa ei finaalissa nostettaisi ollenkaan, niin saattaisi taas mieli palata kuolevaisten tasolle. Itse ainakin olen siinä lapsen uskossa vielä että nostaminen on pakollista kaikille kuskeille tasosta riippumatta?

Ihan tosissaan, miksi kirjoittaa tällaista kun ei todellisuudessa tiedä asiasta yhtään mitään?

Hokeahan tässä tarkoitetaan, jos ei joku tajunnut. Ja minä olin nostamassa jokaisen Hoken vuoron, ja itseasiassa aika monen muunkin ihan vapaaehtoisena.. Tästä tiesi toki järjestäjät, ja nämä "monet" kuulutukset jäi todellisuudessa kahteen, mistä toinenkin peruttiin samantien kun Frantsi muisti että olen Hoken tilalla. Aikamoista provoamista, vaikka asia todellisuudessa oli täysin kunnossa..

Ei näin, ei todellakaan, torstit!  :evil:

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Itse toimin tälläkertaa vain katsojana ja nostajana, mutta hauskaa oli kuitenkin :azn:

Ja mineilläkin yllättävän tiukkaa ainakin A-finaalin top 3 kesken.

Näytti olevan kuskeilla hauskaa, ja sehän on pääasia, joten eiköhän kisat menny aika nappiin järjestäjien osalta. Onnea voittajille!  :laugh:

Ja pienenä miinuksena voisi mainita nostajien vähyys. Aika lailla niitä taas kuuluteltiin. Erästäkin kuljettajaa pyydettiin useaan otteeseen nostamaan, mutta eipä paljoa näkynyt nosto hommissa... Kuulimpa jopa ehdotuksen varikolla että kyseisen kilpailijan autoa ei finaalissa nostettaisi ollenkaan, niin saattaisi taas mieli palata kuolevaisten tasolle. Itse ainakin olen siinä lapsen uskossa vielä että nostaminen on pakollista kaikille kuskeille tasosta riippumatta?

Ihan tosissaan, miksi kirjoittaa tällaista kun ei todellisuudessa tiedä asiasta yhtään mitään?

Hokeahan tässä tarkoitetaan, jos ei joku tajunnut. Ja minä olin nostamassa jokaisen Hoken vuoron, ja itseasiassa aika monen muunkin ihan vapaaehtoisena.. Tästä tiesi toki järjestäjät, ja nämä "monet" kuulutukset jäi todellisuudessa kahteen, mistä toinenkin peruttiin samantien kun Frantsi muisti että olen Hoken tilalla. Aikamoista provoamista, vaikka asia todellisuudessa oli täysin kunnossa..

Ei näin, ei todellakaan, torstit!  :evil:

EI todellakaan mitään v***n provoa, vaan juuri niin kuin asiasta varikolla puhuttiin. Kovasti siellä siellä porukka ihmetteli tätä asiaa ja jos se kilpailun johdon kanssa oli sovittu ja asia oli ok, niin eipä siitä muut kilpailijat mitään tienneet. Ja moni muukin siellä joutui ylimääräisiä nostovuoroja tekemään, niin sinänsä ihmettelen että yhteisen hyvän nimissä ei kaikki nostamiseen osallistu? Meitä kaikkihan varten siellä nostajat on.
[PRCA] [TamUa]

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Ei pojjaaat aloteta tätä nyt, pliis.

On aika normaalia, että nostajia joutuu kuuluttamaan, mutta sivusta seuranneena ne kuitenkin näyttivät hoituvan ilman suurempaa spektaakkelia tai kenenkään joutuvan siitä kärsimään.
Flying Calacucco

Poissa sahu

  • Fullspeed RC
    • Profiili
juu Kiitoksia täältäkin, niin järjestäjille kuin kilpakumppaneillekkin!

Kyllähän siinä välillä meinas kiire tulla kun kahta luokkaa yritti ajaa, onneks oli vapaampi muotoinen aikataulu joka mahdollisti kuitenkin ajamisen.
Itse kisat meni kyllä yli omien odotusten. Mineissä A-finaalissa, enkä edes viimeinen, muutakuin lähtöruudukossa :mrgreen:.
Driftinki hommat meni todella hyvin, lajittelun 3 :grin:. Peitsamon kanssa oli hyvä vääntö(1 uusinta) finaali paikasta ja se meni kyllä ihan oikealle miehelle ja saipahan Peitsamo ajaa paljon kisalähtöjä. Itse sitten tyrin ajoni sijasta 3-4, Luisu oli parempi ja tasasempi.

Autot oli molemmat ihan "tehtaan säädöissä". HPI:ssä kuuladiffi takana ja edessä oneway. Ne "boxerin" äänet tulee ihan kaupanpäälle kun hiukan aikaa ajaa, kerää kaikkea pientä radalta auton vetopuolen osiin ja alkaa täristä koko auto :lol:

Uusia kisoja odotellessa vois vaikka alkaa treenaamaan ja jos tota autoakin vois jotenkin säätää.....josko se vaikka vaikuttas ajamiseen :shocked:
Nyt kuitenkin täytyy palkita itsensä muutamalla Iisalmelaisella tuotteella :evil:
JQ The Car, ALPHA Plus, Xray T3, Durango DEX410v3, DEX210 & DESC210.
NOSRAM, Orion ja Savöx. Spektrum DX3R & Sanwa M11X.

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Noniin, kotiin on päästy ja ehjänäkin jopa...

Nöyrimmät kiitokset järjestäjille, kaikki meni loppujen lopuksi todella hyvin.

Oma voittoni driftingissä tuli kyllä ihan puun takaa, en missään vaiheessa lähtenyt kuin pitämään hauskaa.

Kiitokset kaikille kanssakilpailijoillekin, todella siistiä ajoa joka äijältä, ei paljon kolissut!

Minissäkin oli tulossa oman historiani kovin tulos, 6. sijalta A-finaaliin ja ekassa A:ssa maaliin viidentenä, melkoinen yllätys ainakin itselleni. Oli vaan pakko jättää loput finaalit väliin kun painoi tuo driftingi omassa vaakakupissa enemmän. Ja näemmä keskityin ihan oikeaan lajiin :)


Drift on!

Edit:

ja olihan siellä myös mm. kuplavolkkari jossa oli lähes aidot boxer-koneen äänet :mrgreen: :grin:
 



EI ollut, yksi New Beetle oli kyllä, mutta siinä ei ole ikinä ollutkaan boxeria... :)
« Viimeksi muokattu: 24.02.09 - klo: 13.36 kirjoittanut bluebeetle »
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa Nege

  • Veteraani
    • Profiili
Erittäin suuri kiitos talkoolaisille / apureille. Pojjaat taas juoksi meijän puolesta hekemaan kahvia ja kuppia.

Myös erittäin suuri kiitos kilpailijoille.
Saatiin mukavat väännöt aikaiseksi.
Tulipahan harjoiteltua takanatulevien väistelyä.  :grin:
Ku nuo hurjapäät menee niin hurjan kovaa.  :laugh:

Oma sijoitus tuli jopa pienenä yllätyksenä.
Kun tuolla pikkukrossipuolella olen tottunu pitämään häntäpäätä.
Ajo meni omasta mielestä suht hyvin, hieman olisi vielä parannettavaa.
Teknisiä murheitakin koettiin kun Piuhat katkeili noparista.
Se nyt ei tulokseen varmaankaan hirveästi vaikuttanut.

Tämä miniralli nyt tuntuu sujuvan niin mukavasti että toivottavasti saadaan järkättyä tulevaisuudessa jokunen kisa.
Ja paljastetaan nyt että suurena haaveena olisi järkätä myös jäärata-ajot, tietenkin piikkirenkain. mutta siitä myöhemmin.

Vielä kiitos kaikille.
Vain te kaikki teitte sen mahdolliseksi.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
EI todellakaan mitään v***n provoa, vaan juuri niin kuin asiasta varikolla puhuttiin. Kovasti siellä siellä porukka ihmetteli tätä asiaa ja jos se kilpailun johdon kanssa oli sovittu ja asia oli ok, niin eipä siitä muut kilpailijat mitään tienneet. Ja moni muukin siellä joutui ylimääräisiä nostovuoroja tekemään, niin sinänsä ihmettelen että yhteisen hyvän nimissä ei kaikki nostamiseen osallistu? Meitä kaikkihan varten siellä nostajat on.

Mitä "niin saattaisi taas mieli palata kuolevaisten tasolle." sitten on jos ei provoa  :mrgreen:

Muttajoo, asian opetuksena voitaisiin sopia että jatkossa käy puhumassa tällaisista asioista järjestäjille, jos esimerkiksi juuri epäilee että joku ei hoida nostovuorojaan. Mitä jos kukaan ei olisi nostanut Hoken autoa, vaikka todellisuudessa nostohommat oli hoidossa? Olisiko finaali ajettu uudestaan nostajien typeryyden takia..

Itseasiassa kun olin nostamassa vikaa A finaalia, niin tämän B:ssä ajaneen pojan faija sanoikin mulle että "nostetaan sitten hitaasti tota 2 paikalta lähtevää oranssia miniä, koska kuski ei oo nostanu" tjsp, ei sanatarkasti.. Tämä pääs unohtumaan erän aikana, mutta muistu nyt mieleen kun otettiin aihe puheeksi. Onneksi Hoke jätti kaadot vähemmälle, ja ainakin tämä henkilö nosti Hokenkin autoa tavallisesti kun kerroin että olin hoitanu hänen vuorot.

Turha tästä nyt on sen enempää vääntää, loppu hyvin kaikki hyvin, mutta jatkossa varmistetaan sitten asiat :wink:

Mikäli minirallia on tiedossa enemmänkin, niin pakkohan se on itsekkin sellainen ostaa :) Senverran hauskaa puuhaa tuntus olevan, ja ennenkaikkea rentoa, vaikka mun aiempi teksti ei oikein täsmää sen kanssa  :mrgreen:

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Kiitos kovasti hianosta tapahtumasta järjestijille!

Olipahan kokemus tuo driftikisa - ja hyvä sellainen olikin.  Toivotaan että vastaavanlaista järjestetään ja ollaan toteuttamassa jatkossakin!

Täytyy myöntää että korokkeella oli osaavaa porukkaa jolla pipo ei kiristänyt.  Uskallan laskea BMW M3:sen myös jatkossakin samassa porukassa radalle - kolhuilta tosiaan säästyttiin!

Minipuolella ei niinkään hyvin itselläni mennyt, neljästä lähdöstä kertaakaan en päässyt maaliin asti.

Kiitos vielä, jäi hyvä maku!


Terv. WANNABE DRIFT KING


Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Just just.

No ei ihme että pari kertaa nostajien toiminta oli sillä tasolla että meinasin itse korokkeelta tulla nostamaan kun ei näyttänyt jalat liikkuvan.

Te jotka näin toimitte... en edes sano mitä ajattelen koska se ei ole lasten luettavaa.
Täysin epäurheilijamaista toimintaa.
Ja vielä huvittavinta että kyseessä oli jopa todellakin aikuisia ihmisiä.
Jos on jotain pikkutyttöjen kuiskutuksia mielessä niin vilkasu peiliin ja totea että aikuisia ihmisiä tässä ollaan... mainitsemaan asiasta suoraan kasvotusten.

Minä olin pari kertaa nostamassa...
En siis nostanut jokaista nostovuoroani TOTTA.
Vielä enemmän on totta että Nicke kävi nostamassa joka kerta minun vuorollani. Ja ainakin muutaman kerran myös Lasse.

MONIKO TEISTÄ HANKKI 2 NOSTAJAA OMALLA VUOROLLANNE??????

Minä en todellakana ole kaveri jota tarvitsee olla palauttamassa maanpinnalle ainakaan nostotoiminnan suhteen.
Minä olen tasan aina nostamassa ja monesti ihan vapaaehtoisenakin.
Ja hoidan nostot aina tasan niin nopeasti kuin ehdin ja täysin tasapuolisesti.

Pöyristyttävää edes kuulla jälkeenpäin tällaista epäurheilijamaista toimintaa tapahtuneen puhtaasti vielä selän takana.

Kisat oli hauskat.
Järjestelyt meni loistavasti.

Tämä nostotoiminta kyllä alko sapettamaan ja kunnolla.
Menkää peilin eteen katsomaan... Sieltä katsoo &%/¤&¤%%¤&%.

Poissa -MiKe-

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Ensimmäinen minikisa itsellä sekä pojalla. Järjestelyt sekä opastus loistavaa. Ja kyllä tuota rataakin pitää kehua. Juuri sopiva ministereille. Todella hauskaa oli meillä molemmilla! Nostajista ei mitään moitittavaa. Ihan hyvin sinne löytyi kääntäjiä. Myös sellaisia jotka eivät itse kisanneet.

Omat finaalit meni reisilleen kun ruuvit irtoili sekä joko servoseiveri tai servo meni rikki. Finaalit minin perä meni kuin lohella eikä mennyt suoraan ollenkaan. Pahoittelut takaa tulleille kun ei varmaan tiennyt miltä puolelta ois kannattanu ohittaa. Ja kun kaasun lämäs pohjaan, aina ei tiennyt lähteekö oikealle vai vasemmalle. Onneksi ehti nostamaan vaikka oli kaksi autoa huolena. Oman auton hajoaminen haittas sen verran ajoa että poika meni sijoituksessa edelle. Onpahan sitten seuraaviin kisoihin tavoitetta :cheesy:

Upeata oli kärkikuskien meininki. Mitä lie kaurapuuroa ovat minit syöneet kun noin hyvin kulkevat :wink:
« Viimeksi muokattu: 21.02.09 - klo: 21.22 kirjoittanut -MiKe- »
Kyosho Ultima SC | TeamC TS02 | Team Academy GV2 Pro | Hpi Sprint 2 Sport | 2xTamiya Mini Cooper | Shark Monster

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Ainakin omalla kohdallani Hoke hoiti tosiaankin nostajan hommat erittäin hienosti ja ennenkaikkea nopeasti, onnekseni suurin osa kaadoistani sattui juuri shikaanissa jossa kys. kaveri oli nostajana.

Todella ikävää jos tuommoista edellä kerrotun kaltaista on oikeasti tapahtunut, ei todellakaan kuulu tähän lajiin!

Mutta siis omalta osaltani arvosana kiitettävä.
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Nyt jälkeenpäin kuulin tämän että oli ihan puhuttu asiasta että kyseistä autoa ei sitten nopeasti nosteta.
Ja herranjumala sentään... Nimenomaan aikuisista ihmisistä kyse...
Todella TODELLA epäurheilijamaista ja ÄMMÄMÄISTÄ lapsellista toimintaa.

Ihan pisti ihmetyttämään parit nostot kesken ajon, mutta en sillä päätäni sen enempää vaivannut kuin että pyrin ottamaan rauhallisemmin kyseisen paikan.

Tämmöstä toimintaa ei todellakaan kaivata harrastuksessa.
Hienoa että näytätte esimerkkiä nuorille harrastajille kuinka toimitaan kuin teini ikäiset pissikset.

Ps: Kerrankin drifti näytti hienolta kun oli väljempi rata ja ihan tosissaa jätkät ajoivat.
Hyvin vähän ehdin vilkuilla...
Bluebeetlen ajon kerkesin kerran vilkaisemaan ja hienosti eteni jatkuvassa luistossa.

Poissa Klasu_

  • Tulokas
    • Profiili
Ihan mukava päivä kyllä oli, kiitokset siitä järjestäjille ja osallistujille!

Itse en päässyt kumpaakaan luokkaa ajamaan, koska ei löytynyt vielä tarvittavaa autokalustoa, mutta asiaan on tulossa muutos.
Lopuksi pääs parit akulliset Yokomolla kuitenkin pyöräyttämään, joka teki hyvää kolmen viikon tauon jälkeen  :grin:

Yritin siellä vähän nostajanakin toimia, mutta homma oli kyllä mun osalta aika surkeeta, pahoittelut.
Pari viikkoa kestäny nuha&kuume kombinaatio on vieny voimat aika tehokkaasti.   :angry:

Poissa Isosuo

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
Pahoittelen myöskin kovasti 120 kiloisen "erehdyttävästi sinivalaan oloisen" nostajan toimintaa radalla... Aina ei välttämättä ollut plussaa kun temmelsin radalla - yritin muuten ihan oikeesti olla avuksikin  :mrgreen:

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Kun luin Hoken viestin, ja rupesin miettimään asiaa tarkemmin, niin itseasiassa tästä olisi hyvä puhua ja selvittää kerralla, niin ei tapahdu jatkossa. Vaikka sitten omassa topicissa.

Se, että aikuiset juonivat tällaista muiden selän takana, eivätkä edes selvitä asiaa järjestäjilta, on kyllä aivan käsittämätöntä. Ja ennenkaikkea todella epäurheilijamaista toimintaa, miten joku edes kehtaa.

Nostoporukkahan oli tämä, pystyykö kukaan edes puolustamaan itseään? Ilmeisesti aika monesta henkilöstä kyse, tämän perusteella "Kovasti siellä siellä porukka ihmetteli tätä asiaa" ja "Kuulimpa jopa ehdotuksen varikolla että kyseisen kilpailijan autoa ei finaalissa nostettaisi ollenkaan, niin saattaisi taas mieli palata kuolevaisten tasolle" tuskin onnistuisi ellei kaikki nostajat olisi mukana..

E:, tässä oli b-finaalilista..

Jos mitenkään mahdollista, niin pidetään keskustelu asiallisena, että saadaan kuulla näiden henkilöiden selitykset. Voi olla aika mielenkiintoista, eikä asiakaan ole sellainen mikä unohtuu ihan samantien. Ikävää tosiaan..

Akk:n alaisissa kisoissa puhuttaisiin jo kilpailukiellosta, joten asia ei kuitenkaan ole ihan hälläväliä, mikä ratkeaa laittamalla topicci lukkoon.
« Viimeksi muokattu: 21.02.09 - klo: 21.52 kirjoittanut nicke89 »

Poissa PaavoNokkava

  • TamUA
    • Profiili
Viimeinen kommenttini tähän ketjuun ettei mene ihan OT:ksi.

Juuri tällaisten puheiden takia on mielesteni reilua jolaista kohtaan, että ollaan samalla viivalla (ei sentään ajotaidoissa  :grin: ), käydään jokainen nostassa reippaasti ja näytetään itse sitä esimerkkiä nuorille ja vanhoille. Jos on sopinut muuta niin kerrotaan siitäkin reilusti.

Minulle itselleni jäi hyvä mieli kokonaisuutena kisoista, mutta pistän kyllä miinukset tänne palstalle esille, jos niitä itselleni ilmenee tai kisapaikalla niistä puhutaan, en tee sitä ilkeyttäni.

Pidetään lippu korkealla  :wink:
[PRCA] [TamUa]

Poissa peitsamo

  • KUArc
    • Profiili
Nostoporukkahan oli tämä, pystyykö kukaan edes puolustamaan itseään? Ilmeisesti aika monesta henkilöstä kyse, tämän perusteella "Kovasti siellä siellä porukka ihmetteli tätä asiaa" ja "Kuulimpa jopa ehdotuksen varikolla että kyseisen kilpailijan autoa ei finaalissa nostettaisi ollenkaan, niin saattaisi taas mieli palata kuolevaisten tasolle" tuskin onnistuisi ellei kaikki nostajat olisi mukana..

Nyt kannattaa olla tarkkana, ettei esitä perusteettomia syytöksiä puoleen tai toiseen.

Jos aihetta on, kaikki kilpailuun liittyvät epäselvyydet voi osoittaa minulle, ei aloteta niiden ruotimista täällä.
Flying Calacucco

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Viimeinen kommenttini tähän ketjuun ettei mene ihan OT:ksi.

Juuri tällaisten puheiden takia on mielesteni reilua jolaista kohtaan, että ollaan samalla viivalla (ei sentään ajotaidoissa  :grin: ), käydään jokainen nostassa reippaasti ja näytetään itse sitä esimerkkiä nuorille ja vanhoille. Jos on sopinut muuta niin kerrotaan siitäkin reilusti.

Minulle itselleni jäi hyvä mieli kokonaisuutena kisoista, mutta pistän kyllä miinukset tänne palstalle esille, jos niitä itselleni ilmenee tai kisapaikalla niistä puhutaan, en tee sitä ilkeyttäni.

Pidetään lippu korkealla  :wink:
Kuuleppas nytten...

Nostovuorollaan jokainen on velvollinen hoitamaan nostovuoronsa tai valtuuttamaan jonkun toisen nostamaan hänen puolestaan.
Tätä ei tarvitse ilmoittaa edes kisan johdolle ellei tuomaristo kysele herraa nostopaikalle...
Minua pari kertaa kyseltiin nostamaan ja jokaisella kerralla sekä minä että nikke huudettiin että homma on hoidossa.
Sillä hetkellä erän käynnistävä taho tiesi asiasta ja tämä riittää.
Kukaan ei ole velvollinen ilmoittamaan tästä kaikille paikalla olijoille eikä toimimaan mitenkään muutenkaan.
Jokainen on itse velvollinen omista tekemisistään, ja mikäli on protestoitavaa niin käännytään tuomariston suuntaan... Tai käydään selvittämässä asia asianomaisen kanssa.

Turhaan edes opetan tuon minuun kohdistuneen käytöksen jälkeen.

Opettele säännöt ja käytöstavat...
Vai satutko tosiaan olemaan 14 vuotias likka???
« Viimeksi muokattu: 21.02.09 - klo: 22.01 kirjoittanut *HOKE* »

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Perusteettomat syytökset on minun suuntaan heitetty, kisapaikalla seläntakana ja nyt vielä täällä.

Tätä sontaa en sulata ilman tässä topikissa tapahtunutta julkista anteeksipyyntöä.

Poissa Nicke

  • Veteraani
    • Profiili
Nyt kannattaa olla tarkkana, ettei esitä perusteettomia syytöksiä puoleen tai toiseen.

Jos aihetta on, kaikki kilpailuun liittyvät epäselvyydet voi osoittaa minulle, ei aloteta niiden ruotimista täällä.

Ei, mutta toi oli tosiaan nostoporukka, eikä ole tiedossa ketkä heistä osallistu tähän. Ilmeisesti aika moni, mutta tarkalleen ei tietenkään pysty syyttämään ketään.

Vaikka jokainen näkeekin listan tuloksista, niin kopioin sen tohon, koska itseäni ainakin kiinnostaisi saada nimi pois tällaiseen asiaan liittyvästä listasta.

E; poistin nyt listan, mutta kaikki jokatapauksessa tietää että B-finaali nosti A:ta, ja pystyy itse katsomaan ne.

Poissa Koheltaja

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Täytyy myöntää että korokkeella oli osaavaa porukkaa jolla pipo ei kiristänyt.  Uskallan laskea BMW M3:sen myös jatkossakin samassa porukassa radalle - kolhuilta tosiaan säästyttiin!

Kiitokset kaikille kanssakilpailijoillekin, todella siistiä ajoa joka äijältä, ei paljon kolissut!

Kiitokset näistä kommenteista, äkkiseltään luulisi että meidän meno on todellisuudessa yhtä hurjaa kuin näppisten ääressä mutta ilmeisesti kuitenkin ajellaan melko siististi :grin:

Oma sijoitus tuli jopa pienenä yllätyksenä. ...clip clip... Tämä miniralli nyt tuntuu sujuvan niin mukavasti että toivottavasti saadaan järkättyä tulevaisuudessa jokunen kisa.

Samaa kattelin että nyt Nege on löytänyt lajin mikä sopii omalle ajotyylille, oli kiva katella ajoa kun auto/ajo pelitti ja varmaan kuskillekkin jäi päivästä hyvä fiilis kun pääsi kisaamaan oikein tosissaan :azn:


Kylätason RC-kuski.