Kirjoittaja Aihe: Team Associated B4 / B4.1 / B4.2  (Luettu 382598 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #780 : 29.07.11 - klo: 14.14 »
mulla on 7.5 lrp ja auto keulii parhaassa tapauksessa keskellä suoraa. Joten 8.5.

Kokeilin B4.1:ssä huvikseen 6.5 nosramia, ja tuloksena oli se että auto keuli kaasu pohjassa pääsuoran päässä (meidän pienellä radalla) ympäri. Eli jos haluaa lrp/nosram linjalla mennä niin paras kone on 8.5, pienellä radalla jopa 9.5.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #781 : 29.07.11 - klo: 20.28 »
Viimisen 3,5 kauden aikana nuo Vaasan MM kisat oli ensimmäinen paikka jossa tarvitsi SP:n 8,5t konetta kireämpää ja sieläkin oli normaaliin Suomitasoon nähden kova pito ja lyhyet kiihdytykset hyndiin. Uusilla akuilla olisi varmaan kyllä 8,5t myös riittäny, mutta semmoisia ei nyt ollut  :tongue:. Myös 10.5t moottoreilla on ajettu menestykkäästi myös Jyväskylän vanhalla ISOLLA radalla, joten ainakaan rataa pitkin ajaessa ei noilla tehokkaammilla moottoreilla tee oikeastaan mitään.
« Viimeksi muokattu: 29.07.11 - klo: 20.55 kirjoittanut Stilo »
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #782 : 29.07.11 - klo: 22.32 »

Vähän harvinaisempia mut voi olla jees olla yks aina varastossa:
Etutukivarret
.

ite tuhosin lähinnä etutukivarsia..
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #783 : 29.07.11 - klo: 22.33 »
mulla on 7.5 lrp ja auto keulii parhaassa tapauksessa keskellä suoraa. Joten 8.5.

Kokeilin B4.1:ssä huvikseen 6.5 nosramia, ja tuloksena oli se että auto keuli kaasu pohjassa pääsuoran päässä (meidän pienellä radalla) ympäri. Eli jos haluaa lrp/nosram linjalla mennä niin paras kone on 8.5, pienellä radalla jopa 9.5.

joku sekopää koitti joskus ajaa jopo 4.5 koneella, keuli aina kaasun asennosta riippumatta  :D
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi


Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #785 : 30.07.11 - klo: 12.51 »
http://www.rcm.fi/index.php/autot-ja-autopaketit/sahkokayttoiset/team-associated-factory-team-b4-1-2wd-competition-electric-buggy-kit.html

Onks tos factory kitis jotenki laadukkaammat osta ku on saman hintanen kun toi harjaton rtr?  :huh:

http://www.rcm.fi/index.php/autot-ja-autopaketit/sahkokayttoiset/team-associated-b4-1-brushless-rtr.html

Factory kitissä on paremmat osat, esimerkiksi iskunvaimentimet. Kyllä tuo RTR on myös ihan kelvollinen.

Poissa Divi

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #786 : 30.07.11 - klo: 14.06 »
stilon varaosalistaan lisättäköön runkoamme, mikäli ajelee vaasan etuhyndästä jokatoisella kierroksella alastulon ohi  :shocked:

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #787 : 04.08.11 - klo: 08.17 »
Tuli ostettua tuo b4.1 ft malli.Vielä olisi paljon kasaamista.
Jos ajattelee oikein kisaamista tuon kanssa joskus,niin millasilla sähköillä kisoissa tulee toimeen?
Tarviiko noparissa olla jotain erikoisuuksia?
Koneeksi tulee varmaan kuitenkin se 7.5/8.5 lankanen ja servo varmaan saisi olla joku 10kg vääntävä.

Ei oo nyt tällä hetkellä mitään hirveesti laittaa nopariin/moottoriin,että saa kyllä ehdotella jotain. :laugh:

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #788 : 04.08.11 - klo: 09.06 »
Ei kai takatuupparissa kummosia sähköjä tarvii. Jos koneen otat LRP/Nosram, niin pykälää laimeampi. Mulla on nyt 8.5 Nosrami kiinni ja kulkee ihan riittävästi. 9.5:kin vois olla nyt hyvä kun on todella liukas ainakin meidän rata. Ja nopea servo kiinni, liimaa servosaveriin.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #789 : 05.08.11 - klo: 18.40 »
Mietityttää nämä moottorit ja noparit, kun vasta harrastusta aloitellut, samat tehot mutta hinta ihan eri.
Eli kysymys kuuluu että mitä tuolla rahalla saa jos ostaa kalliimman?
http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_221_911_1949/products_id/192141/n/LRP-SXX-Version-2-Competition-ESC-Vector-X-12-Brushless-Motor-Combo-85T

tai sitten paljon halvempi...

http://www.giantcod.co.uk/ezrun-brushless-power-combo-p-406414.html

Ja juurikin tuollainen B4.1FT olisi aikanaan kohteena...

Looking for faster transponder...

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #790 : 05.08.11 - klo: 19.17 »
Kun olette kiristäneet tuon diffin ruuvin,niin onko teillä jäänyt tuo muovinen vastakappale noin puoliväliin tuosta ulostulon hahlosta?
Ruuvi ainakin tuntuu,että olisi piukassa,mutta nyt iski pieni arkuus tuon suhteen.
Tietysti tuo vetoakseli ei sitten mene niin syvälle,kuin toisella puolella!

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #791 : 05.08.11 - klo: 19.25 »
Se on kasattu väärin. Jos nyt oikein muistan, nii oot tavallaan kasannu diffin sisuskalut väärinpäin, ulostulot on erillaiset ja se ei toimi kun toisin päin.

E. Tai siis ne ulostulot on väärillä puolilla, kattoo manuaalista tarkkaan niin huomaa, ulostulot vaihtaa paikka kuvissa.

E2. Jep, pohjaan asti pitäs mennä, suht kevyesti.
« Viimeksi muokattu: 05.08.11 - klo: 19.30 kirjoittanut -HL- »
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #792 : 05.08.11 - klo: 19.29 »
Okei,täytyy tarkistaa vielä.Eli ilmeisesti molemmilta puolilta kuuluu mennä ne muoviset osat pohjaan saakka?
Ja auto on tuo b4.1 ft malli.

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #793 : 05.08.11 - klo: 19.41 »
Se on kasattu väärin. Jos nyt oikein muistan, nii oot tavallaan kasannu diffin sisuskalut väärinpäin, ulostulot on erillaiset ja se ei toimi kun toisin päin.

E. Tai siis ne ulostulot on väärillä puolilla, kattoo manuaalista tarkkaan niin huomaa, ulostulot vaihtaa paikka kuvissa.

E2. Jep, pohjaan asti pitäs mennä, suht kevyesti.

Niinhän se oli.
On varmaan pakko pistää ton viinitonkan piikkiin mikä tos vieres pulputtaa.

Mut kiitti nopeest vastauksesta,nyt saa auton jo kokonaan kasaan.

Poissa -HL-

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #794 : 05.08.11 - klo: 19.45 »
Hyvä juttu.
X – 6² | Dex210 | B44.1 | Slash 2wd Anza Evo

Poissa Wh1teDe4th

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #795 : 06.08.11 - klo: 20.17 »
Tervehdys,


Olen uusi tällä foorumilla, joten tervehdys ensin kaikille. Työkaveri onnistui sytyttämään nuorempana "sammutetun" kipinän rc-autoiluun ja sen tien alkupäässä nyt ollaan.

Olen ajatellut hankkia tuon Asson B4.1 auton. Hieman on maailma näiden laitteiden osalta muuttunut ja olen aivan ulalla (edelleen).


Kysyisinkin että jos lähtee hankkimaan tuota FT mallia, niin mitä radiolaitteistoa suosittelette ja minkä valmistajan moottori, sekä nopeuden säädin olisi järkevä valinta.

Ajatus radion hankinnassa olisi ettei tarvitsi ostaa kuin kerran perushyvä. Hinta saisi olla kuitenkin järkevällä tasolla. Tuskin edes mahdollista mutta kuitenkin. ;)

Moottori ja nopeudensäädin lipo (mikähän tuokin nyt sitten on) käyttöön.


Laturi ja ja muut Lipo-vermeet pitää vielä myös selvitellä.


Saa vastailla myös priva-viestillä jos sellaiset on käytössä.

Poissa junnu_85

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #796 : 06.08.11 - klo: 22.06 »




Tollanen siitä sitte tuli.Vähän tuntuu toi nopari ahdistavan.
Servo ja akut pitäis vielä jostain hommata.

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #798 : 07.08.11 - klo: 21.13 »
Noniin, nyt on uusi auto kasassa ja vähän testiäkin alla. Kasatessa huomio kiinnittyi iskareihin, iskareissa ei ole tutteja ollenkaan ja ilmaaminen on haastavaa. Tein iskarit muutamaan kertaan mutta en saanut niistä kunnollisia. Muuten auto vaikuttaa hyvältä ja laadukkaalta. Tänään sain autoon ihan hyvän setupin. Asso menee kyllä nätistiä savella! Tosin keula ehkä vähän repii PL 4-Rib renkailla joissakin kohdissa, mutta täytyy laittaa tilaukseen JC:n ripsit tai rounderit. Mites muut on saanut iskarit ilmattua?
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa mof

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #799 : 07.08.11 - klo: 21.18 »
Noniin, nyt on uusi auto kasassa ja vähän testiäkin alla. Kasatessa huomio kiinnittyi iskareihin, iskareissa ei ole tutteja ollenkaan ja ilmaaminen on haastavaa. Tein iskarit muutamaan kertaan mutta en saanut niistä kunnollisia. Muuten auto vaikuttaa hyvältä ja laadukkaalta. Tänään sain autoon ihan hyvän setupin. Asso menee kyllä nätistiä savella! Tosin keula ehkä vähän repii PL 4-Rib renkailla joissakin kohdissa, mutta täytyy laittaa tilaukseen JC:n ripsit tai rounderit. Mites muut on saanut iskarit ilmattua?

Käytätkö ilmausruuveja vai onko umpinaiset hatut?

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #800 : 07.08.11 - klo: 21.25 »
Vakiot eli ilmausruuvilliset hatut
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa Stilo

  • Tiim Lahti
    • Profiili
    • S-grafix gallery
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #801 : 07.08.11 - klo: 21.39 »
Mites muut on saanut iskarit ilmattua?

Asson ohjeiden mukaan

Kun seuraavan kerran teette V2 iskareita, niin kokeilkaa avata iskarin alakorkkia kierroksen/kaksi, jos iskarinvarsi herkistyy, niin silloin kannattaa hioa o-renkaiden välistä holkkia lyhyemmäksi, ettei se purista O-renkaita lyttyyn ja täten jumita iskarinvartta. Omissa molemmissa .1 assoissa tarvitsi hioa holkkia. Iskarit herkistyi huomattavasti. Vinkki kyllä tulee tuolla videollakin.
« Viimeksi muokattu: 07.08.11 - klo: 21.51 kirjoittanut Stilo »
EuroRC.com | Xray
S-Grafix | Tiim Lahti

Poissa Wh1teDe4th

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #802 : 09.08.11 - klo: 14.42 »
Onko jossain  listaa näiden Asson pakettien eroista?


RC10B4.1 Factory Team

- Ilman sähköjä käsittääkseni, mutta paremmilla osilla (mutta millä).


RC10B4.1 Ready-To-Run

- Ilmeisesti sama kuin alla, mutta harjallisella koneella.


RC10B4.1 Ready-To-Run Brushless

- Valmis ajoon, harjaton.



Ilmeisesti aiemmin Asson sivuilla oli sellainen vertailutaulukko vanhemmalle B4 mallille. En kuitenkaan löytänyt uudelle vastaavaa. Toki noita tietoja voi vertailla jossain määrin, kun lukee kummankin paketin kuvauksen.

Kiinnostaisi tietää, että kuinka paljon kalliimmaksi tuo FT tulee kasata jäkeenpäin tuosta RTR paketista? Jos huomioon otetaan vain auton osat ilman sähköjä.

Servo, Radio, vastaanotin, nopeudensäädin ja moottori pitää vaihtaa jossain vaiheessa kuitenkin.
« Viimeksi muokattu: 09.08.11 - klo: 16.21 kirjoittanut Wh1teDe4th »

Poissa Traxxas_Topi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #803 : 09.08.11 - klo: 15.36 »
Siis haluat tietää kuinka paljon maksaa , että saa factory teamin kaikkine sähköineen ?
Mulla maksoinoin 500 € Novakin harjattomallaa combolla , Savöxin servolla ja hobbyking kiina akuilla ja renkaiden liimoilla sun muilla kilkkeillä. Radio minulla oli jo ennestään.  Hinta riippuu todella paljon siitä minkälaiset sähköt haluaa  :wink:
Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Poissa pOINTER

  • SaloUA
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #804 : 09.08.11 - klo: 16.03 »
Eroina factory teamin ja rtr mallien välillä on ft:n eduksi:

-Ft:ssä toimivat v2 iskarit, rtr:ssä vanhanmallisen iskarit. Pelkästään näiden iskarien takia kannattaa suoraan ostaa ft malli, säästyy monelta harmaalta hiukselta  :afro:

-Ft:ssä alumiininen hingepin brace, joka on tarpeellinen. Alumiiniset takahubit, vaikka muovisillakin pärjää. Titaanivantit. V2 slipperi.

-Ft:ssä nivelvetarit, rtr:ssä koiranluut.

-Kuuladiffi vs ratasdiffi, kummallakin kannattajansa.

-Ft:ssä enenmmän ja vähemmän tarpeellista nippeliä: aluservopukit, hiilariakkupanta, etuakselit ruuvikiinnityksellä, koneistettu moottoripukki ymym.


Yksi paikallinen kaveri osti tollaisen harjattoman rtr T4.1 trukin, kun sitä sille suosittelin. Näin jälkikäteen suositus olis voinut olla toinen  :roll: Rtr auto toiminut kyllä hyvin, mutta sähköt oli luokkaa suoraan romukoppaan.. Eli siis rtr sähköjen hinnalla kannattaa suoraan ottaa paremmat osat FT-mallin muodossa.
« Viimeksi muokattu: 09.08.11 - klo: 16.08 kirjoittanut pOINTER »
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Poissa Wh1teDe4th

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #805 : 09.08.11 - klo: 16.10 »
Siis haluat tietää kuinka paljon maksaa , että saa factory teamin kaikkine sähköineen ?
Mulla maksoinoin 500 € Novakin harjattomallaa combolla , Savöxin servolla ja hobbyking kiina akuilla ja renkaiden liimoilla sun muilla kilkkeillä. Radio minulla oli jo ennestään.  Hinta riippuu todella paljon siitä minkälaiset sähköt haluaa  :wink:

Lähinnä kiinnostaisi paljonko tulee maksamaan RTR:n muuttaminen FT:ksi, jos sähköjä ei oteta huomioon?

Käyn painia itseni kanssa, että ostanko tuon RTR paketin ja alan kasaamaan siitä pikkuhiljaa parempaa pakettia (FT) vai ostanko suoraan tuon FT:n ja siihen kaikki sähköhilut?

RTR:n puolesta puhuu raha ja oikeastaan vain raha. FT:n puolesta se että saa kasattua kunnollisen auton, kunnon sähköillä. RTR:n sähköt menee varmasti nopeasti vaihtoo ainakin servon ja radioiden osalta. Kysymys kuuluukin kärsinkö kerralla ison laskun vai myöhemmin vielä suuremman (RTR:n päivitys)?


Muuten minkälainen Novakin combo sinulla on tuossa?


Jos FT:n otan, niin servoksi olen ajatellut seuraavaa: Savöx SC-1257TG 10kg/0.07 Digital Servo, 65-70€.

Radiolaitteisto varmaan jostain 100-200€ (+/-50€) paikkeilta.

Akkuna menisi varmaan tuollainen: Gens Ace 5000mAh 50C LiPo, 59€.


Moottoreista ja säätimistä olen vielä hieman ulalla, mutta olen ajatellut jotain 8.5T moottoria. Mitä noissa muuten tarkoittaa tuo sensoroitu tai sensoroimaton?


Yksi paikallinen kaveri osti tollaisen harjattoman rtr T4.1 trukin, kun sitä sille suosittelin. Näin jälkikäteen suositus olis voinut olla toinen  :roll: Rtr auto toiminut kyllä hyvin, mutta sähköt oli luokkaa suoraan romukoppaan.. Eli siis rtr sähköjen hinnalla kannattaa suoraan ottaa paremmat osat FT-mallin muodossa.

Tämä on juuri se pointti mitä minä olen puntaroinut. Yleensähän halvalla ei saa kuin kallista, kun joutuu ostamaan kaiken vähintään tuplana.  :wink:

Ja kiitokset pOINTER:lle selventävästä listauksesta ja ennen kaikkea perusteluista.
« Viimeksi muokattu: 09.08.11 - klo: 16.18 kirjoittanut Wh1teDe4th »

Poissa uijui

  • Äänekosken Pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #806 : 09.08.11 - klo: 16.28 »
FT alle vaan. Sähköiks esim. lrp tai nosram combo 8.5 ja radioiks vaikka sanwa mx3x. Akuiks sitten vaikka tuo gens ace,  30c käy. Tuolla paketilla kerkeää kisoissakin.
Vastaheitolla voittoon.

Poissa Traxxas_Topi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #807 : 09.08.11 - klo: 17.05 »

[quote/]
Muuten minkälainen Novakin combo sinulla on tuossa?
[quote/]

Novak GTB 2 Nopari ja Novak Ballistic 7.5 Moottori
Mutta en voi suositella Novakin tuotteita , koska minulla hajosi tuosta moottorista roottori ja myöhemmin noparista kärähti konkka joka oikosulki samalla lipo-akkuni. Välitykset olivat oikeat ja kaikki kohdallaan , mutta laatu vain oli huonoa. Moottori meni takuuseen , mutta takuu on kohtuuton , koska Novak haluaa minun maksavan postikulut molempiin suuntiin: 12 € + 50 $ , melkein sama kuin ostaisin uuden moottorin.
LRP:n tuotteisiin olen ollut tyytyväinen  :smiley: LRP:llä ei vaan taida olla sopivaa pakillista noparia tällä hetkellä ,vai olenko väärässä ? Sori OT
Traxxas E-revo ,Lrp SPX8 , DEX410V3, Tekin RS pro , Futaba 4PL, LiPo

Poissa PSo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #808 : 09.08.11 - klo: 18.39 »
Minä voisin laittaa omia kokemuksia, koska reilu kuukausi sitten ostin juuri tuon B4.1 RTR:n.
Ensimmäisenä tuli mieleen että omaako jo aiempaa kokemusta RC-autoilusta? Minulla ainut kokemus oli katsojan roolissa.
Tämä asia puolsi sitä että ajovalmiilla pääsee varmasti alkuun, kunhan vaan hommaan akut ja laturin.
Lisäksi hieman arvellutti kuitenkin tuo kasaaminen, että onnistuuko kunnolla vai onko mahdollista pilata muutaman kympin osaa täysin väärällä toiminnalla. Joten piste RTR:lle.
Entä sitten tänä päivänä, kun ajoja on takana kymmeniä akullisia.
Alkuun päästiin, sain akut jopa ladattuna ja oikeilla liittimillä, joten ainut mitä piti itse ihmetellä oli ohjaimen bindaus, onnistui, mukana hyvät ohjeet.
Sitten ajamaan, ekat kokemukset hain isolta hiekkakentältä missä ei ollut mahdollista osua minnekään kiinteään. Hienoa, kulkee kun tauti ensikertalaisen silmään ja kiva pyörittää rinkiä pienessä luisussa. Piste RTR:lle.
Ekat akulliset tyhjät ja mieli radalle. Onneksi täällä meillä Vaasassa on ihan ok rata :cool:
Eka reissu radalle muutti kaiken, ainakin omalla kohdalla rataa kiertäminen nosti kiinnostuksen harrastukseen uudelle tasolle. Tämä vaikka ajotaito ei vielä päätä huimaa, mutta ne kaadot ja muut virheet vähenee koko ajan. Ja se nostaa fiilistä.
Ja tässä kohtaa sitten tulee ne erot mitkä omasta mielestä on aika ratkaisevia.
Aika nopeasti sitä alkaa kaipaamaan jämäkkyyttä ja auton parempaa hallittavuutta jne. Pääsuoraa osaa ajaa kuka vaan, mutta kun radoilla on niitä mutkiakin...
Varmasti autoni ei ole parhaassa mahdollisessa säädössä radalle, mutta silti, mieli tekee enemmän kisaversiota kuin se että alkaisin päivittää RTR:stä parempaan.
Jos NYT olisin ostamassa autoa, olisi se ehdottomasti B4.1 FT, ja sellainen talvella viimeistään tuleekin.
Mutta kun ostin ensimmäistä, en todellakaan tiennyt mitä tämä touhu on, vaan enemmän kuvittelin ehkä sen olevan tuota rallaamista pitkin pihoja, mihin RTR toimii tosi hyvin, mutta se ei kuitenkaan riitä minulle koska haluan todellakin ajaa radalla.
Joten lyhyesti, jos haluaa ajaa vähän siellä täällä silloin tällöin, ehdottomasti riittää RTR. Mutta jos mieli halajaa radalle, on aivan turhaa maksaa ensin RTR:stä 300e.
Yleisesti ottaen laji on mitä loistavin, eikä omasta mielestä kalliskaan. Missä muussa moottoriurheilulajissa voi tonnilla ostaa kaluston millä varmasti on mahdollisuuksia voittaa MM. Tosin kuskistakin jonkin verran kiinni  :wink:
Mutta tälläinen aloitustarina täältä, toivottavasti on jotain hyötyä jollekin...
Looking for faster transponder...

Poissa Wh1teDe4th

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« Vastaus #809 : 09.08.11 - klo: 21.42 »
Kyllähän tuo PSo vahvisti sen mitä jo itse vähän epäilinkin tulevaisuudessa tapahtuvan.

Lisäksi itse pidän myös noiden autojen kasaamisesta.



Muuten eikö sinun kannata päivittää se olemassa oleva RTR nyt noilla FT:n tärkeimmillä osilla? V2 iskarit, alumiininen hingepin brace, titaanivantit, v2 slipperi, nivelvetarit, jne...  :tongue:

Tosin en tiedä osien saatavuudesta tai hinnoista, että tuleeko koko auto halvemmaksi kuin nuo osat.  :shocked: