Kirjoittaja Aihe: maasturin kori  (Luettu 1245 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa warhead

  • Jäsen
    • Profiili
maasturin kori
« : 08.07.09 - klo: 20.53 »
no niin olen tekemässä lasikuidusta maasturin koria ja haluaisin väri ja kuvio ehdotuksia ja sitten olen suunnittelemassa siihen sisustaa ja valoja pleksistä ikkunat se olisi tarkotus saaha valmiiksi muutamassa viikossa ja sit tulee vielä turva kaaret

autoon teen vähäsen tuuningia eli hion pytyn ja putken ihan kromille auto tulee ensi vuonna kalis kruisinkiin mukaan näyttely autoks niin pitäisi saaha vähäsen ilmettä peliin joten laittakaa ehdotuksia tänne? kiitos :grin:

Poissa RealTaste

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: maasturin kori
« Vastaus #1 : 09.07.09 - klo: 06.30 »
kerro lisää. melko helppoa tehdä lasikuidusta esim ikkunat? Ja sitten oikein ihanaa hioa jotain ohutta lasikuitukoria ja hioessa lohkeilee jokapaikka.
Tee ennemmin ihan lexan korista niin tulee paaaljon hienompi  :wink:
Kyosho Inferno 7.5Kyosho mini-z monsterTraxxas rustler (mamba sidewinder 5700)

Poissa Torpeedo

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: maasturin kori
« Vastaus #2 : 09.07.09 - klo: 08.47 »
no niin olen tekemässä lasikuidusta maasturin koria ja haluaisin väri ja kuvio ehdotuksia ja sitten olen suunnittelemassa siihen sisustaa ja valoja pleksistä ikkunat se olisi tarkotus saaha valmiiksi muutamassa viikossa ja sit tulee vielä turva kaaret

autoon teen vähäsen tuuningia eli hion pytyn ja putken ihan kromille auto tulee ensi vuonna kalis kruisinkiin mukaan näyttely autoks niin pitäisi saaha vähäsen ilmettä peliin joten laittakaa ehdotuksia tänne? kiitos :grin:


Pariin kertaan luettuani aloin ymmärtää, että mitä tässä oikeen ollaan suunnittelemassa... Todellakin meinas mennä hermo tota luettaessa :angry:
"sisustaa ja valoja pleksistä"  ja "ikkunat tarkotus saaha valmiiksi muutamassa viikossa"

Meni offtopikiksi melko hapokkaasti, mutta näin aamutuimaan ei tommosta osaa lukea!