Milläs tolalla ne radan pinnoitus ja ajajakoroke on? Valitettavasti itselläni ei ole kanavia tarvikkeiden hankkimiseen, mutta työpanokseni olen erittäin valmis antamaan asioiden eteenpäin saamiseksi.
Hitto kun tuo työnantaja on niin penseä tuon puutavaran suhteen... Tälläkin viikolla olen heittänyt hakkuriin toukansyömiä lautoja varmaan tuhatkunta ja lankkujakin kymmeniä. Niistä tekis koroketta komeesti, vaan kun niistäkin huutelevat rahaa:( Muutenkin hylkypaketinkin ostaminen on sellasta s*****an taistelua hankalan myyntisutkin kanssa, että ei jaksa ryhtyä. Varsinkin, kun emme olisi varmaan valmiita ~mitään siitä puutavarasta maksamaan. Ja ne hylkypaketit kun on vielä mitä sattuu, yhtään ei pääse tekemään pakettia sen mukaan mitä tarvitaan.
Mitäs muut on mieltä sellaisesta, että jos palattaisiin sen verran rataprofiilissa vanhaan, että sen asfalttisuoran ja sen päässä olevan mutkan rinnalle, siihen sisäpuolelle, tulis hiekkabaana. Tuo asfaltti syönee rengasta aika lailla ja on lisäksi aivan helvetillisen liukas heti kun siihen joutuu vähänkin hiekkaa. Ennen pinnan laittoa homma ois mielestäni toteutettavissa jopa lapiohommina, mönkijä etulevyllä saattaisi myös olla saatavissa apuun. Tämä näin omana mielipiteenäni, tällä ei ole tarkoitus mitenkään vähätellä tai kyseenalaistaa nykyisen rataprofiilin suunnitelleen ja rakentaneen tahon työpanosta ja työn tulosta! Hyvä se on noinkin, mutta tuo asfaltin rengasta syövä vaikutus mietityttää isosti... Tosin, mulla ei ole tuolta vielä kokemusta kuin muutamia akullisia ja muutenhan sitä kokemusta ei ole, että jos joku osaa kertoa paremmin paljonko se asfaltti oikeesti sitä rengasta syö, niin kertokaa toki!
Ja sitten, oisko tänään innokasta porukkaa lähtemään radalle siistimään mutkien valleja ja välialueita ja toki ajaakin voisi jokusen akullisen;) Ainakin sen perämutkan valli pitäis muotoilla ja välialueita siistiä ja tasoitella. Juuriakin vois varmaan vielä irroitella lisää, niin eivät sitten tule niin herkästi pinnoitteesta läpi, jos ja kun se sinne joskus saadaan...