Kuulostaa hyvältä. Kannatta kokeilla jotain jytympää oljyä keskidiffiin, itse laitoin 50000 ni vetää takapääkin
Tosin kääntyvyys hieman heikkenee, mut kaasulla korjaantuu.
Itse pääsin myös testaamaan Neu:n (2200kv) konetta tänään. Eipä sit käynytkään 14 piikkinen pinni, oli 3,2 reikä.
Laitoin vanhan ja tutun 17 piikkisen. Kyllä nyt lentää
Lämmötkin rauhoittui kummasti, kone pyöri siin 60c:n tietämillä ja mamba pahimmillaan 80c.
Ja taas mentiin lapakumeilla tietysti, hiekalla sekä nurmikolla.
Differential Ratio: 3.9
Transmission Ratio: 1
Other Ratio: 1
Spur Tooth Count: 42
Pinion Tooth Count: 17
Total Voltage: 14,8
Motor KV: 2200
Tire Diameter (inches): 4
Tire Ballooning (inches): 0.5
Motor Current Draw: 0
Motor coil Ω: 0
Spur/Pinion Ratio: 2.47 : 1
Total Ratio: 9.63529 : 1
Tire Circumference (inches): 15.71 inches (398.98 mm)
Total Motor Speed: 30800 RPM
Vehicle Speed: 47.55 mph (76.38 km/h)
Effective KV Value: 2200
KT constant: 0.61 oz-in/A
Motor Torque: Amperage not specified...
Final Torque: Amperage not specified...
Final Power: Amperage not specified...