Kirjoittaja Aihe: Kisapilli inferno 15  (Luettu 1126 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Kisapilli inferno 15
« : 15.08.03 - klo: 13.17 »
Apua tarvitaan, eli infernoon olisi aikeissa hankkia kisapilli, kuitenkin kyoshon omalla hintaa aika tavalla, mitä merkkiä suositellaan+ tietoa hinnoista.  :?:

Myös muita vinkkejä kaivataan, eli kaivetaan ne omat niksipirkat hyllystä ja vinkkejä tänne, kaikki tieto tervetullutta ko. pörriäisestä. :roll:

Onko muuten muille käynyt niin että yhteys katkeaa auton ja ratin väliltä? Näin kävi ja naps, tuli otettua huiput jota seurasi näyttävä lento lepikkoon, lievillä vaurioilla... :mrgreen: (ihan kivastihan toi kulkee... :twisted: )
Virtaa oli ja piuhatkin oli kiinni kunnolla kun koitin, autosta virta pois ja takaisin niin jo toimi. Löysin netistä vermeen joka nollaa servot kun yhteys on poikki muutaman sekunnin mutta mietimpä vaan että tämäkö ainoa keino ongelma ratkoa, ratti+vastari Hitecin laatua,,,, :?
Trying is the first step towards failure.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Kisapilli inferno 15
« Vastaus #1 : 15.08.03 - klo: 15.09 »
Tuollainen servon nollaus laite auttaa vain silloin kun ohjain tippuu pois keimeistä. Eli se ihan turha jos vika on auton päässä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa tiremarks

  • Jäsen
    • Profiili
Kisapilli Inferno 15TR
« Vastaus #2 : 29.08.03 - klo: 12.44 »
No nyt pelaa yhteys, sonera, yhteyksien tekijä...Edelleen tuo topicin mukainenkisapilli asia on hieman pimennossa, olisikohan jollain tietoa, muutenkin kiinnostaa ero näiden välillä, onko se pakoaukon/pakoputken paksuun, putkessa pienemmät/isommat reiät vai? Tehoja tulisi saada lisää...

uusi ongelma tuli nyt moottorin kanssa, eli kone ei kierrä tappiin asti, välillä kun ilma/bensa ruuvia säätää, ottaa piikin mutta kun se kuumenee hieman lisää, häviää tehoa ja kone ei jaksa kiertää...?

säätöihin kaksi ruuvia, carb ruuvi, (metallinen pieni, tarkemmille säädöille, pitäisi vaikuttaa tyhjäkäytiin, mene ja tiedä) sitten muovinen isompi, josta voi säätää karkeammin säädöt, tulppa OS5, tätä kehoittiva hobbypointissa käyttämään, tehoja lisää, tehoja...

Uuden auton ostajille, inferno hyvä ja helppo auto mutta hemmetin kallis, kohta rahaa palanut harrastuksen aloitukseen noin tonni...

Seuraava auto on monsteri tai 1:8 buggy, KÄYTETTY! :lol:
Trying is the first step towards failure.

Poissa RC_seniori

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kisapilli inferno 15
« Vastaus #3 : 29.08.03 - klo: 13.07 »
Anna aina ensin koneen lämmetä ajolämpöiseksi ja sitten vasta säätämään. Kylmänä ei välttämättä kierräkkään kunnolla tappiin eikä pitäisi kierrättääkkään. Parin minuutin ajelun (rauhallisen) jälkeen kun rupeaa säätämään, onnistuu paljon paremmin.
Iso muovinen ruuvi on pääneula. Siitä säädetään yläkierrosten seos kohdilleen. Toisella vastaavsti alakierrosten seos. Ohjekirjasta löytyy säätöohjeet seoksen säätöön.
Power-Save-Racing Team