Jep
Että ihan huvikseen sit mieltänsä osoittaa. Mä kun luulin, että pitäis joku vaatimus olla tai saada asiaan nopeaa ratkaisua/muutosta.
No eiköhän nuo poliisit, lääkärit ja palomiehetkin vois sitten ihan muutenvaan lakkoilla. Vaikka sen takia, kun tekee mieli paria vapaapäivää :p
On se perk... kumma kun heti lakkoillaan. Eikö ihmiset sit millään tajua, että jos ei töitä ole niin ei ole. Pihojako siellä töissä pitäis harjailla kuukausi tolkulla.
Oisivat onnellisia, että ovat saaneet edes joskus töissä olla. Kokoajan pitäis olla vaan saamassa, saamassa, kaikki mulle heti ja ilmasiks tyyliin.
Lainaus em. linkistä:
- Meillä ei ole tässä vaadetta. Haluamme muistuttaa omistajaa siitä, että hyvää omistajuutta pitäisi harjoittaa. Eli meillä ei ole sellaista vaadetta, jonka perusteella mielenilmaus voisi peruuntua.
Ihan kuin tämä lama-aika ei saisi kaikkia koskea. Kyllä metalli, rakennus jne. miehet joutaa työttömiks/lomautetuks eikä kukaan korviaan heilauta. Sit heti kun vähän isompi firma, minkä toiminta vaikuttaa kaikkien suomalaisten elämään niin siitä vaan ihan huvikseen "mielen"ilmausta pystyyn.
Onneks en ole mikään yrittäjä. Voi monella hymy hyytyä kun jotain koneen osia jne. pitäis tulla ja hommat kusee Itellan "huvikseen" takia
Ja kyllä taitaa sit tältä viikolta jäädä kone ja akut saamatta
Ps: Mun mielestä pistäisivät tuplaten porukkaa pihalle vastavetona ihan vaan huvikseen.
Ps2: Nyt jo yli 6kk lomautettuna eikä haittaa yhtään :lol: