Jykylän baanalla on diffit ja slipperit säädettävä löysälle, koska liukkaat kohdat on tosi liukkaita ja lukkodiffillä vaikea ajaa. Hyppyihin pitää kiihdyttää lyhyellä matkalla ja löysällä diffi/slipperillä ei vaan lennä. Siispä isompaa konetta kehiin ja uutta diffiä ruuvaamaan jokatoinen akku Tosin kovat jätkät löytää tuohonkin kultaisen keskitien
Sä olet Pete kännissä tai jotain. Ei tossa sun tekstissä ole mitään järkee.
Jyväskylän sisäradalla ei saa luistaa slipperi eikä varsinkaan diffi. Nössöt käyttää slipperiä luistonestona ton tyyppisillä radoilla.
Hei, älä nyt! Mansikalla on pikkulauantai menossa... :lol:
Edit: Pakko kommentoida tuota kone hommaa ja eteenkin saken kirjoittamia "ehdottomia" koneen käämejä. Ei koneita voi edes verrata toisiinsa pelkän luvun puolesta siihen vaikuttaa, niin moni muu tekijä myös, mikä ratkaisee kuinka paljon paukkua oikeisti tulee: (säädin/merkki ja sen asetukset sekä koneen merkki ja asetukset ja vieläpä roottori). Vertasit myös Jyväskylään, ite olen siellä ajanu nelkkua 7,5 ja ajaisin vielä kovempia aikoja, jos vaihtaisin 8,5 koneen, joten se siitä. :lol: Vehkeenä LRP:n tehoa antavat... Sinulla käytössä Tekinin säädin, jossa täytyy olla käytössä ainakin pykälää tai kahta kireämpi kone (vähän riippuen koneen merkistä), jotta pääset vaikka lurpin tehoihin.
Osaltani en huutele enää väärään topicciin.