Kirjoittaja Aihe: TrackMania  (Luettu 32945 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa timeless-93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #150 : 03.12.09 - klo: 13.33 »
jees! Nyt toimii kun latasin foreverin :tongue:. Mahtava peli muuten, mutta miks kentät näkyy mustina :huh:? Onko muilla samaa ongelmaa ollu?
HALOO. Eikö kukaan tietäs vikaa :undecided:? Eli nuo kaikki asfaltti radat, checkpointit, lähtö, maali, kaiteet, niin näkyy tolleen mustina ja joskus ne vilkkuu silleen kummasti :shock:. Oon kokeillu asetuksia muuttaa mutta ei oo auttanu. Oisko sitten näytönohjaimessa?

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #151 : 03.12.09 - klo: 16.43 »
En ole kyllä kyseiseen ongelmaan törmännyt.  :shock: Voisikos näytössä, tai koneessa olla jotain vikaa?

DIT: Tai sitten on jotenkin ihmeellisesti Negatiiviset värit päällä, en tiedä onko tuo edes magdollista :o
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Miika.laurila

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #152 : 03.12.09 - klo: 17.03 »
jees! Nyt toimii kun latasin foreverin :tongue:. Mahtava peli muuten, mutta miks kentät näkyy mustina :huh:? Onko muilla samaa ongelmaa ollu?
HALOO. Eikö kukaan tietäs vikaa :undecided:? Eli nuo kaikki asfaltti radat, checkpointit, lähtö, maali, kaiteet, niin näkyy tolleen mustina ja joskus ne vilkkuu silleen kummasti :shock:. Oon kokeillu asetuksia muuttaa mutta ei oo auttanu. Oisko sitten näytönohjaimessa?

Sulla loppuu näytönohjaimesta hönkä kesken... Vakioasetukset on jo aika vaativat kun kaikki highillä, avaappa se peli ja laita asetuksista settingsit lowille. Tai sit voit kokeilla että avaat pelin, viet hiiren ylös, siel pitäs olla semmonen palkki sitte, painat siin semmosta näytön kuvaa. Sieltä sitte kaikki ansiotrooppiset suodatukset yms pois päältä. Ja motion blurri kanssa. On muuten myös paljon helpompi pelata kun ei blurraa kuva nopeissa vauhdeissa, saadaan näin parempia aikojaki ;)



Itellä näin asetukset. Teho riittäs kyl veryhighiin mutta kun se vaan on paljon selkeempi koko peli kun on asetukset matalammalla :p

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #153 : 03.12.09 - klo: 18.10 »
Thorak ja Toby1, tällä samallahan mä. Eli Historia.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa timeless-93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #154 : 03.12.09 - klo: 19.21 »
Noni, nyt toimii ku päivitin näyttiksen :p. Vähä sillen vilkkuu vielä, mutta ei se haittaa. Ja kiitti teille neuvoista :tongue:.

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #155 : 04.12.09 - klo: 07.56 »
Nyt laitettu Vanha Aceri paikoilleen, ja kuva on mitä uskomattomin! Ei pätki, kaikki yksityskohdatin näkyy jne!  :laugh:
Nyt saadaan kait kaiken pelaajasta irti :P
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa timeless-93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #156 : 16.12.09 - klo: 14.15 »
Voiko ton TMNF kontrastia/kirkkautta säätää mistään :huh:

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #157 : 16.12.09 - klo: 14.53 »
No säätämällä sieltä esim. 1200 990 (Ei ole oikea!) No, näytöstä voi säätää kirkkautta jne. Toivottavasti ymmärsitte.  :p
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Jalo

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #158 : 16.12.09 - klo: 15.00 »
Latasin pari autoa tohon TMO:hon, mut sit ku koitan käyttää ni siihe tulee vaa joku program runtime error. Mitä pitäis tehä? :undecided:
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #159 : 19.12.09 - klo: 12.19 »
Noniin, olisi ilmoitusta! Olen yhden tyypin kanssa TrackManiassa (Jonzy) sopinut, että herättäisimme kaksistaan FSM|:än eloon ;P
Ensin vaikka 2 accoilua, mutta jos saadaan lisää pelaajia, niin voisis siirtyä FSM|.
Kerron tämän teille, koska haluaisin teidät kaikki tiimiin, koska olette niin hyviä. ;D
Tagiakin olen ajatellu muokata, mutten oikein keksi, ja kirjaimiakin on vaikeata löytää...
Mutta Jonzy sanoi että osaa muokkailla niitä ;P

Eli, tulen sitten joskus tänne, kun/jos FSM tiimi olisi taasen mukana piireissä :D
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #160 : 19.12.09 - klo: 14.06 »
Thorak ja Toby1, tällä samallahan mä. Eli Historia.

Löysin vanhan accon eli grovelandin
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #161 : 19.12.09 - klo: 14.29 »
Eli olet se GroveLand nykyään?  :roll: Asia selvä ;p
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #162 : 19.12.09 - klo: 20.52 »
Noniin olen TrackManiassa nnyt nimellä FSM|Tonttu-Nikke* Ô. Eli kahdessa tiimissä (viälä). Eli olisi mahtavaa, jos täältä liittyisi porukkaa mukaa! Olihan FSM aikoinaan sentään johtavai tiimejä  :wink:. Ja, jos joku liittyjistä osaisi tehdä Foorumisaitin, niin saisi Admata sitä ym. Tulisi ns. 3 pomoksi ;)

Toivottavasti tulisi positiivista palautetta, pelaajia tarvitaan! ;)
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa historia

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #163 : 19.12.09 - klo: 23.56 »
Olisin kiinnostunut.
Team Associated RC10B4 - Tamiya Mini

Poissa timeless-93

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #164 : 20.12.09 - klo: 12.01 »
No säätämällä sieltä esim. 1200 990 (Ei ole oikea!) No, näytöstä voi säätää kirkkautta jne. Toivottavasti ymmärsitte.  :p
No en nyt niin kauheen hyvin :mrgreen:. Kun pitäs jostain sieltä pelin asetuksista pystyä säätää. Mä pelaan nimellä +tm+fin :tongue:

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #165 : 20.12.09 - klo: 15.40 »
Tai siin mitkä resoluutiot nyt olikaan...  :huh:
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa Jalo

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #166 : 22.12.09 - klo: 13.59 »
Latasin pari autoa tohon TMO:hon, mut sit ku koitan käyttää ni siihe tulee vaa joku program runtime error. Mitä pitäis tehä? :undecided:
?
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #167 : 22.12.09 - klo: 14.02 »
Latasin pari autoa tohon TMO:hon, mut sit ku koitan käyttää ni siihe tulee vaa joku program runtime error. Mitä pitäis tehä? :undecided:
?
Kokeile poistaa koko peli ja asenenna uudelleen, mulla autto sillee.
Näkyykö ne autot sielä valikossa?
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Jalo

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #168 : 22.12.09 - klo: 14.53 »
joo näkyy... :undecided:
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Poissa Antti M

  • Vesivehmaan RC-rata
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #169 : 22.12.09 - klo: 15.00 »
joo näkyy... :undecided:
Eli mul on käyny samanlail, uudelleen asennus :sad:
|Kyosho|Tamiya|GRP|STS|Orion|SP|Savöx|Sanwa|
Räps!

Poissa Jalo

  • RSRCA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #170 : 22.12.09 - klo: 15.26 »
pitää kattoo, toihan on cdllä mut en tiiä pitäiskö haitata...
- JL Signature - Awesomatix - Lrp - Sanwa - Faskolor - Bittydesign - Power Racing - Art-D -

Poissa rautalapio

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #171 : 23.12.09 - klo: 09.43 »
Jooh, taas United Forever steamista 15e...

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #172 : 07.06.10 - klo: 17.49 »
Nickki on nationsissa ja foreverissä kummassaki pomppiduu.

Ja kanttii tutustua tuohon sivustoon: http://www.freewebs.com/jouko100/

Löytyy vaikka mitä jännää.


Nostellaans tätäkin...
apt93, sultahan on se temppurata, mikä extreme olikaan?
Se on mahtava! 10++.

Nyt päivitystä. Nyt on Rank siinä 56000 paikkeilla. Olen todella hyvä kuski (ainakin suurimmaksiosaksi  :mrgreen:)
Niin ja nyt on United :)
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa OzKi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #173 : 08.06.10 - klo: 14.35 »
Itsekkin pelailen Uniteddia nickillä <OzKi>. Useimmiten pelaan Poetsia, Oli yllätys että historia on GroveLand.
HoBao Hyper 7, HoBao.21|Traxxas Rustler, Lrp 6900kv

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #174 : 08.06.10 - klo: 21.52 »
Historia oli jonkunaikaa pelkkä historia TM:ässä.  :cheesy:
Itse olen "nikke"
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa OzKi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #175 : 09.06.10 - klo: 11.08 »
Ok. Oli lähellä ettet saanu banneja eilen :roll:
HoBao Hyper 7, HoBao.21|Traxxas Rustler, Lrp 6900kv

Poissa nnikkem

  • Ylivieskan UA
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #176 : 09.06.10 - klo: 23.18 »
Voisin jopa sanoa, että ne Bannit eivät olleet minun syytäni (Siis, jos olisivat tulleet)
Juntunen on niiin ******  :lol:
Kuten totesimme, hän on huomionsairas.
Ei meinannut edes lopettaa sitä..
Nyt on kaikki hyvin, ja rauha maassa, ku Juntunen ei enää tuu sinne angstaan :P
|  Associated B5M  |  Revo 3.3  |  Tekin  |  Muchmore  |  Radiopost  |  Futaba  |  Reedy  |

Poissa OzKi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: TrackMania
« Vastaus #177 : 11.06.10 - klo: 10.27 »
No joo, Juntin vika se kyl oli.
HoBao Hyper 7, HoBao.21|Traxxas Rustler, Lrp 6900kv