Kirjoittaja Aihe: auto ei suostu käynnistyyn?  (Luettu 9282 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa j0r3

  • Tulokas
    • Profiili
auto ei suostu käynnistyyn?
« : 05.07.09 - klo: 21.47 »
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä  maksais?

Poissa HasaP

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #1 : 05.07.09 - klo: 21.54 »
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä  maksais?

Onko se ihan oikeasti mahdotonta kirjoittaa selkeää tekstiä? Lukijoilla olisi hyvä olla edes jonkinlainen mahdollisuus ymmärtää, että mistä on kyse?

Mikä startti? Starttilaatikko? Rotostart? Sinullako ei siis nyt starttilaite toimi, oli se nyt millainen tahansa?
Selitä tarkemmin, niin voi olla mahdollista vastatakin sinulle.

Poissa foursquare

  • Lahden Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #2 : 05.07.09 - klo: 21.56 »
Ja sit vielä johonkin valmiiseen aiheeseen eikä aina uusia :police:
| JQracing Black Edition | Team Durango DEX410 v3 | Associated B5m | Traxxas  |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #3 : 05.07.09 - klo: 21.58 »
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä  maksais?

Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle  :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei  :lol:
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #4 : 05.07.09 - klo: 23.10 »
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä  maksais?

Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle  :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei  :lol:
Jerzi

Eiköhän tuo ole kuultu jo! , jerzilläkin kun on kokemusta jo letkuohjattavista asti ni käyttäisit tuonki ajan kaverin auttamiseen.

Ja todellakin myös olisi syytä kertoa auton merkki ja tarkempi kuvaus ongelmasta.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa j0r3

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #5 : 05.07.09 - klo: 23.27 »
KYOSHO MFR
starttausta yrittäessä ei rotostartti pyöri eikä kuulu minkäänlaista ääntäkään. onko mitään konstia saada autoo käyntiin muuten? vai uusittava rotostart?

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #6 : 05.07.09 - klo: 23.40 »
Varmista ensin että kaikki johdot ovat paikallaan.

Mikäli googlaamani kuva on oikeasta autosta , ei näytä olevan muita tuon lisäksi kun vetostartti? .

Joku kössöexpertti ehkä vois sekaantua aiheeseen niin saatais selvyys.
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Voyager

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #7 : 06.07.09 - klo: 02.19 »
Löytyy roto startti, eikä pyöri, eikä pihahdakkaan, kai sulla on akku siellä rotossa???

Toni  :huh:
Arrma Fazon Voltage...Louise St Hummer tire & Wheel...

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #8 : 06.07.09 - klo: 08.07 »
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä  maksais?

Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle  :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei  :lol:
Jerzi

Eiköhän tuo ole kuultu jo! , jerzilläkin kun on kokemusta jo letkuohjattavista asti ni käyttäisit tuonki ajan kaverin auttamiseen.

Ja todellakin myös olisi syytä kertoa auton merkki ja tarkempi kuvaus ongelmasta.

 :lol:

Tällekkin kaverille oli pakko kertoa mikä on se totuus vaan. Jos joku kehuu täällä että polttis on siiten mahtava luokka heti aluksi ja sitten tulee näitä kavereita niin pidän oikeuden että saa hiukan hymyillä asialle  :lol:
Ja sitäpaitsi olen edelleen vahvasti sitä mieltä että aloittajan kannattaa ostaa sähköinen peli polttiksen sijaan. Niin monta huonoa ostoa olen nähnyt kuin olin hobbylinnassa töissä että oikein hirvittää (erittäin harvoin möin ekaksi autoksi polttis auton). Montakohan kertaa minä jouduin säätämään toisten merkkien polttis autoja (ja monta kertaa sen tein työnajan ulkopuolella)kuin kaverit eivät lainkaan tuntenyt lajia mutta halusivat sen pärisevän auton nyt kuitenki.
Milloin sinullekkin menee tämä homma sinun kaaliin. Ei se polttis ole mikään ihan helppo nakki, ja viellä jos ei ole isäpappaa kotona auttamassa Ville 13v.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #9 : 06.07.09 - klo: 11.27 »
eli auto ei enään suostu käynnistyyn kun laittaa akun kiinni ja sen täytyis starttaa.
oisko tosiaan menny se startti p*skaks sielt? paljonkohan uus startti pyörittäjä  maksais?

Hei kaveri, juuri sinun kaltaisten kavereitten takia suosittelen aina ekaksi autoksi stampedea, eikä polttis autoa joka on hieman vaikeampi harrastus väline ihan uudella harrastelijalle  :huh: Kysy itteltäs tätä, olikos hyvä ostos vai ei  :lol:
Jerzi

Eiköhän tuo ole kuultu jo! , jerzilläkin kun on kokemusta jo letkuohjattavista asti ni käyttäisit tuonki ajan kaverin auttamiseen.

Ja todellakin myös olisi syytä kertoa auton merkki ja tarkempi kuvaus ongelmasta.

 :lol:

Tällekkin kaverille oli pakko kertoa mikä on se totuus vaan. Jos joku kehuu täällä että polttis on siiten mahtava luokka heti aluksi ja sitten tulee näitä kavereita niin pidän oikeuden että saa hiukan hymyillä asialle  :lol:
Ja sitäpaitsi olen edelleen vahvasti sitä mieltä että aloittajan kannattaa ostaa sähköinen peli polttiksen sijaan. Niin monta huonoa ostoa olen nähnyt kuin olin hobbylinnassa töissä että oikein hirvittää (erittäin harvoin möin ekaksi autoksi polttis auton). Montakohan kertaa minä jouduin säätämään toisten merkkien polttis autoja (ja monta kertaa sen tein työnajan ulkopuolella)kuin kaverit eivät lainkaan tuntenyt lajia mutta halusivat sen pärisevän auton nyt kuitenki.
Milloin sinullekkin menee tämä homma sinun kaaliin. Ei se polttis ole mikään ihan helppo nakki, ja viellä jos ei ole isäpappaa kotona auttamassa Ville 13v.
Jerzi

Homma on kyllä mennyt kaaliin :D , mutta turha sun on sitä jauhaa täällä. Viikoittain tulee aika monta ville-valtteria jotka eivät pätkääkään lue foorumia ja tekevät aiheen

"Lolts , auto poks pröö eikule vaikka kulkee"

XRAY 808 2009 Spec |

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #10 : 06.07.09 - klo: 12.02 »
KYOSHO MFR
starttausta yrittäessä ei rotostartti pyöri eikä kuulu minkäänlaista ääntäkään. onko mitään konstia saada autoo käyntiin muuten? vai uusittava rotostart?

Kokeile mäkistarttia  :lol:
Olisit sen stampeden kuitenki ostanut, minikin olis ollut todella hyvä varteen otettava malli.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Mikko260

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #11 : 06.07.09 - klo: 12.37 »
MFR:ssä ei toi sähkö startti ole mikään pitkä ikänen vetostartti on luotettavin. Jos startti moottori ei pyöri ollenkaan niin johdot on huonosti tai sitten moottori on palanut se haisee melko voimakkaasti jos se on palanut. Tätä varmistaa vielä se että akku joka pyörittää starttia lämpenee kuumaksi startatessa
« Viimeksi muokattu: 06.07.09 - klo: 17.03 kirjoittanut Mikko260 »
Kyosho DBX G3 1/10 Racing buggy, Kyosho Alpha 3 1/10 EP touring car

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #12 : 06.07.09 - klo: 18.05 »
Olettaen että akussa on edes virtaa...

Poissa horna

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #13 : 06.07.09 - klo: 20.51 »
tuntuu olevan yleinen vika tuo mfr:n starttin hiilien irtoaminen, itsella molemmista autoista mennyt startti. ei kun liikkeeseen ja uutta starttia takuuseen. omaani olen odottanut starttia 2vk. soittelin alan liikkeet läpi et olisin ostanut yhden kotiin varalle, mutta ei ole ainuttakaan suomessa. eikä taida olla ruotsissakaan kun kestää näin kauan.
MFR,Robin 25, 3xJConsepts bj4, Tamiya tt01E, 2x Thunder Tiger MTA4+LRP, Corally RDX PHI+novak brushless, LRP S8TXe, Losi LST, SV27, GWS Beaver, Losi 1:10 comp crawler+losi brushless, Atlas 1:16 hydro.

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #14 : 25.11.09 - klo: 18.13 »
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:
« Viimeksi muokattu: 25.11.09 - klo: 18.25 kirjoittanut vator »
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa Hpi_savage

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #15 : 25.11.09 - klo: 18.59 »
mfr:ää en kyl ekaks autoks suosittele.... osta parempi:)
mfr:ssä huono moottori säätää varsinkin talvella kun sammuu koko ajan
HPI Savage X/Kyosho DST   Nosram/HPI/Kyosho

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #16 : 25.11.09 - klo: 19.29 »
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:

Laitathan ens kerralla pilkut ja pisteet niin on helpompi lukea.
En suosittele kyoshoja kenellekkään, koska itse olen sellaisen ostanut. Huonoja kokemuksia paljon... Joten osta mielummin Xray, hobao, traxxas, losi, academy, hpi tai joku muu parempi johon saat helposi myöskin varaosia.
Kannattaa harkita myös sähköä, koska tehoa ja vääntöä löytyy ainakin yhtä paljon :wink:

mutta jatketaan tuolla:
http://rc10.fi/index.php?topic=21016.180
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #17 : 25.11.09 - klo: 21.22 »
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:

En suosittele kyoshoja kenellekkään, koska itse olen sellaisen ostanut.
Ei nyt kuitenkaan kannata yleistää...jos on omistanut jonkun (ilmeisesti)rtr kyöstin roiskeen niin ei se sano että kaikki kyosho:t on huonoja, itse asiassa moneen kilpaluokkaan löytyy kyöstiltä ihan huippukalustoa, joilla on ajettu euroopan-, maailmanmestaruuksia yms. todella paljon.
Eli ei ne kaikki kyöstit huonoja ole....mutta rtr mallit kyllä pääsääntöisesti on.
Eli en ole mikään merkki uskollinen jannu(joka väittää joka kössöä hyväksi), ihan sen takia kirjoitin että ei yleistettäisi kaikkia pa*kaksi...vaikka rtr onkin ollut, ja tuo pätee myös monen muun merkin rtr autoihin, jätetään nyt merkit mainitsematta.
Jos väittää esim. noita mun sigussa olevia kössöjä huonoiksi niin ei paljon tiedä mistä puhuu...
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa bluebeetle

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
    • Rc-offi.net
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #18 : 25.11.09 - klo: 21.31 »
Jes, päästiinhän näihin ikuisuusaiheisiin taas!
Xray T3´11 , T3´12 , T4 + muutama muu

Poissa TheArska

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #19 : 25.11.09 - klo: 21.37 »
Hyvä että miellyttää.....pahoittelen jos kommenttini aiheutti mielipahaa jollekin. ;)
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Poissa kallekaahari

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #20 : 25.11.09 - klo: 22.31 »
Moi oon uusitäällä ja ajattelin ostaa kyosho mfr ekaksipolttikseksi :cool: minua askarruttaa että voiko mfr:rällä ajaa talvella :huh:

En suosittele kyoshoja kenellekkään, koska itse olen sellaisen ostanut.
Ei nyt kuitenkaan kannata yleistää...jos on omistanut jonkun (ilmeisesti)rtr kyöstin roiskeen niin ei se sano että kaikki kyosho:t on huonoja, itse asiassa moneen kilpaluokkaan löytyy kyöstiltä ihan huippukalustoa, joilla on ajettu euroopan-, maailmanmestaruuksia yms. todella paljon.
Eli ei ne kaikki kyöstit huonoja ole....mutta rtr mallit kyllä pääsääntöisesti on.
Eli en ole mikään merkki uskollinen jannu(joka väittää joka kössöä hyväksi), ihan sen takia kirjoitin että ei yleistettäisi kaikkia pa*kaksi...vaikka rtr onkin ollut, ja tuo pätee myös monen muun merkin rtr autoihin, jätetään nyt merkit mainitsematta.
Jos väittää esim. noita mun sigussa olevia kössöjä huonoiksi niin ei paljon tiedä mistä puhuu...

tarkoitan siis että rtr-mallit ovat huonoja ja ne huippumallit hyviä, mutta varaosat kalliita ja siksi en suosittele
Xray 808 2009 Spec, O.S V-spec | Team Associated B4.1 FT

Poissa Jani L

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #21 : 25.11.09 - klo: 22.41 »
Minulla vain Kyoshon RTR toimii sitten niin p*rkeleen hyvin! Kesän ainaka ei mennyt yhtäkään varaosaa, hienoa Kyosho!
Team Associated B4.2 | Sanwa MT-4

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #22 : 26.11.09 - klo: 14.34 »
Mitä alle 400 euroa maksavaa polttomoottori off road autoa suosittlette? :huh:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #23 : 26.11.09 - klo: 14.40 »
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #24 : 26.11.09 - klo: 15.01 »
Kaverini aikoo ostaa dbx t2. Mitä mietä olette onko viisasta? :huh:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa juhku1

  • Rovaniemen pienoisautoilijat
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #25 : 26.11.09 - klo: 15.12 »
ei
Ex rc harrastaja. Muistakaa olla ostamatta niitä kyosoja.

Poissa ma-de

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #26 : 26.11.09 - klo: 15.24 »
ei

Poissa vator

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #27 : 26.11.09 - klo: 15.27 »
Eikö tuo mfr sitten toimi laisinkaan? :huh: Esmes kesällä. :wink:
asso 18mt, hongnor x1x cr rtr, kyosho mini inferno 09 x2, kyosho mini inferno ep, traxxas e-revo 1/16 vxl löytyy myös kaksi rc lennokkia (kolmas tekeillä)
(tehoa ei koskaan voi olla liikaa)

Poissa CluBBaH

  • Kotkan seudun pienoisautoilijat
    • Profiili
    • Kuvia
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #28 : 26.11.09 - klo: 19.14 »
ei kannata
XRAY 808 2009 Spec |

Poissa Äpärä

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: auto ei suostu käynnistyyn?
« Vastaus #29 : 26.11.09 - klo: 19.16 »
Eikö tuo mfr sitten toimi laisinkaan? :huh: Esmes kesällä. :wink:
Toimiihan se jos osaat sen laittaa toimimaan. Kyllä se moottori käynnistyy ja käy jos on jotenkuten säädöissä.
« Viimeksi muokattu: 26.11.09 - klo: 19.20 kirjoittanut Äpärä »