Ja niin... ennakko on todellakin vieläpä nollissa.
En ymmärrä mitenkään miten hyödynnät enemmän tehoa...
Ennakot on täällä Jkl:n radalla tapissa 7,5t koneella. Kesäsarjassa ajoin novak light 5,5t koneella ennakot nollissa ja cs:n 7,5t koneessa oli reippaasti ennakkoa. Sinun kiina koneista en tiedä mitä ovat mutta itse käytän laillisia kisakoneita. Autoa voi myös säätää ettei se keuli ympäri.
Tehoja tarvitaan kun alle parin metrin kiihdytyksellä hypätään reippaita matkoja. Kuten aikaisemmin sanoin että kannattaa käydä testaamassa radalla jolla aikoo ajella ja katsella setuppeja sekä koneita muilta. Turha sitä on huudella muiden ratojen setupeista millä ei ole ajanut ja väittää jotain mistä ei mitään tiedä.
Jahas...
Mitkähän koneet on sitten kisa LAITTOMIA???
Koneeni on kiinahalpis malli Speedpasionin vanhemmasta koneesta.
Koneessa on selvästi vähemmän tehoa kuin esim GM Evo3 7.5T koneessa tai näissä laatumerkkejen vastaavissa käämityksissä.
Ja auto todellakin on setupissa...
Tervetuloa lauantaina espooseen kisoihin toteamaan.
Joo... se ei ole jyväskylä, mutta kyllä tiedät että ei autoon hirveitä eroja tartte tehdä että se toimii eri radalla.
Jos jyväskylässä on pitoa, auto keulii kun tehoa on tarpeeks...
Jos ei ole pitoa niin sillonkaan ei enempää tehoja tarvita turhaan tuhlattavaksi.
Ehkäpä sun tarttee kiristää slipperi, duunaa diffi kuntoon tai jotain, jos et saa koneesi tehoa välitettyä tiehen.
Joo... kannattaa käydä radalla ihmettelemässä ei siinä mitään.
No ja tämän 8.5 koneen tehon riittävyys jyväskylän radalla nähdään kun WJ siellä pidetään.
Ja mielenkiintosta kun JQ myös totee ettei 8.5 konetta kireempää vaan tarvii...
Nelkussa saa vähän kireemmän koneen tehot oikeesti jopa tiehen, mut jotain on pielessä jos 8.5 kireemmällä koneella ei keulita tai suditeta perä vinossa kiihdytyksissä.