Päävalikko

Mitä rc-autokerhoja on Helsingin alueella?

Aloittaja raceman, 19.09.09 - klo: 13.38

raceman

Olen itse aloittamassa harrastusta ja ajattelin, että olisi yksinkertaisinta aloittaa jossain kerhossa.
a) Mitä kerhoja on Helsingin alueella?
b) Missä ne toimii?
c) Onko mitään jäsenetuja?
Ihan vaan yleistä kerhotietoa.
Tamiya DF-02 Rising Storm | Futaba 2PL 2.4GHz

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: raceman - 19.09.09 - klo: 13.38
Olen itse aloittamassa harrastusta ja ajattelin, että olisi yksinkertaisinta aloittaa jossain kerhossa.
a) Mitä kerhoja on Helsingin alueella?
b) Missä ne toimii?
c) Onko mitään jäsenetuja?
Ihan vaan yleistä kerhotietoa.

Ei taida enää olla. UAU on viissiin lähin.
Jerzi

PS Tässä linkki sivuille.

http://www.uau.fi/rc/?page=uau
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Koheltaja

Ei varsinaisesti Hesassa mutta Espoonlahdessa aloittaa PKSRCA:n sisärata toimintansa lähiviikkoina. Ratoina on 1:10 krossi, pieni mattorata driftereille/Mineille tai vaikkapa Nikko autoille. Myös crawling rata on sinne tulollaan.

Lisätietoa Espoon RC-Centeristä löytyy: http://rc10.fi/index.php?topic=39751.0
Kylätason RC-kuski.

raceman

Tost UAU:n sivuilta mä katoin niitä ratoja. Niin pystyykö off-road autoilla ajaa noilla matto- ja asfalttiradoilla?
Tamiya DF-02 Rising Storm | Futaba 2PL 2.4GHz

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: raceman - 19.09.09 - klo: 14.26
Tost UAU:n sivuilta mä katoin niitä ratoja. Niin pystyykö off-road autoilla ajaa noilla matto- ja asfalttiradoilla?

Tattarisuolla voit ajaa mutta ei torpassa :huh: Nyt en tiedä mikä on homman nimi sunnuntai päivästä kuin on se aloittelijoiden vuoro että millä kalustolla siellä silloin saa ajaa.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

jarkko

Off-road ei ole kovin tarkka RC-käsite. Millä tai minkälaisella autolla ajat tai ilmeisesti ennemminkin suunnittelet ajamisen aloittamista?

Sisäkausi on alkanut ja tämänhetkinen ratatarjonta pääkaupunkiseudulla sisäradoilla sopii
-1/10 ja 1/18 kokoisille sähkökrossareille (Ulappatori Espoossa)
-1/10 kokoisille touring ja vintage touring -autoille (Rajatorppa)
-1/12 ja 1/10 kokoisille ns. mattoautoille (rajatorppa)
-radoilla näkyy myös minejä

PKSRCA:n radat Ulappatorilla ovat vielä vähän työn alla enkä osaa tarkemmin sanoa mille luokille krossarien ohella tulee ajomahdollisuuksia (ilmeisesti crawling, mini-luokka, drifting + ?)

Rajatorpassa on sunnunstaisin klo 12-16 aloittelijoille oma vuoro. Kalustona on lähinnä 1/10 touring-autoja.

Tervetuloa mukaan hienoon harrastukseen.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi