Kirjoittaja Aihe: pitäisikö vihdoin vaihtaa auto?  (Luettu 1801 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jepe

  • Tulokas
    • Profiili
pitäisikö vihdoin vaihtaa auto?
« : 15.03.09 - klo: 10.23 »
otin asian aiheeksi koska haluoan kuunnella muitten mielipiteitä siitä kannattaisikio vaihtaa takavetoinen asson t4 trukki johonki nelkkukrossiin oon ajanu tol takavedol koht puol vuotta ja kiinnostuin noist nelkku krosseist esim durgaan.ja mä tiedän sen et ku saan nelkku krossin käsiin nii pitää käydä vara osa kaupoilla vähän useemmin ku t4 kaa. ja tetysti enemmän huollettavaa tommoses nelkkukrossis on.

Poissa snakepoison

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: pitäisikö vihdoin vaihtaa auto?
« Vastaus #1 : 15.03.09 - klo: 11.31 »
otin asian aiheeksi koska haluoan kuunnella muitten mielipiteitä siitä kannattaisikio vaihtaa takavetoinen asson t4 trukki johonki nelkkukrossiin oon ajanu tol takavedol koht puol vuotta ja kiinnostuin noist nelkku krosseist esim durgaan.ja mä tiedän sen et ku saan nelkku krossin käsiin nii pitää käydä vara osa kaupoilla vähän useemmin ku t4 kaa. ja tetysti enemmän huollettavaa tommoses nelkkukrossis on.

No oisit voinut lyödä tän kysymyksen vaikka Assotalkkiin.
Destiny | Tamiya | Losi | Xpress | Reedy | Futaba | Savöx

Poissa tturku

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: pitäisikö vihdoin vaihtaa auto?
« Vastaus #2 : 16.03.09 - klo: 10.32 »
No eihän tää pelkästään assoihin liity mutta olis saattanu löytyy joku vanha aihe...
No itte vastaukseen. Älä myy pois trukkia vaan hanki rinnalle se nelikko. Voi sitten fiilareiden mukaan valita sen pirssin. Lisäksi jos toinen menee solmuun niin toinen on ehkä ajokunnossa...
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Poissa moti

  • Veteraani
    • Profiili
    • Motin Garage
Vs: pitäisikö vihdoin vaihtaa auto?
« Vastaus #3 : 16.03.09 - klo: 20.49 »
Samoilla linjoilla meikäläinenkin eli ei kannata myydä trukkia pois. Se on kumminkin ihan kiva räppäysauto. Niin ja ei tässä harrastuksessa tarvitse edetä jonkun aikataulun mukaan. Fiilis pohjalla kannattaa vetää.
Osta nelkku rinnalle, mielummin tietty saman merkkinen niin sopii työkalut ja joissain tapauksissa jotkin osatkin saattaa sopia.. 

Niin itsellä kumminkin on kesää oottamassa takapotku buggy, trukki ja nelkku tai oikeestaan kaks nelkkua. Pitää paria autoa aina radalla mukana niin jompikumpi toimii varmasti, siis melkein varmasti  :D
Hobao \ GMade \  Xray \ JQ \ Xpress
        https://motingarage.com/