Päävalikko

Pitoaine

Aloittaja JTH, 05.03.09 - klo: 12.07

JTH

Elikäs.

Onko kukaan kokeillut matolla pitoaineena tät WD-40 ainetta, se kuulema toimisi hyvinkin normaalin pitoaineen tavoin.
Eräällä rc-aiheisella nettisivullakin oli kirjoitettu että kelpaisi pitoaineeksi, onko kukaan kokeillut moista ainetta tai vastaavaa.
Tamiya DF-03 Ra + SP Inspire
Asso B4 Factory Team + GM Genius 80 & CS Magnetic 7.5 Futaba 40.685

Kaheli

Sehän on sama ku crc. Koitappa. Valistunut arvaukseni on että eiköhän se ennemminkin toimi voiteluaineena. Kokemusta ei ole.
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

JTH

Lainaus käyttäjältä: Kaheli - 05.03.09 - klo: 12.15
Sehän on sama ku crc. Koitappa
No toimiiko se? Siis et onko pitoa vai luistaako vaan?

Mr Cale

Lainaus käyttäjältä: JTH - 05.03.09 - klo: 12.07
Elikäs.

Onko kukaan kokeillut matolla pitoaineena tät WD-40 ainetta, se kuulema toimisi hyvinkin normaalin pitoaineen tavoin.
Eräällä rc-aiheisella nettisivullakin oli kirjoitettu että kelpaisi pitoaineeksi, onko kukaan kokeillut moista ainetta tai vastaavaa.

Asfaltilla toimii ainakin todella hyvin. Muutama vuosi sitten normaali käytäntö. Nykyiset kilpailusäännöt tosin kieltää sen käytön.

JTH

Joo ihan normaalia harrastuskäyttöä meillä on tämä ajelu, kerhon ajopäivät on isoin tapahtuma ei ajella kisoissa.

camshaft6

matolla olen pari talvea ajanut wd40:llä ja toimii ihan samalla tavalla kuin pitoaineet,ainakin kumipyörien kanssa(foameista en tiedä).
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]

JTH

Joo ihan normi slisejä itse käytän, oli vain taas keskustelua aineen toimivuudesta ja erosta normi aineeseen.
Onkos hinnoissa eroja noiden aineiden välillä, eli onko VD-40 edullisempaa vai kalliimpaa?
Itse en ole vielä pitoainetta kerennyt ostaa, lainaillut vaan...

junttapave

litra hinnoista en tiedä, mutta veikkaisin että halvemmaksi tulee tuo wd.Onhan purkilla jo kokoakin
paljon enemmän kun pienellä pitoaine puikolla.
VRCK|HOBAO HYPER 8.5|http://p1.foorumi.info/vrck