Päävalikko

Kyosho Inferno TR15 ST

Aloittaja jonde_sorone, 22.05.09 - klo: 14.07

jonde_sorone

Moro!

Olisin tekemässä sellaista projektia. Onnistuuko pitää takavetoisena, jolloin vaihdan polttomoottorin tilalle REEDY FORCE- moottorin, lankaa en tiedä. Olisiko 17t pinioni 48t spurriin hyvä välitys?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

kynamies

Nelivetoautot ovat aivan hirveitä ajaa takavetoisina, varsinkin jos on vähän tehokkaampi moottori.

jonde_sorone

Lainaus käyttäjältä: kynamies - 22.05.09 - klo: 16.00
Nelivetoautot ovat aivan hirveitä ajaa takavetoisina, varsinkin jos on vähän tehokkaampi moottori.

Ok, mutta jaksaako se motti jos laitan etukardaanin siihen??
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Qazu

Kyseessä taitaa olla 1:8 kokoinen auto jonka paino kipuaa 4-5 kg paikkeille ajovalmiina. Sellainen vaatii 540XL-kokoisen koneen ja 4S lipon liikkuakseen järkevästi. Toki jotkin ajaa 540L kokoisellakin, mutta silloin välitykset olisi syytä olla lyhyemmät tai koneen laadukkaampi. Koneen koko pitäisi olla paksuudeltaan 36mm ja pituudeltaan 70mm+. Sitten on erikseen 580L koneita myös, jotka ovat muistaakseni 44mm paksuja ja pituudet taitaa vaihdella. Konversioautoon ei mielestäni kannata harkita muuta kuin harjatonta konetta.
Lazer ZX-5, Slash, E-CRT.5, Hobao ST-E, E-Revo 1/16, X1X E-CRT, Hobao ST-E
...love the smell of 2 burned coil(s) in the morning...

Antti M

Lainaus käyttäjältä: qazu - 25.05.09 - klo: 10.21
Kyseessä taitaa olla 1:8 kokoinen auto jonka paino kipuaa 4-5 kg paikkeille ajovalmiina. Sellainen vaatii 540XL-kokoisen koneen ja 4S lipon liikkuakseen järkevästi. Toki jotkin ajaa 540L kokoisellakin, mutta silloin välitykset olisi syytä olla lyhyemmät tai koneen laadukkaampi. Koneen koko pitäisi olla paksuudeltaan 36mm ja pituudeltaan 70mm+. Sitten on erikseen 580L koneita myös, jotka ovat muistaakseni 44mm paksuja ja pituudet taitaa vaihdella. Konversioautoon ei mielestäni kannata harkita muuta kuin harjatonta konetta.

Se on 1:10 ja painaa on 1,7 kg :roll:
Älä rupee rakentaa tr15 mitää sähköö, jos varsinkin haluat tehokkaan niin tämä auto sitä ei kestä...

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

jonde_sorone

ok, mut entäs TLT akselistolla?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Antti M

Lainaus käyttäjältä: jonde_sorone - 25.05.09 - klo: 20.26
ok, mut entäs TLT akselistolla?

Siis kestää jos sähkö kone ei oo paljoo tehokkaampi mut joos tehoo laitat (niin ainakin kuvittelisin) nii diffit rupee paukkuu...
Mut voithan modata siit lukkoperän jos takavetosena aiot pitäää...
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Vesa-Ratti

Mulla on toi polttiksena ja tuossa polttelin huvikseen parkkiksella vanhat renkaat riekaleiks, että jos sähkö tr:ässä samat diffit, ni anna mennä vaan.
Ei tuu mittään, vaikka polovillaan kirroilis.

jonde_sorone

Eli lukkodiffit ja TLT akselistolla?
Kone: 1090T BE, CH IV Formula, 8gt 1600 CL7, HD5970, NH-D14
RC: 42" Arrowshark Flying Dragon kopio 26cc Zenoah viri, faluga 140 stock, VS1 mod CMB, TS3 mod OS, FG MT 29cc CY

Antti M

Yrittäää saaa....
Ei kukaa kiellä, ja voihan se vaikka toimii...

-Antti
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!